abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128298601

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_128298624
Moeilijk he, een topic openen ;)
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:56:04 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128298807
En vergrijpen aan quadjes...

nvm... ouch. ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:26:56 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_128300830
Shiz was jij laatst niet op zoek naar z'n mirofoon voor op je dslr?

China-gadgets heeft er eentje 'in de aanbieding', en getest.

check http://www.china-gadgets.(...)piegelreflexkameras/

[Logos op dat product zijn trouwens echt niet op een bepaald hoofdtelfeoon/audio apperatuur merk gebaseerd]
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:56:15 #5
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128302727
Die Shenggu heb ik vaker gereviewd gezien inderdaad. Weet niet meer precies via wie, Indy Mogul, DSLR Film Noob of The Frugal Filmmaker. Hauptsache is in ieder geval dat het geen shockmounted mic is. ;) Dus dat heeft niet echt meerwaarde. M'n Zoom H1 kan ik ook op m'n hotshoe mounten. Heb ik trouwens iets voor dat als shockmount dient.

Maar ik ben een groot Takstar-fan. Had toen eens een pop-filter voor een microfoon gehaald uit China waar 'Takstar' op stond. Ben toen eens gaan googlen en kijken op Tmall en hun eigen site en toen was ik wel onder de indruk wat ze allemaal hadden op audiogebied. Zag ik dat de headphones hoog aangeschreven staan voor het geld en inmiddels ben ik dus een HI-1500, TS-650, HD 5000 en PRO 80 rijker. Dus Takstar bevalt wel en die SGC-598 lijkt me wel wat. Moet daar maar eens ff op YouTube wat testopnames van bekijken/luisteren. Misschien is het ook niks natuurlijk.

- Scheiße, nu zie ik dat ze weer een nieuwe headphone hebben, begint het weer te kriebelen... http://takstar.com/eng/view.asp?id=745 . En hopelijk is binnenkort die nieuwe Brainwavz ook verkrijgbaar natuurlijk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:55:35 #6
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_128305623
China-Gadgets.de kende ik nog niet! :@
Zijn er nog meer zulke sites? Met hebbedingetjes? :P
pi_128305994
WTF is dit nou weer: (tablet retour naar China)

24-6-2013:
Parcel not delivered. Contact with sender

Alle formulieren en meuk stond er gewoon op.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:07:17 #8
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128306122
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
Wat? Je kent m'n blog nog niet? :(
http://www.chinashizzle.com
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 00:10:33 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128306262
Hoe strak zijn ze met die 22¤? Ik heb voor 22.10 besteld..zou een beetje kut zijn als ik dan uiteindelijk 39¤ ervoor betaal -O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_128306323
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Jimbo het volgende:
Hoe strak zijn ze met die 22¤? Ik heb voor 22.10 besteld..zou een beetje kut zijn als ik dan uiteindelijk 39¤ ervoor betaal -O-
Had het in 2 pakketjes gedaan? En ligt eraan wat het is of ze er echt naar om kijken. Met wat is het verzonden?
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:14:19 #11
314372 Goddelijker
pi_128306405
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die kende ik natuurlijk allang.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:21:44 #12
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128306678
Nee ok, ik dacht al. :P
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Jimbo het volgende:
Wouldn't worry too much. Maar houd er in je achterhoofd voor het geval dat maar rekening mee.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:24:08 #13
314372 Goddelijker
pi_128306763
Zojuist mijn favorieren/bladwijzers eens bijgewerkt en geordend.
Iemand nog must-have ebay-shops? Zoals van bekende webshops?
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:25:19 #14
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128306802
Neuh, gewoon het goedkoopste is het beste.
Heb eigenlijk de afgelopen maanden of jaren zelfs geen slechte ervaringen met een willekeurige eBay-shop gehad.
pi_128306806
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef rene90 het volgende:

24-6-2013:

Ik kon het hele lulverhaal bij paypal invullen, krijg ik daarna een reactie: 45 dagen zijn verstreken, maar het is wel geregistreerd. Er staat nu wel bij het actiecentrum "in behandeling" :')?
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:26:06 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128306827
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik kon het hele lulverhaal bij paypal invullen, krijg ik daarna een reactie: 45 dagen zijn verstreken, maar het is wel geregistreerd. Er staat nu wel bij het actiecentrum "in behandeling" :')?
Je ne sais pas. Tut mir leid.
pi_128306891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef shiznuts het volgende:
e ne sais pas. Tut mir leid.
Zegt die melding van postnl jou ook niks? Of gaan ze mij nu een brief sturen of ik het weer naar NL wil hebben ofzo :')
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:30:33 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128306960
Heb echt geen flauw idee waarom dat is en wat ze eraan gaan doen.
pi_128307006
quote:
11s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef shiznuts het volgende:
Heb echt geen flauw idee waarom dat is en wat ze eraan gaan doen.
http://www.at5.nl/artikel(...)bezorgd-door-staking

Ik haat postnl even :')
Top 5 China producten
pi_128307120

Iphone is weer gefixt :), nieuw schermpje zit erin dus die is barstvrij
en homebutton is ook vervangen en werkt weer!

en dat voor +- 8 euro en een avondje gepriegel :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:40:29 #21
314372 Goddelijker
pi_128307227
Dat zijn de leuke dingen van het eBayen/ChinaShoppen.
Laatst ook iemand blij gemaakt met een nieuwe achterkant op een iPhone. :)
pi_128307268
Hier in NL die turkjes etc.
Verkopen alleen een digitizer al voor 15-20 euro (scherm + middenframe + homebutton =25-30 euro) en moet je hem zelf nog monteren..
laat je t door hun doen dan komt er zo 20-30 euro boven op :P
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:43:02 #23
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_128307287
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
http://www.gadgetdealz.de/
Meer ken ik er (nog) niet..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:47:25 #24
314372 Goddelijker
pi_128307401
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:42 schreef Downstar het volgende:
Hier in NL die turkjes etc.
Verkopen alleen een digitizer al voor 15-20 euro (scherm + middenframe + homebutton =25-30 euro) en moet je hem zelf nog monteren..
laat je t door hun doen dan komt er zo 20-30 euro boven op :P
Paar maand geleden een scherm + digitizer van een 3GS over de toonbank zien gaan voor 40, excl. inzetten. Net zulke oplichterij als voor 10 euro een screenprotector kopen bij de MediaMarkt. :')
pi_128307466
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:47 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Paar maand geleden een scherm + digitizer van een 3GS over de toonbank zien gaan voor 40, excl. inzetten. Net zulke oplichterij als voor 10 euro een screenprotector kopen bij de MediaMarkt. :')
Achja, mensen moeten ergens aan verdienen..
zelf zou ik het ook hebben gedaan natuurlijk :P
pi_128307799
Iemand die een Jiayu van de hand wil doen hier trouwens? Liefst die oude, zoek een reservetoestel :P
pi_128307912
Je maakt ongetwijfeld hier meer kans :) :

DIG / [Jiayu] #24 - Met zonder G4(S)
pi_128307943
Oh. Dacht dat het topic dood was maar ik had het unfollowed. Stupid me. :+
pi_128308111
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:49 schreef Gozerd het volgende:

[..]

Heb dit probleem wel eens eerder voorbij zien komen. Probleer de hdd is aan te sluiten als deze niet in de metale case zit. Als dit wel goed werkt effe papiertje onder de hdd doen en dan in de behuizing.
Ik heb het al zonder case geprobeerd, maar ook dat werkte niet. Misschien dat het hele ding is doorgebrand ofzo?
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 07:59:29 #30
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128310106
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Had het in 2 pakketjes gedaan? En ligt eraan wat het is of ze er echt naar om kijken. Met wat is het verzonden?
komt met chinapost denk ik. gaat via mister tao.

die doet sowieso de tao prijzen al een beethe omhoog dus qua waarde is het eigenlijk 21 oid. maarja 22.10 voor betaald en die telt.

mss maar ff vragen of de value op t pakje op 28$ gezet kan worden.

t zit in 1 pakje iig
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:02:28 #31
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128310955
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef rene90 het volgende:

24-6-2013:

Had ik ook; bij een 2e poging gewoon aangekomen :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_128311716
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Had ik ook; bij een 2e poging gewoon aangekomen :)
Ahh oke, bij mij stond er namelijk "Postnl zoekt contact met de afzender", hetzelfde als bij jou eigenlijk. Ik maakte me al zorgen :'). Thanks dat ik weer gerust kan slapen Robert, toch zonde om 110 euro opeens kwijt te zijn.

En voor de mensen die iets verwachten, PostNL ligt op zijn gat in Amsterdam, Katwijk, Utrecht, Zaandam en Wateringen.
http://www.at5.nl/artikel(...)-nl-breiden-zich-uit
Top 5 China producten
pi_128312212
Priceangels was weer eens snel deze keer binnen een week was hij bij mij thuis
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:50:12 #34
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128313580
Gister eindelijk na 3 jaar 2 goede setjes 18650 accu's (de Panasonic 3400mAh en Sanyo 2600mAh modelen. Als extra ook nog 2x2 trustfire's gekocht.

En eindelijk een goede lader!!! En ik heb wat oude trustfires weg gedaan (die 4000mAh modelen) En de rode rechts boven op de foto gaan ook nog weg.

Verder staat er nog het volgende op de onderstaande foto:
12x 18650 2200mAh (rode) cellen uit een oude laptop accu unprotected
4x 18650 2400mAh (blauwe) cellen uit een andere laptop accu unprotected
4x 16340 unprotected (die dingen kosten geen drol op ebay)
2x 14500 protected
Zaklampen:
Cree XP-E r2 ZOOM 3-mode waar AA in kan en 14500.
"3800LM" 3x Cree XM-L T6 lamp 5-mode voor 2x 18650 met extra stuk voor 3 x 18650
2x "6800LM" 6x Cree XM-L T6 lamp 5-mode voor 2x 18650
Cree Q5 lampje 3-mode voor 1x 16340

Niet op de foto wel uit china:
1 lampje 3-mode met 1 XM-L T6 en 1x 18650
2 lampjes met 1 XP-E en 3xAAA
en er zwerven nog vast een paar van die rode trustfire dingen door het huis

Die 4 blauwe cellen die uit een oude laptop accu komen zijn doorgemeten en zijn nog goed (heb er 2 moeten weggooien van de 6 en daarom was de accu van de laptop dus niet meer goed).
Deze cellen zijn dus unprotected, maar ik ga ze gebruiken in een: Li-ion Battery USB Emergency Charger
Die rode zitten allemaal onder de 2v maar heb er gister 1 gereanimeerd en die zit nu weer op sinds gisteravond op 2,7 dus die kan weer gewoon opgeladen worden... ben benieuwd hoeveel ik er weer tot leven krijg...

misschien toch maar een keer die XM-L2 U3 lamp halen
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 10:51:37 #35
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128313630
dan nu de stomme vraag, maar...wat heb je aan al die zaklampen :') ?
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:58:57 #36
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128313908
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
dan nu de stomme vraag, maar...wat heb je aan al die zaklampen :') ?
Schijnen... 8-) (bij scouting ben je nog wel eens op plekken waar je geen licht / stroomnet hebt)
Die kleintjes zijn wel makkelijk om gewoon in je zak te hebben. Vrijdagnacht was ik me sleutels nog kwijt en toen kwam het wel van pas. Die grote had ik eerst alleen 1 met 3x led en ik was benieuwd of 6x led veel feller was. Toen kreeg ik er 1 die een beschadiging had en had ik de verkoper gemaild met de vraag voor een partial refund. Die wilde dat niet doen maar wel een 2e opsturen... doe dan maar een 2e :9~ Waarschijnlijk gaat die wel op marktplaats volgende week ofzo.
pi_128313988
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist mijn favorieren/bladwijzers eens bijgewerkt en geordend.
Iemand nog must-have ebay-shops? Zoals van bekende webshops?
Ik heb sinds kort goede ervaringen met Manafont.com, volgens mij is die nog niet heel bekend hier.

Ze hebben een paar produkten die je niet vaak ziet, bepaalde horloges en gereedschappen, en de prijzen zijn voor sommige produkten ook nog lager dan bij andere shops. Mijn orders waren ook goed verpakt, ze gebruiken meer bubbelfolie dan DX iig. :) Order was binnen 11 dagen in huis.
pi_128318554
Heeft iemand ervaring met de betere 720P draadloze ip camera's?

Twijfel over deze 2:

SunEyes SP-TM01WP:
http://www.aliexpress.com(...)R-Cut/621352571.html

Tenvis IPRobot3:
http://www.aliexpress.com(...)-Slot/837136931.html
Voor de allerbeste Rakebackdeal stuur me een PM of mail!
pi_128318661
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Negakinu het volgende:
ze gebruiken meer bubbelfolie dan DX iig
Toch grappig dat dat mogelijk is, als ik al het bubbeltjes plastic had bewaard van al die toko's had ik nu wel een webshop erin kunnen beginnen :')
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:15:53 #40
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128319072
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Boppos het volgende:
[..]

misschien toch maar een keer die XM-L2 U3 lamp halen

Die XM-L2 U3 is nu m'n favorietje. Handzaam, boel licht. Prima!
Nu wachten op de 3x XM-L2 U3 lampen ofzo. :P

Intellicharger is inderdaad een goed idee. Jetbeam, Sysmax & Nitecore ftw!
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort goede ervaringen met Manafont.com, volgens mij is die nog niet heel bekend hier.

[ afbeelding ]

Ze hebben een paar produkten die je niet vaak ziet, bepaalde horloges en gereedschappen, en de prijzen zijn voor sommige produkten ook nog lager dan bij andere shops. Mijn orders waren ook goed verpakt, ze gebruiken meer bubbelfolie dan DX iig. :) Order was binnen 11 dagen in huis.
Zit in de searchresults van chinaprices en wordt ook in de OP genoemd. Ze hebben niet zo'n heel populair en breed assortiment, maar wat ze hebben is goed spul. Net als Kaidomain ook goed met LED producten trouwens. :Y

Zo zijn er wel meer stores die goed zijn. Laatste tijd ook wel blij met Tmart en Fasttech.
pi_128319107
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:

[..]

hij doet het niet?
-Real power isn't given, it must be taken-
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:23:07 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128319348
Fopje, flauw mopje, Betsy! :P
  donderdag 27 juni 2013 @ 13:58:19 #43
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128320676
Door alle posts ook maar eens zo'n zaklampje besteld, braaf Downstars Ultrafire C8 XM-L T6 besteld bij Tmart.

Nitecore lader via eBay. Twee maal de eveneens hier genoemde 18650-pana's via Fasttech laten komen.

Ben geen kenner, maar DJIEZzz wát een bak licht uit zo'n klein kreng! :-)

's Middags zat ik al af te tellen tot het donker zou worden. Je bent net een klein kind zei m'n vrouw. En zo voelde ik me eigenlijk ook. Volgens mij de betere China-shop beleving...

Vanavond nog maar eens de master bedroom van die leuke achterbuurvrouw onder licht zetten :-))
pi_128321497
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

komt met chinapost denk ik. gaat via mister tao.

die doet sowieso de tao prijzen al een beethe omhoog dus qua waarde is het eigenlijk 21 oid. maarja 22.10 voor betaald en die telt.

mss maar ff vragen of de value op t pakje op 28$ gezet kan worden.

t zit in 1 pakje iig
Ongeacht wat ik bestel zet mistertao er altijd "tools $8" op, dus ik zou je er niet al te druk over maken.

Ik heb de laatste paar pakjes via CP met een week binnen :-)
  Moderator donderdag 27 juni 2013 @ 14:24:24 #45
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_128321609
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:21 schreef groninge01 het volgende:

[..]

Ongeacht wat ik bestel zet mistertao er altijd "tools $8" op, dus ik zou je er niet al te druk over maken.

Ik heb de laatste paar pakjes via CP met een week binnen :-)
Dat zou wel heel baas zijn _O_

heb bij tao vorige keer ook tools binnen gehad, maar die waren toen 15dollar :+
mister tao is een baas _O_ we moeten eens een krtingscode met die gast(en) regelen, zou me veel geld besparen _O-
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:48:57 #46
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128322636
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Die XM-L2 U3 is nu m'n favorietje. Handzaam, boel licht. Prima!
Nu wachten op de 3x XM-L2 U3 lampen ofzo. :P

[..]
Qwa lichtopbrengst geven de 3x XM-L en de 6x XM-L ongeveer even veel. Ik vermoed daarom ook dat er een driver in zit die evenveel "curent" geeft aan 3 leds als aan 6 leds waardoor er dus bijna even veel lumen uit komt... ik ga ze wel eens meten!

Misschien de 6x XM-L toch niet naar marktplaats maar verbouwen tot 6x XM-L2 U3 en/of met een nieuwe driver dan is het alleen ff kijken of hij niet te warm wordt... *)
  donderdag 27 juni 2013 @ 14:55:57 #47
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128322932
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Boppos het volgende:
Gister eindelijk na 3 jaar 2 goede setjes 18650 accu's

etc. etc.
Shiz verliest terrein, snel meer lampen kopen in Oostenrijk _O-

Vandaag:

tip cleaner

goot wick, 5 maten

Matte versie, mooie lederen band ligt al klaar in mijn horloge kist *O*
pi_128323467
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Leuk! Ik vind die California dial alleen altijd zo raar asymmetrisch. :) Ik wil zelf heel graag een PAM met een Blueradish custom dial:

[ Bericht 0% gewijzigd door Negakinu op 27-06-2013 15:17:06 ]
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:18:55 #49
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128323794
quote:

[..]

tip cleaner

[ afbeelding ]
ik koop altijd van die rvs stalendingen bij action of big bazar ofzo voor 50 cent:

die stop ik dan in een bekertje

Koper is natuurlijk wel beter :Y
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:18:56 #50
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128323795
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Leuk! Ik vind die California dial alleen altijd zo raar. :) Ik wil zelf heel graag een PAM met een Blueradish custom dial:

[ afbeelding ]
Ook niet gelijk mijn eerste keus maar het design spreekt me wel steeds meer aan. In het echt zal het allemaal mooier ogen dan op de foto's.

Ik wil al tijden een radiomir maar mijn eisen maken het moeilijk.

- 45mm, 47mm zal erg lomp worden.
- Brushed want polished is voor kampsjaken, die zijn in 45mm nergens te koop.
- Secondewijzer, waarom zou je anders een mechanisch horloge kopen.

Alleen Jackson had dit model dat voldoet aan de eisen, met het idee dat ik nog altijd de wijzerplaat kan omwisselen.
pi_128324034
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ook niet gelijk mijn eerste keus maar het design spreekt me wel steeds meer aan. In het echt zal het allemaal mooier ogen dan op de foto's.

Ik wil al tijden een radiomir maar mijn eisen maken het moeilijk.

- 45mm, 47mm zal erg lomp worden.
- Brushed want polished is voor kampsjaken, die zijn in 45mm nergens te koop.
- Secondewijzer, waarom zou je anders een mechanisch horloge kopen.

Alleen Jackson had dit model dat voldoet aan de eisen, met het idee dat ik nog altijd de wijzerplaat kan omwisselen.
Ik heb zelf twee Luminors en wil ook nog graag een Radiomir erbij. Ik heb wel 2 Radiomir-achtigen maar dat zijn beiden Alphas (ST19 chrono en een Miyota met creme dial) en die tellen niet mee. :p

Davidsen maakt wel 45mm brushed Radiomirs met een polished bezel. Dat vind ik persoonlijk wel erg mooi.

En Parnis heeft deze, maar die is volgens mij wel 47mm...
pi_128324789
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Toch grappig dat dat mogelijk is, als ik al het bubbeltjes plastic had bewaard van al die toko's had ik nu wel een webshop erin kunnen beginnen :')
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat betekent toko eigenlijk? :@
pi_128324849
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wihehin het volgende:

[..]

Winkel.
  donderdag 27 juni 2013 @ 15:46:55 #54
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128324853
Een flieger wijzerplaat + handen is echt zo lelijk in een pam model, past niet :)

Zo'n glimmende bezel is inderdaad ook mooi. Polished mag een accent zijn op het design, zo'n glimmende knots metaal is voor Amerikanen die geen smaak hebben :P

Je ziet dat ook bij lichtmetalen velgen op Amerikaanse auto's, bizar volk :N
pi_128324860
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wihehin het volgende:

[..]

quote:
Betekenis ' toko '
Je hebt gezocht op het woord: toko.

to·ko (de; m; meervoud: toko's)
1
(Chinese) winkel waar men van alles kan kopen
2
(informeel) bedrijf, zaak
Top 5 China producten
pi_128324973
Dankjulliewel!
pi_128325014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef monkeybrain het volgende:
Een flieger wijzerplaat + handen is echt zo lelijk in een pam model, past niet :)

Zo'n glimmende bezel is inderdaad ook mooi. Polished mag een accent zijn op het design, zo'n glimmende knots metaal is voor Amerikanen die geen smaak hebben :P

Je ziet dat ook bij lichtmetalen velgen op Amerikaanse auto's, bizar volk :N
Ik vind mijn polished ST19 Alpha Radiomir mooi en ik heb fakking goede smaak. Het is maar dat je het weet. ;)

donderdag 27 juni 2013 @ 16:01:28 #58
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128325474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Ik vind mijn polished ST19 Alpha Radiomir mooi en ik heb fakking goede smaak. Het is maar dat je het weet. ;)

[ afbeelding ]
Alpha USA, heb ik toch gelijk over die glitterkip horloges voor Amerikanen :P
Ik krijg gewoon kriebels om een schuursponsje te pakken ;)

Smaken verschillen, vooral bij horlogevolk.. geen punt B-)
pi_128325552
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Alpha USA, heb ik toch gelijk over die glitterkip horloges voor Amerikanen :P
Ik krijg gewoon kriebels om een schuursponsje te pakken ;)

Smaken verschillen, vooral bij horlogevolk.. geen punt B-)
Ik snap je wel hoor. Ik vind polished vaak een beetje goedkoop ogen. De Alpha heeft echter een mooie mirror polish en dit in combinatie met het saffier glas geeft het echt een mooie shine. De rest van mijn horloges zijn bijna zonder uitzondering brushed of bead blasted.
pi_128325990
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Linkn? :)
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:19:21 #61
262852 monkeybrain
High door Nescafé
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:31:29 #62
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128326510
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_128326749
quote:
quote:
Gekocht en gekocht! :)
EDIT: 1.82 EURO!!
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:40:42 #64
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128326888
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef wihehin het volgende:

[..]

[..]

Gekocht en gekocht! :)
EDIT: 1.82 EURO!!
Hmm, Paypal doet er wel altijd geld bij he ;) :{
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_128326962
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:40 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Hmm, Paypal doet er wel altijd geld bij he ;) :{
Dat bedoelde ik ook :)

Hij is trouwens gewoon van BIC zie ik net.

Maar bedankt voor de link, zat gister nog te zoeken naar eente en had bijna dezelfde voor 5 dollar gekocht
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:44:05 #66
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128327014
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef wihehin het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook :)

Hij is trouwens gewoon van BIC zie ik net.

Maar bedankt voor de link, zat gister nog te zoeken naar eente en had bijna dezelfde voor 5 dollar gekocht
Haha ik zag m op http://www.china-gadgets.de/
Moet je ff als bookmark toevoegen ;)
pi_128327059
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef bobbernaut het volgende:

[..]

Haha ik zag m op http://www.china-gadgets.de/
Moet je ff als bookmark toevoegen ;)
Getan, danke! (gelijk mijn Duits oefenen ;))

Edit: Waarom moest je die link nou geven, heb dit nu allemaal al besteld :S

;)

[ Bericht 33% gewijzigd door wihehin op 27-06-2013 16:50:19 ]
  donderdag 27 juni 2013 @ 16:47:10 #68
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128327123
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 16:45 schreef wihehin het volgende:

[..]

Getan, danke! (gelijk mijn Duits oefenen ;))
Ik kijk alleen naar de titel, prijs en plaatjes :')
Ik lees die hele verhaaltjes niet.. :')
pi_128327933
Wat ik me afvraag, kan je deze batterijen niet met een gewone (Ni-MH) AA oplader opladen, of heb je dan een speciale nodig?

[ Bericht 1% gewijzigd door wihehin op 27-06-2013 17:20:40 ]
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:26:58 #70
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128328348
Pff toch maar niet die Newton cradle kopen, ik heb al zoveel troep op mn bureau dat ik niet gebruik..
pi_128328647
Wat een vriend zojuist is overkomen:
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:36:01 #72
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128328733
_O-
  donderdag 27 juni 2013 @ 17:36:41 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128328762
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef wihehin het volgende:
Wat een vriend zojuist is overkomen:
[ afbeelding ]
Vertel hem maar dat je beter verf kan gebruiken ipv vuur om je stopcontact zwart te krijgen.
pi_128329079
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef wihehin het volgende:
Wat ik me afvraag, kan je deze batterijen niet met een gewone (Ni-MH) AA oplader opladen, of heb je dan een speciale nodig?
Speciale, maar beter bestel je wel protected cells.
pi_128329688
heujj heb me eerste pakketje ever van een chinese webshop vandaag binnengekregen!
Wel raar dat ik dit pakketje 1 dag later heb besteld dan een andere order, en dat ik die nogsteeds niet heb.
Ach zal wel bij de douane liggen
pi_128329749
enn heb nu dit ding besteld:
http://www.banggood.com/W(...)C-NOKIA-p-44368.html
Ik bedoel altijd handig voor op vakantie enzo
  donderdag 27 juni 2013 @ 18:04:10 #77
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128329783
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef badschaap het volgende:
Mn pa had zo een keer zn iphone opgeblazen :') Hij had m op een te hoog voltage gezet, dus daar moet je wel ff op letten ;)
pi_128329890
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef badschaap het volgende:
Werkt voor geen meter dat hele ding niet.
pi_128329924
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef davedavy het volgende:

[..]

Werkt voor geen meter dat hele ding niet.
heb je er zelf eentje dan?
pi_128330317
Jep, Bij BIC is die trouwens goedkoper.
pi_128330398
Mijn pakketjes komen maar niet binnen -O-
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_128330459
Iemand hier ervaring met een microfoon uit China, gaat niet zozeer om zang maar meer acoustische zooi. Ik weet niet wat gebruikelijk is maar als er gewoon tulpjes aan zitten is dat wel praktisch, of usb zodat hij op een laptop kan worden aangesloten en op die manier aan de home cinema set.

Er waren hier een aantal mensen met Tekstar spullen? (shiz/Down?)
Top 5 China producten
pi_128330518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

Welkom bij de club! Wat heb je besteld?
die order die ik nu binnen heb is heel klein, is een bikestay protector en een fluitje
Die andere order is eigenlijk alleen maar zooi :P
Onder andere van die super sterke magneten, een klein mesje, zo'n nood oplader waarbij je moet gaan draaien en nog meer zooi
pi_128330558
Eerste bestelling gedaan bij Aliexpres, werkt best fijn :) Ook aardig dat je er gewoon een tracking nummer bij krijgt.
  donderdag 27 juni 2013 @ 18:43:09 #85
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128331243
Hmm ik wil ook nog wel een paar dingen bij Aliexpress bestellen
  donderdag 27 juni 2013 @ 18:51:42 #86
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128331514
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef rene90 het volgende:
Iemand hier ervaring met een microfoon uit China, gaat niet zozeer om zang maar meer acoustische zooi. Ik weet niet wat gebruikelijk is maar als er gewoon tulpjes aan zitten is dat wel praktisch, of usb zodat hij op een laptop kan worden aangesloten en op die manier aan de home cinema set.

Er waren hier een aantal mensen met Tekstar spullen? (shiz/Down?)
De standaard dynamic transistor mics zijn niet echt wat. Maar moet je maar ff kijken naar een condenser mic:
http://chinaprices.us?q=condenser%20mic
Zelf heb ik de SF-920 liggen. Die is best ok hoor. De SF-910 ook liggen, maar is wat minder.

Anders misschien een Dicsong? http://dx.com/p/dicsong-d(...)ne-with-tripod-41017 :P

Vaak zegt de connector aan de microfoon zelf wel hoe serieus/goed 'ie is. Een goede mic heeft vaak geen vast koord aan zich hangen, maar een XLR-like port waarbij je een 3 pins connectie verbindt met een kabel die aan het uiteinde dan pas een normale 3.5mm of grotere output heeft. ;) Zoals de SF-920 dus.

BIC heeft een mooie Takstar zie ik net: http://www.buyincoins.com(...)e-product-30524.html .

Ziet er best tip-top uit eigenlijk. ;)
pi_128331890
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef shiznuts het volgende:

[..]

De standaard dynamic transistor mics zijn niet echt wat. Maar moet je maar ff kijken naar een condenser mic:
http://chinaprices.us?q=condenser%20mic
Zelf heb ik de SF-920 liggen. Die is best ok hoor. De SF-910 ook liggen, maar is wat minder.

Anders misschien een Dicsong? http://dx.com/p/dicsong-d(...)ne-with-tripod-41017 :P

Vaak zegt de connector aan de microfoon zelf wel hoe serieus/goed 'ie is. Een goede mic heeft vaak geen vast koord aan zich hangen, maar een XLR-like port waarbij je een 3 pins connectie verbindt met een kabel die aan het uiteinde dan pas een normale 3.5mm of grotere output heeft. ;) Zoals de SF-920 dus.

BIC heeft een mooie Takstar zie ik net: http://www.buyincoins.com(...)e-product-30524.html .
[ afbeelding ]
Ziet er best tip-top uit eigenlijk. ;)
Thanks, alleen wat zijn die dingen cheap-ass. Hier in Nederland had ik wat gekeken en dan betaal je minimaal 30 euro.
Top 5 China producten
pi_128331989
Alle pakjes zijn nu shipped! Me = happy!
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:05:09 #89
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128332002
Deze is natuurlijk ook erg mooi. O+
http://www.buyincoins.com(...)e-product-30514.html
Maar ja, daar betaal je dan ook voor. Mooie shockmount en deskstand.
Begrijp alleen de gedachtengang achter de branding 'Transhine' niet.
pi_128332155
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:05 schreef shiznuts het volgende:
Deze is natuurlijk ook erg mooi. O+
http://www.buyincoins.com(...)e-product-30514.html
Maar ja, daar betaal je dan ook voor. Mooie shockmount en deskstand.
Begrijp alleen de gedachtengang achter de branding 'Transhine' niet.
[ afbeelding ]
Transhine is inderdaad een naam voor een tent in de Reguliers Dwarsstraat.
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:11:47 #91
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_128332239
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 19:09 schreef rene90 het volgende:

[..]

Transhine is inderdaad een naam voor een tent in de Reguliers Dwarsstraat.
Ik hoef zeker niet te vragen wat voor volk daar rondloopt.. :')
pi_128333699
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:45 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Speciale, maar beter bestel je wel protected cells.
Moet ik ook protected hebben als ik ze niet op ga laden?
  donderdag 27 juni 2013 @ 19:57:55 #93
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128334111
quote:
6s.gif Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef Boppos het volgende:

[..]

Qwa lichtopbrengst geven de 3x XM-L en de 6x XM-L ongeveer even veel. Ik vermoed daarom ook dat er een driver in zit die evenveel "curent" geeft aan 3 leds als aan 6 leds waardoor er dus bijna even veel lumen uit komt... ik ga ze wel eens meten!
Heb Beide lampen net gemeten en wat blijkt beide trekken 2A uit de accu's... die met 6 zou toch meer mogen
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:19:54 #94
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128335016
Me qaudcopter is binnen. Ging snel!

Maar godverdomme wat zijn die dingen lastig te besturen :')
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  donderdag 27 juni 2013 @ 20:38:38 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128335771
Niet meteen op 100% mode. :P Een microscopische inputs: easy does it. ;)
En netjes aftrimmen!
pi_128337768
Die takstar is fake Shiz :'), het is een Transhine _O-

(kijk maar naar het logo op de pics van BIC, het is weggevaagd, een originele takstar kost 80 dollar). Desondanks wel besteld :')
Top 5 China producten
pi_128337833
Ajax Amsterdam
pi_128337970
quote:
Het ziet er nogal eng uit wat mij betreft :')
Top 5 China producten
pi_128338031
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het ziet er nogal eng uit wat mij betreft :')
uhu, maar lijkt me wel vet! Als niemand dit hier in z'n handen heeft gehad, of het werkte goed, koop ik het sowieso :D
Ajax Amsterdam
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:27:32 #100
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128338033
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef shiznuts het volgende:
Niet meteen op 100% mode. :P Een microscopische inputs: easy does it. ;)
En netjes aftrimmen!
Ja ga nu aftrimmen nog niet gedaan.
pi_128338690
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef wihehin het volgende:
ik lees al even mee, en vraag mij nu toch af: wat maken die batterijen zo speciaal dat je geen gewone AA charger kan gebruiken?
  donderdag 27 juni 2013 @ 21:57:32 #102
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128339636
Welke quad heb je?
pi_128340287
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef mschol het volgende:

[..]

ik lees al even mee, en vraag mij nu toch af: wat maken die batterijen zo speciaal dat je geen gewone AA charger kan gebruiken?
Het zijn überhaupt geen normale AA batterijen, AA hebben een voltage van 1.5V. De batterijen in de link zijn 3.7V, om tot dat voltage te komen zul je dus echt een 'speciale' lader moeten gebruiken.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:20:25 #104
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128340695
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 21:57 schreef bobbernaut het volgende:
Welke quad heb je?
U816A
Ik zie mensen echt gekke dingen doen en hem besturen alsof het niks is maar mij lukt het misschien net om dat ding 5 seconden in de lucht te houden.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:42:36 #105
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_128341787
Ben op zoek naar een precisie weegschaal.. twijfel tussen de volgende:

http://www.ebay.nl/itm/10(...)711ab#ht_2814wt_1159

http://www.ebay.nl/itm/Di(...)&hash=item4aad4cb19a

http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item589f676348

Iemand ervaring met deze dingen? Tips welke ik moet hebben?
pi_128341854
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef ErkendFokker het volgende:

Geen idee met welke weegschaal je het beste je coke kan afwegen.
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:44:30 #107
309342 ErkendFokker
pi_128341874
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef rene90 het volgende:

[..]

Geen idee met welke weegschaal je het beste je coke kan afwegen.
wiet
pi_128341903
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

wiet
http://www.ebay.nl/itm/10(...)76348#ht_2537wt_1397

Die zie ik altijd in het programma COPS als mensen worden gearresteerd :')
Top 5 China producten
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:45:25 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128341917
Van de eerste weet je dat 'ie gaat werken, toch?
Daar hebben ze een gewichtje opgegooid die exact dat gewicht aangaf...
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:47:44 #110
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128342018
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef ErkendFokker het volgende:

Ik heb een soort gelijke gehad als op link 3 en die was perfect.
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:48:36 #111
309342 ErkendFokker
pi_128342067
quote:
19s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Ik heb een soort gelijke gehad als op link 3 en die was perfect.
2 positieve reacties, dan koop ik die :p
http://www.ebay.nl/itm/50(...)76485a#ht_3791wt_902 of deze, hogere capaciteit
  donderdag 27 juni 2013 @ 22:49:57 #112
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_128342122
quote:
99s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

2 positieve reacties, dan koop ik die :p
http://www.ebay.nl/itm/50(...)76485a#ht_3791wt_902 of deze, hogere capaciteit
Ik heb deze: http://dx.com/p/portable-(...)0-01g-1-cr2032-52763
pi_128343660
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Painore het volgende:

[..]

Het zijn überhaupt geen normale AA batterijen, AA hebben een voltage van 1.5V. De batterijen in de link zijn 3.7V, om tot dat voltage te komen zul je dus echt een 'speciale' lader moeten gebruiken.
Is het niet zo dat die dan langzamer oplaadt met een 1.5V lader dan met een 3.7V lader?

(Heb echt geen verstand van Ampère, volt etc., sorry)
  donderdag 27 juni 2013 @ 23:20:09 #114
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128343738
Goud en drugs moet je minstens per kilo wegen, anders schiet het niet op ~O>
  donderdag 27 juni 2013 @ 23:45:16 #115
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128345332
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Imnotyourfish het volgende:
Heeft iemand ervaring met de betere 720P draadloze ip camera's?

Twijfel over deze 2:

SunEyes SP-TM01WP:
http://www.aliexpress.com(...)R-Cut/621352571.html

Tenvis IPRobot3:
http://www.aliexpress.com(...)-Slot/837136931.html
De SunEyes is een gelabelde Vstarcam, uitstekend merk en goede ondersteuning.

Tenvis heb ik zelf niet irl gezien, maar volgens mij ook wel oke.

Gebruik trouwens meerdere 640x480 camera's, bewust om interne netwerk niet al teveel te belasten. De Wanscam jw0004 met ir-cut bevalt me zo mogelijk nog beter dan de tweemaal zo dure in NL gekochte Foscam.
pi_128351623
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef funky_fart het volgende:

[..]

De SunEyes is een gelabelde Vstarcam, uitstekend merk en goede ondersteuning.

Tenvis heb ik zelf niet irl gezien, maar volgens mij ook wel oke.

Gebruik trouwens meerdere 640x480 camera's, bewust om interne netwerk niet al teveel te belasten. De Wanscam jw0004 met ir-cut bevalt me zo mogelijk nog beter dan de tweemaal zo dure in NL gekochte Foscam.
Hi Funky_fart,

Ik denk dat het een SunEyes of een Vstarcam word volgens mij zijn beide hetzelfde?
Maar welke is nu de betere keuze en van welke kan ik nu betere ondersteuning kwa software verwachten>?

Vind de site van SunEyes er wat profesioneler uitzien.....

Please help!
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:41:45 #117
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128352995
Maar eens wat leuke dingetjes besteld via eBay. Had al ervaring met Lightake e.d., dus nu maar eens zo'n Asia Fashion vest besteld via ebay, kijken of het wat is.Soortgelijk aan dit hier. Ben benieuwd of het past, heb in Europa al XL vanwege brede schouders, dus maar een Asia XXXL xD.

Nog tips voor leuke gadget sales?
pi_128353151
:'( Probleem met China kleding is dat het altijd te kort is ;(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 10:50:05 #119
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128353217
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Imnotyourfish het volgende:
:'( Probleem met China kleding is dat het altijd te kort is ;(
Daarom ook XXXL :')
pi_128353364
Dude dan past het wel maar is het nog steeds tekort 9 van de 10x.

Kleine Aziaten > Lange Nederlanders

Heb het 3x geprobeerd maar tot nu toe geen succes.
Me chineese merk spijkerbroek van 12,50 is wel top ^O^
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:04:12 #121
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128353636
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Imnotyourfish het volgende:

Ach ja, als het tekort is stuur ik het terug en krijg ik een refund :D Altijd het proberen waard right? *O*
pi_128353652
Stomme staking van postNL mweehh geen pakketjes :( :(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:05:47 #123
311041 M4rc0
Koekhappen
pi_128353671
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef iamboktor het volgende:

[..]

Ach ja, als het tekort is stuur ik het terug en krijg ik een refund :D Altijd het proberen waard right? *O*
Alsof die refund opweegt tegen de verzendkosten :'(
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:12:33 #124
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128353867
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef namemotion het volgende:
Stomme staking van postNL mweehh geen pakketjes :( :(
Afkommen met die pakketjes :( :( :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:05 schreef M4rc0 het volgende:

[..]

Alsof die refund opweegt tegen de verzendkosten :'(
Sssshhht, blijf positief -O- Ik heb positiviteit nodig! Voor als het niet past dan...
pi_128354197
Als het te kort is ga je naar de afhaal chinees en zeg je psssst ruilen tegen een bak bami? _O-
  vrijdag 28 juni 2013 @ 11:31:30 #126
383305 iamboktor
Enjoy the moment
pi_128354378
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef Imnotyourfish het volgende:
Als het te kort is ga je naar de afhaal chinees en zeg je psssst ruilen tegen een bak bami? _O-
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :') :') :') :') :') :') :') :')

Dit^ dit ga ik dan zeker doen.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:10:57 #127
346449 King-Ernie
Ernie is baas!
pi_128359058
PostNL op twitter is tegenwoordig ook erg sloom, 2 dagen geleden gevraagd of er al een 3S bekend was, en nog steeds geen bericht.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 14:12:08 #128
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_128359093
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef King-Ernie het volgende:
PostNL op twitter is tegenwoordig ook erg sloom, 2 dagen geleden gevraagd of er al een 3S bekend was, en nog steeds geen bericht.
Yep, is te populair geworden.

Alternatieve 0900 nummer bellen en antwoord is binnen 5 minuten binnen :)
pi_128359519
Ja maar waarom zou je dat 0900 bellen het pakje is er echt niet sneller door? Kost je nog is 5 Euro telefoonkosten ook 8)7
  vrijdag 28 juni 2013 @ 15:03:51 #130
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128360688
Ik heb ook verschillende keren kleding besteld uit China maar ook al bestel je maten te "groot" dan bestel je eigenlijk de maat voor een "dikke" chinees :P het past wel(schouders) maar is heel wijd bij je middel (in mijn geval dan). Maargoed dat is mijn ervaring.

In de OP staat volgens mij ook een andere nummer dan dat 0900nummer Had een paar keer het 0900 nummer gebeld maar je krijgt eerst nutteloze info en als je eindelijk je antwoord heb ben je al een paar euro verder :')
  vrijdag 28 juni 2013 @ 15:10:04 #131
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_128360885
hmm, jammer, nog niemand die ff een review heeft gemaakt van een XM-L T6 vs XM-L2 U3
dat verschil wil ik wel eens zien buiten.
je wordt wel doodgegooid met barracuda reviews waar de U3 in zou zitten, maar die vergelijken het met een standaard maglite LOL
dat is als een kaars met elektrisch licht vergelijken.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_128361178
ik heb een vraag,

Van welk bedrijf is Aliexpress een dochterbedrijf?
-Real power isn't given, it must be taken-
pi_128361305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef henk3412 het volgende:
ik heb een vraag,

Van welk bedrijf is Aliexpress een dochterbedrijf?
Alibaba group?

http://news.alibaba.com/specials/aboutalibaba/aligroup/index.html
pi_128363475
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef mickeyD het volgende:
hmm, jammer, nog niemand die ff een review heeft gemaakt van een XM-L T6 vs XM-L2 U3
dat verschil wil ik wel eens zien buiten.
je wordt wel doodgegooid met barracuda reviews waar de U3 in zou zitten, maar die vergelijken het met een standaard maglite LOL
dat is als een kaars met elektrisch licht vergelijken.
Moet je ff paar paginas terug Shizz heeft deze review gemaakt.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:34:10 #135
131319 mickeyD
pi_128363718
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Imnotyourfish het volgende:

[..]

Moet je ff paar paginas terug Shizz heeft deze review gemaakt.
een Q5 is geen T6 ;)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  vrijdag 28 juni 2013 @ 16:59:27 #136
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128364431
Was 1x XM-L2 U3 VS 3x XM-L T6.
Niks Q5. ;)
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:08:36 #137
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128364763
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef shiznuts het volgende:
Was 1x XM-L2 U3 VS 3x XM-L T6.
Niks Q5. ;)
heb je wel eens gemeten wat het "amperage" is wat die XM-L2 U3 trekt? Als dat namelijk richting de 1,5~2A gaat dan kom je dicht in de buurt van de 3x XM-L T6 met werkelijke lichtopbrengst (die 3800lm is natuurlijk om te lachen... net als 5000mAh 18650's)

Misschien toch maar eens zo'n ding kopen om te kunnen meten (8>
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:13:37 #138
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128364881
Geen multimeter ofzo liggen.
Maar 3x XM-L T6 was voordat ik de XM-L2 U3 leerde kennen indrukwekkend. Maar die wordt dus zo ff verslagen inderdaad. Sowieso gaat de vlieger: 3 BINs, dus 3 keer zoveel licht niet op. De kern is uiteraard wat groter, maar feller wordt het er maar marginaal door. Dus een enkele new gen BIN heeft daar niet zoveel moeite mee.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:25:03 #139
357105 Boppos
Lekker bezich
pi_128365219
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:13 schreef shiznuts het volgende:
Geen multimeter ofzo liggen.
Maar 3x XM-L T6 was voordat ik de XM-L2 U3 leerde kennen indrukwekkend. Maar die wordt dus zo ff verslagen inderdaad. Sowieso gaat de vlieger: 3 BINs, dus 3 keer zoveel licht niet op. De kern is uiteraard wat groter, maar feller wordt het er maar marginaal door. Dus een enkele new gen BIN heeft daar niet zoveel moeite mee.
jammer ben wel benieuwd naar de amps die de XM-L2 u3 zaklamp trekt.

bij mij geeft de 6x T6 en de 3x T6 ook bijna geen verschil na gister gemeten te hebben blijkt ook dat beide 2amp trekken uit de batterijen... ik ben dus ook aan het kijken voor een ander led driver bordje: Zie hier. Maar eerst nog even wat meer meten in me zaklamp zelf om te kijken welke ik nodig heb en welke gaat passen. 3, 4 of 5 amp trekken uit uit 2 goede 18650 moet makkelijk kunnen. Lekker hobbyen ^O^
  vrijdag 28 juni 2013 @ 17:39:58 #140
131319 mickeyD
pi_128365683
mja, als je de lampen gebruikt op je werk zoals ik, dan is t handig dat ze langer mee gaan dan 5 minuten ;)
en dan wens ik:
1) niet te groot
2) een serieuze trow (gewoon het beste wat er op dit moment voorhanden is eigenlijk)
3) een niet te felle, maar duidelijke spill (zodat je niet op je bek gaat over troep vlak voor je voeten terwijl je dingen in het licht zet 300 meter (of meer) verderop)

[ Bericht 22% gewijzigd door mickeyD op 28-06-2013 17:57:34 ]
  vrijdag 28 juni 2013 @ 18:57:56 #141
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128368179
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 17:39 schreef mickeyD het volgende:
mja, als je de lampen gebruikt op je werk zoals ik, dan is t handig dat ze langer mee gaan dan 5 minuten ;)
en dan wens ik:
1) niet te groot
2) een serieuze trow (gewoon het beste wat er op dit moment voorhanden is eigenlijk)
3) een niet te felle, maar duidelijke spill (zodat je niet op je bek gaat over troep vlak voor je voeten terwijl je dingen in het licht zet 300 meter (of meer) verderop)
C8 XM-L T6 van tmart wss uitermate geschikt voor :)
echt goede throw, spill goed nog en niet te groot.. zie mijn review!
pi_128371007
Iemand een goede tip voor sport oordopjes? Ik gebruik tijdens het hardlopen nu de awei es800m maar die vallen steeds uit. Budget ¤ 10-20.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 20:59:19 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128372693
CoGoo!! T02 zijn overears, blijven dus goed zitten, worden geadverteerd voor sport, en klinken lang niet slecht voor de prijs.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:02:17 #144
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128372843
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef fourierreeks het volgende:
Iemand een goede tip voor sport oordopjes? Ik gebruik tijdens het hardlopen nu de awei es800m maar die vallen steeds uit. Budget ¤ 10-20.
Ik heb gisteren de cogoo t02 besteld (aanraden vAn shiz). Heb ook nog gekeken voor de Meelectronics s6 (m6?) wellicht bestel ik die alsnog :P maar volgens mij vond iemand die hier niet heel goed(weenie meer wie). Ben ook benieuwd of er nog meer aanbevelingen zijn hiero :Y

Edit: hierboven dus :P
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:11:19 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128373173

Heb ik ook, maar geen fan.
Brainwavz Beta's zouden ook wat beter moeten zitten.
Als je wat meer wilt uitgeven, de Brainwavz R1.
Hier nog eens een groot deel van m'n collectie in-ears als overzicht.
Binnenkort familieuitbreiding: Turbines erbij.

~ http://nl-nl.forum.ibood.(...)nce_in-ear_speakers/
  vrijdag 28 juni 2013 @ 21:51:22 #146
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128374716

[ Bericht 12% gewijzigd door monkeybrain op 28-06-2013 22:07:23 ]
pi_128376356
quote:
_O-
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_128376707
focalprice.. wat doen die...?

krijg vandaag dit mailtje:

quote:
Dear mschol ,

Thank you for shopping from FocalPrice.com. Your order was shipped out on 06/08/2013 00:00:00 . You can login FocalPrice account to check your order information.

Notice: Due to peak freight before/during Christmas and New Years, the online tracking number checking service of post office will delay around 7-12 days. In the meanwhile, order delivery time will be prolonged accordingly. Here is the estimated delivery time for your reference:

For airmail:
To Asia: 40 calendar days or more
To Europe and North America: 45 calendar days or more
To South America: 50 calendar days or more
Other areas: 45calendar days

For express mail:
The express mail may get a 5-10 days delay.

FocalPrice Order Number:
<snip>
Order Date:
05/14/2013 03:24:11
Shipping Address:
<snip>

If the shipping method of your order is registered airmail, tracking information will be updated online within 7-12 days since the order is shipped.

Shipment Details
Package: <snip> shipped on: 05/17/2013 16:23:59
SKU Product Name Quantity
HQ357B Ultraslim Environmentally-friendly Transparent Solar Calculator (Black) 1
:')
pi_128377419
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef mschol het volgende:
focalprice.. wat doen die...?

krijg vandaag dit mailtje:

[..]

ik kreeg afgelopen week gewoon een simpel mailtje dat het verzonden was. Ook echt twee maanden na het bestellen ofzo
Top 5 China producten
pi_128377829
Mensen die recommenders hebben bij BIC, als ik jullie recommender in tik zie ik je gmail adres, is op de nieuwe website maar lijkt me niet dat jullie dit allemaal relaxt vinden?
Top 5 China producten
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:02:49 #151
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128377942
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 21:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar geen fan.
Brainwavz Beta's zouden ook wat beter moeten zitten.
Als je wat meer wilt uitgeven, de Brainwavz R1.
Hier nog eens een groot deel van m'n collectie in-ears als overzicht.
Binnenkort familieuitbreiding: Turbines erbij.
[ afbeelding ]
~ http://nl-nl.forum.ibood.(...)nce_in-ear_speakers/
Geen fan in de zin dat de kwaliteit minder is of omdat de pasvorm minder is (of beide kan ook uiteraard :P )? Ik heb toevallig nog gekeken op de site van brainwavz maar ze zijn boven mijn "budget" :') . Die van monster zag ik ook staan vanochtend, ben heel benieuwd wat je daarvan zal vinden! Zeker gezien de normale prijs.
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:18:54 #152
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128378560
Comfort vond ik echt niks. En het geluid was nou ook niet echt om enthousiast van te worden. Ik bedoel, bagger was het ook weer niet, maar ik bedoel, zo goedkoop als een ES800M ofzo is 'ie ook weer niet, maar met zo'n AWEI heb ik dan wél weer wat. Toen had ik de Meelecs trouwens nog met korting... tegen de gewone prijs zou ik ze al helemaal afraden. O-) Maar goed, verschillende mensen, verschillende wensen.

Ben idd benieuwd naar die monsterlijke dingen. :P En kreeg vandaag toch salaris + 13e maand, dus misschien dat ik er ook zo'n nieuwe DUNU bij haal (DN-17 Crater). Een merk dat ik ook altijd al had willen proberen.

- in other news...
Vond bij thuiskomst de Tmart-lighter die in de aanbieding was (¤2.66) in m'n bus.
Wel de eerste keer dat een lighter níet gevuld aankomt.
Wel bizar, werkt daadwerkelijk zoals op de plaatjes.
Indrukken en houden voor jettorch:

Loslaten en het wordt een zippolike aansteker met een normale vlam die zichzelf in leven houdt:

Pretty cool, me dunkt. :7

[ Bericht 19% gewijzigd door shiz op 28-06-2013 23:29:10 ]
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:58:46 #153
314372 Goddelijker
pi_128380231
Die is wel handig!
  vrijdag 28 juni 2013 @ 23:58:47 #154
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128380232
Ahhhh zo! Gebruikt momenteel ook de ES800M's alleen die vallen zo nu en dan ook uit tijdens het sporten :P Ach ik wacht dan wel eventjes mijn T02's af :Y

Heeft er trouwens iemand ervaring met het fixen van Chinese oordopjes? Dan bedoel ik meer de jack plug vervangen. Je kan ze solderen en je hebt van die plug's met schroeven zodat je geen soldeerbout nodig hebt. Heb nog allemaal oordopjes liggen met kabelbreukjes namelijk. Het is het misschien qua kosten geen eens waard maar lijkt me gwn leuk om te proberen :P Het is toch bijna "zomer"vakantie.. :')
pi_128380339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Comfort vond ik echt niks. En het geluid was nou ook niet echt om enthousiast van te worden. Ik bedoel, bagger was het ook weer niet, maar ik bedoel, zo goedkoop als een ES800M ofzo is 'ie ook weer niet, maar met zo'n AWEI heb ik dan wél weer wat. Toen had ik de Meelecs trouwens nog met korting... tegen de gewone prijs zou ik ze al helemaal afraden. O-) Maar goed, verschillende mensen, verschillende wensen.

Ben idd benieuwd naar die monsterlijke dingen. :P En kreeg vandaag toch salaris + 13e maand, dus misschien dat ik er ook zo'n nieuwe DUNU bij haal (DN-17 Crater). Een merk dat ik ook altijd al had willen proberen.

- in other news...
Vond bij thuiskomst de Tmart-lighter die in de aanbieding was (¤2.66) in m'n bus.
Wel de eerste keer dat een lighter níet gevuld aankomt.
Wel bizar, werkt daadwerkelijk zoals op de plaatjes.
Indrukken en houden voor jettorch:
[ afbeelding ]
Loslaten en het wordt een zippolike aansteker met een normale vlam die zichzelf in leven houdt:
[ afbeelding ]
Pretty cool, me dunkt. :7
Je mag wel je nagels eens knippen zeg :( Zeker nog geen Chinees nagelknip merk gevonden :P?

Edit

Da's dus de foto van Tmart :')
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:02:22 #156
314372 Goddelijker
pi_128380376
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 00:01 schreef davedavy het volgende:

[..]

Je mag wel je nagels eens knippen zeg :( Zeker nog geen Chinees nagelknip merk gevonden :P?
Die foto's zijn van Tmart zelf heur. :')
  zaterdag 29 juni 2013 @ 00:20:43 #157
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128381171
_O- Ja, lol. Zou wel erg zijn anders idd. :P Ik heb gewoon kortgebeten nagels zelf. :7
Bij MisterTao foto's ook vaak lange nagels als ze een webcamsnapshot nemen van het product:
pi_128385781
Ik wil een time lapse filmpje gaan maken.
Nu kan mijn Neo niet op een statief, zijn hier andere opties voor?
Tapen is ook zo drastisch :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_128386190
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:06 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een time lapse filmpje gaan maken.
Nu kan mijn Neo niet op een statief, zijn hier andere opties voor?
Tapen is ook zo drastisch :P
lego constructie? :+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:32:28 #160
375166 wihehin
V70 & C63
pi_128387712
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Imnotyourfish het volgende:

Kleine Nederlanders > Grote Aziaten

[/grammarnazi]
pi_128388141
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:32 schreef wihehin het volgende:

[..]

Kleine Nederlanders > Grote Aziaten

[/grammarnazi]
Kleine Aziaten > Grote Nederlanders..
als je het dan wil verbeteren, dan moet je het ook goed doen :P
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:57:04 #162
131319 mickeyD
pi_128388212
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 18:57 schreef Downstar het volgende:

[..]

C8 XM-L T6 van tmart wss uitermate geschikt voor :)
echt goede throw, spill goed nog en niet te groot.. zie mijn review!
laat ik die nou hebben! (2 stuks zelfs) ;)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:03:22 #163
375166 wihehin
V70 & C63
pi_128388371
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

Kleine Aziaten > Grote Nederlanders..
als je het dan wil verbeteren, dan moet je het ook goed doen :P
Kleine Aziaten zijn toch niet groter (qua lengte) dan grote Nederlanders? Of bedoelen we nu iets anders?
pi_128389273
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef wihehin het volgende:

[..]

Kleine Aziaten zijn toch niet groter (qua lengte) dan grote Nederlanders? Of bedoelen we nu iets anders?
Haha volgens mij gaat iedereen langs elkaar heen :P
Volgens mij bedoeld hij niet het groter dan teken maar deed hij het gewoon als verwijzing van
kijk je hebt kleine Aziaten en Nederlanders zijn over hen algemeen groter en langer :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef mickeyD het volgende:

[..]

laat ik die nou hebben! (2 stuks zelfs) ;)
nou dan hoef je toch niet meer verder te zoeken :D?
of bevalt hij niet :o ?

(of begreep ik je post verkeerd?)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:52:10 #165
131319 mickeyD
pi_128389468
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Downstar het volgende:

[..]

Haha volgens mij gaat iedereen langs elkaar heen :P
Volgens mij bedoeld hij niet het groter dan teken maar deed hij het gewoon als verwijzing van
kijk je hebt kleine Aziaten en Nederlanders zijn over hen algemeen groter en langer :P

[..]

nou dan hoef je toch niet meer verder te zoeken :D?
of bevalt hij niet :o ?

(of begreep ik je post verkeerd?)
ik denk dat het (nog) beter kan dan dit, vandaar :)
pi_128389644
gisteren na het zien van een reportage op tv over chinese namaak stuff, hoe sneu het allemaal is en dat het gevaarlijk kan zijn, en dat zelf amerikaans leger valse items op hun heli's en raketten hebben etc ...
voelde ik me weer genoodzaakt om toch terug te beginnen met kopen :P

en beginnen met een nieuwe mini heli voor indoor :D
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:01:11 #167
131319 mickeyD
pi_128389674
welke reportage?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:02:03 #168
375166 wihehin
V70 & C63
pi_128389690
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 12:59 schreef Syphixx het volgende:
gisteren na het zien van een reportage op tv over chinese namaak stuff, hoe sneu het allemaal is en dat het gevaarlijk kan zijn, en dat zelf amerikaans leger valse items op hun heli's en raketten hebben etc ...
voelde ik me weer genoodzaakt om toch terug te beginnen met kopen :P

en beginnen met een nieuwe mini heli voor indoor :D
Die wil ik kijken! :D
pi_128389743
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 13:01 schreef mickeyD het volgende:
welke reportage?
opgenomen van telefacts zomer ( op VTM vlaamse post )

was wel ziekelijk.. begon eerst met volle shopping centra met onschuldige meuk dat wij hier kopen en het eindigde tot valse en dodelijke medicatie die zelfs tot in een ziekenhuis binnengeloodst werd en de crash van de concorde was ook door namaak :D
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:08:44 #170
131319 mickeyD
pi_128389825
pi_128389900
quote:
Dat is alleen de trailer toch? Of doe ik iets verkeerd. :)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 13:12:41 #172
131319 mickeyD
pi_128389940
oh.. nog niet aangeklikt.. zat eerst nog wat anders te kijken..
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:11:02 #173
375166 wihehin
V70 & C63
pi_128391394
Is dit hem, mickey?

Counterfeit Culture door john nadai

Edit: Jaa, volgens mij is dit hem! :D, alleen dan de Engelse variant natuurlijk
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:13:31 #174
131319 mickeyD
pi_128391451
zou zomaar kunnen, er staat meer op youtube idd over dit onderwerp :)
vannacht maar es ff naar kijken ;)

[ Bericht 37% gewijzigd door mickeyD op 29-06-2013 14:21:11 ]
  zaterdag 29 juni 2013 @ 14:51:55 #175
375166 wihehin
V70 & C63
pi_128392305
Pff, wel heftig zeg! Vooral met die dood van die vrouw door Chinese namaak...
Al helemaal als je beseft dat sommige hier van die e-cigarettes hebben gekocht...
pi_128392827
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef wihehin het volgende:
Is dit hem, mickey?

Counterfeit Culture door john nadai

Edit: Jaa, volgens mij is dit hem! :D, alleen dan de Engelse variant natuurlijk
ja dat is hem :)
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:25:24 #177
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128393067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef wihehin het volgende:
Pff, wel heftig zeg! Vooral met die dood van die vrouw door Chinese namaak...
Al helemaal als je beseft dat sommige hier van die e-cigarettes hebben gekocht...
Sowieso is namaak-spul wat je inademt/rookt gevaarlijk, net als de legale, synthetische wiet in Amerika, "spice". Daar word je superparanoïde van en er zijn heel erg veel verhalen dat mensen zich voelen alsof ze doodgaan, en dan een tijdje later nog steeds zich raar voelen en mensen niet vertrouwen en allemaal ander gezeik.
Bij tabak van Nederlandse fabrikanten weet je in ieder geval dat je er alleen longkanker van kan krijgen, van wiet weet je in ieder geval dat er niks schadelijks in kan zitten, bij die alternatieven is er niks bekend...
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 15:35:47 #178
131319 mickeyD
pi_128393374
Ik maak me drukker om dingen waar ik geen "controle" over heb dan dingen die ik wel zelf bedien.
Zo boeien mij 18650's niet zo, want gebruik ze niet meer als ze warm worden tijdens laden.
Maar remblokjes van gras op je auto of nep onderdelen van vliegtuigen boeien me des te meer!
Wie weet koopt een kwik-fit al jaren die troep om het hoofd boven water te kunnen houden?!?
En low-cost carriers moeten ook ergens van leven toch?
Zo'n chinese electronische peuk das een keuze. Maar fake medicijnen al bijna niet meer zag ik!
Das zorgelijk.
pi_128393489
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

van wiet weet je in ieder geval dat er niks schadelijks in kan zitten

Dat vind ik een beetje naïef. Begrijp me niet verkeerd, ik was er vroeger absoluut niet vies van (understatement) maar de moderne Nederlandse wiet zit bomvol met genetische gemanipuleerde rotzooi, bestrijdingsmiddelen, glansmiddelen, THC versterkers en synthetische brandvertragers en - versnellers. In de jaren 70/80 was Nederwiet nog redelijk puur, maar tegenwoordig is dat al lang niet meer zo. Er zijn genoeg onderzoeken online te vinden die je dit haarfijn weten uit te leggen. Tevens is het verband tussen psychose en THC nog nooit zo bewezen als in de afgelopen 10 jaar, mede dankzij door de manipulatie van ons vaderlandsch plantje.
pi_128393718
Tablet is weer terug bij BIC na 14 dagen, nu even wachten op contact met hun.
Top 5 China producten
  zaterdag 29 juni 2013 @ 16:07:26 #181
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_128394115
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 15:40 schreef Negakinu het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje naïef. Begrijp me niet verkeerd, ik was er vroeger absoluut niet vies van (understatement) maar de moderne Nederlandse wiet zit bomvol met genetische gemanipuleerde rotzooi, bestrijdingsmiddelen, glansmiddelen, THC versterkers en synthetische brandvertragers en - versnellers. In de jaren 70/80 was Nederwiet nog redelijk puur, maar tegenwoordig is dat al lang niet meer zo. Er zijn genoeg onderzoeken online te vinden die je dit haarfijn weten uit te leggen. Tevens is het verband tussen psychose en THC nog nooit zo bewezen als in de afgelopen 10 jaar, mede dankzij door de manipulatie van ons vaderlandsch plantje.
genetische gemanipuleerde rotzooi: tenzij je gewoon het veredelen van soortjes bedoelt - nee
bestrijdingsmiddelen: helaas wel bij de kilokwekers
glansmiddelen: gebeurt niet omdat het haast nooit nodig is, misschien alleen bij wiet voor de export naar buitenland
THC versterkers: eh, wat?
synthetische brandvertragers en - versnellers: again, wat?

Weet niet wat voor propaganda jij hebt gehoord, maar de wiet die je in een goede coffeeshop koopt is gewoon goed spul, het spul wat in loodsen door commerciele kwekers wordt gekweekt voor export naar het buitenland is wat vervuilder ja, maar dan gewoon met vermalen takkengruis, dat ouderwetse vermalen tl-buis komt ook niet meer voor.
Dat van de psychoses is wel waar ja.
Maar het gaat er meer om dat wiet gewoon van een natuurlijk plantje komt, dat "spice" is een vage synthetische stof dat op dezelfde receptoren werkt maar voor de rest totaal onbekend is en alleen maar gevaarlijke resultaten laat zien. Daarom zou ik ook eerder gewoon een normale Marlboro gaan roken dan een "gezondere" Chinese e-cigaret waar niks van bekend is.

Maarja, dit is niet echt het topic voor deze discussie :P
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 17:00:39 #182
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128395612
pi_128396630
Dan moet ik dus ook de copter gaan kopen :)....
  zaterdag 29 juni 2013 @ 17:24:51 #184
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_128396838
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef FreaZ het volgende:
Dan moet ik dus ook de copter gaan kopen :)....
Maar dan heb je wel al spare parts!

Kan je gewoon ff 6 accu's ofzo gratis regelen!
pi_128397136
Ben eigenlijk op zoek naar een leuke headset voor in mn telefoon. Een soort ES800M maar dan met microfoon. Iemand ideeën? Liefst ook met symmetrische kabel.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 17:52:23 #186
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128397839
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar een leuke headset voor in mn telefoon. Een soort ES800M maar dan met microfoon. Iemand ideeën? Liefst ook met symmetrische kabel.
Es9000i :P werkt prima voor mij!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 18:12:45 #187
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128398436
(ex)Wietrokers in het Chinese shop topic, verklaart een hoop _O-

Dat enge filmpje over namaak kan best weleens psychologische oorlogsvoering zijn vanuit de industrie. Namaak chemokuur, alsof je de echte chemokuur wel moet nemen :W Koop geen nep sigaretten maar de originele met tig chemicaliën om het extra verslavend te maken :') Nep onderdelen aan een Amerikaanse helikopter, goed zo en hopelijk stort het allemaal neer _O-
pi_128400232
Iemand ervaring met Chinese li-ion batterijen? Ik ben mijn eerste kistradio aan het bouwen en daarvoor heb ik zon ''6800'' mah li-ion accu gekocht op ebay. Nu vraag ik me af of ik de schakelaar op de batterij aan moet hebben als ik hem oplaad of niet? Ook op de oplader zit een ledje die als ik de batterij aan zet groen brand en als de batterij uit staat rood brand. Ik snap het niet. Als ik de batterij aan zet gaat het rooie ledje op de batterij gewoon branden. Als ik met mijn tong tegen die batterij ga voel ik helemaal geen prik. Wat doe ik verkeerd?
pi_128400298
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Maar het gaat er meer om dat wiet gewoon van een natuurlijk plantje komt, dat "spice" is een vage synthetische stof dat op dezelfde receptoren werkt maar voor de rest totaal onbekend is en alleen maar gevaarlijke resultaten laat zien. Daarom zou ik ook eerder gewoon een normale Marlboro gaan roken dan een "gezondere" Chinese e-cigaret waar niks van bekend is.

Maarja, dit is niet echt het topic voor deze discussie :P
Natuurlijk=Gezond volk :')
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
pi_128400791
Ik zal even wat vertellen over de Muse i15w die ik binnen heb gekregen.
http://imageshack.us/photo/my-images/27/odis.jpg/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/16/bpn0.jpg/ (copy/paste deze link)
http://imageshack.us/photo/my-images/27/lg58.jpg/ (copy/paste deze link)
Het is een TA2024 versterker in een mooie aluminium behuizing en al voorgemonteerde draaiknop, dc ingang, 3,5 jack ingang en de speaker ingangen. Hij draait gewoon op 12v en hij trekt max 2 amp.
Het grote nadeel van deze versterker is dat de DC ingang 5 mm is waar de reguliere plugs 5,5 mm zijn. Ik heb dus met een 12v voeding van de Gamma en wat creativiteit wel wat in elkaar weten te knutselen maar het is niet je van het.
Het geluid is met de twee two tone 80 watt boxen erg goed. De TA2024 is niet gemod maar het geluid is absoluut niet zacht. In ieder geval genoeg om een woonkamer van meer dan voldoende muziek te voorzien.
Link: http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649
pi_128400951
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 17:52 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Es9000i :P werkt prima voor mij!
Danke, goeie deal!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 23:49:46 #192
405087 RDMKR
miui mitu
pi_128408425
Ik zie bij pandawill regelmatig tijdelijke deals langskomen zoals happy hour deals maar ook dit soort dingen:

"Buy ThL Specified Products to Get $10 off coupon + A free $12.99 16GB TF card + back case Time Jun 28 ~ jul. 2nd 12:00 AM (EST)"

zijn er andere shops om op te letten voor dit soort tijdelijke deals?
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5
pi_128409244
waarom staat eigenlijk dealextreme niet in de OP?
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
pi_128409321
quote:
11s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:11 schreef Fabelaar het volgende:
waarom staat eigenlijk dealextreme niet in de OP?
Omdat je niet goed kijkt :)
pi_128409505
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 00:14 schreef Raznov het volgende:

[..]

Omdat je niet goed kijkt :)
u hebt helemaal gelijk :@
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
  zondag 30 juni 2013 @ 12:18:27 #196
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_128416400
Voor de liefhebber van 'goedkope' oordopjes.
Vandaag bij mp4nation een kortingsactie.

De brainwavz R1 dual drivers met 20 dollar korting (dus voor $ 24.50) met de kortingscode R1SUN15
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_128416671
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:18 schreef mnielsm het volgende:
Voor de liefhebber van 'goedkope' oordopjes.
Vandaag bij mp4nation een kortingsactie.

De brainwavz R1 dual drivers met 20 dollar korting (dus voor $ 24.50) met de kortingscode R1SUN15
Je was me voor. Echt een geweldige deal voor die dingen.
  zondag 30 juni 2013 @ 12:43:43 #198
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128416845
Agrees. :Y
Ruime soundstage, helder, maar niet schel, warm en bass is ok. Mooie allrounder. Misschien überhaupt de beste Brainwavz IEM die er is. Alleen de M2 is voor bassheads wat leuker.
  zondag 30 juni 2013 @ 12:45:06 #199
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128416878
quote:
14s.gif Op zondag 30 juni 2013 12:43 schreef shiznuts het volgende:
Agrees. :Y
Ruime soundstage, helder, maar niet schel, warm en bass is ok. Mooie allrounder. Misschien überhaupt de beste Brainwavz IEM die er is. Alleen de M2 is voor bassheads wat leuker.
Dag geld....
  zondag 30 juni 2013 @ 12:54:21 #201
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128417106
http://www.mp4nation.net/(...)et-iem-earphones-mic
Deze zijn met ' MP21SUN8 ' 8 USD goedkoper. :)
Voor de mensen die voor nog geen 15 USD iets met een mic zoeken.

Vergeet trouwens niet je account up te graden als je wat vaker besteld hebt bij MP4Nation. Krijg je ook weer korting mee. Moet je een supportticket aanmaken met het level waarnaar je dan upgrade. Iets met aantal bestellingen/waarde te doen. Ik zit natuurlijk in het hoogste level. >:)
  zondag 30 juni 2013 @ 13:03:46 #202
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128417320
Haaaa nu vallen die dingen precies in mijn budget :Y zometeen maar eens een kijkje nemen :D

EDIT: Ja lekker dan storing met internet bankieren =(

[ Bericht 10% gewijzigd door Deugniett op 30-06-2013 14:28:43 ]
pi_128422552
Heeft iemand nog discount coupons van PA?
  zondag 30 juni 2013 @ 17:31:31 #204
129822 mnielsm
www.chinapricefinder.com
pi_128426255
PA: 3% af van alle niet aanbiedingsartikelen:

PAEN2013

10% voor telefoons: PAM6I10OFF
10% voor tablets: PAM6J10OFF
Voor het zoeken naar chinese artikelen: www.chinapricefinder.com
pi_128428377
Ik geloof dat er (nog een) vloek zit op mij. Na weken gewacht te hebben op een 10M VGA-kabel uit UK (en uiteindelijk via paypal weer geld terug) nu weer hetzelfde verhaal. 5 juni besteld en zou tussen 7 en 13 juni bezorgd worden...

Van de hot shoe bubble head en vest ook nog niets.

* Iemand91 gaat maar weer 'ns verder loeren naar 3G tablets en cameraspul (rigs, filters, statieven)...

* Iemand91 schrikt zich te pleuris :X :X

* Iemand91 en nog een keer...

[ Bericht 10% gewijzigd door Iemand91 op 30-06-2013 19:18:29 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 21:23:13 #206
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128434409
Zijn er mensen met een Fiio e6? Tijdens het bestellen van de Brainwavz R1 kon ik dit aan vinken voor wat minder dat hij normaal kost. En nadat ik jullie telkens zag schrijven er over ben ik nou toch wel nieuwsgierig geworden =$ Ik heb wel wat filmpjes gezien op youtube en daar zag het er wel prima uit. Alvast bedankt :D

EDIT: mnielsm bedankt voor de tip!!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door Deugniett op 30-06-2013 21:28:46 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 21:41:41 #207
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128435477
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat er (nog een) vloek zit op mij. Na weken gewacht te hebben op een 10M VGA-kabel uit UK (en uiteindelijk via paypal weer geld terug) nu weer hetzelfde verhaal. 5 juni besteld en zou tussen 7 en 13 juni bezorgd worden...

Van de hot shoe bubble head en vest ook nog niets.

* Iemand91 gaat maar weer 'ns verder loeren naar 3G tablets en cameraspul (rigs, filters, statieven)...

* Iemand91 schrikt zich te pleuris :X :X

* Iemand91 en nog een keer...

Ik heb jou al vaker gewaarschuwd over UK spullen die met Royal Mail komen, niet luisteren... o|O
Bij mij gaat het tegenwoordig goed want alles komt nu met TNT, niet die gare lokale postbedrijven met huismoeders als bezorgers.
  zondag 30 juni 2013 @ 21:43:16 #208
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128435572
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef Deugniett het volgende:
Zijn er mensen met een Fiio e6? Tijdens het bestellen van de Brainwavz R1 kon ik dit aan vinken voor wat minder dat hij normaal kost. En nadat ik jullie telkens zag schrijven er over ben ik nou toch wel nieuwsgierig geworden =$ Ik heb wel wat filmpjes gezien op youtube en daar zag het er wel prima uit. Alvast bedankt :D

EDIT: mnielsm bedankt voor de tip!!!!
Een amp is meer iets voor headphones, wanneer de output van je portable device niet echt sterk genoeg is om de drivers aan te drijven. Dat merk je dan omdat de soundstage dan nogal in elkaar gedrukt, plat, klinkt en elementen niet echt een in yo face kick hebben. Gooi je er een amp tegenaan, dan gaat het wat leven.

Maar aangezien oordopjes in je oren zitten en dus dicht op je trommelvlies, hebben ze niet het probleem van headphones, die van buitenaf dezelfde kracht moeten leveren op dat niveau. Dus oordopjes merk je niet zo heel veel verschil mee met zo'n FiiO ampje. 't Gaat voornamelijk om effectiviteit trouwens, qua volume is het niet alsof 'ie megaveel versterkt.
  zondag 30 juni 2013 @ 22:43:42 #209
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128438681
Achh zo! Dankje het is duidelijk! Dan laat ik die voorlopig maar even schieten.
  zondag 30 juni 2013 @ 23:34:13 #210
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_128441351
Shiz, geef me eens 'n linkje waar ik de COGOO T02 kan bestellen. Afgelopen week ben ik "geleefd" (papa van 'n prematuurtje geworden) en dus geen tijd/zin om terug te lezen.

Dus vanaf nu in de Chinese babyspullen, wie heeft tips? ;)
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 30 juni 2013 @ 23:36:56 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128441485
Allereerst: congrats! *O*

Ten tweede, heb ze van Tmall geplukt. Daar zijn ze erg populair en goedkoop.
Staan als het goed is ook wel op AliExpress ofzo. Geadverteerd met 'Sports' en in zwart of wit te koop.

Lekkere subbass ook voor nummers als:

[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 30-06-2013 23:52:38 ]
  zondag 30 juni 2013 @ 23:43:06 #212
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128441735
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 09:33 schreef Imnotyourfish het volgende:

[..]

Hi Funky_fart,

Ik denk dat het een SunEyes of een Vstarcam word volgens mij zijn beide hetzelfde?
Maar welke is nu de betere keuze en van welke kan ik nu betere ondersteuning kwa software verwachten>?

Vind de site van SunEyes er wat profesioneler uitzien.....

Please help!
Hoop dat het nog niet te laat is:

Ik zou gaan voor de Vstarcam versie. Geloof me, dat is de producent. (als je een whois? doet op suneyes.hk vind je daar trouwens ook aanwijzingen voor, en in de software van de Suneyes kwam ik ook sporen tegen van Vstarcam die ze niet weggepoetst hadden. (zoals een adresaanduiding VSTC00xyz enz).

Maar goed, het zal elkaar heus niet veel ontlopen, je valt er niet snel een buil aan. Vind zelf alleen dat de Vstarcams chiquere kleuren hebben.

Succes! (of al besteld?)
  zondag 30 juni 2013 @ 23:47:40 #213
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128441947
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shiz, geef me eens 'n linkje waar ik de COGOO T02 kan bestellen. Afgelopen week ben ik "geleefd" (papa van 'n prematuurtje geworden) en dus geen tijd/zin om terug te lezen.

Gefeliciteerd! :s)

Ik vier weken terug van een niet-prematuurtje, en ben ook wel benieuwd naar tips vwb Chinese babymeuk. Wat mij betreft iig geen dingen die in de mond gestoken kunnen/dienen te worden. Weekmakers zijn daar bepaald niet verboden geloof ik...
  zondag 30 juni 2013 @ 23:55:36 #214
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128442278
quote:

China + baby is een foute combinatie, ze graaien niet voor niets onze melkpoeder uit de schappen ^O^
Geld verspillen aan prullaria is zonde. De vaccinaties ook weigeren, ook al zijn ze gratis.

Ik heb ook vaak prematuurtjes maar dat heeft nog geen baby veroorzaakt _O-
  zondag 30 juni 2013 @ 23:56:13 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128442302
:') _O-
pi_128442448
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb jou al vaker gewaarschuwd over UK spullen die met Royal Mail komen, niet luisteren... o|O
Bij mij gaat het tegenwoordig goed want alles komt nu met TNT, niet die gare lokale postbedrijven met huismoeders als bezorgers.
Dit is gewoon gaar. Kan ik zekers wéér een paypal dispute aanmaken; dat maakt mijn positie t.o.v. paypal ook niet echt beter.

Kan ik 'm voor de 3e keer gaan bestellen, nu uit China.

Oh, en dat schrikken is van vogels. Binnen 1 uur 3 vogels op onze ramen geknald; een heeft het niet overleeft. ;(
pi_128443077
en zijn er nog 1 cent deals?
  maandag 1 juli 2013 @ 00:18:05 #218
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128443302
quote:

http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item20d2cb4282

Mijne van de week hier besteld

En gefeliciteerd! :P
  maandag 1 juli 2013 @ 01:36:12 #219
131319 mickeyD
pi_128446486
als je nou van die buren hebt die op (bijvoorbeeld) zondag ochtend of welke ochtend dan ook perse 100% NL of andere bagger luisteren op de radio wat je vreselijk stoort...
dan heeft DX.com DE oplossing voor jou:
http://dx.com/p/czh-7c-7w(...)smitter-black-224921

een 7 Watt FM zender programmeerbaar op elke frequentie LOL
zet je pc, mp3 spelertje of een cdtje met snoeiharde hardcore aan, aansluiten op de zender, ff de goeie frequentie instellen, zender aan, en voila, binnen 1 minuut rust in de tent :p
  maandag 1 juli 2013 @ 01:43:08 #220
131319 mickeyD
pi_128446683
die chinezen komen niet voor niets hun babyspul hier halen??
ik zou het niet in mijn hoofd halen om wat voor chinees cheap ass niet gekeurd spul in huis te halen bij welke shop dan ook vandaan voor een baby en/of een peuter/kleuter.
giftige verf
dampen van slecht plastic dan wel rubber
onderdelen die slecht gemonteerd zijn/los laten als je er al naar kijkt.
  maandag 1 juli 2013 @ 01:44:06 #221
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128446710
Is vast illegaal in Nederland, zo'n signal overpowerer.

Offtopic: Brazil. :o _O_
  maandag 1 juli 2013 @ 04:51:50 #222
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128448247
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 01:43 schreef mickeyD het volgende:
die chinezen komen niet voor niets hun babyspul hier halen??
ik zou het niet in mijn hoofd halen om wat voor chinees cheap ass niet gekeurd spul in huis te halen bij welke shop dan ook vandaan voor een baby en/of een peuter/kleuter.
giftige verf
dampen van slecht plastic dan wel rubber
onderdelen die slecht gemonteerd zijn/los laten als je er al naar kijkt.

Niet alles is per se not done...

Zo'n ledknuffel op batterijen kun je heus wel op je kast neerzetten zodat het plafond mooi versierd wordt. Die zelfde kwaliteit ligt ook in NL in de winkels.

[ Bericht 0% gewijzigd door funky_fart op 01-07-2013 09:59:21 ]
pi_128449259
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 00:12 schreef badschaap het volgende:
en zijn er nog 1 cent deals?
Misschien handig om de OP even te lezen ;)
pi_128451033
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Hoop dat het nog niet te laat is:

Ik zou gaan voor de Vstarcam versie. Geloof me, dat is de producent. (als je een whois? doet op suneyes.hk vind je daar trouwens ook aanwijzingen voor, en in de software van de Suneyes kwam ik ook sporen tegen van Vstarcam die ze niet weggepoetst hadden. (zoals een adresaanduiding VSTC00xyz enz).

Maar goed, het zal elkaar heus niet veel ontlopen, je valt er niet snel een buil aan. Vind zelf alleen dat de Vstarcams chiquere kleuren hebben.

Succes! (of al besteld?)
De Vstarcam besteld :) nu 2-3 weken wachten tot ie er is *)
  maandag 1 juli 2013 @ 11:08:39 #225
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128451829
Lekker vreemd verhaal.

Ik ontvang precies op dag 65 een aangetekende envelop, een aantal uur voordat ik een claim ga indienen. Het zit dichtgeplakt met douanetape dus onze overbetaalde ambtenaren hebben hun werk weer snel uitgevoerd.

Het is een horloge maar er zit geen tag en gebruiksaanwijzing bij. De verkoper zweert dat hij alles erin heeft gestopt, op zich geloof ik hem wel. Ik heb dus een vermoeden dat de douane lekker aan mijn spullen heeft zitten rommelen :r

Vorige week kreeg ik een pakje van Manbushi dat ook heel vreemd was. Dat komt in een piepschuim doosje dichtgeplakt met tape/vuilniszak + zo'n grappig touwtje er omheen. Het tape was helemaal opengesneden langs de rand, zonder het touwtje zou de hele klep dus openvallen. Het product zat er wel in maar toch heel erg vreemd :X Zou iemand het product eruit willen stelen zonder het touwtje te willen doorknippen :')
  maandag 1 juli 2013 @ 11:53:36 #226
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_128453108
Ik wil een item via MisterTao bestellen maar er staat dat je nu geen creditcard kan gebruiken om geld op je account te storten. Je kan alleen WebMoney en QiWi gebruiken. Iemand ervaring met deze diensten?
Say whaaaat?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:10:25 #227
131319 mickeyD
pi_128453783
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef shiznuts het volgende:
Is vast illegaal in Nederland, zo'n signal overpowerer.

Offtopic: Brazil. :o _O_
klopt, maar ver kom je toch niet met die 7 chinese Watt's in een stad.
pi_128455953
hmnz, je kan tegenwoordig ook geen CC meer gebruiken bij mistertao?... WTF
  maandag 1 juli 2013 @ 13:33:49 #229
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128457151
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef dj_ko het volgende:
hmnz, je kan tegenwoordig ook geen CC meer gebruiken bij mistertao?... WTF
hebben ze al een keer eerder gehad. Duurde toen er paar dagen.
pi_128457360
Duurt nu al een paar weken!
  maandag 1 juli 2013 @ 13:39:13 #231
209721 Downstar
Moeimaker
pi_128457381
Als we het dan toch over vreemde zendingen/pakketten hebben :P..

ik heb eergister EINDELIJK mijn pakketje binnen gekregen met daarin de Senic G4 Gaming headset 7.1 op aanraden van shiznuts :P..

Het pakketje heb ik heb ik rond 28 MAART besteld, en kwam dus 29 JUNI pas binnen!
DAS 3 MAAND LATER! echt gekken werk..

Die chinesepost hebben mijn pakketje sinds aanmelding al een maand laten liggen voordat er wat mee gedaan werd, na een berichtje naar de verkoper werd er opeens actie ondernemen bij china post
er kwamen wat status updates maar het duurde nog een week of 3 voor hij uiteindelijk onderweg zou zijn naar nederland. (16 mei was toen de status)

Normaliter heb ik dan een pakketje binnen 2 wekjes binnen.. dit keer dus niet..
Meerdere malen POSTNL benaderd via twitter of ze de chinese post code al konden om zetten
telkens kon dat niet en kreeg ik berichtjes terug dat ik de verkoper nog maar eens moest benaderen :P..

Inmiddels had ik dus al een claim liggen naar de verkoper totdat zaterdag werd aangebeld en de pakketbezorger met een groot pakket voor de deur stond..herkende gelijk het trackingnr en wist zodoende al dat het om de Senic G4 ging :P

Postnl weet nu nog niet waar het ding is zeggen ze :P, terwijl hij dus nu wel bezorgd is..

Kortom, ding is gewoon 3 maand spoorloos geweest.. en komt opeens aanwaaien :D

1. doos aardig beschadigd, zal ongetwijfeld klem hebben gezeten..

maandag 1 juli 2013 @ 13:57:02 #232
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_128458160
Natuurlijk was van dat babyspul 'n geintje, hij heeft 't al zwaar genoeg dan ga ik niet ook nog eens risico's nemen ;)

Ik heb m'n Shark-watch trouwens binnen, probeer binnenkort wel 'n foto te posten hiero. Leuk dingetje!
  maandag 1 juli 2013 @ 14:17:17 #233
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_128459011
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef Imnotyourfish het volgende:

[..]

De Vstarcam besteld :) nu 2-3 weken wachten tot ie er is *)
Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?
pi_128459356
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?
Ik ben niet echt een reviewert maar ik laat het zeker even weten :7
pi_128470541
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.

Edit: Of de codes die Banggood me gaf zijn waardeloos, dat kan ook..
  maandag 1 juli 2013 @ 19:35:27 #236
384892 LKVBHD
100% NL
pi_128471369
Deze of toch deze?

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.

Weet je zeker dat je niet je order # invult?
pi_128471750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:

Geef eens je tracking code.
Top 5 China producten
pi_128471937
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef LKVBHD het volgende:
Deze of toch deze?

[..]

Weet je zeker dat je niet je order # invult?
Nope, tracking number.
pi_128472238
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:47 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Nope, tracking number.
Nummers zijn RE....SE, lijkt erop dat het iets uit Zweden is :'). Ik zou gewoon een paar dagen wachten, wanneer heb je die tracking gekregen? En hoeveel waarde zijn je pakketjes? Zelf tracking erbij genomen ofzo?
Top 5 China producten
pi_128472314
Tracking codes heb ik op 26 en 27 juni verkregen, ik dacht dat ze nu toch al zouden werken, of is dat wat te optimistisch? If so, mijn excuses.
  maandag 1 juli 2013 @ 20:00:01 #241
314372 Goddelijker
pi_128472500
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Tracking codes heb ik op 26 en 27 juni verkregen, ik dacht dat ze nu toch al zouden werken, of is dat wat te optimistisch? If so, mijn excuses.
Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.
  maandag 1 juli 2013 @ 20:47:13 #242
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128474381
Gewoon niet tracken en wachten tot het eens binnen is. :P
  maandag 1 juli 2013 @ 22:02:44 #243
314372 Goddelijker
pi_128478290
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Dat is inderdaad het beste. :P
Van de week maar eens zoeken naar must-haves voor op de camping. :P
pi_128480113
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:57 schreef namemotion het volgende:

[..]

Misschien handig om de OP even te lezen ;)
ja als ik daar kijk zijn die er nooit
pi_128480240
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kreeg ik een pakje van Manbushi dat ook heel vreemd was. Dat komt in een piepschuim doosje dichtgeplakt met tape/vuilniszak + zo'n grappig touwtje er omheen. Het tape was helemaal opengesneden langs de rand, zonder het touwtje zou de hele klep dus openvallen. Het product zat er wel in maar toch heel erg vreemd :X Zou iemand het product eruit willen stelen zonder het touwtje te willen doorknippen :')
Bij alle 2 de Parnis die ik de laatste maanden heb besteld, zelfde verhaal. Touwtje er om, open gemaakt. Boekjes zaten er niet bij, maar dat is niets vreemds. De douane vrienden zullen het wel open hebben gemaakt, gekeken en het touwtje er om gedaan hebben...
pi_128481062
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het beste. :P
Van de week maar eens zoeken naar must-haves voor op de camping. :P
Oplader op zonnekracht?
  maandag 1 juli 2013 @ 22:49:42 #247
314372 Goddelijker
pi_128481227
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:47 schreef badschaap het volgende:

[..]

Oplader op zonnekracht?
Ik heb gewoon stroom in m'n tent.
pi_128481557
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.
Hier hetzelfde :P
  maandag 1 juli 2013 @ 22:56:08 #249
314372 Goddelijker
pi_128481607
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:55 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hier hetzelfde :P
Ik denk dat ze weer een beetje achterlopen, zo tegen de vakantie aan.
Lijkt PostNL wel...
Mijn tracking is van 27 juni.
  maandag 1 juli 2013 @ 23:03:22 #250
314372 Goddelijker
  maandag 1 juli 2013 @ 23:12:16 #251
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_128482649
quote:
Gekocht :)
Leuk!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_128484387
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nummers zijn RE....SE, lijkt erop dat het iets uit Zweden is :'). Ik zou gewoon een paar dagen wachten, wanneer heb je die tracking gekregen? En hoeveel waarde zijn je pakketjes? Zelf tracking erbij genomen ofzo?
quote:
http://www.posten.se/en/Pages/Track-and-trace.aspx?search=
jaja, en azo...
pi_128484535
quote:
Geen hits, had die ook al gevonden.
Top 5 China producten
pi_128485867
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ik denk dat ze weer een beetje achterlopen, zo tegen de vakantie aan.
Lijkt PostNL wel...
Mijn tracking is van 27 juni.
Had de keuzen tussen China Post en Hong Kong post, in de hoop dat het voor me vakantie kwam. Verkeerd gekozen waarschijnlijk :P
pi_128489187
Iemand hier misschien ervaring met Qi laders uit china?
Life is like a Intermec, you never know what u gonna get.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:23:18 #256
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128489586
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon de code even in track pack dan zie je vanzelf wanneer hij werkt :+ Beproeft recept hier :P
  dinsdag 2 juli 2013 @ 09:48:15 #257
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_128490138
Heeft iemand hier ervaring met die external chargers voor de iphone? (http://buyincoins.com/item/2493.html)
Ik wil er eentje aanschaffen omdat mijn iphone het niet langer dan een dag vol houdt, maar ik twijfel over de dikte en de bruikbaarheid.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 10:05:14 #258
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128490512
pi_128490979
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die external chargers voor de iphone? (http://buyincoins.com/item/2493.html)
Ik wil er eentje aanschaffen omdat mijn iphone het niet langer dan een dag vol houdt, maar ik twijfel over de dikte en de bruikbaarheid.
Een jaar geleden zo een ding gekocht, heb het 1x gebruikt. Je telefoon wordt veel te groot en dik om nog normaal in je broekzak mee te kunnen nemen, daarnaast geven ze bij lange na niet de aangegeven capaciteit.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 11:18:02 #260
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_128492523
quote:
De prijs moet nog wel leuk blijven. ;)

@painore: hier was ik dus ook bang voor, dat ie te dik word en niet genoeg capaciteit heeft. Maar ik weet weer genoeg, dan blijf ik bij mn kabeltjes. :)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 12:01:31 #261
387675 Harde_Mepper
Als 't moet.
pi_128494009
Heeft iemand al die quadcopter ontvangen met die ingebouwde camera?
pi_128495104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:01 schreef Harde_Mepper het volgende:
Heeft iemand al die quadcopter ontvangen met die ingebouwde camera?
Daar zijn er nogal veel van, je zult toch echt wat specifieker moeten zijn.
pi_128495167
Is er een adres voor het bedrukken van verschillende dingen zoals zonnebrillen of t-shirts? Ken alleen Artscow, maar die hebben niet zo heel veel keus wat kleding betreft.

Hoef natuurlijk ook geen 1000 stuks, gewoon stuk of 50 ofzo. Bijna niet aan te komen.
pi_128496127
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef MeesterBier het volgende:
Is er een adres voor het bedrukken van verschillende dingen zoals zonnebrillen of t-shirts? Ken alleen Artscow, maar die hebben niet zo heel veel keus wat kleding betreft.

Hoef natuurlijk ook geen 1000 stuks, gewoon stuk of 50 ofzo. Bijna niet aan te komen.
Voor op maatgemaakte artikelen kom je al snel uit bij Alibaba, direct bij de fabrikant. Ik betwijfel of ze 50 stuks de moeite vinden, maar je kunt altijd even kijken.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 13:12:37 #265
387675 Harde_Mepper
Als 't moet.
pi_128496512
WLToys V959 van Banggood bedoelde ik. ;)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:13:35 #266
131319 mickeyD
pi_128498582
nou, mijn SoShine's zijn eindelijk verzonden door Tmart (besteld 22-06)
pi_128499410
Godver, heeft mp4nation weer allemaal van die aanbiedingen terwijl ik net mijn M4's binnen heb :')
  dinsdag 2 juli 2013 @ 14:42:04 #268
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_128499615
quote:
Shiznuts, nog tips voor prima oordopjes onder de ¤10? Bass is niet overheersend in mijn muziek ;)
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:00:29 #269
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128500322
ES900i is nogal bassheavy, maar de AWEI ES800M is wat mij betreft de perfect allrounder op budget. :)

Als je wat meer uitgeeft heb je vandaag alleen nog de Brainwavz R1 met korting (' R1SUN15 ') bij MP4Nation.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:08:05 #270
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128500635
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef MeesterBier het volgende:

Probeer volumerate eens ;)
pi_128500961
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef shiznuts het volgende:
ES900i is nogal bassheavy, maar de AWEI ES800M is wat mij betreft de perfect allrounder op budget. :)

Als je wat meer uitgeeft heb je vandaag alleen nog de Brainwavz R1 met korting (' R1SUN15 ') bij MP4Nation.
Ik vind de es800 geweldig voor het geld, maar net onder mijn kwaliteitseisen. Heb nu de R1's besteld. Ben zeer benieuwd.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 15:23:45 #272
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_128501235
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

Ik vind de es800 geweldig voor het geld, maar net onder mijn kwaliteitseisen. Heb nu de R1's besteld. Ben zeer benieuwd.
Ik heb de r1's al een tijdje en ik moet zeggen dat ik het heerlijke dingen vind.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_128503361
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:08 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Probeer volumerate eens ;)
Die bedrukken toch niks? Of is dat op verzoek wel mogelijk? Zit even de site te bekijken, ook wel jammer dat je shipping gewoon moet betalen hier.
pi_128503828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Gewoon de code even in track pack dan zie je vanzelf wanneer hij werkt :+ Beproeft recept hier :P
Fijne app :)!
  dinsdag 2 juli 2013 @ 16:40:44 #275
327191 RobertNL
For your gear.
pi_128503863
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:23 schreef MeesterBier het volgende:

[..]

Die bedrukken toch niks? Of is dat op verzoek wel mogelijk? Zit even de site te bekijken, ook wel jammer dat je shipping gewoon moet betalen hier.
Jawel; anders zeg ik het niet ;). Zijn veelal gewoon wholesale prijzen mogelijk (voor 50 stuks) shipping is inderdaad niet inbegrepen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 16:39 schreef davedavy het volgende:

[..]

Fijne app :)!
Ja; hé :D
pi_128506215
Het gaat bij mij in ieder geval de goede kant op qua shipping.
Heb tussen Januari en April niks bijgehouden helaas.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:02:02 #277
405087 RDMKR
miui mitu
pi_128506551
plaatje maakt me hoopvol :)

--

heeft het opvragen van tracking status effect op hoeveel dounane controles ze doen? ik heb in gedachten dat ze misschien bij te veel tracking requests denken van "die zijn wel heel obsessief over een kadootje van $20", of ben ik dan paranoide?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:14:59 #278
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_128506912
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef shiznuts het volgende:

Heb de R1 besteld vanwege de aanbieding, ben benieuwd naar het resultaat! :) Krijg dat snel te horen, want Fedex bezorgt binnen vijf werkdagen :)
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:29:41 #279
101011 Eric_Cantona
"Au Revoir"
pi_128507339
De couponcode is niet meer geldig ;(
  dinsdag 2 juli 2013 @ 18:39:55 #280
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128507618
Eh... then you're doing it wrong?
Zojuist geprobeerd:

pi_128509129
Ik wou eigenlijk deze LED-spots van de Aldi hier noemen, maar ik lees toch wat negatieve verhalen hierover (het dimmen hiervan dus; LED's dimmen is wat moeilijker dan halogeen/gloeilamp en wil niet altijd of je krijgt problemen).

Misschien iemand 1 testen? :+
  dinsdag 2 juli 2013 @ 19:47:31 #282
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128509947
Iemand weleens zelf chips gemaakt? :P
http://buyincoins.com/item/7234.html

_O- :Y) Zoiets dus:

[ Bericht 29% gewijzigd door shiz op 02-07-2013 19:55:10 ]
  dinsdag 2 juli 2013 @ 20:54:04 #283
400003 Feyen18
Love China shoppen.
pi_128512663
Zijn er ook van die deurbellen met camera te krijgen?
Mijn moeder is opzoek naar zoiets, ik heb al poosje zitten zoeken, maar kan niks vinden.

Misschien iemand tips?
pi_128512888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:54 schreef Feyen18 het volgende:
Zijn er ook van die deurbellen met camera te krijgen?
Mijn moeder is opzoek naar zoiets, ik heb al poosje zitten zoeken, maar kan niks vinden.

Misschien iemand tips?
Gewoon even zoeken op http://chinaprices.us/
doorbell cam
Top 5 China producten
pi_128513103
Weet iemand of het mogelijk is ook op China shops te bestellen als je in China woont/bent? Misschien een heel stomme vraag maar kan me nog wel indenken dat dat dan weer niet kan ofzo ivm wetgeving oid. Volgend jaar zit ik namelijk 6 maanden in Taiwan.
pi_128513307
M'n helikoptertje is vertrokken vanuit Zweden, de batterij is echter nog niet verzonden.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:12:38 #287
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128513430
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is ook op China shops te bestellen als je in China woont/bent? Misschien een heel stomme vraag maar kan me nog wel indenken dat dat dan weer niet kan ofzo ivm wetgeving oid. Volgend jaar zit ik namelijk 6 maanden in Taiwan.
Taiwan is (nog) geen China, voordat je straks door Taiwanezen (terecht) klop krijgt :P
pi_128513501
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Taiwan is (nog) geen China, voordat je straks door Taiwanezen (terecht) klop krijgt :P
Officieel wel hoor, het land wordt maar door een handjevol landen als onafhankelijk erkend.

Edit: zie bijv. http://nos.nl/artikel/330(...)enadering-china.html
pi_128513506
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef shiznuts het volgende:
Iemand weleens zelf chips gemaakt? :P
http://buyincoins.com/item/7234.html

_O- :Y) Zoiets dus:
Airflow in de magnetron ja? ;(
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:14:33 #290
405087 RDMKR
miui mitu
pi_128513526
quote:
lijkt me sterk dat het niet kan, maar dan betaal je wel vaak te hoge prijzen. die smarphones bijvoorbeeld kosten vaak $200 op webshops en $150 voor binnenlandse chinezen.
pi_128513578
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef RDMKR het volgende:

[..]

lijkt me sterk dat het niet kan, maar dan betaal je wel vaak te hoge prijzen. die smarphones bijvoorbeeld kosten vaak $200 op webshops en $150 voor binnenlandse chinezen.
Huh, dan is het toch juist goedkoper?
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:21:42 #292
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128513806
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Officieel wel hoor, het land wordt maar door een handjevol landen als onafhankelijk erkend.
Handjevol staat gelijk aan Amerika, dan ben je voorlopig gewoon onafhankelijk.... Vraag maar aan Israël _O-
Officieel is een Chinese aanval op Taiwan oorlog met Amerika.

Maar goed. Als jij 6 maanden avontuur hebt in Taiwan dan wil je helemaal niet gaan Chinashoppen en op het internet zitten. 100% genieten van het land en uiteraard die Taipei toren beklimmen _O_
  dinsdag 2 juli 2013 @ 21:23:44 #293
405087 RDMKR
miui mitu
pi_128513901
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Huh, dan is het toch juist goedkoper?
dat is de prijs voor chinezen die niet bij de webshop kopen maar gewoon de winkel binnen stappen. of misschien niet-internationale webshops gebruiken.

ik bedoel te zeggen: als je daar zit is de webshop relatief duur, omdat je de mogelijkheid hebt om binnenlands goedkoper te kopen. weet verder niet of het bij veel producten zo erg is als bij smartphones.
pi_128514357
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Handjevol staat gelijk aan Amerika, dan ben je voorlopig gewoon onafhankelijk.... Vraag maar aan Israël _O-
Officieel is een Chinese aanval op Taiwan oorlog met Amerika.

Maar goed. Als jij 6 maanden avontuur hebt in Taiwan dan wil je helemaal niet gaan Chinashoppen en op het internet zitten. 100% genieten van het land en uiteraard die Taipei toren beklimmen _O_
Ja als je het zo stelt klopt dat wel inderdaad. Ik zal er verder ook niks van merken.
Nee, dat had ik ook al bedacht haha, maar ging me er meer om als je dan iets nodig hebt het daar te bestellen. Zaklampje, of god mag weten wat.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef RDMKR het volgende:

[..]

dat is de prijs voor chinezen die niet bij de webshop kopen maar gewoon de winkel binnen stappen. of misschien niet-internationale webshops gebruiken.

ik bedoel te zeggen: als je daar zit is de webshop relatief duur, omdat je de mogelijkheid hebt om binnenlands goedkoper te kopen. weet verder niet of het bij veel producten zo erg is als bij smartphones.
Oh ja, zo snap ik het. Nou dat prijsverschil viel me nog tegen. Ben op zoek naar een systeemcamera en in Taiwanese electronicawebshops gewoon even duur als hier in NL.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 22:06:17 #295
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128515844
Kabeltjes Ebay

dinsdag 2 juli 2013 @ 22:31:47 #296
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_128517315
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef Xetran het volgende:

[..]

Airflow in de magnetron ja? ;(
Ja, revolutionair. In de zin dat het plateau van de magnetron revoluties maakt. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Oh ja, zo snap ik het. Nou dat prijsverschil viel me nog tegen. Ben op zoek naar een systeemcamera en in Taiwanese electronicawebshops gewoon even duur als hier in NL.
Zo kwam ik ook gedesillusioneerd thuis uit Tokyo zonder camera of andere gadgets. Ze hebben eigenlijk niks wat wij niet hebben, of het loont het niet daar te kopen (i.v.m. plaatselijke garantie VS wereldwijde garantie, prijsmatig zo goed als geen verschil, andere firmware op camera's). Volgende trip zal eerder zijn -> Peking -> Hong Kong/Shenzhen. Dat is toch wel het walhalla. Ben benieuwd of Taiwan net zo'n letdown is als Tokyo, gadgetwise. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
Kabeltjes Ebay

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
VEOZ. Hmmz. Doesn't look half bad.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 23:38:02 #297
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_128520936
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ja, revolutionair. In de zin dat het plateau van de magnetron revoluties maakt. :P

[..]

Zo kwam ik ook gedesillusioneerd thuis uit Tokyo zonder camera of andere gadgets. Ze hebben eigenlijk niks wat wij niet hebben, of het loont het niet daar te kopen (i.v.m. plaatselijke garantie VS wereldwijde garantie, prijsmatig zo goed als geen verschil, andere firmware op camera's). Volgende trip zal eerder zijn -> Peking -> Hong Kong/Shenzhen. Dat is toch wel het walhalla. Ben benieuwd of Taiwan net zo'n letdown is als Tokyo, gadgetwise. :P

[..]

VEOZ. Hmmz. Doesn't look half bad.
Gewoon een opdrukje. Praxis heeft Elro kabels met exact hetzelfde design _O-
Kenable heeft veel ofc kabels van dit type http://stores.ebay.nl/ken(...)c0.m14&_sop=15&_sc=1
  dinsdag 2 juli 2013 @ 23:42:39 #298
314372 Goddelijker
pi_128521126
Damn, ik... wil... pakketjes!
  woensdag 3 juli 2013 @ 12:45:56 #300
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_128533961
Ik wil ook pakketjes...... Laatste weken toets-en afrondperiode gehad op school dus vrij weinig besteld.. :'( Krijg bijna afkickverschijnselen als ik geen gele enveloppen in de brievenbus zie en baal als de bel gaat en tis de bezorger niet :P Vrees voor meneer de postbode/bezorger dat volgende week een zware week voor hem wordt :Y

Besteld:
- Sharkwatch
- Bluetooth speaker
- Een soort toilettas voor op vakantie die je kunt "uitrollen" en dan kan ophangen zeg maar
http://www.tinydeal.com/t(...)ssorted-p-84394.html
- Brainwavz R1, Zondag besteld, vandaag verzonden(?) en er staat morgen verwachte bezorg datum (Fedex) zullen het zien.
- Muismat
- Cogoo!! T02

En volgens mij nog een paar dingen waar ik zo ff snel niet op kan komen :D
pi_128535158
Weet er iemand goede muziek oordoppen en het liefst geen in air!
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')