je had gisteren een kans om (redelijk) in de buurt in een groep te rijdenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Bokkepootje het volgende:
Dat was Rotterdam weer, volgende keer maar bellen voordat ik spontaan langsga.
Btw, het wordt nu wel saai altijd maar alleen te moeten rijden.. Genoeg motoren op de weg maar toch niet dat groepsgevoel. Opzoek naar een clubje in Zeeland denk ik
Zolang de ritjes op een zaterdag gereden worden kan ik nooit meequote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had gisteren een kans om (redelijk) in de buurt in een groep te rijden
uit filmpje van de Baron?quote:
jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
uit filmpje van de Baron?
Vind hem ook geniaal!
En dan niet meerijden met de ritquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Bokkepootje het volgende:
Dat was Rotterdam weer, volgende keer maar bellen voordat ik spontaan langsga.
Btw, het wordt nu wel saai altijd maar alleen te moeten rijden.. Genoeg motoren op de weg maar toch niet dat groepsgevoel. Opzoek naar een clubje in Zeeland denk ik
Doe ik als ik thuis ben. Op mobiel gaat mij niet lukken met mijn skills.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zitten er ook niet in, denk dat Gummie de route wel kan plaatsen hier.
gisteren van me motor op een snorscooter gestapt dan is het verschil grootquote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Skv het volgende:
Het was weer 'kijk mij een koekblik hebben'-dag. Boulevard was vol met Lambo's, Ferrari's en dat soort ellende.Relatief weinig motoren gezien alleen.. Terwijl het heerlijk rijweer was!
Ook even gespeeld met de FZR van een maatje van me. Voelt toch als wat meer 'motor' onder de kont, toen ik weer op mijn eigen stapte was het net een grote brommer.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:35 schreef klawie het volgende:
[..]
gisteren van me motor op een snorscooter gestapt dan is het verschil groot
Fzr is ook een heerlijke motor. Voelt lomp aan totdat gas open gaat. Dan wordt het een lichtvoetig krengquote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Skv het volgende:
Het was weer 'kijk mij een koekblik hebben'-dag. Boulevard was vol met Lambo's, Ferrari's en dat soort ellende.Relatief weinig motoren gezien alleen.. Terwijl het heerlijk rijweer was!
Ook even gespeeld met de FZR van een maatje van me. Voelt toch als wat meer 'motor' onder de kont, toen ik weer op mijn eigen stapte was het net een grote brommer.
Yeah. En het scheelt 100 paarden met mijn eigen fiets.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Fzr is ook een heerlijke motor. Voelt lomp aan totdat gas open gaat. Dan wordt het een lichtvoetig kreng
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef einschtein het volgende:
Een fucking eend geraakt op de snelweg.Auto voor me week opeens uit, voor mij was het te laat want ik zag die schijt beesten te laat. En toen dacht ik 'no way dat ik dat ga halen', dus ook niet meer gedacht.
Erg spijtig voor het beestje, maar mijn leven gaat voor.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Yeah. En het scheelt 100 paarden met mijn eigen fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |