Hoop dat het nog niet te laat is:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:33 schreef Imnotyourfish het volgende:
[..]
Hi Funky_fart,
Ik denk dat het een SunEyes of een Vstarcam word volgens mij zijn beide hetzelfde?
Maar welke is nu de betere keuze en van welke kan ik nu betere ondersteuning kwa software verwachten>?
Vind de site van SunEyes er wat profesioneler uitzien.....
Please help!
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shiz, geef me eens 'n linkje waar ik de COGOO T02 kan bestellen. Afgelopen week ben ik "geleefd" (papa van 'n prematuurtje geworden) en dus geen tijd/zin om terug te lezen.
Dus vanaf nu in de Chinese babyspullen, wie heeft tips?
China + baby is een foute combinatie, ze graaien niet voor niets onze melkpoeder uit de schappenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
Shiz, geef me eens 'n linkje waar ik de COGOO T02 kan bestellen. Afgelopen week ben ik "geleefd" (papa van 'n prematuurtje geworden) en dus geen tijd/zin om terug te lezen.
Dit is gewoon gaar. Kan ik zekers wéér een paypal dispute aanmaken; dat maakt mijn positie t.o.v. paypal ook niet echt beter.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb jou al vaker gewaarschuwd over UK spullen die met Royal Mail komen, niet luisteren...![]()
Bij mij gaat het tegenwoordig goed want alles komt nu met TNT, niet die gare lokale postbedrijven met huismoeders als bezorgers.
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item20d2cb4282quote:Op zondag 30 juni 2013 23:34 schreef Eric_Cantona het volgende:
quote:Op maandag 1 juli 2013 01:43 schreef mickeyD het volgende:
die chinezen komen niet voor niets hun babyspul hier halen??
ik zou het niet in mijn hoofd halen om wat voor chinees cheap ass niet gekeurd spul in huis te halen bij welke shop dan ook vandaan voor een baby en/of een peuter/kleuter.
giftige verf
dampen van slecht plastic dan wel rubber
onderdelen die slecht gemonteerd zijn/los laten als je er al naar kijkt.
De Vstarcam besteldquote:Op zondag 30 juni 2013 23:43 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Hoop dat het nog niet te laat is:
Ik zou gaan voor de Vstarcam versie. Geloof me, dat is de producent. (als je een whois? doet op suneyes.hk vind je daar trouwens ook aanwijzingen voor, en in de software van de Suneyes kwam ik ook sporen tegen van Vstarcam die ze niet weggepoetst hadden. (zoals een adresaanduiding VSTC00xyz enz).
Maar goed, het zal elkaar heus niet veel ontlopen, je valt er niet snel een buil aan. Vind zelf alleen dat de Vstarcams chiquere kleuren hebben.
Succes! (of al besteld?)
klopt, maar ver kom je toch niet met die 7 chinese Watt's in een stad.quote:Op maandag 1 juli 2013 01:44 schreef shiznuts het volgende:
Is vast illegaal in Nederland, zo'n signal overpowerer.
Offtopic: Brazil.![]()
![]()
hebben ze al een keer eerder gehad. Duurde toen er paar dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef dj_ko het volgende:
hmnz, je kan tegenwoordig ook geen CC meer gebruiken bij mistertao?... WTF
Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?quote:Op maandag 1 juli 2013 10:34 schreef Imnotyourfish het volgende:
[..]
De Vstarcam besteldnu 2-3 weken wachten tot ie er is
Ik ben niet echt een reviewert maar ik laat het zeker even wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:17 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Mooi! hoop dat ie je bevalt, laat je het weten?
Weet je zeker dat je niet je order # invult?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.
Edit: Of de codes die Banggood me gaf zijn waardeloos, dat kan ook..
Geef eens je tracking code.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:11 schreef Brecht35 het volgende:
Kent iemand een goede site om m'n Chinapakjes te tracken? Die uit de OP geven me niks.
Edit: Of de codes die Banggood me gaf zijn waardeloos, dat kan ook..
Nope, tracking number.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:35 schreef LKVBHD het volgende:
Deze of toch deze?
[..]
Weet je zeker dat je niet je order # invult?
Nummers zijn RE....SE, lijkt erop dat het iets uit Zweden isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |