Goeie filter wel dat je steeds blijft reageren enzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik filter het gewoon wegHeel simpel.
Sommige dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:35 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Goeie filter wel dat je steeds blijft reageren enzo.
Daarmee geeft hij geen toestemming ze hier opnieuw te plaatsenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft die foto zelf op z'n LastFM account gezet, just sayin'...
Dat klopt, ik heb dan ook geen foto's van 'm gepost.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarmee geeft hij geen toestemming ze hier opnieuw te plaatsen
Wacht ff... heb ik een LastFM account?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Hij heeft die foto zelf op z'n LastFM account gezet, just sayin'...
De jongeren willen geen bas, de jongeren willen gewoon wat de rest wil.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies wat de jongeren willen helaas. Bas/Bas/Bas en nog eens Bas.
Zo jammer.
Kuddedieren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:46 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De jongeren willen geen bas, de jongeren willen gewoon wat de rest wil.
Gelukkig zijn jullie er, om ze daar eens even op te wijzen.quote:
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt. Want als je het daarom doet zijn er genoeg goedkopere alternatieven.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef Piye het volgende:
Audiofielen die gaan zeiken dat iemand blij is met z'n beats by dre.
Heel veel mensen vinden die dingen gewoon prima klinken. De kwaliteit is best hoog en velen vinden een harde bass wel fijn. Maar nee hoor, dat kunnen de audiofielen weer niet hebben. Die zullen wel eventjes puntsgewijs uiteen gaan zetten, waarom een beats by dre koptelefoon kut is en mensen er niet blij mee mogen zijn.
Absoluut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt. Want als je het daarom doet zijn er genoeg goedkopere alternatieven.
domheidsbelastingquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Even gegoogled.
WTF, kost die troep echt 100-400 euro?
Dan vind ik het echt klachtwaardiger dat mensen zo veel geld besteden aan iets wat niet eens kwaliteitsspul is.
Dat het een statussymbool is, is maar 1 aspect van zo'n ding. Velen vinden het ook echt mooi. Daarnaast vinden velen het geluid ook echt goed. Deels omdat velen nou eenmaal graag een zware bas hebben, deels omdat ze het vergelijken met hun ervaringen met matige oordopjes. Uiteindelijk zijn die mensen er blij mee. Maar dat kunnen de audiofielen natuurlijk niet hebben. Die weten het allemaal beter en hebben allemaal mooie grafiekjes die aantonen waarom dat geluid kut is. Want stel je voor dat iemand iets anders dan een senheisser of een beyerdynamic lekker vindt klinken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:15 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, het is een statussymbool. Prima, niks mis mee. Alleen onzinnig om te zeggen dat je die dingen om het geluid koopt.
link?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb dan ook geen foto's van 'm gepost.Maar veel medelijden kan ik ook niet hebben omdat ie zelf de kassamiep bij AH fotografeert en dan hier op FOK! gooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |