Ik heb zelf twee Luminors en wil ook nog graag een Radiomir erbij. Ik heb wel 2 Radiomir-achtigen maar dat zijn beiden Alphas (ST19 chrono en een Miyota met creme dial) en die tellen niet mee. :pquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:18 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ook niet gelijk mijn eerste keus maar het design spreekt me wel steeds meer aan. In het echt zal het allemaal mooier ogen dan op de foto's.
Ik wil al tijden een radiomir maar mijn eisen maken het moeilijk.
- 45mm, 47mm zal erg lomp worden.
- Brushed want polished is voor kampsjaken, die zijn in 45mm nergens te koop.
- Secondewijzer, waarom zou je anders een mechanisch horloge kopen.
Alleen Jackson had dit model dat voldoet aan de eisen, met het idee dat ik nog altijd de wijzerplaat kan omwisselen.
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat betekent toko eigenlijk?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Toch grappig dat dat mogelijk is, als ik al het bubbeltjes plastic had bewaard van al die toko's had ik nu wel een webshop erin kunnen beginnen
Winkel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wihehin het volgende:
[..]
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat betekent toko eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:45 schreef wihehin het volgende:
[..]
Stomme vraag waarschijnlijk, maar wat betekent toko eigenlijk?
quote:Betekenis ' toko '
Je hebt gezocht op het woord: toko.
to·ko (de; m; meervoud: toko's)
1
(Chinese) winkel waar men van alles kan kopen
2
(informeel) bedrijf, zaak
Ik vind mijn polished ST19 Alpha Radiomir mooi en ik heb fakking goede smaak. Het is maar dat je het weet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:46 schreef monkeybrain het volgende:
Een flieger wijzerplaat + handen is echt zo lelijk in een pam model, past niet![]()
Zo'n glimmende bezel is inderdaad ook mooi. Polished mag een accent zijn op het design, zo'n glimmende knots metaal is voor Amerikanen die geen smaak hebben![]()
Je ziet dat ook bij lichtmetalen velgen op Amerikaanse auto's, bizar volk
Alpha USA, heb ik toch gelijk over die glitterkip horloges voor Amerikanenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:50 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Ik vind mijn polished ST19 Alpha Radiomir mooi en ik heb fakking goede smaak. Het is maar dat je het weet.![]()
[ afbeelding ]
Ik snap je wel hoor. Ik vind polished vaak een beetje goedkoop ogen. De Alpha heeft echter een mooie mirror polish en dit in combinatie met het saffier glas geeft het echt een mooie shine. De rest van mijn horloges zijn bijna zonder uitzondering brushed of bead blasted.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:01 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Alpha USA, heb ik toch gelijk over die glitterkip horloges voor Amerikanen![]()
Ik krijg gewoon kriebels om een schuursponsje te pakken![]()
Smaken verschillen, vooral bij horlogevolk.. geen punt
Linkn?quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:55 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Matte versie, mooie lederen band ligt al klaar in mijn horloge kist![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:19 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
http://www.jacksontse.com/new/product-page.php?product_id=251
Gekocht en gekocht!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Ne(...)_rvr_id=495020049828
Newtons cradle voor 1.76 euro!
Hmm, Paypal doet er wel altijd geld bij hequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef wihehin het volgende:
[..]
[..]
Gekocht en gekocht!
EDIT: 1.82 EURO!!
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hmm, Paypal doet er wel altijd geld bij he![]()
Haha ik zag m op http://www.china-gadgets.de/quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:42 schreef wihehin het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook
Hij is trouwens gewoon van BIC zie ik net.
Maar bedankt voor de link, zat gister nog te zoeken naar eente en had bijna dezelfde voor 5 dollar gekocht
Getan, danke! (gelijk mijn Duits oefenenquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:44 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Haha ik zag m op http://www.china-gadgets.de/
Moet je ff als bookmark toevoegen
Ik kijk alleen naar de titel, prijs en plaatjesquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:45 schreef wihehin het volgende:
[..]
Getan, danke! (gelijk mijn Duits oefenen)
Vertel hem maar dat je beter verf kan gebruiken ipv vuur om je stopcontact zwart te krijgen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:34 schreef wihehin het volgende:
Wat een vriend zojuist is overkomen:
[ afbeelding ]
Speciale, maar beter bestel je wel protected cells.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:14 schreef wihehin het volgende:
Wat ik me afvraag, kan je deze batterijen niet met een gewone (Ni-MH) AA oplader opladen, of heb je dan een speciale nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |