Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Tracking codes heb ik op 26 en 27 juni verkregen, ik dacht dat ze nu toch al zouden werken, of is dat wat te optimistisch? If so, mijn excuses.
Dat is inderdaad het beste.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon niet tracken en wachten tot het eens binnen is.
ja als ik daar kijk zijn die er nooitquote:Op maandag 1 juli 2013 08:57 schreef namemotion het volgende:
[..]
Misschien handig om de OP even te lezen
Bij alle 2 de Parnis die ik de laatste maanden heb besteld, zelfde verhaal. Touwtje er om, open gemaakt. Boekjes zaten er niet bij, maar dat is niets vreemds. De douane vrienden zullen het wel open hebben gemaakt, gekeken en het touwtje er om gedaan hebben...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:08 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kreeg ik een pakje van Manbushi dat ook heel vreemd was. Dat komt in een piepschuim doosje dichtgeplakt met tape/vuilniszak + zo'n grappig touwtje er omheen. Het tape was helemaal opengesneden langs de rand, zonder het touwtje zou de hele klep dus openvallen. Het product zat er wel in maar toch heel erg vreemdZou iemand het product eruit willen stelen zonder het touwtje te willen doorknippen
Oplader op zonnekracht?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Van de week maar eens zoeken naar must-haves voor op de camping.
Hier hetzelfdequote:Op maandag 1 juli 2013 20:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb ook een van China Post van die tijd, die nog niet werkt.
Ik denk dat ze weer een beetje achterlopen, zo tegen de vakantie aan.quote:
Gekochtquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:31 schreef bobbernaut het volgende:
http://www.ebay.de/itm/Ne(...)_rvr_id=495020049828
Newtons cradle voor 1.76 euro!
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:53 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nummers zijn RE....SE, lijkt erop dat het iets uit Zweden is. Ik zou gewoon een paar dagen wachten, wanneer heb je die tracking gekregen? En hoeveel waarde zijn je pakketjes? Zelf tracking erbij genomen ofzo?
http://www.posten.se/en/Pages/Track-and-trace.aspx?search=quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Tracking codes heb ik op 26 en 27 juni verkregen, ik dacht dat ze nu toch al zouden werken, of is dat wat te optimistisch? If so, mijn excuses.
Geen hits, had die ook al gevonden.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
[..]
http://www.posten.se/en/Pages/Track-and-trace.aspx?search=
Had de keuzen tussen China Post en Hong Kong post, in de hoop dat het voor me vakantie kwam. Verkeerd gekozen waarschijnlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 22:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weer een beetje achterlopen, zo tegen de vakantie aan.
Lijkt PostNL wel...
Mijn tracking is van 27 juni.
quote:Op maandag 1 juli 2013 19:55 schreef Brecht35 het volgende:
Gewoon de code even in track pack dan zie je vanzelf wanneer hij werktquote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon niet tracken en wachten tot het eens binnen is.
Een jaar geleden zo een ding gekocht, heb het 1x gebruikt. Je telefoon wordt veel te groot en dik om nog normaal in je broekzak mee te kunnen nemen, daarnaast geven ze bij lange na niet de aangegeven capaciteit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die external chargers voor de iphone? (http://buyincoins.com/item/2493.html)
Ik wil er eentje aanschaffen omdat mijn iphone het niet langer dan een dag vol houdt, maar ik twijfel over de dikte en de bruikbaarheid.
De prijs moet nog wel leuk blijven.quote:
Daar zijn er nogal veel van, je zult toch echt wat specifieker moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:01 schreef Harde_Mepper het volgende:
Heeft iemand al die quadcopter ontvangen met die ingebouwde camera?
Voor op maatgemaakte artikelen kom je al snel uit bij Alibaba, direct bij de fabrikant. Ik betwijfel of ze 50 stuks de moeite vinden, maar je kunt altijd even kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef MeesterBier het volgende:
Is er een adres voor het bedrukken van verschillende dingen zoals zonnebrillen of t-shirts? Ken alleen Artscow, maar die hebben niet zo heel veel keus wat kleding betreft.
Hoef natuurlijk ook geen 1000 stuks, gewoon stuk of 50 ofzo. Bijna niet aan te komen.
Shiznuts, nog tips voor prima oordopjes onder de ¤10? Bass is niet overheersend in mijn muziekquote:
Probeer volumerate eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef MeesterBier het volgende:
Is er een adres voor het bedrukken van verschillende dingen zoals zonnebrillen of t-shirts? Ken alleen Artscow, maar die hebben niet zo heel veel keus wat kleding betreft.
Hoef natuurlijk ook geen 1000 stuks, gewoon stuk of 50 ofzo. Bijna niet aan te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |