Ach ja, als het tekort is stuur ik het terug en krijg ik een refundquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Imnotyourfish het volgende:
Dude dan past het wel maar is het nog steeds tekort 9 van de 10x.
Kleine Aziaten > Lange Nederlanders
Heb het 3x geprobeerd maar tot nu toe geen succes.
Me chineese merk spijkerbroek van 12,50 is wel top
Alsof die refund opweegt tegen de verzendkostenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef iamboktor het volgende:
[..]
Ach ja, als het tekort is stuur ik het terug en krijg ik een refundAltijd het proberen waard right?
Afkommen met die pakketjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef namemotion het volgende:
Stomme staking van postNL mweehh geen pakketjes![]()
Sssshhht, blijf positiefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:05 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Alsof die refund opweegt tegen de verzendkosten
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef Imnotyourfish het volgende:
Als het te kort is ga je naar de afhaal chinees en zeg je psssst ruilen tegen een bak bami?
Yep, is te populair geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef King-Ernie het volgende:
PostNL op twitter is tegenwoordig ook erg sloom, 2 dagen geleden gevraagd of er al een 3S bekend was, en nog steeds geen bericht.
Alibaba group?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef henk3412 het volgende:
ik heb een vraag,
Van welk bedrijf is Aliexpress een dochterbedrijf?
Moet je ff paar paginas terug Shizz heeft deze review gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef mickeyD het volgende:
hmm, jammer, nog niemand die ff een review heeft gemaakt van een XM-L T6 vs XM-L2 U3
dat verschil wil ik wel eens zien buiten.
je wordt wel doodgegooid met barracuda reviews waar de U3 in zou zitten, maar die vergelijken het met een standaard maglite LOL
dat is als een kaars met elektrisch licht vergelijken.
een Q5 is geen T6quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Imnotyourfish het volgende:
[..]
Moet je ff paar paginas terug Shizz heeft deze review gemaakt.
heb je wel eens gemeten wat het "amperage" is wat die XM-L2 U3 trekt? Als dat namelijk richting de 1,5~2A gaat dan kom je dicht in de buurt van de 3x XM-L T6 met werkelijke lichtopbrengst (die 3800lm is natuurlijk om te lachen... net als 5000mAh 18650's)quote:
jammer ben wel benieuwd naar de amps die de XM-L2 u3 zaklamp trekt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:13 schreef shiznuts het volgende:
Geen multimeter ofzo liggen.
Maar 3x XM-L T6 was voordat ik de XM-L2 U3 leerde kennen indrukwekkend. Maar die wordt dus zo ff verslagen inderdaad. Sowieso gaat de vlieger: 3 BINs, dus 3 keer zoveel licht niet op. De kern is uiteraard wat groter, maar feller wordt het er maar marginaal door. Dus een enkele new gen BIN heeft daar niet zoveel moeite mee.
C8 XM-L T6 van tmart wss uitermate geschikt voorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:39 schreef mickeyD het volgende:
mja, als je de lampen gebruikt op je werk zoals ik, dan is t handig dat ze langer mee gaan dan 5 minuten
en dan wens ik:
1) niet te groot
2) een serieuze trow (gewoon het beste wat er op dit moment voorhanden is eigenlijk)
3) een niet te felle, maar duidelijke spill (zodat je niet op je bek gaat over troep vlak voor je voeten terwijl je dingen in het licht zet 300 meter (of meer) verderop)
Ik heb gisteren de cogoo t02 besteld (aanraden vAn shiz). Heb ook nog gekeken voor de Meelectronics s6 (m6?) wellicht bestel ik die alsnogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef fourierreeks het volgende:
Iemand een goede tip voor sport oordopjes? Ik gebruik tijdens het hardlopen nu de awei es800m maar die vallen steeds uit. Budget ¤ 10-20.
quote:Dear mschol ,
Thank you for shopping from FocalPrice.com. Your order was shipped out on 06/08/2013 00:00:00 . You can login FocalPrice account to check your order information.
Notice: Due to peak freight before/during Christmas and New Years, the online tracking number checking service of post office will delay around 7-12 days. In the meanwhile, order delivery time will be prolonged accordingly. Here is the estimated delivery time for your reference:
For airmail:
To Asia: 40 calendar days or more
To Europe and North America: 45 calendar days or more
To South America: 50 calendar days or more
Other areas: 45calendar days
For express mail:
The express mail may get a 5-10 days delay.
FocalPrice Order Number:
<snip>
Order Date:
05/14/2013 03:24:11
Shipping Address:
<snip>
If the shipping method of your order is registered airmail, tracking information will be updated online within 7-12 days since the order is shipped.
Shipment Details
Package: <snip> shipped on: 05/17/2013 16:23:59
SKU Product Name Quantity
HQ357B Ultraslim Environmentally-friendly Transparent Solar Calculator (Black) 1
ik kreeg afgelopen week gewoon een simpel mailtje dat het verzonden was. Ook echt twee maanden na het bestellen ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef mschol het volgende:
focalprice.. wat doen die...?
krijg vandaag dit mailtje:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |