Let eens op hoe hij in de mix zit. Er is waarschijnlijk een reden dat ie helemaal verzuipt in het geluid van alle andere instrumenten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Ben jij echt een toetsenist bij love to lounge? Geloof er niks van.
Deze sloeg op mij!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:58 schreef Braddie het volgende:
Ergens vind ik het gewoon grappig hoe iedereen hier hapt, er hoeft maar "Braddie" te staan of er staan al zeker 5-6 fokkers klaar met opmerkingen/reacties. En dan hoeven ze niet eens het topic te lezen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Véle malen neutraler als een Beats.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Ben jij echt een toetsenist bij love to lounge? Geloof er niks van.
Ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=713&graphID[]=1383&scale=30]afbeelding[/url] ]
Trek je eigen conclusies maar.
Hou op mensquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Let eens op hoe hij in de mix zit. Er is waarschijnlijk een reden dat ie helemaal verzuipt in het geluid van alle andere instrumenten.
Die grijze streep lijkt me heel neutraal zeg maar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef Adsumnonabsum het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://graphs.headphone.com/graphCompare.php?graphType=0&graphID[]=713&graphID[]=1383&scale=30]afbeelding[/url] ]
Trek je eigen conclusies maar.
Ik heb je echt wel serieus proberen te helpen maar kerel jij snapt het gewoon echt niet.quote:
Ik had de hele tijd kabelbreuk bij die Sennheiserdingen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De studio's zijn leuke koptelefoons die (naar smaak) er goed uit zien. 100 euro ruim mag je er best voor neertellen. Maar de 350 euro zijn ze bij lange na niet waard.
Ik heb ook as we speak een mooi stelletje Sennheiser HD25-II's op mijn oren hangen. Maar ik ga ook niet iedereen afzeiken die iets anders heeft
Hier voor Pioneer HDJ500 gehad, leuk DJ-dingetje, maar het nadeel van de ontkoppelbare kabel is wel dat de aansluiting snel naar zijn mallemoer gaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik had de hele tijd kabelbreuk bij die Sennheiserdingen.Ik kan er gewoon niet mee omgaan.
Kon de koptelefoon altijd weer opsturen naar Sennheiser viel altijd onder de garantie, prima klantenservice idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier voor Pioneer HDJ500 gehad, leuk DJ-dingetje, maar het nadeel van de ontkoppelbare kabel is wel dat de aansluiting snel naar zijn mallemoer gaat
De sennheisers hebben wel een bawkwaliteit waar je U tegen zegt.
En de kabel kan je prima vervangen, gewoon losschroeven en elk onderdeel was los na te bestellen dacht ik.
Heeft hij niet want Sennheiser wordt niet genoemdquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef pussycatdoll het volgende:
Oeh wow je weet wat van muziek. Krijg je nu een stijfje?
Het is ook een industriestandaard die professioneel gewoon extreem veel gebruikt wordt, dus losse onderdelen verkopen heeft dan ook zin, de gemiddelde consument heeft daar geen behoefte aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kon de koptelefoon altijd weer opsturen naar Sennheiser viel altijd onder de garantie, prima klantenservice idd.
Ben je 'm nu weer aan het pesten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik heb je echt wel serieus proberen te helpen maar kerel jij snapt het gewoon echt niet.
Zoveel kosten mijn Sennheiserproducten ook niet hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook een industriestandaard die professioneel gewoon extreem veel gebruikt wordt, dus losse onderdelen verkopen heeft dan ook zin, de gemiddelde consument heeft daar geen behoefte aan.
De gemiddelde consument geeft geen 180 euro uit aan een koptelefoon uit
Zal 't nooit meer doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ben je 'm nu weer aan het pesten?
Zijn die dingen serieus 250 Ohm?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
True.
Heb zelf een Beyerdynamic DT770PRO werkt hartstikke goed, zelfs na een jaar (Dat is bij die Beats wel anders met gescheurde hoofdbanden/opgeblazen drivers etc)
Ik had het dan over de iconische HD 25-IIquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Zoveel kosten mijn Sennheiserproducten ook niet hoor.
[..]
Zal 't nooit meer doener zit een mot op m'n zolderkamertje vandaar.
Een mod?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:59 schreef BlueMage het volgende:
Zal 't nooit meer doener zit een mot op m'n zolderkamertje vandaar.
Jup, de gemiddelde ingebouwde geluidskaart gaat dat niet trekkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Zijn die dingen serieus 250 Ohm?____!
Dus een hele goede koptelefoon is nog minder duur dan een Beats by Dr. Dre? En nog kopen mensen Beats? Sommige mensen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is ook een industriestandaard die professioneel gewoon extreem veel gebruikt wordt, dus losse onderdelen verkopen heeft dan ook zin, de gemiddelde consument heeft daar geen behoefte aan.
De gemiddelde consument geeft geen 180 euro uit aan een koptelefoon uit
Lijkt me lastig om daar geluid uit te krijgen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:01 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Zijn die dingen serieus 250 Ohm?____!
Goede swag is onbetaalbaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus een hele goede koptelefoon is nog minder duur dan een Beats by Dr. Dre? En nog kopen mensen Beats? Sommige mensen.
Ja maar ze zien er niet uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dus een hele goede koptelefoon is nog minder duur dan een Beats by Dr. Dre? En nog kopen mensen Beats? Sommige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |