SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorclub topic #1119: 1 Alp is geen Alp, 2 Alp is een projectquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat staat er achter de , dat kan ik niet zien in de mobiele layout
Ik heb de MPR3 er nu 7k km onder zitten, geweldige banden! Lekker veel grip met een droog én nat wegdekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die iets nuttigs kan zeggen over de volgende achterbanden?
Bridgestone T30
Conti road attack 2
Michelin pilot road 2 of 3
Moet een nieuwe achterband, heb voor nu een Bridgestone S20 die nog wel even meegaat dus voorkeur gaat ook licht naar de T30 omdat dan voor en achter hetzelfde merk blijft.
Of maakt dat geen reet uit?
Ben sowieso van plan om van een 190/50 naar een 190/55 te gaan.
Even op zijn kant houdenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat staat er achter de , dat kan ik niet zien in de mobiele layout
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dit snap ik dan weer wel.Blijf dat een mooie fiets vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen vraag ik me af of dat zo'n enkele cilinder fijn is op lange rit.
En moet de blauwe kleurstelling hebben
Edit:
En dit lijkt me weer net iets te zwaar voor lol.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Hoeveel ga je rijden? Ik zou zeggen Conti, dat geeft super grip en vertrouwen. Ik heb nog nooit zo lekker door de bocht kunnen komen als op deze banden. Echter verwacht ik dat ze er na 7 á 8.000km al weer klaar mee zijn,althans de achterband. Voor lijkt nauwelijks te slijten, maar da's vrij normaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die iets nuttigs kan zeggen over de volgende achterbanden?
Bridgestone T30
Conti road attack 2
Michelin pilot road 2 of 3
Moet een nieuwe achterband, heb voor nu een Bridgestone S20 die nog wel even meegaat dus voorkeur gaat ook licht naar de T30 omdat dan voor en achter hetzelfde merk blijft.
Of maakt dat geen reet uit?
Ben sowieso van plan om van een 190/50 naar een 190/55 te gaan.
Stiekem is dat toch wel een erg mooie machine jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijf dat een mooie fiets vinden!
En moet de blauwe kleurstelling hebben
Edit: [ afbeelding ]
En dit lijkt me weer net iets te zwaar voor lol.
Tering, 262kgquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Dekatria het volgende:
Die S10 heeft teveel stickers mijns inziens. Rij je mee voor lul door het normale verkeer.
Vind de S10 an sich echter wel een mooie machine ja, zou er wel een keer een proefritje op willen maken, puur om het gevoel van een 1200 eens te hebben. Besef me echter wel dat voor m'n reizen dat ding nooit zou werken, als'ie omflikkert ben ik de lul met dat gewicht.
Ja dus zo'n 660 zou veel "leuker" zijn, kan je nog beetje mee gooien en smijten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Dekatria het volgende:
Die S10 heeft teveel stickers mijns inziens. Rij je mee voor lul door het normale verkeer.
Vind de S10 an sich echter wel een mooie machine ja, zou er wel een keer een proefritje op willen maken, puur om het gevoel van een 1200 eens te hebben. Besef me echter wel dat voor m'n reizen dat ding nooit zou werken, als'ie omflikkert ben ik de lul met dat gewicht.
Ah, Yamaharleyquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
Kon het niet laten en toch snel een rondje gereden. Getik werd wel een stuk minder, maar ik hoor het nog wel. Ik heb trouwens een xtz 750 (en niet voor werk nodig).
Voordat ik er echt aan ga sleutelen wil ik hem eigenlijk laten checken bij een garage. Zodat ik tenminste een goede baseline heb
Goede keuzequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
Kon het niet laten en toch snel een rondje gereden. Getik werd wel een stuk minder, maar ik hoor het nog wel. Ik heb trouwens een xtz 750 (en niet voor werk nodig).
Voordat ik er echt aan ga sleutelen wil ik hem eigenlijk laten checken bij een garage. Zodat ik tenminste een goede baseline heb
kontmassage is goed voor de bloedsomloopquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijf dat een mooie fiets vinden!
En dat is nog zonder er iets aan te verspijkeren. Beugeltje hier, topkoffertje daar, dat tikt aardig aan allemaal.quote:
Hoeveel ik ga rijden weet ik niet, hangt van het weer afquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoeveel ga je rijden? Ik zou zeggen Conti, dat geeft super grip en vertrouwen. Ik heb nog nooit zo lekker door de bocht kunnen komen als op deze banden. Echter verwacht ik dat ze er na 7 á 8.000km al weer klaar mee zijn,althans de achterband. Voor lijkt nauwelijks te slijten, maar da's vrij normaal.
Kom je veel op de snelweg zou ik daar niet aan beginnen.
Hierna gooi ik er nog een keer zo'n Conti RA2 achterband op. Daarna zouden ze allebei wel klaar meten zijn en dan ga ik Dunlop Roadsmart 2 proberen. Voor de Conti's niets dan lof, maar met 20.000km per jaar zou me dat bijna drie sets banden gaan kosten. En da's net wat te gortig, want goedkoop zijn ze niet.
Hiervoor Pirelli Diablo Rosso (lekker bandje maar slijt te hard, en te duur), Bridgetone BT023 (geen grip) en Michelin Pilot Road 2 (last van cupping, maar gingen wel lang mee) gehad.
Wat jij omschrijft kan wel is hetzelfde als bij mij zijn, alleen is het bij mij denk ik wel de nokkenas ketting, in het begin in ze twee en lichte tikerdetik te horen, als ie eenmal warm is is het weg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
Ik ga alleen nog wel naar Assen dit weekend, dus wel een boel km's erbijquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goede keuzepics?
Mijne gaat ook naar de garage, ff een check op alles en nieuw banden.
Hopelijk deze week nog, anders volgende week.
Maar is het dat, of is het wel iets wat na 300km vervelend wordt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kontmassage is goed voor de bloedsomloop
Ja ik breng hem naar een garage van een vriend van me, dus ik hoop dat ie me gelijk wat dingetjes laat zien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog wel naar Assen dit weekend, dus wel een boel km's erbij
Daarna maar eens wegbrengen. Liefste ergens waar ik ook mee kan kijken, maar daar heb je er vast weinig van.
Oh wacht, ik had even gemist dat je alleen het achterbandje ging doen. Dat is een pure gok. Kan prima werken, kan kut rijden. Ik denk dat er over zo'n combinatie weinig te zeggen is tenzij iemand het al eens heeft geprobeerd op eenzelfde fiets. Bij mij werkt bijvoorbeeld Michelin achter en Pirelli voor werkelijk voor geen meter, Bridgestone voor met dezelfe Michelin achter ging aardig. Maar nog lang niet zo goed als zowel voor als achter de Michelins of Bridgestones.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Hoeveel ik ga rijden weet ik niet, hangt van het weer af![]()
Probeer de snelweg in ieder geval zo veel mogelijk te vermijden. 8.000km vind ik wel redelijk indien er genoeg grip en vertrouwen is.
Grootste probleem is nog dat er door sommige mensen sterk wordt afgeraden om met verschillende merken voor en achter te rijden
Oeh nice, dat ga ik ook even uitvogelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Maegrim het volgende:
Update voor basecampzit een tripplanner in nu, voor meerdaagse trips
klinkt goed, even mee kloten van het weekend
Ik heb geen vrienden met garage helaasquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik breng hem naar een garage van een vriend van me, dus ik hoop dat ie me gelijk wat dingetjes laat zien.
Hij zou hem gratis ook even nalopen.
Wil ook nog even kijken naar stalen remleidingen, maar is ook wel weer duur grapje ben ik bang.
Nouja, als ik alle XTZ eigenaars op MF mag geloven is alles zelf doen een eitjequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden met garage helaas
Dat is inderdaad het probleem. Zou het liefst de Continental Road Attack 2 eronder gooien, maar denk toch dat het dan de T30 wordt, hopelijk gaat die wel samen met de S20.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh wacht, ik had even gemist dat je alleen het achterbandje ging doen. Dat is een pure gok. Kan prima werken, kan kut rijden. Ik denk dat er over zo'n combinatie weinig te zeggen is tenzij iemand het al eens heeft geprobeerd op eenzelfde fiets. Bij mij werkt bijvoorbeeld Michelin achter en Pirelli voor werkelijk voor geen meter, Bridgestone voor met dezelfe Michelin achter ging aardig. Maar nog lang niet zo goed als zowel voor als achter de Michelins of Bridgestones.
zelfs daar heb je ruimte zat om te crossequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Steppen tussen de verkeerslichten, anders word de olie te heet?
Die tweede van rechts, is dat niet een Varadero?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Dekatria het volgende:
Vette foto ja![]()
Nu is natuurlijk wel de vraag, hoe heten de fietsen helemaal links en de tweede van rechts? Links gok ik op een Oer-XL.
Ziet er inderdaad naar uit ja. Maar die linkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die tweede van rechts, is dat niet een Varadero?
SJa middag dienstjes heb je dat hey, vanavond weg met de vriendin zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Salatrel het volgende:
krijg nou de blafhik... denk ga nog even tanken na het werk... begint het opeens te regenen.... dat was niet de afspraakgelijk weer een zooi vuil van de 10 af...... nu lijkt het net alsof ik hem gewassen heb
Waarom ga jij niet eens mee?quote:
Omdat je er dan wel plezier van hebt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand mij dat Supermotard gebeuren nou eens uitleggen?
Zo'n vet hok helemaal prachtig restaureren... en er dan een SM van maken
Zand allergie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Ben niet zo sociaal aangelegd, snap ook niet heur waarom ik door de trein mag lopenquote:
Volgende rit is bijna in je achtertuinquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben niet zo sociaal aangelegd, snap ook niet heur waarom ik door de trein mag lopen
Precies. Ik kan ook geen excuus meer bedenkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Volgende rit is bijna in je achtertuin
Wij welquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel komen er hier uit het oosten dan?!?!
Waarom rijden er niet meer lui dan vaker samen?!?!
Best lachen dat Supermotardquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan anders ook op een allroad heurquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef BlackLining het volgende:
Best lachen dat SupermotardJe kunt gewoon rechtdoor door de stad, maakt niet uit wat er in de weg ligt
Ja hoor, ik kom uit 's-Hertogenbosch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef DarkNoize het volgende:
Zijn er trouwens mensen uit de omgeving Eindhoven die een keertje op zondag een ritje willen doen?
Lijkt me wel gezellig eigenlijk
ik kom uit het oosten. zo'n 15km zuidelijkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel komen er hier uit het oosten dan?!?!
Waarom rijden er niet meer lui dan vaker samen?!?!
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Den Bosch ook goed?
Ik wil wel, maar tot zo ver het oog rijkt zit werkelijk de hele agenda volIk word er echt simpel van. Dan weer dit, dan weer dat...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:09 schreef Tankiej het volgende:
dan ga ik op de motor naar m'n ouders en kan ik daar even rondrijden zaterdag
Ik heb ook zo'n kevlarjeans. Bescherming is prima, je kunt er ook gewoon protectoren in zetten. Kevlar zelf is prima spul.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Kan natuurlijk ook zo'n motorjeans (met kevlar geloof ik) zijn geweest.
Is dat trouwens iets, qua bescherming, zo'n motorjeans?
Of is een textiele of leren motorbroek beter?
Het is dus een goede vervanging voor een 'echte' motorbroek begrijp ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kevlarjeans. Bescherming is prima, je kunt er ook gewoon protectoren in zetten. Kevlar zelf is prima spul.
loop je alleen wel nog steeds op je motorlaarzenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dus een goede vervanging voor een 'echte' motorbroek begrijp ik?
Als je de motor ook voor woon/werk gebruikt en bijvoorbeeld een dagje naar een dierentuin gaat of zo, dan lijkt me dat een stuk prettiger lopen.
moet jij geen veiligheidsschoenen aan dan hmm?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:34 schreef Maegrim het volgende:
Ik kan er gewoon een hele dag in werken, niks aan de hand
Voordat jullie 29 juni hadden gekozen, had ik al aangegeven dat ik die dag niet kan. Dus je moet boos op jezelf worden, niet op mijquote:
Jij kan hendig, want anders zou je dus zomaar wat gaan rijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Voordat jullie 29 juni hadden gekozen, had ik al aangegeven dat ik die dag niet kan. Dus je moet boos op jezelf worden, niet op mij
Die herken ik wel, maar dat was deze echt nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Kan natuurlijk ook zo'n motorjeans (met kevlar geloof ik) zijn geweest.
Is dat trouwens iets, qua bescherming, zo'n motorjeans?
Of is een textiele of leren motorbroek beter?
Je hebt ook van die casual achtige motorschoenenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
loop je alleen wel nog steeds op je motorlaarzen
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij kan hendig, want anders zou je dus zomaar wat gaan rijden.
huur een busa voor een dag. dan kan dat makkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.
Dus ja ik kan, maar niet in de randstad
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
huur een busa voor een dag. dan kan dat makkelijk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
kun je zelfs nog even om via de dolomieten
Smoesjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.
Dus ja ik kan, maar niet in de randstad
Ik bedoelde de broek, sorryquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet jij geen veiligheidsschoenen aan dan hmm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel fatsoenlijke hebben, niet van die simpele dingen die je enkels nauwelijks ondersteunen.quote:
die heb ik. bazen dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt ook van die casual achtige motorschoenen
[ afbeelding ]
![]()
Niet van die nepperts natuurlijk. De ekte zijn baas. Na 10 jaar en kilometers marsen nog steeds goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet je wel fatsoenlijke hebben, niet van die simpele dingen die je enkels nauwelijks ondersteunen.
Ik heb wel werkschoenen, maar ik heb ze al ruim een jaar niet meer aan gehad. Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze nu zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kisten of werkschoenen heeft?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Whehe slof slof slofquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb ook wel motorlaarzen, maar die zijn net een maatje te groot, dat loopt niet zo lekker
Mooi ding wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef vannelle het volgende:
Ik heb een motorklomp!
[ afbeelding ]
Motor stond wat te schuin naar mijn smaak en ik had geen plankje, dan maar zo.
Maat van me heeft ook zo eentje, volgens mij. Alleen dan in het zwart met paarse striping.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef vannelle het volgende:
Ik heb een motorklomp!
[ afbeelding ]
Motor stond wat te schuin naar mijn smaak en ik had geen plankje, dan maar zo.
begrenzerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef BlackLining het volgende:
Ah, nieuwe begrenzer is binnenToch voor dat laatste beetje nog maar een 35kW kitje erin in plaats van 25kW. Kon het toch niet laten.
Maandje of 9.. Alleen dit seizoen nog. Maar goed, ik kom maar zelden vermogen te kort, en ik hou het liever goed verzekerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
begrenzerhoelang moet je nog dan?
30eu? Shit, ja, dan is het logisch dat je het doet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maandje of 9.. Alleen dit seizoen nog. Maar goed, ik kom maar zelden vermogen te kort, en ik hou het liever goed verzekerdKon nu voor 30 euro dit kitje achterover drukken, en voor 13 pk meer heb ik dat wel over. Daarbij is deze gunstiger want die zit in het spruitstuk, de andere op de gasschuif. Dat is veel te kut met mengsel afstellen.
Oh dat is niet veel 30 euroquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maandje of 9.. Alleen dit seizoen nog. Maar goed, ik kom maar zelden vermogen te kort, en ik hou het liever goed verzekerdKon nu voor 30 euro dit kitje achterover drukken, en voor 13 pk meer heb ik dat wel over. Daarbij is deze gunstiger want die zit in het spruitstuk, de andere op de gasschuif. Dat is veel te kut met mengsel afstellen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Spam, mede mogelijk gemaakt door yreal.
Mijn oplossing was 2900 euroquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef BlackLining het volgende:
Nee precies, normaal zou dat ¤400 ongeveer kosten, dan laat maar
Heeft niet geholpen though, zij zien WOB niet als beroep, meende ik te lezen.quote:
ik krijg ze ook, komt helemaal goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heeft niet geholpen though, zij zien WOB niet als beroep, meende ik te lezen.
Moet jij de documenten nog hebben?
Dat kan je gewoon doen hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
Ik had er nog één van 19 te hard in de automaar destijds was de APK van dat hok verlopen, dus ik heb verder wijselijk mijn bek gehouden over die boete
Tot een paar maanden terug woonde ik in een zogenaamde prachtwijk (het was gewoon een teringbende: multiculti van het slechte soort, criminaliteit enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Over een busa gesproken trouwens, een collega bevestigde toch eer eens het grote vooroordeel wat betreft busa's. Een antiliaanse collega rijdt nu op een ZZR600, maar hij vertelde dat hij eigenlijk graag een busa wil met verlengde achterbrug.. Het verbaasde me helemaal niks
Rotterdam ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot een paar maanden terug woonde ik in een zogenaamde prachtwijk (het was gewoon een teringbende: multiculti van het slechte soort, criminaliteit enzo) en het barstte er van de Antilianen op Busa's mét verlengde achterbrug
![]()
De Marokkaanse dealers/straattuig (ook daar barstte het van) reden dan weer massaal op die 180cc scooters![]()
Godzijdank woon ik nu in een piepklein rustig dorpje aan de Maas in het groen
Hoe heb jij je examen dan gehaald?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:46 schreef kepler het volgende:
Misschien een hele stomme vraag (aan mensen met ook een XTZ 750), is er een slimme manier om hem op de middenbok te krijgen??Ik ben zelf niet heel sterk/zwaar en het lukt me niet (en ben bang dat hij omflikkert
). Ketting smeren gaat zo moeilijk anders
(of anders maar zo'n krik-ding kopen om het achterwiel op te tillen)
Die motor woog praktisch de helft van wat deze motor weegtquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hoe heb jij je examen dan gehaald?Daar moet je de motor ook op de bok zetten
Ik weeg net 70kg, dus dat rukje aan het stuur kost mij wat meer moeitequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
ik vind het niet zo lastig, gewoon bok naar beneden trappen en rukje aan het stuur. maar ik ben bijna 1.90 en 100 kilo, dus heb me postuur mee denk ik
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik weeg net 70kg, dus dat rukje aan het stuur kost mij wat meer moeite
http://video.sport1.nl/ma(...)aar-ten-val-in-assenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef Salatrel het volgende:
Geen lorenzo tijdens de TT gebroken sleutelbeen
Maar je bent ook niet meer de jongstequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
De AT ging easydepeasy op de bok; dat is met de Kawazuipie wel anders; dat kost best wel wat moeite, en ik ben geen slapjanusje
Ik raapte hem vanuit stabiele zijligging op alsof het een Puch Maxi was, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet meer de jongste
ga jij nog naar de rit?????quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet meer de jongste
Nope, pappa dienst die dag. Ik ga fietsbanden plakkenquote:
die brengen we naar louwrenburg kinderen naar opa en oma vrouw een fake pinpas om te winkelen komt ze toch pas laat in de middag achterquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, pappa dienst die dag. Ik ga fietsbanden plakken
De sloep al laten donderen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik raapte hem vanuit stabiele zijligging op alsof het een Puch Maxi was, dus dat zal wel meevallen.
Nee, ik zou niet weten waaromquote:
Ja ik deed toen lessen bij Paul Lam, en ben toen wel een paar keer zon figuur met busa en verlengde achterbrug tegengekomen..quote:
volgens die website zit ik in Duitslandquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/ma(...)aar-ten-val-in-assen
![]()
Zal wel door de mobiele versie van de site komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens die website zit ik in Duitslandvolgens mij ben ik toch echt in de intercity naar Leeuwarden gestapt...
Met de motor?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens die website zit ik in Duitslandvolgens mij ben ik toch echt in de intercity naar Leeuwarden gestapt...
NS wifi? Dat loopt via een duitse serverquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als Travis pastrana het kan moet het mij ook lukkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de motor?
Kun je dus tóch aquaplanen met een motor![]()
Ga is kaartjes knippen kuco!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als Travis pastrana het kan moet het mij ook lukken
4 bakken icm tussen Leeuwarden en Heerenveen Jonguh! Vandaag trouwens vaste aanstelling toegezegd gekregenquote:
Feliquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4 bakken icm tussen Leeuwarden en Heerenveen Jonguh! Vandaag trouwens vaste aanstelling toegezegd gekregen
Heuj!! Beter feli!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4 bakken icm tussen Leeuwarden en Heerenveen Jonguh! Vandaag trouwens vaste aanstelling toegezegd gekregen
Ze kwam je achter aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Salatrel het volgende:
Kwam op weg naar werk nog een motor agente tegen met een blonde vlecht onder de helm vandaan. Reed op een 800gs...
De joe-turn die ze maakte leek wel een beetje onzeker
ik stond juist schuin achter haar bij het verkeerslicht. Ik kan je verklappen dat de pasvorm van de motor broek beter is dan van het normale uniformquote:
Durfde ik net niet te vragen iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik stond juist schuin achter haar bij het verkeerslicht. Ik kan je verklappen dat de pasvorm van de motor broek beter is dan van het normale uniform
De 3 bleef hangen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Damn zeg. Ze hebben een maat van mij op de motor gelaserd met 180 waar je 70 magNou zal ik niet beweren dat ik nooit te hard rijd, in tegendeel, maar wat de fuck zeg
Ik ben benieuwd naar het boetebedragquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Damn zeg. Ze hebben een maat van mij op de motor gelaserd met 180 waar je 70 magNou zal ik niet beweren dat ik nooit te hard rijd, in tegendeel, maar wat de fuck zeg
Net niet. Motor mag ie houden maar wel 4 maanden geen rijbewijs. Boete gaat natuurlijk via officier.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef Dekatria het volgende:
110 te hard, is dat niet inbeslagname en zulks?
Is het niet zo dat bij 100% overschrijding der inbeslagname volgt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Net niet. Motor mag ie houden maar wel 4 maanden geen rijbewijs. Boete gaat natuurlijk via officier.
Nee, rijbewijs. Dat is 50 te hard óf 100% overtreding. Bijvoorbeeld 65 rijden in een 30 zone. Dan is het ook dag rijbewijs.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:01 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat bij 100% overschrijding der inbeslagname volgt?
Woonerf is zelfs 15 toch? Stapvoets in ieder geval, een vrij ruim begrip.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:10 schreef DarkNoize het volgende:
Íets te hard op een woonerf, oké. Maar toch geen 65?
Hmja, ik zie het als de jaarlijkse klootzakbelastingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:33 schreef BlackLining het volgende:
Op zo'n 25.000km afgelopen jaar, auto en motor, 4 boetes gehad. Iets van ¤300 bij elkaar. Valt allemaal nog wel mee aangezien ik praktisch altijd minstens 10kmh boven Vmax rij..
Daar zit ik serieus over na te denken want ik begin de Alp een beetje beu te worden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi moment om een andere fiets te kopen
Ik heb gehoord dat als je choke naar de klote is, heel je blok binnen 50 km vastloopt. Beter een nieuwe fiets kopen ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mooi moment om een andere fiets te kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Idiootquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Deze gast bedoelde ik dus
http://www.bd.nl/regio/11(...)ijmenseweg-1.3890306
Valt me mee de reacties, niet eens nekschot etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:06 schreef BlackLining het volgende:
Deze gast bedoelde ik dus
http://www.bd.nl/regio/11(...)ijmenseweg-1.3890306
Leuk hequote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
Man man, nu ik mij tegenwoordig nog slechts op 2 wielen voortbeweeg valt het mij op hoeveel mensen (en dan met name automobilisten en fietsers) gewoon hélemaal níet uitkijken in het verkeer![]()
Onverantwoord gewoonquote:
Ik verbaas mij meer als ik eens een rit heb zonder dat er een aanslag op mij gepleegd wordtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:57 schreef StateOfMind het volgende:
Man man, nu ik mij tegenwoordig nog slechts op 2 wielen voortbeweeg valt het mij op hoeveel mensen (en dan met name automobilisten en fietsers) gewoon hélemaal níet uitkijken in het verkeer![]()
Die gast die bij de eerste bocht al op z'n bek gaat en al meteen onherkenbaar isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:15 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)-regen-veel-lol.html
![]()
De eerste die langsvliegt is gewoon een allroadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:16 schreef Geerd het volgende:
http://www.motormeuk.nl/b(...)er-snel-te-gaan.html
lol
Naaisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:16 schreef Geerd het volgende:
lol
Gheheh. Levensmoe.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:16 schreef Geerd het volgende:
lol
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef klawie het volgende:
iedereen is zeker aan het rijden of in assen
ik mag ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef StateOfMind het volgende:[quote]
Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog![]()
Maar ik mag en kan nog niet motor rijden
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Shark helm binnengekomen maar hij past me niet. Mn neus is te groot
teveel gelogen tegen je nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Shark helm binnengekomen maar hij past me niet. Mn neus is te groot
Ik stak mijn neus teveel in andermans zakenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:34 schreef klawie het volgende:
[..]
teveel gelogen tegen je nieuwe vriendin![]()
of ergens anders in waar het alleen nat wordquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik stak mijn neus teveel in andermans zaken
De natte neuzen showquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef klawie het volgende:
[..]
of ergens anders in waar het alleen nat word
ik trouwens pas nieuwe voor remschijven gemonteerd hequote:
Als je het bier maar koud hebt staan, want er hoort bier bij het sleutelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:38 schreef klawie het volgende:
[..]
ik trouwens pas nieuwe voor remschijven gemonteerd heremt nu als een trein ik kom jou alleen nog een keer ontvoeren voor achterschijf en ketting
ga ik allemaal regelen danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je het bier maar koud hebt staan, want er hoort bier bij het sleutelen
mooi mooi mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
Na 4 jaar compleet motor-loos geweest te zijn, vandaag mijn nieuwe brommer opgehaald![]()
Een 2007 Triumph Daytona in het knalrood zoals het hoort. Paar leuke extra's erop dus dat is helemaal perfect.
Nu maar hopen op mooi zomerweer maar vandaag toch gelijk al even 150km op te teller erbij gezet.
[ afbeelding ]
Hè, een witte power rangerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
Na 4 jaar compleet motor-loos geweest te zijn, vandaag mijn nieuwe brommer opgehaald![]()
Een 2007 Triumph Daytona in het knalrood zoals het hoort. Paar leuke extra's erop dus dat is helemaal perfect.
Nu maar hopen op mooi zomerweer maar vandaag toch gelijk al even 150km op te teller erbij gezet.
[ afbeelding ]
Niet meteen remblokken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:38 schreef klawie het volgende:
[..]
ik trouwens pas nieuwe voor remschijven gemonteerd heremt nu als een trein ik kom jou alleen nog een keer ontvoeren voor achterschijf en ketting
een dag te laatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
schandaligquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn, ik wil er misschien toch wel keer licht racertje naast
Net moest ik even snel een dorp verderop iets afleveren, op terug weg binnendoor een stukje parallel gereden aan de snelweg en viel me opeens op dat ik sneller reed dan de auto's op de snelweg![]()
Voordat iedereen MF gevoelens krijgt, het was een rechte weg tussen de weilanden (en snelweg) en zonder zijwegen etc.
quote:
Op naar de volgende rit!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:56 schreef Salatrel het volgende:
stelletje trage slakken de rest die bij de rit waren zegzijn nog niet thuis
heb zelfs nog ff mijn ketting gedaan toen ik thuis kwam
Niet te dichtbij, dan wordt gummie bang met zijn knetterpijp!quote:
nou ik wel eigenlijk wel even een currywurst eten want die werd me bij de limburgrit ook al door de neus geboordquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet te dichtbij, dan wordt gummie bang met zijn knetterpijp!
oja jij had een adresje in rotterdam hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef einschtein het volgende:
Ook ik ben weer terug, met een omweg want moest nog wat halen.
currywurst?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou ik wel eigenlijk wel even een currywurst eten want die werd me bij de limburgrit ook al door de neus geboord
Ja, ik moet in Kralingen zijn. Maar zocht een Etos/DA-achtige winkel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oja jij had een adresje in rotterdam heDeka en ik stonden ons al af te vragen waar jij naartoe ging omdat je bij stoplicht rechtdoor stond
Was mooie race, alleen dat van Lorenzo moest ook wel om de 2 minuten gezegd worden. Begrijp me niet verkeerd 1000x respect, maar dat constant melden is beetje overbodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef Salatrel het volgende:
[MotoGP] Uitslag Grand Prix van Nederland
respect voor Lorenzo toch nog 5e geworden met zijn gebroken sleutelbeenen eindelijk weer eens een zege voor Rossi
zeiden ze dat op tv zo vaak ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was mooie race, alleen dat van Lorenzo moest ook wel om de 2 minuten gezegd worden. Begrijp me niet verkeerd 1000x respect, maar dat constant melden is beetje overbodig.
Sowieso is dat vaak al lastig voor vrouwenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Bokkepootje het volgende:
Autorijden is best lastig als je de afgelopen 2 maanden alleen maar een motorfiets bestuurd hebt..![]()
Gister met inparkeren dacht ik kleiner te zijn dan ik wasNu een flinke kras op de auto van me pa...
![]()
Gelukkig kon die er wel om lachen
Ik was dezelfde dag tegen me nichtje aan het verkondigen dat ik nog nooit schade had gereden...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso is dat vaak al lastig voor vrouwen
Ik heb wel vaker schade gereden. Maar nog nooit mijn schuld geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik was dezelfde dag tegen me nichtje aan het verkondigen dat ik nog nooit schade had gereden...
karma is een bitchquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik was dezelfde dag tegen me nichtje aan het verkondigen dat ik nog nooit schade had gereden...
remblokken waren nog goed dus die heb ik op nieuw glad geschuurdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet meteen remblokken?
Neem een open eind ketting. Dan dan je met een klein half uur klaar
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Stukje Duitsland moet wel kunnen naar Bad Bentheim veur currywurst
Mooi ding.. Dipi toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat ken ik nogquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kan ook echt niet meer met de auto omgaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Bokkepootje het volgende:
Autorijden is best lastig als je de afgelopen 2 maanden alleen maar een motorfiets bestuurd hebt..![]()
Gister met inparkeren dacht ik kleiner te zijn dan ik wasNu een flinke kras op de auto van me pa...
![]()
Gelukkig kon die er wel om lachen
Mag je nu even op http://www.google.de kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ga jij trouwens nog een keer die andere spiegel ook rood maken?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mag je nu even op http://www.google.de kijken.
Nee, komt wel. Alleen beroerde spuiters bij mij in de buurt, ken wel iemand maar meh.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog een keer die andere spiegel ook rood maken?
Of is dit een soort geheugensteuntje? Zo van Rood is Rechts?![]()
Speciaal voor jou curryworst. KneusTeun en ik moeten toch voorrijden en zullen dan ook de beste curryworst tent gaan beoordelen dmv culinair voorproeven.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik nogGeen Duitsland gezien vorige keer.
en om de uitdaging nog groter te maken mogen er van de power rangers onder ons ook geen onverharde wegen in de route zittenquote:Op zondag 30 juni 2013 08:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou curryworst. KneusTeun en ik moeten toch voorrijden en zullen dan ook de beste curryworst tent gaan beoordelen dmv culinair voorproeven.
Zitten er ook niet in, denk dat Gummie de route wel kan plaatsen hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en om de uitdaging nog groter te maken mogen er van de power rangers onder ons ook geen onverharde wegen in de route zitten
maar ze wonen al in brabant?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef BlackLining het volgende:
Pff, van die mensen die zo heel demonstratief hun oren dichthouden als je gewoon rustig voorbij komt rijden op de motor
Ga toch in een hutje op de hei wonen zeg
Midden in de stad welquote:
Schorem van het Motorforum, wat ik je brom!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Dekatria het volgende:
"Nou heeft deze motorrijder een schuine kentekenplaat. Mag dat eigenlijk Koos?"
't Is wat..quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Schorem van het Motorforum, wat ik je brom!
"nou, kijk in het wetboek staan duidelijke regels betreffende het monteren of bevestigen bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla ik heb altijd gelijk einde discussie"quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Dekatria het volgende:
"Nou heeft deze motorrijder een schuine kentekenplaat. Mag dat eigenlijk Koos?"
Dan weten we al meteen watvoor vlees we in de kuip hebben!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Schorem van het Motorforum, wat ik je brom!
je had gisteren een kans om (redelijk) in de buurt in een groep te rijdenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Bokkepootje het volgende:
Dat was Rotterdam weer, volgende keer maar bellen voordat ik spontaan langsga.
Btw, het wordt nu wel saai altijd maar alleen te moeten rijden.. Genoeg motoren op de weg maar toch niet dat groepsgevoel. Opzoek naar een clubje in Zeeland denk ik
Zolang de ritjes op een zaterdag gereden worden kan ik nooit meequote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had gisteren een kans om (redelijk) in de buurt in een groep te rijden
uit filmpje van de Baron?quote:
jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
uit filmpje van de Baron?
Vind hem ook geniaal!
En dan niet meerijden met de ritquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Bokkepootje het volgende:
Dat was Rotterdam weer, volgende keer maar bellen voordat ik spontaan langsga.
Btw, het wordt nu wel saai altijd maar alleen te moeten rijden.. Genoeg motoren op de weg maar toch niet dat groepsgevoel. Opzoek naar een clubje in Zeeland denk ik
Doe ik als ik thuis ben. Op mobiel gaat mij niet lukken met mijn skills.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zitten er ook niet in, denk dat Gummie de route wel kan plaatsen hier.
gisteren van me motor op een snorscooter gestapt dan is het verschil grootquote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Skv het volgende:
Het was weer 'kijk mij een koekblik hebben'-dag. Boulevard was vol met Lambo's, Ferrari's en dat soort ellende.Relatief weinig motoren gezien alleen.. Terwijl het heerlijk rijweer was!
Ook even gespeeld met de FZR van een maatje van me. Voelt toch als wat meer 'motor' onder de kont, toen ik weer op mijn eigen stapte was het net een grote brommer.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:35 schreef klawie het volgende:
[..]
gisteren van me motor op een snorscooter gestapt dan is het verschil groot
Fzr is ook een heerlijke motor. Voelt lomp aan totdat gas open gaat. Dan wordt het een lichtvoetig krengquote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Skv het volgende:
Het was weer 'kijk mij een koekblik hebben'-dag. Boulevard was vol met Lambo's, Ferrari's en dat soort ellende.Relatief weinig motoren gezien alleen.. Terwijl het heerlijk rijweer was!
Ook even gespeeld met de FZR van een maatje van me. Voelt toch als wat meer 'motor' onder de kont, toen ik weer op mijn eigen stapte was het net een grote brommer.
Yeah. En het scheelt 100 paarden met mijn eigen fiets.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Fzr is ook een heerlijke motor. Voelt lomp aan totdat gas open gaat. Dan wordt het een lichtvoetig kreng
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef einschtein het volgende:
Een fucking eend geraakt op de snelweg.Auto voor me week opeens uit, voor mij was het te laat want ik zag die schijt beesten te laat. En toen dacht ik 'no way dat ik dat ga halen', dus ook niet meer gedacht.
Erg spijtig voor het beestje, maar mijn leven gaat voor.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Yeah. En het scheelt 100 paarden met mijn eigen fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |