Valt mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:07 schreef LompeHork het volgende:
Lekker boeiend. Ondertussen vergeet je wel dat de koptelefoons die jij noemt in een heel andere prijsklasse vallen.
Die troep is écht zo duur..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Even gegoogled.
WTF, kost die troep echt 100-400 euro?
Dan vind ik het echt klachtwaardiger dat mensen zo veel geld besteden aan iets wat niet eens kwaliteitsspul is.
Jongen laat me nou in de waanquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Braddie het volgende:
[..]
Valt mee.
Beyerdynamic DT770PRO is rond de 130-140 euro.
AKG Q701 is ook zoiets.
Beats By Dre Solo HD is al 180... de Studio is 299..
Ze had er 200nogwat voor betaaldquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Jachtgeweer het volgende:
in turkije gewoon voor tientje gescoord
True.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jongen laat me nou in de waan
Maarja, je betaald voor het merkje he? Niks nieuws daar, ik heb zelf gewoon een Philips headset, werkt prima zat.
Het spul is niet eens mooi. Dan kun je nog beter een Skullcandy voor <50 euro kopen, die zien er een stuk beter uit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die troep is écht zo duur..
Het is zulke meuk dat ik niet snap dat die zelfde mensen wél vol lul willen lopen met een glimmede koptelefoon met kut geluid, maar niet met een plastic koptelefoon met góed geluid(voor minder geld)
Dat kwam doordat jij je mening erover ventileerde, negatief. Het is weer wat aangetrokken zoals je ziet.quote:
Als je dit mooi vindt klinken, en je gebruikt het niet voor productie-doeleinden.. Dan vind ik het prima. Neutraal is ie in ieder geval nietquote:
Vind ze er ook echt niet uitzien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het spul is niet eens mooi. Dan kun je nog beter een Skullcandy voor >50 euro kopen, die zien er een stuk beter uit.
En ik vond de Bosekoptelefoons al zo duur toen ik in een electronicazaak was, terwijl dat volgens dat volgens de verkoper juist kwaliteitsspul is.
Zegt me helemaal niksquote:
Frequentie tegen db. 100-600 hz wordt geboost tot ongeveer +6 db van normaal, mids zijn dan -6 db (en vallen dus volledig weg) en hoge frequenties zit er weer een enorme piek in volume. Oftewel, mids vallen weg, het echte laag is ook niet erg vertegenwoordigd en het laag en een deel van het hoog worden enorm naar voren gedrukt.quote:
Precies wat de jongeren willen helaas. Bas/Bas/Bas en nog eens Bas.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
Frequentie tegen db. 100-600 hz wordt geboost tot ongeveer +6 db van normaal, mids zijn dan -6 db (en vallen dus volledig weg) en hoge frequenties zit er weer een enorme piek in volume. Oftewel, mids vallen weg, het echte laag is ook niet erg vertegenwoordigd en het laag en een deel van het hoog worden enorm naar voren gedrukt.
Niet echt wat de artiest bedoeld heeft, dus.
Links = laagfrequent, rechts = hoog. Die dip in het middengebied hoort er niet te zitten.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
Frequentie tegen db. 100-600 hz wordt geboost tot ongeveer +6 db van normaal, mids zijn dan -6 db (en vallen dus volledig weg) en hoge frequenties zit er weer een enorme piek in volume. Oftewel, mids vallen weg, het echte laag is ook niet erg vertegenwoordigd en het laag en een deel van het hoog worden enorm naar voren gedrukt.
Het zegt genoeg maar niet eens weten wat het dan zegt, wat een spermafaal ben je toch ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef Braddie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zegt ook genoeg(Geen idee wat beide lijnen nou precies inhouden, volgens mij is die witte lijn de frequency response)
Komt er op neer dat je amper hoge tonen hoort in de muziek, deze worden overspoeld door het te veel aan laag wat je wél hoort.quote:
Je kan niet zeggen dat de naam niet klopt. Het enige wat je hoort met zo'n verkrachte b op je kop zijn inderdaad de beats.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:20 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Het zegt genoeg maar niet eens weten wat het dan zegt, wat een spermafaal ben je toch ook.
Ze zijn gemaakt voor Hip-Hop en Rap. Het persoon wat deze koptelefoon gekocht heeft heeft hier alleen een hekel aan en luistert naar Pop/Rockquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
"Zoals de artiest het bedoelt heeft."
Grappig. In tegenstelling tot filmmakers, wordt muziek door producers niet zo gemaakt als bedoelt en wordt dat overgelaten aan de gebruiker zelf die het met een equalizer zelf kan instellen. Dus dat klopt niet helemaal.
Behalve bij Hip-hop en Rap, waar de meeste producers juist graag een diepe bass willen. Maar daar zijn die dingen dan ook voor gemaakt. Niet voor klassieke muziek.
Ik denk dat er ook precies 0 mensen op de hele aarde te vinden zijn die een neuk geven om wat jij van ze vindt.quote:
Die producers zorgen al voor genoeg bas in de producties zelf. Hoef je natuurlijk niet nog eens voor te boosten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:23 schreef Dimens het volgende:
"Zoals de artiest het bedoelt heeft."
Grappig. In tegenstelling tot filmmakers, wordt muziek door producers niet zo gemaakt als bedoelt en wordt dat overgelaten aan de gebruiker zelf die het met een equalizer zelf kan instellen. Dus dat klopt niet helemaal.
Behalve bij Hip-hop en Rap, waar de meeste producers juist graag een diepe bass willen. Maar daar zijn die dingen dan ook voor gemaakt. Niet voor klassieke muziek.
Status.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die troep is écht zo duur..
Het is zulke meuk dat ik niet snap dat die zelfde mensen wél vol lul willen lopen met een glimmede koptelefoon met kut geluid, maar niet met een plastic koptelefoon met góed geluid(voor minder geld)
Waarom zou je haar geluk eigenlijk van haar afnemen? Wat je nu hebt gedaan, is haar onzeker gemaakt over een aankoop omdat je zelf de betweter moest uithangen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze zijn gemaakt voor Hip-Hop en Rap. Het persoon wat deze koptelefoon gekocht heeft heeft hier alleen een hekel aan en luistert naar Pop/RockJa.. dan ben je gewoon een muzikale faal. in mijn ogen.
Niet het beste van een liedje?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef BMTH182 het volgende:
Ik snap trouwens niet wat iedereen geilt op bass, ik bedoel ik vind bass gitaar ook wel tof klinken hoor maar het is nou niet het beste van een liedje. Kan iemand me dit uitleggen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je haar geluk eigenlijk van haar afnemen? Wat je nu hebt gedaan, is haar onzeker gemaakt over een aankoop omdat je zelf de betweter moest uithangen.
Dat je dat op FOK! doet, oké. Maar waarom zou je dat bij vrienden, familie of kennissen doen? Wat voor profeit heb jij of die persoon ervan?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:31 schreef Braddie het volgende:
Ooit The Who geluisterd?
John Entwistle
Er word puur meer volume gegeven aan een bepaalde frequency (in dit geval het laag) Waardoor de lage tonen er uitspringen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:30 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Geboost in het laag, leg eens uit ?
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:29 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Status.
net zo als met een telefoontje met muziek lopen, omdat dat stoer is.. dat je muziek kudt klinkt hoor maakt niet uit
Mensen die vertellen over hun aankoop, voelen altijd geluk bij hun product. Door negatief over dat product te praten, zorg je voor onzekerheid en neem je dat geluk af.quote:
Dat is jouw interpretatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die vertellen over hun aankoop, voelen altijd geluk bij hun product. Door negatief over dat product te praten, zorg je voor onzekerheid en neem je dat geluk af.
Ja, natuurlijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:33 schreef BMTH182 het volgende:
[..]
Ja maar gitaar is toch veel vetter![]()
Trouwens; Skullcandy ftw
Of je houdt je mening af en toe voor jezelf zodat je niet overkomt als een klootzak. Zo houd je misschien nog vrienden over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie.
Mensen mogen er een mening over hebben, dat heb je nou eenmaal met bepaalde dingen, en dat hou je ook..
Ach, als dat persoon mijn koptelefoon ook afzeek omdat hij niet lekker zat, en geen fatsoenlijke dynamiek had (Kan je het je voorstellen? Over dynamiek praten en een Beats kopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of je houdt je mening af en toe voor jezelf zodat je niet overkomt als een klootzak. Zo houd je misschien nog vrienden over.
ja maar hij geeft haar wel iets beters in de plaatsquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mensen die vertellen over hun aankoop, voelen altijd geluk bij hun product. Door negatief over dat product te praten, zorg je voor onzekerheid en neem je dat geluk af.
Hoe dan?...quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:40 schreef Rawberry het volgende:
[..]
ja maar hij heeft haar wel iets beters in de plaats
Dan is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach, als dat persoon mijn koptelefoon ook afzeek omdat hij niet lekker zat, en geen fatsoenlijke dynamiek had (Kan je het je voorstellen? Over dynamiek praten en een Beats kopen?) Dan krijgt ze ook over haar koptelefoon mijn mening.
Het zou dus een horizontale lijn moeten zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:17 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat is een feit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal.
Trouwens; "Ze klinken niet goed." is een mening. Wat dat betreft had ze gewoon gelijk. Geluid is persoonlijk.
Mensen kunnen dat mooi vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is een feit.
Er is een aantal posts terug een grafiek getoont waar in getoont werd dat die Beats heel veel boosten in het laag, een énorme dip hebben in het midden. En dus een vertekend beeld hebben qua geluid, en sommige nummers worden hierdoor zelfs een brei..
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Is dat nou niet vermoeiend, discussie voeren met mensen om werkelijk alles dat ze kopen?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef wise het volgende:
laad je je koptelefoon ook onnodig pijn lijden zoals je bij je hondje deed¿
Laad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef wise het volgende:
laad je je koptelefoon ook onnodig pijn lijden zoals je bij je hondje deed¿
Dat zal vast wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Vraagje: hoe is de geluidskwaliteit van Skullcandy? Beter dan die van Beaty By Dr. Dre?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |