Ik vind de es800 geweldig voor het geld, maar net onder mijn kwaliteitseisen. Heb nu de R1's besteld. Ben zeer benieuwd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef shiznuts het volgende:
ES900i is nogal bassheavy, maar de AWEI ES800M is wat mij betreft de perfect allrounder op budget.
Als je wat meer uitgeeft heb je vandaag alleen nog de Brainwavz R1 met korting (' R1SUN15 ') bij MP4Nation.
Ik heb de r1's al een tijdje en ik moet zeggen dat ik het heerlijke dingen vind.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind de es800 geweldig voor het geld, maar net onder mijn kwaliteitseisen. Heb nu de R1's besteld. Ben zeer benieuwd.
Die bedrukken toch niks? Of is dat op verzoek wel mogelijk? Zit even de site te bekijken, ook wel jammer dat je shipping gewoon moet betalen hier.quote:
Fijne appquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
[..]
Gewoon de code even in track pack dan zie je vanzelf wanneer hij werktBeproeft recept hier
Jawel; anders zeg ik het nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:23 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Die bedrukken toch niks? Of is dat op verzoek wel mogelijk? Zit even de site te bekijken, ook wel jammer dat je shipping gewoon moet betalen hier.
Ja; héquote:
Heb de R1 besteld vanwege de aanbieding, ben benieuwd naar het resultaat!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:00 schreef shiznuts het volgende:
ES900i is nogal bassheavy, maar de AWEI ES800M is wat mij betreft de perfect allrounder op budget.
Als je wat meer uitgeeft heb je vandaag alleen nog de Brainwavz R1 met korting (' R1SUN15 ') bij MP4Nation.
Gewoon even zoeken op http://chinaprices.us/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:54 schreef Feyen18 het volgende:
Zijn er ook van die deurbellen met camera te krijgen?
Mijn moeder is opzoek naar zoiets, ik heb al poosje zitten zoeken, maar kan niks vinden.
Misschien iemand tips?
Taiwan is (nog) geen China, voordat je straks door Taiwanezen (terecht) klop krijgtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:04 schreef Hojdhopper het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is ook op China shops te bestellen als je in China woont/bent? Misschien een heel stomme vraag maar kan me nog wel indenken dat dat dan weer niet kan ofzo ivm wetgeving oid. Volgend jaar zit ik namelijk 6 maanden in Taiwan.
Officieel wel hoor, het land wordt maar door een handjevol landen als onafhankelijk erkend.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Taiwan is (nog) geen China, voordat je straks door Taiwanezen (terecht) klop krijgt
Airflow in de magnetron ja?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef shiznuts het volgende:
Iemand weleens zelf chips gemaakt?
http://buyincoins.com/item/7234.html![]()
Zoiets dus:
lijkt me sterk dat het niet kan, maar dan betaal je wel vaak te hoge prijzen. die smarphones bijvoorbeeld kosten vaak $200 op webshops en $150 voor binnenlandse chinezen.quote:Weet iemand of het mogelijk is ook op China shops te bestellen als je in China woont/bent? Misschien een heel stomme vraag maar kan me nog wel indenken dat dat dan weer niet kan ofzo ivm wetgeving oid. Volgend jaar zit ik namelijk 6 maanden in Taiwan.
Huh, dan is het toch juist goedkoper?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:14 schreef RDMKR het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat het niet kan, maar dan betaal je wel vaak te hoge prijzen. die smarphones bijvoorbeeld kosten vaak $200 op webshops en $150 voor binnenlandse chinezen.
Handjevol staat gelijk aan Amerika, dan ben je voorlopig gewoon onafhankelijk.... Vraag maar aan Israëlquote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:13 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Officieel wel hoor, het land wordt maar door een handjevol landen als onafhankelijk erkend.
dat is de prijs voor chinezen die niet bij de webshop kopen maar gewoon de winkel binnen stappen. of misschien niet-internationale webshops gebruiken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:15 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Huh, dan is het toch juist goedkoper?
Ja als je het zo stelt klopt dat wel inderdaad. Ik zal er verder ook niks van merken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Handjevol staat gelijk aan Amerika, dan ben je voorlopig gewoon onafhankelijk.... Vraag maar aan Israël![]()
Officieel is een Chinese aanval op Taiwan oorlog met Amerika.
Maar goed. Als jij 6 maanden avontuur hebt in Taiwan dan wil je helemaal niet gaan Chinashoppen en op het internet zitten. 100% genieten van het land en uiteraard die Taipei toren beklimmen
Oh ja, zo snap ik het. Nou dat prijsverschil viel me nog tegen. Ben op zoek naar een systeemcamera en in Taiwanese electronicawebshops gewoon even duur als hier in NL.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:23 schreef RDMKR het volgende:
[..]
dat is de prijs voor chinezen die niet bij de webshop kopen maar gewoon de winkel binnen stappen. of misschien niet-internationale webshops gebruiken.
ik bedoel te zeggen: als je daar zit is de webshop relatief duur, omdat je de mogelijkheid hebt om binnenlands goedkoper te kopen. weet verder niet of het bij veel producten zo erg is als bij smartphones.
Ja, revolutionair. In de zin dat het plateau van de magnetron revoluties maakt.quote:
Zo kwam ik ook gedesillusioneerd thuis uit Tokyo zonder camera of andere gadgets. Ze hebben eigenlijk niks wat wij niet hebben, of het loont het niet daar te kopen (i.v.m. plaatselijke garantie VS wereldwijde garantie, prijsmatig zo goed als geen verschil, andere firmware op camera's). Volgende trip zal eerder zijn -> Peking -> Hong Kong/Shenzhen. Dat is toch wel het walhalla. Ben benieuwd of Taiwan net zo'n letdown is als Tokyo, gadgetwise.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oh ja, zo snap ik het. Nou dat prijsverschil viel me nog tegen. Ben op zoek naar een systeemcamera en in Taiwanese electronicawebshops gewoon even duur als hier in NL.
VEOZ. Hmmz. Doesn't look half bad.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:06 schreef monkeybrain het volgende:
Kabeltjes Ebay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een opdrukje. Praxis heeft Elro kabels met exact hetzelfde designquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:31 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, revolutionair. In de zin dat het plateau van de magnetron revoluties maakt.
[..]
Zo kwam ik ook gedesillusioneerd thuis uit Tokyo zonder camera of andere gadgets. Ze hebben eigenlijk niks wat wij niet hebben, of het loont het niet daar te kopen (i.v.m. plaatselijke garantie VS wereldwijde garantie, prijsmatig zo goed als geen verschil, andere firmware op camera's). Volgende trip zal eerder zijn -> Peking -> Hong Kong/Shenzhen. Dat is toch wel het walhalla. Ben benieuwd of Taiwan net zo'n letdown is als Tokyo, gadgetwise.
[..]
VEOZ. Hmmz. Doesn't look half bad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |