klopt, maar ver kom je toch niet met die 7 chinese Watt's in een stad.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef shiznuts het volgende:
Is vast illegaal in Nederland, zo'n signal overpowerer.
Offtopic: Brazil.![]()
![]()
hebben ze al een keer eerder gehad. Duurde toen er paar dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef dj_ko het volgende:
hmnz, je kan tegenwoordig ook geen CC meer gebruiken bij mistertao?... WTF
Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef Imnotyourfish het volgende:
[..]
De Vstarcam besteldnu 2-3 weken wachten tot ie er is
Ik ben niet echt een reviewert maar ik laat het zeker even wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?
Weet je zeker dat je niet je order # invult?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.
Edit: Of de codes die Banggood me gaf zijn waardeloos, dat kan ook..
Geef eens je tracking code.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.
Edit: Of de codes die Banggood me gaf zijn waardeloos, dat kan ook..
Nope, tracking number.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef LKVBHD het volgende:
Deze of toch deze?
[..]
Weet je zeker dat je niet je order # invult?
Nummers zijn RE....SE, lijkt erop dat het iets uit Zweden isquote:
Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Tracking codes heb ik op 26 en 27 juni verkregen, ik dacht dat ze nu toch al zouden werken, of is dat wat te optimistisch? If so, mijn excuses.
Dat is inderdaad het beste.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon niet tracken en wachten tot het eens binnen is.
ja als ik daar kijk zijn die er nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 08:57 schreef namemotion het volgende:
[..]
Misschien handig om de OP even te lezen
Bij alle 2 de Parnis die ik de laatste maanden heb besteld, zelfde verhaal. Touwtje er om, open gemaakt. Boekjes zaten er niet bij, maar dat is niets vreemds. De douane vrienden zullen het wel open hebben gemaakt, gekeken en het touwtje er om gedaan hebben...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kreeg ik een pakje van Manbushi dat ook heel vreemd was. Dat komt in een piepschuim doosje dichtgeplakt met tape/vuilniszak + zo'n grappig touwtje er omheen. Het tape was helemaal opengesneden langs de rand, zonder het touwtje zou de hele klep dus openvallen. Het product zat er wel in maar toch heel erg vreemdZou iemand het product eruit willen stelen zonder het touwtje te willen doorknippen
Oplader op zonnekracht?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Van de week maar eens zoeken naar must-haves voor op de camping.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.
Ik denk dat ze weer een beetje achterlopen, zo tegen de vakantie aan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |