SPOILER: Meer webshops...2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Discount2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trading markets2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao/Tmall2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat? Je kent m'n blog nog niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
China-Gadgets.de kende ik nog niet!
Zijn er nog meer zulke sites? Met hebbedingetjes?
Had het in 2 pakketjes gedaan? En ligt eraan wat het is of ze er echt naar om kijken. Met wat is het verzonden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Jimbo het volgende:
Hoe strak zijn ze met die 22€? Ik heb voor 22.10 besteld..zou een beetje kut zijn als ik dan uiteindelijk 39€ ervoor betaal
Die kende ik natuurlijk allang.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat? Je kent m'n blog nog niet?
http://www.chinashizzle.com
Wouldn't worry too much. Maar houd er in je achterhoofd voor het geval dat maar rekening mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef Jimbo het volgende:
Hoe strak zijn ze met die 22€? Ik heb voor 22.10 besteld..zou een beetje kut zijn als ik dan uiteindelijk 39€ ervoor betaal
Ik kon het hele lulverhaal bij paypal invullen, krijg ik daarna een reactie: 45 dagen zijn verstreken, maar het is wel geregistreerd. Er staat nu wel bij het actiecentrum "in behandeling"quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef rene90 het volgende:
WTF is dit nou weer: (tablet retour naar China)
24-6-2013:
Parcel not delivered. Contact with sender
Alle formulieren en meuk stond er gewoon op.
Je ne sais pas. Tut mir leid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik kon het hele lulverhaal bij paypal invullen, krijg ik daarna een reactie: 45 dagen zijn verstreken, maar het is wel geregistreerd. Er staat nu wel bij het actiecentrum "in behandeling"?
Zegt die melding van postnl jou ook niks? Of gaan ze mij nu een brief sturen of ik het weer naar NL wil hebben ofzoquote:
http://www.at5.nl/artikel(...)bezorgd-door-stakingquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef shiznuts het volgende:
Heb echt geen flauw idee waarom dat is en wat ze eraan gaan doen.
http://www.gadgetdealz.de/quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
China-Gadgets.de kende ik nog niet!
Zijn er nog meer zulke sites? Met hebbedingetjes?
Paar maand geleden een scherm + digitizer van een 3GS over de toonbank zien gaan voor 40, excl. inzetten. Net zulke oplichterij als voor 10 euro een screenprotector kopen bij de MediaMarkt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:42 schreef Downstar het volgende:
Hier in NL die turkjes etc.
Verkopen alleen een digitizer al voor 15-20 euro (scherm + middenframe + homebutton =25-30 euro) en moet je hem zelf nog monteren..
laat je t door hun doen dan komt er zo 20-30 euro boven op
Achja, mensen moeten ergens aan verdienen..quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Paar maand geleden een scherm + digitizer van een 3GS over de toonbank zien gaan voor 40, excl. inzetten. Net zulke oplichterij als voor 10 euro een screenprotector kopen bij de MediaMarkt.
Ik heb het al zonder case geprobeerd, maar ook dat werkte niet. Misschien dat het hele ding is doorgebrand ofzo?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:49 schreef Gozerd het volgende:
[..]
Heb dit probleem wel eens eerder voorbij zien komen. Probleer de hdd is aan te sluiten als deze niet in de metale case zit. Als dit wel goed werkt effe papiertje onder de hdd doen en dan in de behuizing.
komt met chinapost denk ik. gaat via mister tao.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Had het in 2 pakketjes gedaan? En ligt eraan wat het is of ze er echt naar om kijken. Met wat is het verzonden?
Had ik ook; bij een 2e poging gewoon aangekomenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:04 schreef rene90 het volgende:
WTF is dit nou weer: (tablet retour naar China)
24-6-2013:
Parcel not delivered. Contact with sender
Alle formulieren en meuk stond er gewoon op.
Ahh oke, bij mij stond er namelijk "Postnl zoekt contact met de afzender", hetzelfde als bij jou eigenlijk. Ik maakte me al zorgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had ik ook; bij een 2e poging gewoon aangekomen
Schijnen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:51 schreef Jimbo het volgende:
dan nu de stomme vraag, maar...wat heb je aan al die zaklampen?
Ik heb sinds kort goede ervaringen met Manafont.com, volgens mij is die nog niet heel bekend hier.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef Goddelijker het volgende:
Zojuist mijn favorieren/bladwijzers eens bijgewerkt en geordend.
Iemand nog must-have ebay-shops? Zoals van bekende webshops?
Toch grappig dat dat mogelijk is, als ik al het bubbeltjes plastic had bewaard van al die toko's had ik nu wel een webshop erin kunnen beginnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Negakinu het volgende:
ze gebruiken meer bubbelfolie dan DX iig
Die XM-L2 U3 is nu m'n favorietje. Handzaam, boel licht. Prima!quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Boppos het volgende:
[..]
misschien toch maar een keer die XM-L2 U3 lamp halen
Zit in de searchresults van chinaprices en wordt ook in de OP genoemd. Ze hebben niet zo'n heel populair en breed assortiment, maar wat ze hebben is goed spul. Net als Kaidomain ook goed met LED producten trouwens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:01 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort goede ervaringen met Manafont.com, volgens mij is die nog niet heel bekend hier.
[ afbeelding ]
Ze hebben een paar produkten die je niet vaak ziet, bepaalde horloges en gereedschappen, en de prijzen zijn voor sommige produkten ook nog lager dan bij andere shops. Mijn orders waren ook goed verpakt, ze gebruiken meer bubbelfolie dan DX iig.Order was binnen 11 dagen in huis.
hij doet het niet?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat? Je kent m'n blog nog niet?
http://www.chinashizzle.com
Ongeacht wat ik bestel zet mistertao er altijd "tools $8" op, dus ik zou je er niet al te druk over maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
komt met chinapost denk ik. gaat via mister tao.
die doet sowieso de tao prijzen al een beethe omhoog dus qua waarde is het eigenlijk 21 oid. maarja 22.10 voor betaald en die telt.
mss maar ff vragen of de value op t pakje op 28$ gezet kan worden.
t zit in 1 pakje iig
Dat zou wel heel baas zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:21 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Ongeacht wat ik bestel zet mistertao er altijd "tools $8" op, dus ik zou je er niet al te druk over maken.
Ik heb de laatste paar pakjes via CP met een week binnen :-)
Qwa lichtopbrengst geven de 3x XM-L en de 6x XM-L ongeveer even veel. Ik vermoed daarom ook dat er een driver in zit die evenveel "curent" geeft aan 3 leds als aan 6 leds waardoor er dus bijna even veel lumen uit komt... ik ga ze wel eens meten!quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die XM-L2 U3 is nu m'n favorietje. Handzaam, boel licht. Prima!
Nu wachten op de 3x XM-L2 U3 lampen ofzo.
[..]
Shiz verliest terrein, snel meer lampen kopen in Oostenrijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:50 schreef Boppos het volgende:
Gister eindelijk na 3 jaar 2 goede setjes 18650 accu's
etc. etc.
Leuk! Ik vind die California dial alleen altijd zo raar asymmetrisch.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Matte versie, mooie lederen band ligt al klaar in mijn horloge kist![]()
[ afbeelding ]
ik koop altijd van die rvs stalendingen bij action of big bazar ofzo voor 50 cent:quote:
Ook niet gelijk mijn eerste keus maar het design spreekt me wel steeds meer aan. In het echt zal het allemaal mooier ogen dan op de foto's.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:10 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind die California dial alleen altijd zo raar.Ik wil zelf heel graag een PAM met een Blueradish custom dial:
[ afbeelding ]
Ik heb zelf twee Luminors en wil ook nog graag een Radiomir erbij. Ik heb wel 2 Radiomir-achtigen maar dat zijn beiden Alphas (ST19 chrono en een Miyota met creme dial) en die tellen niet mee. :pquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ook niet gelijk mijn eerste keus maar het design spreekt me wel steeds meer aan. In het echt zal het allemaal mooier ogen dan op de foto's.
Ik wil al tijden een radiomir maar mijn eisen maken het moeilijk.
- 45mm, 47mm zal erg lomp worden.
- Brushed want polished is voor kampsjaken, die zijn in 45mm nergens te koop.
- Secondewijzer, waarom zou je anders een mechanisch horloge kopen.
Alleen Jackson had dit model dat voldoet aan de eisen, met het idee dat ik nog altijd de wijzerplaat kan omwisselen.
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat betekent toko eigenlijk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Toch grappig dat dat mogelijk is, als ik al het bubbeltjes plastic had bewaard van al die toko's had ik nu wel een webshop erin kunnen beginnen
Winkel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wihehin het volgende:
[..]
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat betekent toko eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wihehin het volgende:
[..]
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat betekent toko eigenlijk?
quote:Betekenis ' toko '
Je hebt gezocht op het woord: toko.
to·ko (de; m; meervoud: toko's)
1
(Chinese) winkel waar men van alles kan kopen
2
(informeel) bedrijf, zaak
Ik vind mijn polished ST19 Alpha Radiomir mooi en ik heb fakking goede smaak. Het is maar dat je het weet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef monkeybrain het volgende:
Een flieger wijzerplaat + handen is echt zo lelijk in een pam model, past niet![]()
Zo'n glimmende bezel is inderdaad ook mooi. Polished mag een accent zijn op het design, zo'n glimmende knots metaal is voor Amerikanen die geen smaak hebben![]()
Je ziet dat ook bij lichtmetalen velgen op Amerikaanse auto's, bizar volk
Alpha USA, heb ik toch gelijk over die glitterkip horloges voor Amerikanenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik vind mijn polished ST19 Alpha Radiomir mooi en ik heb fakking goede smaak. Het is maar dat je het weet.![]()
[ afbeelding ]
Ik snap je wel hoor. Ik vind polished vaak een beetje goedkoop ogen. De Alpha heeft echter een mooie mirror polish en dit in combinatie met het saffier glas geeft het echt een mooie shine. De rest van mijn horloges zijn bijna zonder uitzondering brushed of bead blasted.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alpha USA, heb ik toch gelijk over die glitterkip horloges voor Amerikanen![]()
Ik krijg gewoon kriebels om een schuursponsje te pakken![]()
Smaken verschillen, vooral bij horlogevolk.. geen punt
Linkn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Matte versie, mooie lederen band ligt al klaar in mijn horloge kist![]()
[ afbeelding ]
http://www.jacksontse.com/new/product-page.php?product_id=251quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.jacksontse.com/new/product-page.php?product_id=251
Gekocht en gekocht!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Ne(...)_rvr_id=495020049828
Newtons cradle voor 1.76 euro!
Hmm, Paypal doet er wel altijd geld bij hequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef wihehin het volgende:
[..]
[..]
Gekocht en gekocht!
EDIT: 1.82 EURO!!
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm, Paypal doet er wel altijd geld bij he![]()
Haha ik zag m op http://www.china-gadgets.de/quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef wihehin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Hij is trouwens gewoon van BIC zie ik net.
Maar bedankt voor de link, zat gister nog te zoeken naar eente en had bijna dezelfde voor 5 dollar gekocht
Getan, danke! (gelijk mijn Duits oefenenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha ik zag m op http://www.china-gadgets.de/
Moet je ff als bookmark toevoegen
Ik kijk alleen naar de titel, prijs en plaatjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:45 schreef wihehin het volgende:
[..]
Getan, danke! (gelijk mijn Duits oefenen)
Vertel hem maar dat je beter verf kan gebruiken ipv vuur om je stopcontact zwart te krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef wihehin het volgende:
Wat een vriend zojuist is overkomen:
[ afbeelding ]
Speciale, maar beter bestel je wel protected cells.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef wihehin het volgende:
Wat ik me afvraag, kan je deze batterijen niet met een gewone (Ni-MH) AA oplader opladen, of heb je dan een speciale nodig?
Mn pa had zo een keer zn iphone opgeblazenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef badschaap het volgende:
enn heb nu dit ding besteld:
http://www.banggood.com/W(...)C-NOKIA-p-44368.html
Ik bedoel altijd handig voor op vakantie enzo
Werkt voor geen meter dat hele ding niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:03 schreef badschaap het volgende:
enn heb nu dit ding besteld:
http://www.banggood.com/W(...)C-NOKIA-p-44368.html
Ik bedoel altijd handig voor op vakantie enzo
heb je er zelf eentje dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:07 schreef davedavy het volgende:
[..]
Werkt voor geen meter dat hele ding niet.
die order die ik nu binnen heb is heel klein, is een bikestay protector en een fluitjequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:20 schreef LKVBHD het volgende:
[..]
Welkom bij de club! Wat heb je besteld?
De standaard dynamic transistor mics zijn niet echt wat. Maar moet je maar ff kijken naar een condenser mic:quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef rene90 het volgende:
Iemand hier ervaring met een microfoon uit China, gaat niet zozeer om zang maar meer acoustische zooi. Ik weet niet wat gebruikelijk is maar als er gewoon tulpjes aan zitten is dat wel praktisch, of usb zodat hij op een laptop kan worden aangesloten en op die manier aan de home cinema set.
Er waren hier een aantal mensen met Tekstar spullen? (shiz/Down?)
Thanks, alleen wat zijn die dingen cheap-ass. Hier in Nederland had ik wat gekeken en dan betaal je minimaal 30 euro.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De standaard dynamic transistor mics zijn niet echt wat. Maar moet je maar ff kijken naar een condenser mic:
http://chinaprices.us?q=condenser%20mic
Zelf heb ik de SF-920 liggen. Die is best ok hoor. De SF-910 ook liggen, maar is wat minder.
Anders misschien een Dicsong? http://dx.com/p/dicsong-d(...)ne-with-tripod-41017
Vaak zegt de connector aan de microfoon zelf wel hoe serieus/goed 'ie is. Een goede mic heeft vaak geen vast koord aan zich hangen, maar een XLR-like port waarbij je een 3 pins connectie verbindt met een kabel die aan het uiteinde dan pas een normale 3.5mm of grotere output heeft.Zoals de SF-920 dus.
BIC heeft een mooie Takstar zie ik net: http://www.buyincoins.com(...)e-product-30524.html .
[ afbeelding ]
Ziet er best tip-top uit eigenlijk.
Transhine is inderdaad een naam voor een tent in de Reguliers Dwarsstraat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:05 schreef shiznuts het volgende:
Deze is natuurlijk ook erg mooi.
http://www.buyincoins.com(...)e-product-30514.html
Maar ja, daar betaal je dan ook voor. Mooie shockmount en deskstand.
Begrijp alleen de gedachtengang achter de branding 'Transhine' niet.
[ afbeelding ]
Ik hoef zeker niet te vragen wat voor volk daar rondloopt..quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:09 schreef rene90 het volgende:
[..]
Transhine is inderdaad een naam voor een tent in de Reguliers Dwarsstraat.
Moet ik ook protected hebben als ik ze niet op ga laden?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:45 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Speciale, maar beter bestel je wel protected cells.
Heb Beide lampen net gemeten en wat blijkt beide trekken 2A uit de accu's... die met 6 zou toch meer mogenquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:48 schreef Boppos het volgende:
[..]
Qwa lichtopbrengst geven de 3x XM-L en de 6x XM-L ongeveer even veel. Ik vermoed daarom ook dat er een driver in zit die evenveel "curent" geeft aan 3 leds als aan 6 leds waardoor er dus bijna even veel lumen uit komt... ik ga ze wel eens meten!
Het ziet er nogal eng uit wat mij betreftquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:23 schreef Kuhly het volgende:
http://www.ebay.com/itm/E(...)&hash=item3382343729
iemand hier ervaring mee?
uhu, maar lijkt me wel vet! Als niemand dit hier in z'n handen heeft gehad, of het werkte goed, koop ik het sowiesoquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het ziet er nogal eng uit wat mij betreft
Ja ga nu aftrimmen nog niet gedaan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:38 schreef shiznuts het volgende:
Niet meteen op 100% mode.Een microscopische inputs: easy does it.
En netjes aftrimmen!
ik lees al even mee, en vraag mij nu toch af: wat maken die batterijen zo speciaal dat je geen gewone AA charger kan gebruiken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef wihehin het volgende:
Wat ik me afvraag, kan je deze batterijen niet met een gewone (Ni-MH) AA oplader opladen, of heb je dan een speciale nodig?
Het zijn überhaupt geen normale AA batterijen, AA hebben een voltage van 1.5V. De batterijen in de link zijn 3.7V, om tot dat voltage te komen zul je dus echt een 'speciale' lader moeten gebruiken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik lees al even mee, en vraag mij nu toch af: wat maken die batterijen zo speciaal dat je geen gewone AA charger kan gebruiken?
U816Aquote:
Geen idee met welke weegschaal je het beste je coke kan afwegen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef ErkendFokker het volgende:
Ben op zoek naar een precisie weegschaal.. twijfel tussen de volgende:
http://www.ebay.nl/itm/10(...)711ab#ht_2814wt_1159
http://www.ebay.nl/itm/Di(...)&hash=item4aad4cb19a
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item589f676348
Iemand ervaring met deze dingen? Tips welke ik moet hebben?
wietquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:44 schreef rene90 het volgende:
[..]
Geen idee met welke weegschaal je het beste je coke kan afwegen.
http://www.ebay.nl/itm/10(...)76348#ht_2537wt_1397quote:
Ik heb een soort gelijke gehad als op link 3 en die was perfect.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:42 schreef ErkendFokker het volgende:
Ben op zoek naar een precisie weegschaal.. twijfel tussen de volgende:
http://www.ebay.nl/itm/10(...)711ab#ht_2814wt_1159
http://www.ebay.nl/itm/Di(...)&hash=item4aad4cb19a
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item589f676348
Iemand ervaring met deze dingen? Tips welke ik moet hebben?
2 positieve reacties, dan koop ik die :pquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:47 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik heb een soort gelijke gehad als op link 3 en die was perfect.
Ik heb deze: http://dx.com/p/portable-(...)0-01g-1-cr2032-52763quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:48 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
2 positieve reacties, dan koop ik die :p
http://www.ebay.nl/itm/50(...)76485a#ht_3791wt_902 of deze, hogere capaciteit
Is het niet zo dat die dan langzamer oplaadt met een 1.5V lader dan met een 3.7V lader?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef Painore het volgende:
[..]
Het zijn überhaupt geen normale AA batterijen, AA hebben een voltage van 1.5V. De batterijen in de link zijn 3.7V, om tot dat voltage te komen zul je dus echt een 'speciale' lader moeten gebruiken.
De SunEyes is een gelabelde Vstarcam, uitstekend merk en goede ondersteuning.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:01 schreef Imnotyourfish het volgende:
Heeft iemand ervaring met de betere 720P draadloze ip camera's?
Twijfel over deze 2:
SunEyes SP-TM01WP:
http://www.aliexpress.com(...)R-Cut/621352571.html
Tenvis IPRobot3:
http://www.aliexpress.com(...)-Slot/837136931.html
Hi Funky_fart,quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:45 schreef funky_fart het volgende:
[..]
De SunEyes is een gelabelde Vstarcam, uitstekend merk en goede ondersteuning.
Tenvis heb ik zelf niet irl gezien, maar volgens mij ook wel oke.
Gebruik trouwens meerdere 640x480 camera's, bewust om interne netwerk niet al teveel te belasten. De Wanscam jw0004 met ir-cut bevalt me zo mogelijk nog beter dan de tweemaal zo dure in NL gekochte Foscam.
Daarom ook XXXLquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:47 schreef Imnotyourfish het volgende:Probleem met China kleding is dat het altijd te kort is
Ach ja, als het tekort is stuur ik het terug en krijg ik een refundquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Imnotyourfish het volgende:
Dude dan past het wel maar is het nog steeds tekort 9 van de 10x.
Kleine Aziaten > Lange Nederlanders
Heb het 3x geprobeerd maar tot nu toe geen succes.
Me chineese merk spijkerbroek van 12,50 is wel top
Alsof die refund opweegt tegen de verzendkostenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef iamboktor het volgende:
[..]
Ach ja, als het tekort is stuur ik het terug en krijg ik een refundAltijd het proberen waard right?
Afkommen met die pakketjesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:04 schreef namemotion het volgende:
Stomme staking van postNL mweehh geen pakketjes![]()
Sssshhht, blijf positiefquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:05 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Alsof die refund opweegt tegen de verzendkosten
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:24 schreef Imnotyourfish het volgende:
Als het te kort is ga je naar de afhaal chinees en zeg je psssst ruilen tegen een bak bami?
Yep, is te populair geworden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef King-Ernie het volgende:
PostNL op twitter is tegenwoordig ook erg sloom, 2 dagen geleden gevraagd of er al een 3S bekend was, en nog steeds geen bericht.
Alibaba group?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:17 schreef henk3412 het volgende:
ik heb een vraag,
Van welk bedrijf is Aliexpress een dochterbedrijf?
Moet je ff paar paginas terug Shizz heeft deze review gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:10 schreef mickeyD het volgende:
hmm, jammer, nog niemand die ff een review heeft gemaakt van een XM-L T6 vs XM-L2 U3
dat verschil wil ik wel eens zien buiten.
je wordt wel doodgegooid met barracuda reviews waar de U3 in zou zitten, maar die vergelijken het met een standaard maglite LOL
dat is als een kaars met elektrisch licht vergelijken.
een Q5 is geen T6quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:25 schreef Imnotyourfish het volgende:
[..]
Moet je ff paar paginas terug Shizz heeft deze review gemaakt.
heb je wel eens gemeten wat het "amperage" is wat die XM-L2 U3 trekt? Als dat namelijk richting de 1,5~2A gaat dan kom je dicht in de buurt van de 3x XM-L T6 met werkelijke lichtopbrengst (die 3800lm is natuurlijk om te lachen... net als 5000mAh 18650's)quote:
jammer ben wel benieuwd naar de amps die de XM-L2 u3 zaklamp trekt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:13 schreef shiznuts het volgende:
Geen multimeter ofzo liggen.
Maar 3x XM-L T6 was voordat ik de XM-L2 U3 leerde kennen indrukwekkend. Maar die wordt dus zo ff verslagen inderdaad. Sowieso gaat de vlieger: 3 BINs, dus 3 keer zoveel licht niet op. De kern is uiteraard wat groter, maar feller wordt het er maar marginaal door. Dus een enkele new gen BIN heeft daar niet zoveel moeite mee.
C8 XM-L T6 van tmart wss uitermate geschikt voorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:39 schreef mickeyD het volgende:
mja, als je de lampen gebruikt op je werk zoals ik, dan is t handig dat ze langer mee gaan dan 5 minuten
en dan wens ik:
1) niet te groot
2) een serieuze trow (gewoon het beste wat er op dit moment voorhanden is eigenlijk)
3) een niet te felle, maar duidelijke spill (zodat je niet op je bek gaat over troep vlak voor je voeten terwijl je dingen in het licht zet 300 meter (of meer) verderop)
Ik heb gisteren de cogoo t02 besteld (aanraden vAn shiz). Heb ook nog gekeken voor de Meelectronics s6 (m6?) wellicht bestel ik die alsnogquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:15 schreef fourierreeks het volgende:
Iemand een goede tip voor sport oordopjes? Ik gebruik tijdens het hardlopen nu de awei es800m maar die vallen steeds uit. Budget € 10-20.
quote:Dear mschol ,
Thank you for shopping from FocalPrice.com. Your order was shipped out on 06/08/2013 00:00:00 . You can login FocalPrice account to check your order information.
Notice: Due to peak freight before/during Christmas and New Years, the online tracking number checking service of post office will delay around 7-12 days. In the meanwhile, order delivery time will be prolonged accordingly. Here is the estimated delivery time for your reference:
For airmail:
To Asia: 40 calendar days or more
To Europe and North America: 45 calendar days or more
To South America: 50 calendar days or more
Other areas: 45calendar days
For express mail:
The express mail may get a 5-10 days delay.
FocalPrice Order Number:
<snip>
Order Date:
05/14/2013 03:24:11
Shipping Address:
<snip>
If the shipping method of your order is registered airmail, tracking information will be updated online within 7-12 days since the order is shipped.
Shipment Details
Package: <snip> shipped on: 05/17/2013 16:23:59
SKU Product Name Quantity
HQ357B Ultraslim Environmentally-friendly Transparent Solar Calculator (Black) 1
ik kreeg afgelopen week gewoon een simpel mailtje dat het verzonden was. Ook echt twee maanden na het bestellen ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:31 schreef mschol het volgende:
focalprice.. wat doen die...?
krijg vandaag dit mailtje:
[..]
Geen fan in de zin dat de kwaliteit minder is of omdat de pasvorm minder is (of beide kan ook uiteraardquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar geen fan.
Brainwavz Beta's zouden ook wat beter moeten zitten.
Als je wat meer wilt uitgeven, de Brainwavz R1.
Hier nog eens een groot deel van m'n collectie in-ears als overzicht.
Binnenkort familieuitbreiding: Turbines erbij.
[ afbeelding ]
~ http://nl-nl.forum.ibood.(...)nce_in-ear_speakers/
Je mag wel je nagels eens knippen zegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Comfort vond ik echt niks. En het geluid was nou ook niet echt om enthousiast van te worden. Ik bedoel, bagger was het ook weer niet, maar ik bedoel, zo goedkoop als een ES800M ofzo is 'ie ook weer niet, maar met zo'n AWEI heb ik dan wél weer wat. Toen had ik de Meelecs trouwens nog met korting... tegen de gewone prijs zou ik ze al helemaal afraden.Maar goed, verschillende mensen, verschillende wensen.
Ben idd benieuwd naar die monsterlijke dingen.En kreeg vandaag toch salaris + 13e maand, dus misschien dat ik er ook zo'n nieuwe DUNU bij haal (DN-17 Crater). Een merk dat ik ook altijd al had willen proberen.
- in other news...
Vond bij thuiskomst de Tmart-lighter die in de aanbieding was (€2.66) in m'n bus.
Wel de eerste keer dat een lighter níet gevuld aankomt.
Wel bizar, werkt daadwerkelijk zoals op de plaatjes.
Indrukken en houden voor jettorch:
[ afbeelding ]
Loslaten en het wordt een zippolike aansteker met een normale vlam die zichzelf in leven houdt:
[ afbeelding ]
Pretty cool, me dunkt.
Die foto's zijn van Tmart zelf heur.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je mag wel je nagels eens knippen zegZeker nog geen Chinees nagelknip merk gevonden
?
lego constructie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:06 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een time lapse filmpje gaan maken.
Nu kan mijn Neo niet op een statief, zijn hier andere opties voor?
Tapen is ook zo drastisch
Kleine Nederlanders > Grote Aziatenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Imnotyourfish het volgende:
Dude dan past het wel maar is het nog steeds tekort 9 van de 10x.
Kleine Aziaten > Lange Nederlanders
Heb het 3x geprobeerd maar tot nu toe geen succes.
Me chineese merk spijkerbroek van 12,50 is wel top
Kleine Aziaten > Grote Nederlanders..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:32 schreef wihehin het volgende:
[..]
Kleine Nederlanders > Grote Aziaten
[/grammarnazi]
laat ik die nou hebben! (2 stuks zelfs)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
C8 XM-L T6 van tmart wss uitermate geschikt voor
echt goede throw, spill goed nog en niet te groot.. zie mijn review!
Kleine Aziaten zijn toch niet groter (qua lengte) dan grote Nederlanders? Of bedoelen we nu iets anders?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kleine Aziaten > Grote Nederlanders..
als je het dan wil verbeteren, dan moet je het ook goed doen
Haha volgens mij gaat iedereen langs elkaar heenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef wihehin het volgende:
[..]
Kleine Aziaten zijn toch niet groter (qua lengte) dan grote Nederlanders? Of bedoelen we nu iets anders?
nou dan hoef je toch niet meer verder te zoekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef mickeyD het volgende:
[..]
laat ik die nou hebben! (2 stuks zelfs)
ik denk dat het (nog) beter kan dan dit, vandaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Haha volgens mij gaat iedereen langs elkaar heen
Volgens mij bedoeld hij niet het groter dan teken maar deed hij het gewoon als verwijzing van
kijk je hebt kleine Aziaten en Nederlanders zijn over hen algemeen groter en langer
[..]
nou dan hoef je toch niet meer verder te zoeken?
of bevalt hij niet?
(of begreep ik je post verkeerd?)
Die wil ik kijken!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:59 schreef Syphixx het volgende:
gisteren na het zien van een reportage op tv over chinese namaak stuff, hoe sneu het allemaal is en dat het gevaarlijk kan zijn, en dat zelf amerikaans leger valse items op hun heli's en raketten hebben etc ...
voelde ik me weer genoodzaakt om toch terug te beginnen met kopen![]()
en beginnen met een nieuwe mini heli voor indoor
opgenomen van telefacts zomer ( op VTM vlaamse post )quote:
Dat is alleen de trailer toch? Of doe ik iets verkeerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef mickeyD het volgende:
http://vtm.be/telefacts-z(...)-mensenlevens-speelt
ja dat is hemquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef wihehin het volgende:
Is dit hem, mickey?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Counterfeit Culture door john nadai
Edit: Jaa, volgens mij is dit hem!, alleen dan de Engelse variant natuurlijk
Sowieso is namaak-spul wat je inademt/rookt gevaarlijk, net als de legale, synthetische wiet in Amerika, "spice". Daar word je superparanoïde van en er zijn heel erg veel verhalen dat mensen zich voelen alsof ze doodgaan, en dan een tijdje later nog steeds zich raar voelen en mensen niet vertrouwen en allemaal ander gezeik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef wihehin het volgende:
Pff, wel heftig zeg! Vooral met die dood van die vrouw door Chinese namaak...
Al helemaal als je beseft dat sommige hier van die e-cigarettes hebben gekocht...
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
van wiet weet je in ieder geval dat er niks schadelijks in kan zitten
genetische gemanipuleerde rotzooi: tenzij je gewoon het veredelen van soortjes bedoelt - neequote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:40 schreef Negakinu het volgende:
[..]![]()
Dat vind ik een beetje naïef. Begrijp me niet verkeerd, ik was er vroeger absoluut niet vies van (understatement) maar de moderne Nederlandse wiet zit bomvol met genetische gemanipuleerde rotzooi, bestrijdingsmiddelen, glansmiddelen, THC versterkers en synthetische brandvertragers en - versnellers. In de jaren 70/80 was Nederwiet nog redelijk puur, maar tegenwoordig is dat al lang niet meer zo. Er zijn genoeg onderzoeken online te vinden die je dit haarfijn weten uit te leggen. Tevens is het verband tussen psychose en THC nog nooit zo bewezen als in de afgelopen 10 jaar, mede dankzij door de manipulatie van ons vaderlandsch plantje.
Maar dan heb je wel al spare parts!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:19 schreef FreaZ het volgende:
Dan moet ik dus ook de copter gaan kopen....
Es9000iquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:31 schreef Hojdhopper het volgende:
Ben eigenlijk op zoek naar een leuke headset voor in mn telefoon. Een soort ES800M maar dan met microfoon. Iemand ideeën? Liefst ook met symmetrische kabel.
Natuurlijk=Gezond volkquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Maar het gaat er meer om dat wiet gewoon van een natuurlijk plantje komt, dat "spice" is een vage synthetische stof dat op dezelfde receptoren werkt maar voor de rest totaal onbekend is en alleen maar gevaarlijke resultaten laat zien. Daarom zou ik ook eerder gewoon een normale Marlboro gaan roken dan een "gezondere" Chinese e-cigaret waar niks van bekend is.
Maarja, dit is niet echt het topic voor deze discussie
Danke, goeie deal!quote:
Omdat je niet goed kijktquote:Op zondag 30 juni 2013 00:11 schreef Fabelaar het volgende:
waarom staat eigenlijk dealextreme niet in de OP?
u hebt helemaal gelijkquote:
Je was me voor. Echt een geweldige deal voor die dingen.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:18 schreef mnielsm het volgende:
Voor de liefhebber van 'goedkope' oordopjes.
Vandaag bij mp4nation een kortingsactie.
De brainwavz R1 dual drivers met 20 dollar korting (dus voor $ 24.50) met de kortingscode R1SUN15
Dag geld....quote:Op zondag 30 juni 2013 12:43 schreef shiznuts het volgende:
Agrees.
Ruime soundstage, helder, maar niet schel, warm en bass is ok. Mooie allrounder. Misschien überhaupt de beste Brainwavz IEM die er is. Alleen de M2 is voor bassheads wat leuker.
Ik heb jou al vaker gewaarschuwd over UK spullen die met Royal Mail komen, niet luisteren...quote:Op zondag 30 juni 2013 18:43 schreef Iemand91 het volgende:
Ik geloof dat er (nog een) vloek zit op mij. Na weken gewacht te hebben op een 10M VGA-kabel uit UK (en uiteindelijk via paypal weer geld terug) nu weer hetzelfde verhaal. 5 juni besteld en zou tussen 7 en 13 juni bezorgd worden...
Van de hot shoe bubble head en vest ook nog niets.
* Iemand91 gaat maar weer 'ns verder loeren naar 3G tablets en cameraspul (rigs, filters, statieven)...
* Iemand91 schrikt zich te pleuris![]()
![]()
* Iemand91 en nog een keer...
Een amp is meer iets voor headphones, wanneer de output van je portable device niet echt sterk genoeg is om de drivers aan te drijven. Dat merk je dan omdat de soundstage dan nogal in elkaar gedrukt, plat, klinkt en elementen niet echt een in yo face kick hebben. Gooi je er een amp tegenaan, dan gaat het wat leven.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef Deugniett het volgende:
Zijn er mensen met een Fiio e6? Tijdens het bestellen van de Brainwavz R1 kon ik dit aan vinken voor wat minder dat hij normaal kost. En nadat ik jullie telkens zag schrijven er over ben ik nou toch wel nieuwsgierig geworden =$ Ik heb wel wat filmpjes gezien op youtube en daar zag het er wel prima uit. Alvast bedankt
EDIT: mnielsm bedankt voor de tip!!!!
Hoop dat het nog niet te laat is:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:33 schreef Imnotyourfish het volgende:
[..]
Hi Funky_fart,
Ik denk dat het een SunEyes of een Vstarcam word volgens mij zijn beide hetzelfde?
Maar welke is nu de betere keuze en van welke kan ik nu betere ondersteuning kwa software verwachten>?
Vind de site van SunEyes er wat profesioneler uitzien.....
Please help!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shiz, geef me eens 'n linkje waar ik de COGOO T02 kan bestellen. Afgelopen week ben ik "geleefd" (papa van 'n prematuurtje geworden) en dus geen tijd/zin om terug te lezen.
Dus vanaf nu in de Chinese babyspullen, wie heeft tips?
China + baby is een foute combinatie, ze graaien niet voor niets onze melkpoeder uit de schappenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shiz, geef me eens 'n linkje waar ik de COGOO T02 kan bestellen. Afgelopen week ben ik "geleefd" (papa van 'n prematuurtje geworden) en dus geen tijd/zin om terug te lezen.
Dit is gewoon gaar. Kan ik zekers wéér een paypal dispute aanmaken; dat maakt mijn positie t.o.v. paypal ook niet echt beter.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb jou al vaker gewaarschuwd over UK spullen die met Royal Mail komen, niet luisteren...![]()
Bij mij gaat het tegenwoordig goed want alles komt nu met TNT, niet die gare lokale postbedrijven met huismoeders als bezorgers.
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item20d2cb4282quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:43 schreef mickeyD het volgende:
die chinezen komen niet voor niets hun babyspul hier halen??
ik zou het niet in mijn hoofd halen om wat voor chinees cheap ass niet gekeurd spul in huis te halen bij welke shop dan ook vandaan voor een baby en/of een peuter/kleuter.
giftige verf
dampen van slecht plastic dan wel rubber
onderdelen die slecht gemonteerd zijn/los laten als je er al naar kijkt.
Misschien handig om de OP even te lezenquote:
De Vstarcam besteldquote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hoop dat het nog niet te laat is:
Ik zou gaan voor de Vstarcam versie. Geloof me, dat is de producent. (als je een whois? doet op suneyes.hk vind je daar trouwens ook aanwijzingen voor, en in de software van de Suneyes kwam ik ook sporen tegen van Vstarcam die ze niet weggepoetst hadden. (zoals een adresaanduiding VSTC00xyz enz).
Maar goed, het zal elkaar heus niet veel ontlopen, je valt er niet snel een buil aan. Vind zelf alleen dat de Vstarcams chiquere kleuren hebben.
Succes! (of al besteld?)
klopt, maar ver kom je toch niet met die 7 chinese Watt's in een stad.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef shiznuts het volgende:
Is vast illegaal in Nederland, zo'n signal overpowerer.
Offtopic: Brazil.![]()
![]()
hebben ze al een keer eerder gehad. Duurde toen er paar dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef dj_ko het volgende:
hmnz, je kan tegenwoordig ook geen CC meer gebruiken bij mistertao?... WTF
Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef Imnotyourfish het volgende:
[..]
De Vstarcam besteldnu 2-3 weken wachten tot ie er is
Ik ben niet echt een reviewert maar ik laat het zeker even wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?
Weet je zeker dat je niet je order # invult?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.
Edit: Of de codes die Banggood me gaf zijn waardeloos, dat kan ook..
Geef eens je tracking code.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.
Edit: Of de codes die Banggood me gaf zijn waardeloos, dat kan ook..
Nope, tracking number.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef LKVBHD het volgende:
Deze of toch deze?
[..]
Weet je zeker dat je niet je order # invult?
Nummers zijn RE....SE, lijkt erop dat het iets uit Zweden isquote:
Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Tracking codes heb ik op 26 en 27 juni verkregen, ik dacht dat ze nu toch al zouden werken, of is dat wat te optimistisch? If so, mijn excuses.
Dat is inderdaad het beste.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon niet tracken en wachten tot het eens binnen is.
ja als ik daar kijk zijn die er nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 08:57 schreef namemotion het volgende:
[..]
Misschien handig om de OP even te lezen
Bij alle 2 de Parnis die ik de laatste maanden heb besteld, zelfde verhaal. Touwtje er om, open gemaakt. Boekjes zaten er niet bij, maar dat is niets vreemds. De douane vrienden zullen het wel open hebben gemaakt, gekeken en het touwtje er om gedaan hebben...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kreeg ik een pakje van Manbushi dat ook heel vreemd was. Dat komt in een piepschuim doosje dichtgeplakt met tape/vuilniszak + zo'n grappig touwtje er omheen. Het tape was helemaal opengesneden langs de rand, zonder het touwtje zou de hele klep dus openvallen. Het product zat er wel in maar toch heel erg vreemdZou iemand het product eruit willen stelen zonder het touwtje te willen doorknippen
Oplader op zonnekracht?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Van de week maar eens zoeken naar must-haves voor op de camping.
Ik heb gewoon stroom in m'n tent.quote:
Hier hetzelfdequote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.
Ik denk dat ze weer een beetje achterlopen, zo tegen de vakantie aan.quote:
Gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Ne(...)_rvr_id=495020049828
Newtons cradle voor 1.76 euro!
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nummers zijn RE....SE, lijkt erop dat het iets uit Zweden is. Ik zou gewoon een paar dagen wachten, wanneer heb je die tracking gekregen? En hoeveel waarde zijn je pakketjes? Zelf tracking erbij genomen ofzo?
http://www.posten.se/en/Pages/Track-and-trace.aspx?search=quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Tracking codes heb ik op 26 en 27 juni verkregen, ik dacht dat ze nu toch al zouden werken, of is dat wat te optimistisch? If so, mijn excuses.
Geen hits, had die ook al gevonden.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
[..]
http://www.posten.se/en/Pages/Track-and-trace.aspx?search=
Had de keuzen tussen China Post en Hong Kong post, in de hoop dat het voor me vakantie kwam. Verkeerd gekozen waarschijnlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer een beetje achterlopen, zo tegen de vakantie aan.
Lijkt PostNL wel...
Mijn tracking is van 27 juni.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Gewoon de code even in track pack dan zie je vanzelf wanneer hij werktquote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon niet tracken en wachten tot het eens binnen is.
Een jaar geleden zo een ding gekocht, heb het 1x gebruikt. Je telefoon wordt veel te groot en dik om nog normaal in je broekzak mee te kunnen nemen, daarnaast geven ze bij lange na niet de aangegeven capaciteit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die external chargers voor de iphone? (http://buyincoins.com/item/2493.html)
Ik wil er eentje aanschaffen omdat mijn iphone het niet langer dan een dag vol houdt, maar ik twijfel over de dikte en de bruikbaarheid.
De prijs moet nog wel leuk blijven.quote:
Daar zijn er nogal veel van, je zult toch echt wat specifieker moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:01 schreef Harde_Mepper het volgende:
Heeft iemand al die quadcopter ontvangen met die ingebouwde camera?
Voor op maatgemaakte artikelen kom je al snel uit bij Alibaba, direct bij de fabrikant. Ik betwijfel of ze 50 stuks de moeite vinden, maar je kunt altijd even kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef MeesterBier het volgende:
Is er een adres voor het bedrukken van verschillende dingen zoals zonnebrillen of t-shirts? Ken alleen Artscow, maar die hebben niet zo heel veel keus wat kleding betreft.
Hoef natuurlijk ook geen 1000 stuks, gewoon stuk of 50 ofzo. Bijna niet aan te komen.
Shiznuts, nog tips voor prima oordopjes onder de €10? Bass is niet overheersend in mijn muziekquote:
Probeer volumerate eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef MeesterBier het volgende:
Is er een adres voor het bedrukken van verschillende dingen zoals zonnebrillen of t-shirts? Ken alleen Artscow, maar die hebben niet zo heel veel keus wat kleding betreft.
Hoef natuurlijk ook geen 1000 stuks, gewoon stuk of 50 ofzo. Bijna niet aan te komen.
Ik vind de es800 geweldig voor het geld, maar net onder mijn kwaliteitseisen. Heb nu de R1's besteld. Ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef shiznuts het volgende:
ES900i is nogal bassheavy, maar de AWEI ES800M is wat mij betreft de perfect allrounder op budget.
Als je wat meer uitgeeft heb je vandaag alleen nog de Brainwavz R1 met korting (' R1SUN15 ') bij MP4Nation.
Ik heb de r1's al een tijdje en ik moet zeggen dat ik het heerlijke dingen vind.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind de es800 geweldig voor het geld, maar net onder mijn kwaliteitseisen. Heb nu de R1's besteld. Ben zeer benieuwd.
Die bedrukken toch niks? Of is dat op verzoek wel mogelijk? Zit even de site te bekijken, ook wel jammer dat je shipping gewoon moet betalen hier.quote:
Fijne appquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Gewoon de code even in track pack dan zie je vanzelf wanneer hij werktBeproeft recept hier
Jawel; anders zeg ik het nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:23 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Die bedrukken toch niks? Of is dat op verzoek wel mogelijk? Zit even de site te bekijken, ook wel jammer dat je shipping gewoon moet betalen hier.
Ja; héquote:
Heb de R1 besteld vanwege de aanbieding, ben benieuwd naar het resultaat!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef shiznuts het volgende:
ES900i is nogal bassheavy, maar de AWEI ES800M is wat mij betreft de perfect allrounder op budget.
Als je wat meer uitgeeft heb je vandaag alleen nog de Brainwavz R1 met korting (' R1SUN15 ') bij MP4Nation.
Gewoon even zoeken op http://chinaprices.us/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:54 schreef Feyen18 het volgende:
Zijn er ook van die deurbellen met camera te krijgen?
Mijn moeder is opzoek naar zoiets, ik heb al poosje zitten zoeken, maar kan niks vinden.
Misschien iemand tips?
Taiwan is (nog) geen China, voordat je straks door Taiwanezen (terecht) klop krijgtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is ook op China shops te bestellen als je in China woont/bent? Misschien een heel stomme vraag maar kan me nog wel indenken dat dat dan weer niet kan ofzo ivm wetgeving oid. Volgend jaar zit ik namelijk 6 maanden in Taiwan.
Officieel wel hoor, het land wordt maar door een handjevol landen als onafhankelijk erkend.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Taiwan is (nog) geen China, voordat je straks door Taiwanezen (terecht) klop krijgt
Airflow in de magnetron ja?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef shiznuts het volgende:
Iemand weleens zelf chips gemaakt?
http://buyincoins.com/item/7234.html![]()
Zoiets dus:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fred Vanore Chip Wave Blue Moon Studios
lijkt me sterk dat het niet kan, maar dan betaal je wel vaak te hoge prijzen. die smarphones bijvoorbeeld kosten vaak $200 op webshops en $150 voor binnenlandse chinezen.quote:Weet iemand of het mogelijk is ook op China shops te bestellen als je in China woont/bent? Misschien een heel stomme vraag maar kan me nog wel indenken dat dat dan weer niet kan ofzo ivm wetgeving oid. Volgend jaar zit ik namelijk 6 maanden in Taiwan.
Huh, dan is het toch juist goedkoper?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef RDMKR het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat het niet kan, maar dan betaal je wel vaak te hoge prijzen. die smarphones bijvoorbeeld kosten vaak $200 op webshops en $150 voor binnenlandse chinezen.
Handjevol staat gelijk aan Amerika, dan ben je voorlopig gewoon onafhankelijk.... Vraag maar aan Israëlquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Officieel wel hoor, het land wordt maar door een handjevol landen als onafhankelijk erkend.
dat is de prijs voor chinezen die niet bij de webshop kopen maar gewoon de winkel binnen stappen. of misschien niet-internationale webshops gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh, dan is het toch juist goedkoper?
Ja als je het zo stelt klopt dat wel inderdaad. Ik zal er verder ook niks van merken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Handjevol staat gelijk aan Amerika, dan ben je voorlopig gewoon onafhankelijk.... Vraag maar aan Israël![]()
Officieel is een Chinese aanval op Taiwan oorlog met Amerika.
Maar goed. Als jij 6 maanden avontuur hebt in Taiwan dan wil je helemaal niet gaan Chinashoppen en op het internet zitten. 100% genieten van het land en uiteraard die Taipei toren beklimmen
Oh ja, zo snap ik het. Nou dat prijsverschil viel me nog tegen. Ben op zoek naar een systeemcamera en in Taiwanese electronicawebshops gewoon even duur als hier in NL.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef RDMKR het volgende:
[..]
dat is de prijs voor chinezen die niet bij de webshop kopen maar gewoon de winkel binnen stappen. of misschien niet-internationale webshops gebruiken.
ik bedoel te zeggen: als je daar zit is de webshop relatief duur, omdat je de mogelijkheid hebt om binnenlands goedkoper te kopen. weet verder niet of het bij veel producten zo erg is als bij smartphones.
Ja, revolutionair. In de zin dat het plateau van de magnetron revoluties maakt.quote:
Zo kwam ik ook gedesillusioneerd thuis uit Tokyo zonder camera of andere gadgets. Ze hebben eigenlijk niks wat wij niet hebben, of het loont het niet daar te kopen (i.v.m. plaatselijke garantie VS wereldwijde garantie, prijsmatig zo goed als geen verschil, andere firmware op camera's). Volgende trip zal eerder zijn -> Peking -> Hong Kong/Shenzhen. Dat is toch wel het walhalla. Ben benieuwd of Taiwan net zo'n letdown is als Tokyo, gadgetwise.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh ja, zo snap ik het. Nou dat prijsverschil viel me nog tegen. Ben op zoek naar een systeemcamera en in Taiwanese electronicawebshops gewoon even duur als hier in NL.
VEOZ. Hmmz. Doesn't look half bad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
Kabeltjes Ebay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een opdrukje. Praxis heeft Elro kabels met exact hetzelfde designquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, revolutionair. In de zin dat het plateau van de magnetron revoluties maakt.
[..]
Zo kwam ik ook gedesillusioneerd thuis uit Tokyo zonder camera of andere gadgets. Ze hebben eigenlijk niks wat wij niet hebben, of het loont het niet daar te kopen (i.v.m. plaatselijke garantie VS wereldwijde garantie, prijsmatig zo goed als geen verschil, andere firmware op camera's). Volgende trip zal eerder zijn -> Peking -> Hong Kong/Shenzhen. Dat is toch wel het walhalla. Ben benieuwd of Taiwan net zo'n letdown is als Tokyo, gadgetwise.
[..]
VEOZ. Hmmz. Doesn't look half bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop