Je hoeft het voor mij niet te verklaren hoor. Jullie moeten gewoon niet zo zeiken op beats, dat was meer m'n punt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik had een mp3-speler met 8 GB en daar was al bijna geen opslagruimte meer over, terwijl ik er nog veel meer nummers op wilde zetten. Nu kan ik al mijn cd's rippen en ze op m'n iPod zetten en heb ik nog steeds meer dan voldoende opslagruimte over.![]()
160 GB is inderdaad wel heel veel, maar er was alleen keuze tussen 2, 4, 8, 16 en 160 GB en 16 vond ik eigenlijk nog te weinig.
Met windows kan het ook prima.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb wel vaker gehoord dat Applespul goed is om muziek te producen of het waar is of niet kun je denk ik lang over redetwisten.
Ik zeik alleen om de prijsquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Je hoeft het voor mij niet te verklaren hoor. Jullie moeten gewoon niet zo zeiken op beats, dat was meer m'n punt.
Daar gaat het toch ook niet over?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:09 schreef adnapekkid het volgende:
Niemand verplicht je zon ding te kopen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:12 schreef Nikmans het volgende:
Marketing.
Ik snap het niet
Als ik naar de tv kijk zie ik Mario Balotelli en Cristiano Ronaldo met beats rondlopen en denk ik#SWAG, ik koop die shit en dan ben ik ook een baas. Maar als ik vervolgens naar de winkel loop om die beatjes te scoren, zie ik onderweg allemaal mocro's met vuilniszakjassen en meisjes van 15 met giga oorbellen en een baby genaamd Desteny die beats rocken en bedenk ik me toch weer.
Waarom zou je erbij willen lopen als een vuilniszakwigger?Dat is namelijk het idee dat ik krijg bij Beats, niet dat van clubmaarschalk/swagbaas.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Bruin, net als de rappers die ze rocken #SWAG
Heb je een piechart om dat te ondersteunen? Ik wil mijn techno in FLAC-formaat wel optimaal kunnen beluisterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]Mooi analoog geluid en goed in het hoog, helaas wat minder in het laag.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Heb je een piechart om dat te ondersteunen? Ik wil mijn techno in FLAC-formaat wel optimaal kunnen beluisteren
Het ziet er allemaal positief uit, ik ben verkochtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze geeft het wel aardig weer, weet niet precies wat het allemaal betekent maar goed.
Natuurlijk, ikzelf heb 't FOK!logo erop.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:26 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal positief uit, ik ben verkochtKun je de kapjes ook vervangen met andere kleuren of logo's?
Mooi dan pak ik een kapje met het red-white KLB-army logoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Natuurlijk, ikzelf heb 't FOK!logo erop.
Als 'n echte KLBmaarschalk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:42 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mooi dan pak ik een kapje met het red-white KLB-army logo
Ja, dat wel!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Véle malen neutraler als een Beats.
dacht t nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Welnee, hij is gewoon wat naïef.
*KICK*quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:34 schreef Catch22- het volgende:
Die Studio's zijn zo slecht niet trouwens.
Dan kunnen ze nog wel goed klinken. Het is niet bedoelt om op te mixen, dat is wat anders.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef Braddie het volgende:
Dus ik " Ze klinken niet goed, ze worden énorm geboost in het laag, waardoor je geluidsbeeld heel erg verdraait"
Wat 'n inzichten heeft deze man toch, waar is Piye eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Probeer het eens met een kloon. Ik denk dat je nog steeds gebashd zou worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |