Geen fan in de zin dat de kwaliteit minder is of omdat de pasvorm minder is (of beide kan ook uiteraardquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar geen fan.
Brainwavz Beta's zouden ook wat beter moeten zitten.
Als je wat meer wilt uitgeven, de Brainwavz R1.
Hier nog eens een groot deel van m'n collectie in-ears als overzicht.
Binnenkort familieuitbreiding: Turbines erbij.
[ afbeelding ]
~ http://nl-nl.forum.ibood.(...)nce_in-ear_speakers/
Je mag wel je nagels eens knippen zegquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:18 schreef shiznuts het volgende:
Comfort vond ik echt niks. En het geluid was nou ook niet echt om enthousiast van te worden. Ik bedoel, bagger was het ook weer niet, maar ik bedoel, zo goedkoop als een ES800M ofzo is 'ie ook weer niet, maar met zo'n AWEI heb ik dan wél weer wat. Toen had ik de Meelecs trouwens nog met korting... tegen de gewone prijs zou ik ze al helemaal afraden.Maar goed, verschillende mensen, verschillende wensen.
Ben idd benieuwd naar die monsterlijke dingen.En kreeg vandaag toch salaris + 13e maand, dus misschien dat ik er ook zo'n nieuwe DUNU bij haal (DN-17 Crater). Een merk dat ik ook altijd al had willen proberen.
- in other news...
Vond bij thuiskomst de Tmart-lighter die in de aanbieding was (¤2.66) in m'n bus.
Wel de eerste keer dat een lighter níet gevuld aankomt.
Wel bizar, werkt daadwerkelijk zoals op de plaatjes.
Indrukken en houden voor jettorch:
[ afbeelding ]
Loslaten en het wordt een zippolike aansteker met een normale vlam die zichzelf in leven houdt:
[ afbeelding ]
Pretty cool, me dunkt.
Die foto's zijn van Tmart zelf heur.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Je mag wel je nagels eens knippen zegZeker nog geen Chinees nagelknip merk gevonden
?
lego constructie?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:06 schreef Miniem het volgende:
Ik wil een time lapse filmpje gaan maken.
Nu kan mijn Neo niet op een statief, zijn hier andere opties voor?
Tapen is ook zo drastisch
Kleine Nederlanders > Grote Aziatenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:55 schreef Imnotyourfish het volgende:
Dude dan past het wel maar is het nog steeds tekort 9 van de 10x.
Kleine Aziaten > Lange Nederlanders
Heb het 3x geprobeerd maar tot nu toe geen succes.
Me chineese merk spijkerbroek van 12,50 is wel top
Kleine Aziaten > Grote Nederlanders..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:32 schreef wihehin het volgende:
[..]
Kleine Nederlanders > Grote Aziaten
[/grammarnazi]
laat ik die nou hebben! (2 stuks zelfs)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
C8 XM-L T6 van tmart wss uitermate geschikt voor
echt goede throw, spill goed nog en niet te groot.. zie mijn review!
Kleine Aziaten zijn toch niet groter (qua lengte) dan grote Nederlanders? Of bedoelen we nu iets anders?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
Kleine Aziaten > Grote Nederlanders..
als je het dan wil verbeteren, dan moet je het ook goed doen
Haha volgens mij gaat iedereen langs elkaar heenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:03 schreef wihehin het volgende:
[..]
Kleine Aziaten zijn toch niet groter (qua lengte) dan grote Nederlanders? Of bedoelen we nu iets anders?
nou dan hoef je toch niet meer verder te zoekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:57 schreef mickeyD het volgende:
[..]
laat ik die nou hebben! (2 stuks zelfs)
ik denk dat het (nog) beter kan dan dit, vandaarquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
Haha volgens mij gaat iedereen langs elkaar heen
Volgens mij bedoeld hij niet het groter dan teken maar deed hij het gewoon als verwijzing van
kijk je hebt kleine Aziaten en Nederlanders zijn over hen algemeen groter en langer
[..]
nou dan hoef je toch niet meer verder te zoeken?
of bevalt hij niet?
(of begreep ik je post verkeerd?)
Die wil ik kijken!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:59 schreef Syphixx het volgende:
gisteren na het zien van een reportage op tv over chinese namaak stuff, hoe sneu het allemaal is en dat het gevaarlijk kan zijn, en dat zelf amerikaans leger valse items op hun heli's en raketten hebben etc ...
voelde ik me weer genoodzaakt om toch terug te beginnen met kopen![]()
en beginnen met een nieuwe mini heli voor indoor
opgenomen van telefacts zomer ( op VTM vlaamse post )quote:
Dat is alleen de trailer toch? Of doe ik iets verkeerd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:08 schreef mickeyD het volgende:
http://vtm.be/telefacts-z(...)-mensenlevens-speelt
ja dat is hemquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef wihehin het volgende:
Is dit hem, mickey?
Edit: Jaa, volgens mij is dit hem!, alleen dan de Engelse variant natuurlijk
Sowieso is namaak-spul wat je inademt/rookt gevaarlijk, net als de legale, synthetische wiet in Amerika, "spice". Daar word je superparanoïde van en er zijn heel erg veel verhalen dat mensen zich voelen alsof ze doodgaan, en dan een tijdje later nog steeds zich raar voelen en mensen niet vertrouwen en allemaal ander gezeik.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:51 schreef wihehin het volgende:
Pff, wel heftig zeg! Vooral met die dood van die vrouw door Chinese namaak...
Al helemaal als je beseft dat sommige hier van die e-cigarettes hebben gekocht...
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:25 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
van wiet weet je in ieder geval dat er niks schadelijks in kan zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |