waarom altijd goedkoper?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt. Want als je het daarom doet zijn er genoeg goedkopere alternatieven.
Heb zelf de MDR-V6 (de 7506 is een "professionele" versie van de V6). Ben echt heel erg blij met het geluid. Ze staan bekend in de film- en muziekindustrie om hun neutrale geluid. De kabel is alleen wel echt veel en veel te lang voor normaal gebruik. Ik kan me voorstellen dat hij in de studio praktisch is, maar op de fiets of in de trein moet ik de kabel wegstoppen in de binnenzak van mijn jas - hij is te dik voor mijn broekzak - en als ik hem bij mijn computer wil gebruiken hangt de kabel van zo'n 90 gram aan mijn hoofd. Dat klinkt niet vervelend, maar na een poosje is dat echt zwaar kut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:06 schreef hoink581 het volgende:
Braddie m'n jong, welk oordeel heb je te vellen over de SonY MDR 7506? Nu je toch ons verlicht met je kennis over koptelefoons wil ik een graantje mee pikken voor iets aanschaf.
dodelijk harde backfire, jezusquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:44 schreef Shalimar het volgende:
[..]
wat een kk kneus die man ongelooflijk![]()
dit is waarom je geen vrienden hebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Braddie het volgende:
Zit er een kennis van me heel leuk op te scheppen "Ja, ik heb een Beats Studio gekocht, wat klinkt dat ding goed!"
Dus ik " Ze klinken niet goed, ze worden énorm geboost in het laag, waardoor je geluidsbeeld heel erg verdraait"
Lekker blijven doen alsof je er verstand van hebt, dan doen wij net alsof we het vet boeiend vinden dat jij een mening hebt en beschikt over een misvormd realiteitsbesef en blijven we je topic vullen met denigrerende comments, dan kan jij je vanavond aftrekken op het aantal reacties en je expertise en is iedereen blij.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Braddie het volgende:
Zit er een kennis van me heel leuk op te scheppen "Ja, ik heb een Beats Studio gekocht, wat klinkt dat ding goed!"
Dus ik " Ze klinken niet goed, ze worden énorm geboost in het laag, waardoor je geluidsbeeld heel erg verdraait"
Zegt ze " Ja, maar op de site van Beats staat dat je de muziek hoort zoals de artiest het bedoelt heeft"
Dus ik " Ja...dat kan wel, maar dat noemen ze dus marketing... er zijn maar een aantal koptelefoons met een redelijk neutraal geluid, en daar zijn Beats er geen van"
(Dus ik noem de AKG Q701 op, de Beyerdynamic DT770PRO als voorbeeld)
Krijg ik terug " Ja, nou en.. veel mensen vinden Beats goed behalve jij"____!
Dat heb ik 'm de hele middag via DM proberen uit te leggen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:16 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
dit is waarom je geen vrienden hebt
Gelukkig is het topic hopelijk verzonnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat heb ik 'm de hele middag via DM proberen uit te leggen.Dat doe ik ook nooit weer.
Nee Braddie is geen troll, was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Gelukkig is het topic hopelijk verzonnen
ssstquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee Braddie is geen troll, was het maar zo'n feest.
Ach, ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die 300 euro neerleggen voor een koptelefoon zonder deze met anderen te vergelijken. Dat is namelijk wel het beeld wat ik heb bij het overgrote deel van de beats luisteraars en gaat totaal tegen mijn natuur in. Ben het wel eens eens met het design, dat hebben ze ongelofelijk goed gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat het een statussymbool is, is maar 1 aspect van zo'n ding. Velen vinden het ook echt mooi. Daarnaast vinden velen het geluid ook echt goed. Deels omdat velen nou eenmaal graag een zware bas hebben, deels omdat ze het vergelijken met hun ervaringen met matige oordopjes. Uiteindelijk zijn die mensen er blij mee. Maar dat kunnen de audiofielen natuurlijk niet hebben. Die weten het allemaal beter en hebben allemaal mooie grafiekjes die aantonen waarom dat geluid kut is. Want stel je voor dat iemand iets anders dan een senheisser of een beyerdynamic lekker vindt klinken.
Zo zijn mensen gewoon. Hoeveel mensen wel niet klakkeloos een auto aanschaffen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die 300 euro neerleggen voor een koptelefoon zonder deze met anderen te vergelijken. Dat is namelijk wel het beeld wat ik heb bij het overgrote deel van de beats luisteraars en gaat totaal tegen mijn natuur in. Ben het wel eens eens met het design, dat hebben ze ongelofelijk goed gedaan.
Overdreven dure broeken is dan wel weer een tik van me.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Nickskuh het volgende:
Tuurlijk koop je die koptelefoon omdat hij er mooi uit ziet.
Zelfde als een broek die veel lekkerder zit en goedkoper is, maar er niet uitziet, en een broek die er veel beter uit ziet maar slechter zit.
Als hij mooi is,quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:28 schreef kipknots het volgende:
[..]
Overdreven dure broeken is dan wel weer een tik van me.
De duurste die ik ooit heb gekocht heb ik na een maand terug gebracht omdat hij al uit elkaar vielquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |