marketingquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus een hele goede koptelefoon is nog minder duur dan een Beats by Dr. Dre? En nog kopen mensen Beats? Sommige mensen.
nouja, het design is nogal simpel, maar niet slecht, ze zijn gewoon enorm kut, thats itquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ze zien er niet uit
En ze weten niet dat het bestaat, hele andere markt
Ik kan het wel begrijpen eigenlijk, het is toch zonde als een kennis zijn geld uitgeeft aan een minderwaardig product als hij voor hetzelfde geld meer kwaliteit kan krijgen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
En vaak zijn het dan die vergelijkers, die altijd wel weer wat te zeuren hebben op andermans apparatuur. Want het beeld is niet scherp genoeg, het geluid niet zuiver genoeg, de telefoon heeft te weinig specs en ga zo maar door. Ik snap niet dat je dat zo ongelooflijk interessant kan vinden
collega had nieuwe sony? gekocht, is geen fieltje maar wou wel wat degelijks, koste hem 180 uit mijn hoofd, maar hij was er niet zo blij meer mee toen mijn 'trein-koptelefoon' beter klonkquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik kan het wel begrijpen eigenlijk, het is toch zonde als een kennis zijn geld uitgeeft aan een minderwaardig product als hij voor hetzelfde geld meer kwaliteit kan krijgen?
Meer dan genoeg mensen met een Beats welke ik mijn uber hippe AiAiAi's heb laten horen en meteen het verschil hoorden en beseften dat ik gelijk had.
Persoonlijk vind ik het niet zo erg dat mensen slechte producten voor veel geld kopen. Wat ik wel vervelend is, is de houding die daar vaak bij komt. Veel mensen die zo'n product kopen denken dus dat ze een heel goed product hebben dat beter is dan de rest en dat resulteert vaak in elitair gedoe, waarbij ze haten op de dingen die jij na veel research hebt gekocht, omdat ze minder kosten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
[..]
En vaak zijn het dan die vergelijkers, die altijd wel weer wat te zeuren hebben op andermans apparatuur. Want het beeld is niet scherp genoeg, het geluid niet zuiver genoeg, de telefoon heeft te weinig specs en ga zo maar door. Ik snap niet dat je dat zo ongelooflijk interessant kan vinden.
Wtf moet je ermee manquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, de gemiddelde ingebouwde geluidskaart gaat dat niet trekken
Ik dacht dat zo'n hoge weerstand alleen gebruikt werd in vliegtuigenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Wtf moet je ermee mandan kan ik mijn radio hier ook beter uitzetten dan wordt je al doof als hij op het minimale geluidsniveau staat
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht dat zo'n hoge weerstand alleen gebruikt werd in vliegtuigen
Dit ja, troep voor de hoogste prijs verkopen en mensen kopen het. Dat heeft meneer Dre dus goed gedaan. Respectquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef Rijssi het volgende:
Marketingbeleid is dik in orde. Dat het rommel is, is tot daar aan toe.
Nah, apple bied in verhouding meer denk ik. De bouwkwaliteit van mijn macbook is beter dan die van Beats. Tsja, misschien iets overpriced, ben ik van me bewust. Maar bij de beats is het 2.5 keer te veel geld, niet 1.5 keer ofzo max bij een macbookquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:17 schreef Wing het volgende:
[..]
Dit ja, troep voor de hoogste prijs verkopen en mensen kopen het. Dat heeft meneer Dre dus goed gedaan. Respect. Zelfde als Apple dus.
Je hebt ze 80 en 250 Ohm jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Zijn die dingen serieus 250 Ohm?____!
http://www.homerecording.be/forum/t5582.htmquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:20 schreef BlueMage het volgende:
Maar betekent 'n hoge weerstand dan dat zo'n koptelefoon harder gaat of hoe moet ik dat zien? Ik snap het serieus niet.
Maar Apple is tenminste van fatsoenlijke kwaliteit. En je hebt ook goedkope Appleproducten (zoals de iPod classic: 160 GB voor 255 euroquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, apple bied in verhouding meer denk ik. De bouwkwaliteit van mijn macbook is beter dan die van Beats. Tsja, misschien iets overpriced, ben ik van me bewust. Maar bij de beats is het 2.5 keer te veel geld, niet 1.5 keer ofzo max bij een macbook
't Is maar wat je goedkoop vindt natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Apple is tenminste van fatsoenlijke kwaliteit. En je hebt ook goedkope Appleproducten (zoals de iPod classic: 160 GB voor 255 euro).
Duidelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.homerecording.be/forum/t5582.htm
Ik vind 229 euro voor een 160GB iPod niet heel duurquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
't Is maar wat je goedkoop vindt natuurlijk.
Mp3-spelers van 16 GB zijn allemaal >100 euro, dus dan is 160 GB voor 255 euro goedkoop.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef Piye het volgende:
[..]
't Is maar wat je goedkoop vindt natuurlijk.
Ja, maar als je nagaat dat 16 GB in principe ruimschoots volstaat, zie ik het meer als onnodige extra kosten voor onnodige extra zooi. Maar jij zal het vast en zeker gebruiken en daar heel blij mee zijn. Ik zie er het nut niet van in. Net zoals jullie het nut niet inzien van het kopen van beats by dre's en andere mensen het toch doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Mp3-spelers van 16 GB zijn allemaal >100 euro, dus dan is 160 GB voor 255 euro goedkoop.
Ik heb dus ook maar één Appleproduct: een iPod classic.
Je krijgt er idd voor terug. Vaak die extra kwaliteit dingetjes. Heerlijk toesenbord, goed fel scherm, aluminium body, touchpad dat hemel is en een stabiel OS met een standaard audiodriver (CoreAudio) waar ik als (lichtelijk falend en beginnend) producer heel blij mee benquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar Apple is tenminste van fatsoenlijke kwaliteit. En je hebt ook goedkope Appleproducten (zoals de iPod classic: 160 GB voor 255 euro).
Komt het op neer jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Duidelijk.
Je moet dus ook een zware versterker hebben wil je dat 250 Ohm ding goed kunnen gebruiken begrijp ik?
Ik had een mp3-speler met 8 GB en daar was al bijna geen opslagruimte meer over, terwijl ik er nog veel meer nummers op wilde zetten. Nu kan ik al mijn cd's rippen en ze op m'n iPod zetten en heb ik nog steeds meer dan voldoende opslagruimte over.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja, maar als je nagaat dat 16 GB in principe ruimschoots volstaat, zie ik het meer als onnodige extra kosten voor onnodige extra zooi. Maar jij zal het vast en zeker gebruiken en daar heel blij mee zijn. Ik zie er het nut niet van in. Net zoals jullie het nut niet inzien van het kopen van beats by dre's en andere mensen het toch doen.
Heb wel vaker gehoord dat Applespul goed is om muziek te producen of het waar is of niet kun je denk ik lang over redetwisten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je krijgt er idd voor terug. Vaak die extra kwaliteit dingetjes. Heerlijk toesenbord, goed fel scherm, aluminium body, touchpad dat hemel is en een stabiel OS met een standaard audiodriver (CoreAudio) waar ik als (lichtelijk falend en beginnend) producer heel blij mee ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |