Valt mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Lekker boeiend. Ondertussen vergeet je wel dat de koptelefoons die jij noemt in een heel andere prijsklasse vallen.
Die troep is écht zo duur..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Even gegoogled.
WTF, kost die troep echt 100-400 euro?
Dan vind ik het echt klachtwaardiger dat mensen zo veel geld besteden aan iets wat niet eens kwaliteitsspul is.
Jongen laat me nou in de waanquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt mee.
Beyerdynamic DT770PRO is rond de 130-140 euro.
AKG Q701 is ook zoiets.
Beats By Dre Solo HD is al 180... de Studio is 299..
Ze had er 200nogwat voor betaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
in turkije gewoon voor tientje gescoord
True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen laat me nou in de waan
Maarja, je betaald voor het merkje he? Niks nieuws daar, ik heb zelf gewoon een Philips headset, werkt prima zat.
Het spul is niet eens mooi. Dan kun je nog beter een Skullcandy voor <50 euro kopen, die zien er een stuk beter uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die troep is écht zo duur..
Het is zulke meuk dat ik niet snap dat die zelfde mensen wél vol lul willen lopen met een glimmede koptelefoon met kut geluid, maar niet met een plastic koptelefoon met góed geluid(voor minder geld)
Dat kwam doordat jij je mening erover ventileerde, negatief. Het is weer wat aangetrokken zoals je ziet.quote:
Als je dit mooi vindt klinken, en je gebruikt het niet voor productie-doeleinden.. Dan vind ik het prima. Neutraal is ie in ieder geval nietquote:
Vind ze er ook echt niet uitzien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het spul is niet eens mooi. Dan kun je nog beter een Skullcandy voor >50 euro kopen, die zien er een stuk beter uit.
En ik vond de Bosekoptelefoons al zo duur toen ik in een electronicazaak was, terwijl dat volgens dat volgens de verkoper juist kwaliteitsspul is.
Zegt me helemaal niksquote:
Frequentie tegen db. 100-600 hz wordt geboost tot ongeveer +6 db van normaal, mids zijn dan -6 db (en vallen dus volledig weg) en hoge frequenties zit er weer een enorme piek in volume. Oftewel, mids vallen weg, het echte laag is ook niet erg vertegenwoordigd en het laag en een deel van het hoog worden enorm naar voren gedrukt.quote:
Precies wat de jongeren willen helaas. Bas/Bas/Bas en nog eens Bas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
Frequentie tegen db. 100-600 hz wordt geboost tot ongeveer +6 db van normaal, mids zijn dan -6 db (en vallen dus volledig weg) en hoge frequenties zit er weer een enorme piek in volume. Oftewel, mids vallen weg, het echte laag is ook niet erg vertegenwoordigd en het laag en een deel van het hoog worden enorm naar voren gedrukt.
Niet echt wat de artiest bedoeld heeft, dus.
Links = laagfrequent, rechts = hoog. Die dip in het middengebied hoort er niet te zitten.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
Frequentie tegen db. 100-600 hz wordt geboost tot ongeveer +6 db van normaal, mids zijn dan -6 db (en vallen dus volledig weg) en hoge frequenties zit er weer een enorme piek in volume. Oftewel, mids vallen weg, het echte laag is ook niet erg vertegenwoordigd en het laag en een deel van het hoog worden enorm naar voren gedrukt.
Het zegt genoeg maar niet eens weten wat het dan zegt, wat een spermafaal ben je toch ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zegt ook genoeg(Geen idee wat beide lijnen nou precies inhouden, volgens mij is die witte lijn de frequency response)
Komt er op neer dat je amper hoge tonen hoort in de muziek, deze worden overspoeld door het te veel aan laag wat je wél hoort.quote:
Je kan niet zeggen dat de naam niet klopt. Het enige wat je hoort met zo'n verkrachte b op je kop zijn inderdaad de beats.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg maar niet eens weten wat het dan zegt, wat een spermafaal ben je toch ook.
Ze zijn gemaakt voor Hip-Hop en Rap. Het persoon wat deze koptelefoon gekocht heeft heeft hier alleen een hekel aan en luistert naar Pop/Rockquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
"Zoals de artiest het bedoelt heeft."
Grappig. In tegenstelling tot filmmakers, wordt muziek door producers niet zo gemaakt als bedoelt en wordt dat overgelaten aan de gebruiker zelf die het met een equalizer zelf kan instellen. Dus dat klopt niet helemaal.
Behalve bij Hip-hop en Rap, waar de meeste producers juist graag een diepe bass willen. Maar daar zijn die dingen dan ook voor gemaakt. Niet voor klassieke muziek.
Ik denk dat er ook precies 0 mensen op de hele aarde te vinden zijn die een neuk geven om wat jij van ze vindt.quote:
Die producers zorgen al voor genoeg bas in de producties zelf. Hoef je natuurlijk niet nog eens voor te boosten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
"Zoals de artiest het bedoelt heeft."
Grappig. In tegenstelling tot filmmakers, wordt muziek door producers niet zo gemaakt als bedoelt en wordt dat overgelaten aan de gebruiker zelf die het met een equalizer zelf kan instellen. Dus dat klopt niet helemaal.
Behalve bij Hip-hop en Rap, waar de meeste producers juist graag een diepe bass willen. Maar daar zijn die dingen dan ook voor gemaakt. Niet voor klassieke muziek.
Status.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die troep is écht zo duur..
Het is zulke meuk dat ik niet snap dat die zelfde mensen wél vol lul willen lopen met een glimmede koptelefoon met kut geluid, maar niet met een plastic koptelefoon met góed geluid(voor minder geld)
Waarom zou je haar geluk eigenlijk van haar afnemen? Wat je nu hebt gedaan, is haar onzeker gemaakt over een aankoop omdat je zelf de betweter moest uithangen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zijn gemaakt voor Hip-Hop en Rap. Het persoon wat deze koptelefoon gekocht heeft heeft hier alleen een hekel aan en luistert naar Pop/RockJa.. dan ben je gewoon een muzikale faal. in mijn ogen.
Niet het beste van een liedje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef BMTH182 het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen geilt op bass, ik bedoel ik vind bass gitaar ook wel tof klinken hoor maar het is nou niet het beste van een liedje. Kan iemand me dit uitleggen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je haar geluk eigenlijk van haar afnemen? Wat je nu hebt gedaan, is haar onzeker gemaakt over een aankoop omdat je zelf de betweter moest uithangen.
Dat je dat op FOK! doet, oké. Maar waarom zou je dat bij vrienden, familie of kennissen doen? Wat voor profeit heb jij of die persoon ervan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Braddie het volgende:
Ooit The Who geluisterd?
John Entwistle
Er word puur meer volume gegeven aan een bepaalde frequency (in dit geval het laag) Waardoor de lage tonen er uitspringen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Geboost in het laag, leg eens uit ?
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Status.
net zo als met een telefoontje met muziek lopen, omdat dat stoer is.. dat je muziek kudt klinkt hoor maakt niet uit
Mensen die vertellen over hun aankoop, voelen altijd geluk bij hun product. Door negatief over dat product te praten, zorg je voor onzekerheid en neem je dat geluk af.quote:
Dat is jouw interpretatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die vertellen over hun aankoop, voelen altijd geluk bij hun product. Door negatief over dat product te praten, zorg je voor onzekerheid en neem je dat geluk af.
Ja, natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Ja maar gitaar is toch veel vetter![]()
Trouwens; Skullcandy ftw
Of je houdt je mening af en toe voor jezelf zodat je niet overkomt als een klootzak. Zo houd je misschien nog vrienden over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Mensen mogen er een mening over hebben, dat heb je nou eenmaal met bepaalde dingen, en dat hou je ook..
Ach, als dat persoon mijn koptelefoon ook afzeek omdat hij niet lekker zat, en geen fatsoenlijke dynamiek had (Kan je het je voorstellen? Over dynamiek praten en een Beats kopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of je houdt je mening af en toe voor jezelf zodat je niet overkomt als een klootzak. Zo houd je misschien nog vrienden over.
ja maar hij geeft haar wel iets beters in de plaatsquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die vertellen over hun aankoop, voelen altijd geluk bij hun product. Door negatief over dat product te praten, zorg je voor onzekerheid en neem je dat geluk af.
Hoe dan?...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Rawberry het volgende:
[..]
ja maar hij heeft haar wel iets beters in de plaats
Dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, als dat persoon mijn koptelefoon ook afzeek omdat hij niet lekker zat, en geen fatsoenlijke dynamiek had (Kan je het je voorstellen? Over dynamiek praten en een Beats kopen?) Dan krijgt ze ook over haar koptelefoon mijn mening.
Het zou dus een horizontale lijn moeten zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat is een feit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal.
Trouwens; "Ze klinken niet goed." is een mening. Wat dat betreft had ze gewoon gelijk. Geluid is persoonlijk.
Mensen kunnen dat mooi vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is een feit.
Er is een aantal posts terug een grafiek getoont waar in getoont werd dat die Beats heel veel boosten in het laag, een énorme dip hebben in het midden. En dus een vertekend beeld hebben qua geluid, en sommige nummers worden hierdoor zelfs een brei..
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dat nou niet vermoeiend, discussie voeren met mensen om werkelijk alles dat ze kopen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef wise het volgende:
laad je je koptelefoon ook onnodig pijn lijden zoals je bij je hondje deed¿
Laad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef wise het volgende:
laad je je koptelefoon ook onnodig pijn lijden zoals je bij je hondje deed¿
Dat zal vast wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Vraagje: hoe is de geluidskwaliteit van Skullcandy? Beter dan die van Beaty By Dr. Dre?
Dit persoon kocht hem voor het geluid.. uiterlijk boeide d`r niet, maar het ging haar om het geluid, anders kwam ze niet met het argument " Het geluid uit de koptelefoon is zoals de producer het bedoelde"quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef DorperTed. het volgende:
Misschien koopt die persoon de koptelefoon voor het uiterlijk en niet het geluid. Er zijn ook een hoop mensen die een auto kopen om hoe die er uit ziet en niet om hoe die rijd.
Hoe minder afwijkingen in de frequenties die je kan horen (20hz - 20kz) hoe beter. +/-3db wordt vaak als grens voor redelijk natuurgetrouw aangenomen, al zijn er maar heel weinig speakers die in de buurt van de 20 hz komen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:43 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het zou dus een horizontale lijn moeten zijn?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef Braddie het volgende:
Ja.. dan ben je gewoon een muzikale faal. in mijn ogen.
Welke koptelefoon is dat?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Hoe minder afwijkingen in de frequenties die je kan horen (20hz - 20kz) hoe beter. +/-3db wordt vaak als grens voor redelijk natuurgetrouw aangenomen, al zijn er maar heel weinig speakers die in de buurt van de 20 hz komen.
Dit is bv wel redelijk goed:
[ afbeelding ]
Braddie heeft gesproken, dit topic kan dicht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef Braddie het volgende:
Ja.. dan ben je gewoon een muzikale faal. in mijn ogen.
Help!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt mee.
Beyerdynamic DT770PRO is rond de 130-140 euro.
AKG Q701 is ook zoiets.
Beats By Dre Solo HD is al 180... de Studio is 299..
En inderdaad. Godverdomme mensen die niks van audio weten die een Dr. Dre Beats prut ding kopen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit persoon kocht hem voor het geluid.. uiterlijk boeide d`r niet, maar het ging haar om het geluid, anders kwam ze niet met het argument " Het geluid uit de koptelefoon is zoals de producer het bedoelde"x12134452135
Beyerquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Help!
Ik heb hier een Beyerdynamic DT880 en een Sennheiser HD600 naast me liggen.
Samen zo'n 600 euro aan koptelefoons. IK KAN NIET KIEZEN![]()
Welke moet ik kiezen
Precies. En als je er dan wel wát van weet dan denken die andere het weer beter te weten wánt.. let op, ze citeren wel even de Beats websitequote:Op donderdag 27 juni 2013 14:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En inderdaad. Godverdomme mensen die niks van audio weten die een Dr. Dre Beats prut ding kopen...
Nee, ze zei: ''het klinkt zoals de producent wil dat het klinkt''. Dat is incorrect. In een studio worden neutrale specifiek afgestemde koptelefoons gebruikt die over de hele frequentie respons niet tot nauwelijke afwijken van de 0 dB baseline. Derhalve maken die sound engineers in de studio de muziek dus klinkend naar hun apparatuur (neutrale koptelefoons/monitoren) en zal de muziek dus ook alleen zo klinken zoals bedoeld is op een neutrale koptelefoon. Koptelefoons voor luisterplezier boosten vaak lagere en hogere frequenties zodat je meer bas krijgt (want sommige mensen vinden dat kennelijk mooi, zelfde voor meer treble..).quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal.
Trouwens; "Ze klinken niet goed." is een mening. Wat dat betreft had ze gewoon gelijk. Geluid is persoonlijk.
Ja, want Beats spreekt natuurlijk de absolute waarheid over hun productenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies. En als je er dan wel wát van weet dan denken die andere het weer beter te weten wánt.. let op, ze citeren wel even de Beats website
Beyerdynamicquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:34 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit zijn 2 voorbeelden van vrij neutrale koptelefoons:
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=963&graphID[]=573&scale=30]afbeelding[/url] ]
Haha, zeker. De mids van de HD600 zijn wel wat voller maar de treble is dan weer wat minder. De bas respons van de HD600 is ook wat beter. Ik weet het niet. Ze vullen elkaar heel goed aan. Ik vind het eigenlijk heel jammer om er 1 weg te moeten doen. Waarom zou jij de Beyer kiezen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
BeyerdynamicDat laat maar weer eens zien dat het een topproduct is
Mensen die een topic van 5 jaar oud naar boven halen om mij daar op af te krakenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:44 schreef BlueMage het volgende:
Ah weer een topic van Braddie de geluidstovenaar, even lezen.Line-in moet in de blauwe, toch?!
Welk topic van vijf jaar oud wat lul je man dit is vandaag geopend?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen die een topic van 5 jaar oud naar boven halen om mij daar op af te kraken
Nee, niet dezequote:Op donderdag 27 juni 2013 14:50 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Welk topic van vijf jaar oud wat lul je man dit is vandaag geopend?
Heb trouwens nou zo een koptelefoon van de HEMA.
vergeet het verwaarlozen van zijn hond nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:23 schreef Nikmans het volgende:
Braddietopics gaan altijd zo:
Braddie: Iemand zei/deed iets terwijl ik het beter weet/het niet klopt, dus ik zeg dat tegen hem/haar en nu geloven ze me niet. ZO DOM, wat vinden jullie ervan KLB?
KLB: Hey van Dijk geef me mijn playstation/tyros/HTC terug
KLB: Braddie heeft gaten in zijn muur
Frank_Drebin: Het klopt wel, maar, als, dan, want, desondanks, mits
KLB: Heb je al je rijbewijs?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:23 schreef Nikmans het volgende:
Braddie: Iemand zei/deed iets terwijl ik het beter weet/het niet klopt, dus ik zeg dat tegen hem/haar en nu geloven ze me niet. ZO DOM, wat vinden jullie ervan KLB?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zegt ook genoeg(Geen idee wat beide lijnen nou precies inhouden, volgens mij is die witte lijn de frequency response)
Gast.. kom op, je kan toch wel een simpel grafiekje lezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Kort samengevat: backfire.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:23 schreef Nikmans het volgende:
Enige wat ie krijgt is hatemail, zo van 'hij kan t niet meer.'quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef zovty het volgende:
Twijfelen aan de modderfokking D.R.E.
Nu wil je zeker ook rondrennen en praten over pistolen alsof hij er geen heeft.
Wat denk je, dat hij ze allemaal verkocht heeft?
groepsdruk allesquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef adnapekkid het volgende:
Niemand verplicht je zon ding te kopen
Nee jouw aambeien zijn mooiquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Braddie topic!! Ik wil het hebben over lelijke vrouwen.
Go on.
Ik heb er een bluemage genoemd... Omdat hij me zo ontzettend veel pijn doet. Net als jij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:02 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee jouw aambeien zijn mooinog steeds jaloers dat ik bij Guus_Geluk op z'n trekhaak mocht zitten?
Wil je niet met Braddie op de Tyros?!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:04 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik heb er een bluemage genoemd... Omdat hij me zo ontzettend veel pijn doet. Net als jij.
Wil jij geen blauwe appel eten terwijl je op een aladin kleed over Malta vliegt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Wil je niet met Braddie op de Tyros?!
Zo is het nog ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:23 schreef Nikmans het volgende:
Braddie: HOUD JIJ HELEMAAL JE GRAF KANKER SMOEL, MET JE ACHTERLIJKE GEKANKER OP MIJ ELKE KEER. Ga alsjeblieft DOOD.
Whehe ja mij wilde ie ook al dood hebbenquote:
Je vergeet dat ie dan nog een keer of twintig moet roepen dat ie van Fok! gaat en nooit meer terugkomt.quote:
Ik filter het gewoon wegquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:23 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Whehe ja mij wilde ie ook al dood hebbenen nou stoer doen alsof het je allemaal niks doet, ons geklier, daar trap ik niet in, Bradmans.
Goeie filter wel dat je steeds blijft reageren enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik filter het gewoon wegHeel simpel.
Sommige dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Goeie filter wel dat je steeds blijft reageren enzo.
Daarmee geeft hij geen toestemming ze hier opnieuw te plaatsenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft die foto zelf op z'n LastFM account gezet, just sayin'...
Dat klopt, ik heb dan ook geen foto's van 'm gepost.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarmee geeft hij geen toestemming ze hier opnieuw te plaatsen
Wacht ff... heb ik een LastFM account?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft die foto zelf op z'n LastFM account gezet, just sayin'...
De jongeren willen geen bas, de jongeren willen gewoon wat de rest wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies wat de jongeren willen helaas. Bas/Bas/Bas en nog eens Bas.
Zo jammer.
Kuddedieren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De jongeren willen geen bas, de jongeren willen gewoon wat de rest wil.
Gelukkig zijn jullie er, om ze daar eens even op te wijzen.quote:
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt. Want als je het daarom doet zijn er genoeg goedkopere alternatieven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef Piye het volgende:
Audiofielen die gaan zeiken dat iemand blij is met z'n beats by dre.
Heel veel mensen vinden die dingen gewoon prima klinken. De kwaliteit is best hoog en velen vinden een harde bass wel fijn. Maar nee hoor, dat kunnen de audiofielen weer niet hebben. Die zullen wel eventjes puntsgewijs uiteen gaan zetten, waarom een beats by dre koptelefoon kut is en mensen er niet blij mee mogen zijn.
Absoluut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt. Want als je het daarom doet zijn er genoeg goedkopere alternatieven.
domheidsbelastingquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Even gegoogled.
WTF, kost die troep echt 100-400 euro?
Dan vind ik het echt klachtwaardiger dat mensen zo veel geld besteden aan iets wat niet eens kwaliteitsspul is.
Dat het een statussymbool is, is maar 1 aspect van zo'n ding. Velen vinden het ook echt mooi. Daarnaast vinden velen het geluid ook echt goed. Deels omdat velen nou eenmaal graag een zware bas hebben, deels omdat ze het vergelijken met hun ervaringen met matige oordopjes. Uiteindelijk zijn die mensen er blij mee. Maar dat kunnen de audiofielen natuurlijk niet hebben. Die weten het allemaal beter en hebben allemaal mooie grafiekjes die aantonen waarom dat geluid kut is. Want stel je voor dat iemand iets anders dan een senheisser of een beyerdynamic lekker vindt klinken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt.
link?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb dan ook geen foto's van 'm gepost.Maar veel medelijden kan ik ook niet hebben omdat ie zelf de kassamiep bij AH fotografeert en dan hier op FOK! gooit.
waarom altijd goedkoper?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt. Want als je het daarom doet zijn er genoeg goedkopere alternatieven.
Heb zelf de MDR-V6 (de 7506 is een "professionele" versie van de V6). Ben echt heel erg blij met het geluid. Ze staan bekend in de film- en muziekindustrie om hun neutrale geluid. De kabel is alleen wel echt veel en veel te lang voor normaal gebruik. Ik kan me voorstellen dat hij in de studio praktisch is, maar op de fiets of in de trein moet ik de kabel wegstoppen in de binnenzak van mijn jas - hij is te dik voor mijn broekzak - en als ik hem bij mijn computer wil gebruiken hangt de kabel van zo'n 90 gram aan mijn hoofd. Dat klinkt niet vervelend, maar na een poosje is dat echt zwaar kut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Braddie m'n jong, welk oordeel heb je te vellen over de SonY MDR 7506? Nu je toch ons verlicht met je kennis over koptelefoons wil ik een graantje mee pikken voor iets aanschaf.
dodelijk harde backfire, jezusquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef Shalimar het volgende:
[..]
wat een kk kneus die man ongelooflijk![]()
dit is waarom je geen vrienden hebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Braddie het volgende:
Zit er een kennis van me heel leuk op te scheppen "Ja, ik heb een Beats Studio gekocht, wat klinkt dat ding goed!"
Dus ik " Ze klinken niet goed, ze worden énorm geboost in het laag, waardoor je geluidsbeeld heel erg verdraait"
Lekker blijven doen alsof je er verstand van hebt, dan doen wij net alsof we het vet boeiend vinden dat jij een mening hebt en beschikt over een misvormd realiteitsbesef en blijven we je topic vullen met denigrerende comments, dan kan jij je vanavond aftrekken op het aantal reacties en je expertise en is iedereen blij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Braddie het volgende:
Zit er een kennis van me heel leuk op te scheppen "Ja, ik heb een Beats Studio gekocht, wat klinkt dat ding goed!"
Dus ik " Ze klinken niet goed, ze worden énorm geboost in het laag, waardoor je geluidsbeeld heel erg verdraait"
Zegt ze " Ja, maar op de site van Beats staat dat je de muziek hoort zoals de artiest het bedoelt heeft"
Dus ik " Ja...dat kan wel, maar dat noemen ze dus marketing... er zijn maar een aantal koptelefoons met een redelijk neutraal geluid, en daar zijn Beats er geen van"
(Dus ik noem de AKG Q701 op, de Beyerdynamic DT770PRO als voorbeeld)
Krijg ik terug " Ja, nou en.. veel mensen vinden Beats goed behalve jij"____!
Dat heb ik 'm de hele middag via DM proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dit is waarom je geen vrienden hebt
Gelukkig is het topic hopelijk verzonnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm de hele middag via DM proberen uit te leggen.Dat doe ik ook nooit weer.
Nee Braddie is geen troll, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic hopelijk verzonnen
ssstquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee Braddie is geen troll, was het maar zo'n feest.
Ach, ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die 300 euro neerleggen voor een koptelefoon zonder deze met anderen te vergelijken. Dat is namelijk wel het beeld wat ik heb bij het overgrote deel van de beats luisteraars en gaat totaal tegen mijn natuur in. Ben het wel eens eens met het design, dat hebben ze ongelofelijk goed gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat het een statussymbool is, is maar 1 aspect van zo'n ding. Velen vinden het ook echt mooi. Daarnaast vinden velen het geluid ook echt goed. Deels omdat velen nou eenmaal graag een zware bas hebben, deels omdat ze het vergelijken met hun ervaringen met matige oordopjes. Uiteindelijk zijn die mensen er blij mee. Maar dat kunnen de audiofielen natuurlijk niet hebben. Die weten het allemaal beter en hebben allemaal mooie grafiekjes die aantonen waarom dat geluid kut is. Want stel je voor dat iemand iets anders dan een senheisser of een beyerdynamic lekker vindt klinken.
Zo zijn mensen gewoon. Hoeveel mensen wel niet klakkeloos een auto aanschaffen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die 300 euro neerleggen voor een koptelefoon zonder deze met anderen te vergelijken. Dat is namelijk wel het beeld wat ik heb bij het overgrote deel van de beats luisteraars en gaat totaal tegen mijn natuur in. Ben het wel eens eens met het design, dat hebben ze ongelofelijk goed gedaan.
Overdreven dure broeken is dan wel weer een tik van me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Nickskuh het volgende:
Tuurlijk koop je die koptelefoon omdat hij er mooi uit ziet.
Zelfde als een broek die veel lekkerder zit en goedkoper is, maar er niet uitziet, en een broek die er veel beter uit ziet maar slechter zit.
Als hij mooi is,quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef kipknots het volgende:
[..]
Overdreven dure broeken is dan wel weer een tik van me.
De duurste die ik ooit heb gekocht heb ik na een maand terug gebracht omdat hij al uit elkaar vielquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Denken dat er ook maar iemand is die een koptelefoon voor het geluid koopt
Koptelefoons sowieso
Ach dat tot in den treure vergelijken komt ook alleen maar gezeik van. Zie dit topic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die 300 euro neerleggen voor een koptelefoon zonder deze met anderen te vergelijken. Dat is namelijk wel het beeld wat ik heb bij het overgrote deel van de beats luisteraars en gaat totaal tegen mijn natuur in. Ben het wel eens eens met het design, dat hebben ze ongelofelijk goed gedaan.
Verder moeten mensen het natuurlijk zelf weten, zal ze er echt niet over aanspreken.
Mensen die neppe kopen vind ik minder "erg": die betalen tenminste niet 200 euro voor iets van slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absoluut.
Mensen kopen ze puur voor het hebben van Beats en het hebben van status (Daarom kopen ze vaak ook neppe...)
Kom op me trekhaak dan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef BlueMage het volgende:
Hier is mijn diagram voor m'n Hemakoptelefoon:
[ afbeelding ]
Wat het allemaal betekent weet ik niet precies en of het wel op geluid slaat weet ik ook niet maar hij is heul goed hoor!
Paarse lijn staat voor kwaliteit volgens mij. Dus die koptelefoon wordt steeds beter naarmate je 'm langer gebruikt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef BlueMage het volgende:
Hier is mijn diagram voor m'n Hemakoptelefoon:
[ afbeelding ]
Wat het allemaal betekent weet ik niet precies en of het wel op geluid slaat weet ik ook niet maar hij is heul goed hoor!
Ach, ik ben een geek en kan op dat punt ook wel wat doorslaan. Maar das ook persoonlijk, zoals ik al zei, wat anderen doen moeten ze ook zelf weten. Zal normaal ook echt niet iemand bekritiseren om zijn apparatuur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach dat tot in den treure vergelijken komt ook alleen maar gezeik van. Zie dit topic.
Je hebt het ook met computers, smartphones, televisies en andere electronica. Sommige mensen vinden het heel belangrijk om eerst talloze reviews door te lezen, vergelijkingen te maken en natuurlijk even een topic in DIG te openen. Anderen kopen gewoon iets met een bekende naam, wat ze door vrienden wordt aanbevolen of ze eens een keer hebben ervaren en wel goed vonden. Uiteindelijk zal het voor de meesten echt geen fuck uit maken dat ze stiekem niet het beste van het beste (binnen een bepaald budget natuurlijk) hebben.
En vaak zijn het dan die vergelijkers, die altijd wel weer wat te zeuren hebben op andermans apparatuur. Want het beeld is niet scherp genoeg, het geluid niet zuiver genoeg, de telefoon heeft te weinig specs en ga zo maar door. Ik snap niet dat je dat zo ongelooflijk interessant kan vinden.
Zie die piek in het midden dan, maar ook in het hoog en het laag valt deze koptelefoon niet tegen hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Paarse lijn staat voor kwaliteit volgens mij. Dus die koptelefoon wordt steeds beter naarmate je 'm langer gebruikt.
Kijk dan is het goed. TS die mist de nodige sociale vaardigheden en moet dat natuurlijk weer direct tegen die mensen in hun gezicht zeggen. Als je het dan nog op FOK! houdt is het niet zo erg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik ben een geek en kan op dat punt ook wel wat doorslaan. Maar das ook persoonlijk, zoals ik al zei, wat anderen doen moeten ze ook zelf weten. Zal normaal ook echt niet iemand bekritiseren om zijn apparatuur.
Welnee, hij is gewoon wat naïef.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef Shalimar het volgende:
[..]
die man heeft volgens mij psychische problemen al weet ie dat zelf niet
Die trekhaak is ook goed tegen je aambeien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kom op me trekhaak dan!
Ik wel hoor, Piye heeft waardeloze apparatuur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik ben een geek en kan op dat punt ook wel wat doorslaan. Maar das ook persoonlijk, zoals ik al zei, wat anderen doen moeten ze ook zelf weten. Zal normaal ook echt niet iemand bekritiseren om zijn apparatuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Ik moet gewoon ff afleiding hebbequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die trekhaak is ook goed tegen je aambeien.
Ik snap nog steeds niet waarom je dat zo leuk vindt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Braddie het volgende:
Zo, dit topic is uitgelopen op een bash festijn.
Ja idd je moet die dingen altijd even "inspelen".quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Paarse lijn staat voor kwaliteit volgens mij. Dus die koptelefoon wordt steeds beter naarmate je 'm langer gebruikt.
Véle malen neutraler als een Beats.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:04 schreef kthxbye het volgende:
Zeggen dat de DT770Pro een neutraal geluid geeft_!
Probeer het eens met een kloon. Ik denk dat je nog steeds gebashd zou worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:58 schreef Braddie het volgende:
Ergens vind ik het gewoon grappig hoe iedereen hier hapt, er hoeft maar "Braddie" te staan of er staan al zeker 5-6 fokkers klaar met opmerkingen/reacties. En dan hoeven ze niet eens het topic te lezen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Probeer het eens met een kloon. Ik denk dat je nog steeds gebashd zou worden.
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Ben jij echt een toetsenist bij love to lounge? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Véle malen neutraler als een Beats.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Ben jij echt een toetsenist bij love to lounge? Geloof er niks van.
Let eens op hoe hij in de mix zit. Er is waarschijnlijk een reden dat ie helemaal verzuipt in het geluid van alle andere instrumenten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Ben jij echt een toetsenist bij love to lounge? Geloof er niks van.
Deze sloeg op mij!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:58 schreef Braddie het volgende:
Ergens vind ik het gewoon grappig hoe iedereen hier hapt, er hoeft maar "Braddie" te staan of er staan al zeker 5-6 fokkers klaar met opmerkingen/reacties. En dan hoeven ze niet eens het topic te lezen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=713&graphID[]=1383&scale=30]afbeelding[/url] ]
Trek je eigen conclusies maar.
Hou op mensquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Let eens op hoe hij in de mix zit. Er is waarschijnlijk een reden dat ie helemaal verzuipt in het geluid van alle andere instrumenten.
Die grijze streep lijkt me heel neutraal zeg maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=713&graphID[]=1383&scale=30]afbeelding[/url] ]
Trek je eigen conclusies maar.
Ik heb je echt wel serieus proberen te helpen maar kerel jij snapt het gewoon echt niet.quote:
Ik had de hele tijd kabelbreuk bij die Sennheiserdingen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De studio's zijn leuke koptelefoons die (naar smaak) er goed uit zien. 100 euro ruim mag je er best voor neertellen. Maar de 350 euro zijn ze bij lange na niet waard.
Ik heb ook as we speak een mooi stelletje Sennheiser HD25-II's op mijn oren hangen. Maar ik ga ook niet iedereen afzeiken die iets anders heeft
Hier voor Pioneer HDJ500 gehad, leuk DJ-dingetje, maar het nadeel van de ontkoppelbare kabel is wel dat de aansluiting snel naar zijn mallemoer gaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd kabelbreuk bij die Sennheiserdingen.Ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Kon de koptelefoon altijd weer opsturen naar Sennheiser viel altijd onder de garantie, prima klantenservice idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier voor Pioneer HDJ500 gehad, leuk DJ-dingetje, maar het nadeel van de ontkoppelbare kabel is wel dat de aansluiting snel naar zijn mallemoer gaat
De sennheisers hebben wel een bawkwaliteit waar je U tegen zegt.
En de kabel kan je prima vervangen, gewoon losschroeven en elk onderdeel was los na te bestellen dacht ik.
Heeft hij niet want Sennheiser wordt niet genoemdquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Oeh wow je weet wat van muziek. Krijg je nu een stijfje?
Het is ook een industriestandaard die professioneel gewoon extreem veel gebruikt wordt, dus losse onderdelen verkopen heeft dan ook zin, de gemiddelde consument heeft daar geen behoefte aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kon de koptelefoon altijd weer opsturen naar Sennheiser viel altijd onder de garantie, prima klantenservice idd.
Ben je 'm nu weer aan het pesten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb je echt wel serieus proberen te helpen maar kerel jij snapt het gewoon echt niet.
Zoveel kosten mijn Sennheiserproducten ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook een industriestandaard die professioneel gewoon extreem veel gebruikt wordt, dus losse onderdelen verkopen heeft dan ook zin, de gemiddelde consument heeft daar geen behoefte aan.
De gemiddelde consument geeft geen 180 euro uit aan een koptelefoon uit
Zal 't nooit meer doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ben je 'm nu weer aan het pesten?
Zijn die dingen serieus 250 Ohm?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
True.
Heb zelf een Beyerdynamic DT770PRO werkt hartstikke goed, zelfs na een jaar (Dat is bij die Beats wel anders met gescheurde hoofdbanden/opgeblazen drivers etc)
Ik had het dan over de iconische HD 25-IIquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoveel kosten mijn Sennheiserproducten ook niet hoor.
[..]
Zal 't nooit meer doener zit een mot op m'n zolderkamertje vandaar.
Een mod?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef BlueMage het volgende:
Zal 't nooit meer doener zit een mot op m'n zolderkamertje vandaar.
Jup, de gemiddelde ingebouwde geluidskaart gaat dat niet trekkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Zijn die dingen serieus 250 Ohm?____!
Dus een hele goede koptelefoon is nog minder duur dan een Beats by Dr. Dre? En nog kopen mensen Beats? Sommige mensen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook een industriestandaard die professioneel gewoon extreem veel gebruikt wordt, dus losse onderdelen verkopen heeft dan ook zin, de gemiddelde consument heeft daar geen behoefte aan.
De gemiddelde consument geeft geen 180 euro uit aan een koptelefoon uit
Lijkt me lastig om daar geluid uit te krijgen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Goede swag is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus een hele goede koptelefoon is nog minder duur dan een Beats by Dr. Dre? En nog kopen mensen Beats? Sommige mensen.
Ja maar ze zien er niet uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus een hele goede koptelefoon is nog minder duur dan een Beats by Dr. Dre? En nog kopen mensen Beats? Sommige mensen.
marketingquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
nouja, het design is nogal simpel, maar niet slecht, ze zijn gewoon enorm kut, thats itquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ze zien er niet uit
En ze weten niet dat het bestaat, hele andere markt
Ik kan het wel begrijpen eigenlijk, het is toch zonde als een kennis zijn geld uitgeeft aan een minderwaardig product als hij voor hetzelfde geld meer kwaliteit kan krijgen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
En vaak zijn het dan die vergelijkers, die altijd wel weer wat te zeuren hebben op andermans apparatuur. Want het beeld is niet scherp genoeg, het geluid niet zuiver genoeg, de telefoon heeft te weinig specs en ga zo maar door. Ik snap niet dat je dat zo ongelooflijk interessant kan vinden
collega had nieuwe sony? gekocht, is geen fieltje maar wou wel wat degelijks, koste hem 180 uit mijn hoofd, maar hij was er niet zo blij meer mee toen mijn 'trein-koptelefoon' beter klonkquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen eigenlijk, het is toch zonde als een kennis zijn geld uitgeeft aan een minderwaardig product als hij voor hetzelfde geld meer kwaliteit kan krijgen?
Meer dan genoeg mensen met een Beats welke ik mijn uber hippe AiAiAi's heb laten horen en meteen het verschil hoorden en beseften dat ik gelijk had.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat mensen slechte producten voor veel geld kopen. Wat ik wel vervelend is, is de houding die daar vaak bij komt. Veel mensen die zo'n product kopen denken dus dat ze een heel goed product hebben dat beter is dan de rest en dat resulteert vaak in elitair gedoe, waarbij ze haten op de dingen die jij na veel research hebt gekocht, omdat ze minder kosten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
[..]
En vaak zijn het dan die vergelijkers, die altijd wel weer wat te zeuren hebben op andermans apparatuur. Want het beeld is niet scherp genoeg, het geluid niet zuiver genoeg, de telefoon heeft te weinig specs en ga zo maar door. Ik snap niet dat je dat zo ongelooflijk interessant kan vinden.
Wtf moet je ermee manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, de gemiddelde ingebouwde geluidskaart gaat dat niet trekken
Ik dacht dat zo'n hoge weerstand alleen gebruikt werd in vliegtuigenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Wtf moet je ermee mandan kan ik mijn radio hier ook beter uitzetten dan wordt je al doof als hij op het minimale geluidsniveau staat
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n hoge weerstand alleen gebruikt werd in vliegtuigen
Dit ja, troep voor de hoogste prijs verkopen en mensen kopen het. Dat heeft meneer Dre dus goed gedaan. Respectquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef Rijssi het volgende:
Marketingbeleid is dik in orde. Dat het rommel is, is tot daar aan toe.
Nah, apple bied in verhouding meer denk ik. De bouwkwaliteit van mijn macbook is beter dan die van Beats. Tsja, misschien iets overpriced, ben ik van me bewust. Maar bij de beats is het 2.5 keer te veel geld, niet 1.5 keer ofzo max bij een macbookquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Wing het volgende:
[..]
Dit ja, troep voor de hoogste prijs verkopen en mensen kopen het. Dat heeft meneer Dre dus goed gedaan. Respect. Zelfde als Apple dus.
Je hebt ze 80 en 250 Ohm jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
http://www.homerecording.be/forum/t5582.htmquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef BlueMage het volgende:
Maar betekent 'n hoge weerstand dan dat zo'n koptelefoon harder gaat of hoe moet ik dat zien? Ik snap het serieus niet.
Maar Apple is tenminste van fatsoenlijke kwaliteit. En je hebt ook goedkope Appleproducten (zoals de iPod classic: 160 GB voor 255 euroquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, apple bied in verhouding meer denk ik. De bouwkwaliteit van mijn macbook is beter dan die van Beats. Tsja, misschien iets overpriced, ben ik van me bewust. Maar bij de beats is het 2.5 keer te veel geld, niet 1.5 keer ofzo max bij een macbook
't Is maar wat je goedkoop vindt natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Apple is tenminste van fatsoenlijke kwaliteit. En je hebt ook goedkope Appleproducten (zoals de iPod classic: 160 GB voor 255 euro).
Duidelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.homerecording.be/forum/t5582.htm
Ik vind 229 euro voor een 160GB iPod niet heel duurquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
't Is maar wat je goedkoop vindt natuurlijk.
Mp3-spelers van 16 GB zijn allemaal >100 euro, dus dan is 160 GB voor 255 euro goedkoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
't Is maar wat je goedkoop vindt natuurlijk.
Ja, maar als je nagaat dat 16 GB in principe ruimschoots volstaat, zie ik het meer als onnodige extra kosten voor onnodige extra zooi. Maar jij zal het vast en zeker gebruiken en daar heel blij mee zijn. Ik zie er het nut niet van in. Net zoals jullie het nut niet inzien van het kopen van beats by dre's en andere mensen het toch doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mp3-spelers van 16 GB zijn allemaal >100 euro, dus dan is 160 GB voor 255 euro goedkoop.
Ik heb dus ook maar één Appleproduct: een iPod classic.
Je krijgt er idd voor terug. Vaak die extra kwaliteit dingetjes. Heerlijk toesenbord, goed fel scherm, aluminium body, touchpad dat hemel is en een stabiel OS met een standaard audiodriver (CoreAudio) waar ik als (lichtelijk falend en beginnend) producer heel blij mee benquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Apple is tenminste van fatsoenlijke kwaliteit. En je hebt ook goedkope Appleproducten (zoals de iPod classic: 160 GB voor 255 euro).
Komt het op neer jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Duidelijk.
Je moet dus ook een zware versterker hebben wil je dat 250 Ohm ding goed kunnen gebruiken begrijp ik?
Ik had een mp3-speler met 8 GB en daar was al bijna geen opslagruimte meer over, terwijl ik er nog veel meer nummers op wilde zetten. Nu kan ik al mijn cd's rippen en ze op m'n iPod zetten en heb ik nog steeds meer dan voldoende opslagruimte over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als je nagaat dat 16 GB in principe ruimschoots volstaat, zie ik het meer als onnodige extra kosten voor onnodige extra zooi. Maar jij zal het vast en zeker gebruiken en daar heel blij mee zijn. Ik zie er het nut niet van in. Net zoals jullie het nut niet inzien van het kopen van beats by dre's en andere mensen het toch doen.
Heb wel vaker gehoord dat Applespul goed is om muziek te producen of het waar is of niet kun je denk ik lang over redetwisten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt er idd voor terug. Vaak die extra kwaliteit dingetjes. Heerlijk toesenbord, goed fel scherm, aluminium body, touchpad dat hemel is en een stabiel OS met een standaard audiodriver (CoreAudio) waar ik als (lichtelijk falend en beginnend) producer heel blij mee ben
Je hoeft het voor mij niet te verklaren hoor. Jullie moeten gewoon niet zo zeiken op beats, dat was meer m'n punt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had een mp3-speler met 8 GB en daar was al bijna geen opslagruimte meer over, terwijl ik er nog veel meer nummers op wilde zetten. Nu kan ik al mijn cd's rippen en ze op m'n iPod zetten en heb ik nog steeds meer dan voldoende opslagruimte over.![]()
160 GB is inderdaad wel heel veel, maar er was alleen keuze tussen 2, 4, 8, 16 en 160 GB en 16 vond ik eigenlijk nog te weinig.
Met windows kan het ook prima.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehoord dat Applespul goed is om muziek te producen of het waar is of niet kun je denk ik lang over redetwisten.
Ik zeik alleen om de prijsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet te verklaren hoor. Jullie moeten gewoon niet zo zeiken op beats, dat was meer m'n punt.
Daar gaat het toch ook niet over?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef adnapekkid het volgende:
Niemand verplicht je zon ding te kopen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:12 schreef Nikmans het volgende:
Marketing.
Ik snap het niet
Als ik naar de tv kijk zie ik Mario Balotelli en Cristiano Ronaldo met beats rondlopen en denk ik#SWAG, ik koop die shit en dan ben ik ook een baas. Maar als ik vervolgens naar de winkel loop om die beatjes te scoren, zie ik onderweg allemaal mocro's met vuilniszakjassen en meisjes van 15 met giga oorbellen en een baby genaamd Desteny die beats rocken en bedenk ik me toch weer.
Waarom zou je erbij willen lopen als een vuilniszakwigger?Dat is namelijk het idee dat ik krijg bij Beats, niet dat van clubmaarschalk/swagbaas.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bruin, net als de rappers die ze rocken #SWAG
Heb je een piechart om dat te ondersteunen? Ik wil mijn techno in FLAC-formaat wel optimaal kunnen beluisterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]Mooi analoog geluid en goed in het hoog, helaas wat minder in het laag.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Heb je een piechart om dat te ondersteunen? Ik wil mijn techno in FLAC-formaat wel optimaal kunnen beluisteren
Het ziet er allemaal positief uit, ik ben verkochtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze geeft het wel aardig weer, weet niet precies wat het allemaal betekent maar goed.
Natuurlijk, ikzelf heb 't FOK!logo erop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal positief uit, ik ben verkochtKun je de kapjes ook vervangen met andere kleuren of logo's?
Mooi dan pak ik een kapje met het red-white KLB-army logoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Natuurlijk, ikzelf heb 't FOK!logo erop.
Als 'n echte KLBmaarschalk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mooi dan pak ik een kapje met het red-white KLB-army logo
Ja, dat wel!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
dacht t nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Welnee, hij is gewoon wat naïef.
*KICK*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
Die Studio's zijn zo slecht niet trouwens.
Dan kunnen ze nog wel goed klinken. Het is niet bedoelt om op te mixen, dat is wat anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Braddie het volgende:
Wat 'n inzichten heeft deze man toch, waar is Piye eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Probeer het eens met een kloon. Ik denk dat je nog steeds gebashd zou worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |