quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Denken dat er ook maar iemand is die een koptelefoon voor het geluid koopt
Koptelefoons sowieso
Ach dat tot in den treure vergelijken komt ook alleen maar gezeik van. Zie dit topic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:25 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik kan het gewoon moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die 300 euro neerleggen voor een koptelefoon zonder deze met anderen te vergelijken. Dat is namelijk wel het beeld wat ik heb bij het overgrote deel van de beats luisteraars en gaat totaal tegen mijn natuur in. Ben het wel eens eens met het design, dat hebben ze ongelofelijk goed gedaan.
Verder moeten mensen het natuurlijk zelf weten, zal ze er echt niet over aanspreken.
Mensen die neppe kopen vind ik minder "erg": die betalen tenminste niet 200 euro voor iets van slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:17 schreef Braddie het volgende:
[..]
Absoluut.
Mensen kopen ze puur voor het hebben van Beats en het hebben van status (Daarom kopen ze vaak ook neppe...)
Kom op me trekhaak dan!quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef BlueMage het volgende:
Hier is mijn diagram voor m'n Hemakoptelefoon:
[ afbeelding ]
Wat het allemaal betekent weet ik niet precies en of het wel op geluid slaat weet ik ook niet maar hij is heul goed hoor!
Paarse lijn staat voor kwaliteit volgens mij. Dus die koptelefoon wordt steeds beter naarmate je 'm langer gebruikt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef BlueMage het volgende:
Hier is mijn diagram voor m'n Hemakoptelefoon:
[ afbeelding ]
Wat het allemaal betekent weet ik niet precies en of het wel op geluid slaat weet ik ook niet maar hij is heul goed hoor!
Ach, ik ben een geek en kan op dat punt ook wel wat doorslaan. Maar das ook persoonlijk, zoals ik al zei, wat anderen doen moeten ze ook zelf weten. Zal normaal ook echt niet iemand bekritiseren om zijn apparatuur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach dat tot in den treure vergelijken komt ook alleen maar gezeik van. Zie dit topic.
Je hebt het ook met computers, smartphones, televisies en andere electronica. Sommige mensen vinden het heel belangrijk om eerst talloze reviews door te lezen, vergelijkingen te maken en natuurlijk even een topic in DIG te openen. Anderen kopen gewoon iets met een bekende naam, wat ze door vrienden wordt aanbevolen of ze eens een keer hebben ervaren en wel goed vonden. Uiteindelijk zal het voor de meesten echt geen fuck uit maken dat ze stiekem niet het beste van het beste (binnen een bepaald budget natuurlijk) hebben.
En vaak zijn het dan die vergelijkers, die altijd wel weer wat te zeuren hebben op andermans apparatuur. Want het beeld is niet scherp genoeg, het geluid niet zuiver genoeg, de telefoon heeft te weinig specs en ga zo maar door. Ik snap niet dat je dat zo ongelooflijk interessant kan vinden.
Zie die piek in het midden dan, maar ook in het hoog en het laag valt deze koptelefoon niet tegen hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Paarse lijn staat voor kwaliteit volgens mij. Dus die koptelefoon wordt steeds beter naarmate je 'm langer gebruikt.
Kijk dan is het goed. TS die mist de nodige sociale vaardigheden en moet dat natuurlijk weer direct tegen die mensen in hun gezicht zeggen. Als je het dan nog op FOK! houdt is het niet zo erg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik ben een geek en kan op dat punt ook wel wat doorslaan. Maar das ook persoonlijk, zoals ik al zei, wat anderen doen moeten ze ook zelf weten. Zal normaal ook echt niet iemand bekritiseren om zijn apparatuur.
Welnee, hij is gewoon wat naïef.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:18 schreef Shalimar het volgende:
[..]
die man heeft volgens mij psychische problemen al weet ie dat zelf niet
Die trekhaak is ook goed tegen je aambeien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Kom op me trekhaak dan!
Ik wel hoor, Piye heeft waardeloze apparatuur.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik ben een geek en kan op dat punt ook wel wat doorslaan. Maar das ook persoonlijk, zoals ik al zei, wat anderen doen moeten ze ook zelf weten. Zal normaal ook echt niet iemand bekritiseren om zijn apparatuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Ik moet gewoon ff afleiding hebbequote:Op donderdag 27 juni 2013 21:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die trekhaak is ook goed tegen je aambeien.
Ik snap nog steeds niet waarom je dat zo leuk vindt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:54 schreef Braddie het volgende:
Zo, dit topic is uitgelopen op een bash festijn.
Ja idd je moet die dingen altijd even "inspelen".quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Paarse lijn staat voor kwaliteit volgens mij. Dus die koptelefoon wordt steeds beter naarmate je 'm langer gebruikt.
Véle malen neutraler als een Beats.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:04 schreef kthxbye het volgende:
Zeggen dat de DT770Pro een neutraal geluid geeft_!
Probeer het eens met een kloon. Ik denk dat je nog steeds gebashd zou worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:58 schreef Braddie het volgende:
Ergens vind ik het gewoon grappig hoe iedereen hier hapt, er hoeft maar "Braddie" te staan of er staan al zeker 5-6 fokkers klaar met opmerkingen/reacties. En dan hoeven ze niet eens het topic te lezen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Probeer het eens met een kloon. Ik denk dat je nog steeds gebashd zou worden.
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Ben jij echt een toetsenist bij love to lounge? Geloof er niks van.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Véle malen neutraler als een Beats.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:13 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is echt onzin. Ben jij echt een toetsenist bij love to lounge? Geloof er niks van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |