Valt mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Lekker boeiend. Ondertussen vergeet je wel dat de koptelefoons die jij noemt in een heel andere prijsklasse vallen.
Die troep is écht zo duur..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Even gegoogled.
WTF, kost die troep echt 100-400 euro?
Dan vind ik het echt klachtwaardiger dat mensen zo veel geld besteden aan iets wat niet eens kwaliteitsspul is.
Jongen laat me nou in de waanquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt mee.
Beyerdynamic DT770PRO is rond de 130-140 euro.
AKG Q701 is ook zoiets.
Beats By Dre Solo HD is al 180... de Studio is 299..
Ze had er 200nogwat voor betaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
in turkije gewoon voor tientje gescoord
True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen laat me nou in de waan
Maarja, je betaald voor het merkje he? Niks nieuws daar, ik heb zelf gewoon een Philips headset, werkt prima zat.
Het spul is niet eens mooi. Dan kun je nog beter een Skullcandy voor <50 euro kopen, die zien er een stuk beter uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die troep is écht zo duur..
Het is zulke meuk dat ik niet snap dat die zelfde mensen wél vol lul willen lopen met een glimmede koptelefoon met kut geluid, maar niet met een plastic koptelefoon met góed geluid(voor minder geld)
Dat kwam doordat jij je mening erover ventileerde, negatief. Het is weer wat aangetrokken zoals je ziet.quote:
Als je dit mooi vindt klinken, en je gebruikt het niet voor productie-doeleinden.. Dan vind ik het prima. Neutraal is ie in ieder geval nietquote:
Vind ze er ook echt niet uitzien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het spul is niet eens mooi. Dan kun je nog beter een Skullcandy voor >50 euro kopen, die zien er een stuk beter uit.
En ik vond de Bosekoptelefoons al zo duur toen ik in een electronicazaak was, terwijl dat volgens dat volgens de verkoper juist kwaliteitsspul is.
Zegt me helemaal niksquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |