Nee hoor, ik ben er nogquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef klawie het volgende:
iedereen is zeker aan het rijden of in assen
ik mag ook nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef StateOfMind het volgende:[quote]
Op zaterdag 29 juni 2013 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog![]()
Maar ik mag en kan nog niet motor rijden
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Shark helm binnengekomen maar hij past me niet. Mn neus is te groot
teveel gelogen tegen je nieuwe vriendinquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:29 schreef Gummiebeer het volgende:
![]()
Shark helm binnengekomen maar hij past me niet. Mn neus is te groot
Ik stak mijn neus teveel in andermans zakenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:34 schreef klawie het volgende:
[..]
teveel gelogen tegen je nieuwe vriendin![]()
of ergens anders in waar het alleen nat wordquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik stak mijn neus teveel in andermans zaken
De natte neuzen showquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:35 schreef klawie het volgende:
[..]
of ergens anders in waar het alleen nat word
ik trouwens pas nieuwe voor remschijven gemonteerd hequote:
Als je het bier maar koud hebt staan, want er hoort bier bij het sleutelenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:38 schreef klawie het volgende:
[..]
ik trouwens pas nieuwe voor remschijven gemonteerd heremt nu als een trein ik kom jou alleen nog een keer ontvoeren voor achterschijf en ketting
ga ik allemaal regelen danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als je het bier maar koud hebt staan, want er hoort bier bij het sleutelen
mooi mooi mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
Na 4 jaar compleet motor-loos geweest te zijn, vandaag mijn nieuwe brommer opgehaald![]()
Een 2007 Triumph Daytona in het knalrood zoals het hoort. Paar leuke extra's erop dus dat is helemaal perfect.
Nu maar hopen op mooi zomerweer maar vandaag toch gelijk al even 150km op te teller erbij gezet.
[ afbeelding ]
Hè, een witte power rangerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
Na 4 jaar compleet motor-loos geweest te zijn, vandaag mijn nieuwe brommer opgehaald![]()
Een 2007 Triumph Daytona in het knalrood zoals het hoort. Paar leuke extra's erop dus dat is helemaal perfect.
Nu maar hopen op mooi zomerweer maar vandaag toch gelijk al even 150km op te teller erbij gezet.
[ afbeelding ]
Niet meteen remblokken?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:38 schreef klawie het volgende:
[..]
ik trouwens pas nieuwe voor remschijven gemonteerd heremt nu als een trein ik kom jou alleen nog een keer ontvoeren voor achterschijf en ketting
een dag te laatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |