quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Stukje Duitsland moet wel kunnen naar Bad Bentheim veur currywurst
Mooi ding.. Dipi toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:07 schreef BRooster het volgende:
Na 4 jaar compleet motor-loos geweest te zijn, vandaag mijn nieuwe brommer opgehaald![]()
Een 2007 Triumph Daytona in het knalrood zoals het hoort. Paar leuke extra's erop dus dat is helemaal perfect.
Nu maar hopen op mooi zomerweer maar vandaag toch gelijk al even 150km op te teller erbij gezet.
[ afbeelding ]
Ja, dat ken ik nogquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik kan ook echt niet meer met de auto omgaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Bokkepootje het volgende:
Autorijden is best lastig als je de afgelopen 2 maanden alleen maar een motorfiets bestuurd hebt..![]()
Gister met inparkeren dacht ik kleiner te zijn dan ik wasNu een flinke kras op de auto van me pa...
![]()
Gelukkig kon die er wel om lachen
Mag je nu even op http://www.google.de kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Ga jij trouwens nog een keer die andere spiegel ook rood maken?quote:Op zondag 30 juni 2013 01:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Mag je nu even op http://www.google.de kijken.
Nee, komt wel. Alleen beroerde spuiters bij mij in de buurt, ken wel iemand maar meh.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ga jij trouwens nog een keer die andere spiegel ook rood maken?
Of is dit een soort geheugensteuntje? Zo van Rood is Rechts?![]()
Speciaal voor jou curryworst. KneusTeun en ik moeten toch voorrijden en zullen dan ook de beste curryworst tent gaan beoordelen dmv culinair voorproeven.quote:Op zondag 30 juni 2013 01:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik nogGeen Duitsland gezien vorige keer.
en om de uitdaging nog groter te maken mogen er van de power rangers onder ons ook geen onverharde wegen in de route zittenquote:Op zondag 30 juni 2013 08:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou curryworst. KneusTeun en ik moeten toch voorrijden en zullen dan ook de beste curryworst tent gaan beoordelen dmv culinair voorproeven.
Zitten er ook niet in, denk dat Gummie de route wel kan plaatsen hier.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en om de uitdaging nog groter te maken mogen er van de power rangers onder ons ook geen onverharde wegen in de route zitten
maar ze wonen al in brabant?quote:Op zondag 30 juni 2013 13:21 schreef BlackLining het volgende:
Pff, van die mensen die zo heel demonstratief hun oren dichthouden als je gewoon rustig voorbij komt rijden op de motor
Ga toch in een hutje op de hei wonen zeg
Midden in de stad welquote:
Schorem van het Motorforum, wat ik je brom!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Dekatria het volgende:
"Nou heeft deze motorrijder een schuine kentekenplaat. Mag dat eigenlijk Koos?"
't Is wat..quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Schorem van het Motorforum, wat ik je brom!
"nou, kijk in het wetboek staan duidelijke regels betreffende het monteren of bevestigen bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla ik heb altijd gelijk einde discussie"quote:Op zondag 30 juni 2013 14:36 schreef Dekatria het volgende:
"Nou heeft deze motorrijder een schuine kentekenplaat. Mag dat eigenlijk Koos?"
Dan weten we al meteen watvoor vlees we in de kuip hebben!quote:Op zondag 30 juni 2013 14:49 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Schorem van het Motorforum, wat ik je brom!
je had gisteren een kans om (redelijk) in de buurt in een groep te rijdenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Bokkepootje het volgende:
Dat was Rotterdam weer, volgende keer maar bellen voordat ik spontaan langsga.
Btw, het wordt nu wel saai altijd maar alleen te moeten rijden.. Genoeg motoren op de weg maar toch niet dat groepsgevoel. Opzoek naar een clubje in Zeeland denk ik
Zolang de ritjes op een zaterdag gereden worden kan ik nooit meequote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je had gisteren een kans om (redelijk) in de buurt in een groep te rijden
uit filmpje van de Baron?quote:
jaquote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
uit filmpje van de Baron?
Vind hem ook geniaal!
En dan niet meerijden met de ritquote:Op zondag 30 juni 2013 15:43 schreef Bokkepootje het volgende:
Dat was Rotterdam weer, volgende keer maar bellen voordat ik spontaan langsga.
Btw, het wordt nu wel saai altijd maar alleen te moeten rijden.. Genoeg motoren op de weg maar toch niet dat groepsgevoel. Opzoek naar een clubje in Zeeland denk ik
Doe ik als ik thuis ben. Op mobiel gaat mij niet lukken met mijn skills.quote:Op zondag 30 juni 2013 12:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zitten er ook niet in, denk dat Gummie de route wel kan plaatsen hier.
gisteren van me motor op een snorscooter gestapt dan is het verschil grootquote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Skv het volgende:
Het was weer 'kijk mij een koekblik hebben'-dag. Boulevard was vol met Lambo's, Ferrari's en dat soort ellende.Relatief weinig motoren gezien alleen.. Terwijl het heerlijk rijweer was!
Ook even gespeeld met de FZR van een maatje van me. Voelt toch als wat meer 'motor' onder de kont, toen ik weer op mijn eigen stapte was het net een grote brommer.
quote:Op zondag 30 juni 2013 20:35 schreef klawie het volgende:
[..]
gisteren van me motor op een snorscooter gestapt dan is het verschil groot
Fzr is ook een heerlijke motor. Voelt lomp aan totdat gas open gaat. Dan wordt het een lichtvoetig krengquote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Skv het volgende:
Het was weer 'kijk mij een koekblik hebben'-dag. Boulevard was vol met Lambo's, Ferrari's en dat soort ellende.Relatief weinig motoren gezien alleen.. Terwijl het heerlijk rijweer was!
Ook even gespeeld met de FZR van een maatje van me. Voelt toch als wat meer 'motor' onder de kont, toen ik weer op mijn eigen stapte was het net een grote brommer.
Yeah. En het scheelt 100 paarden met mijn eigen fiets.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
Fzr is ook een heerlijke motor. Voelt lomp aan totdat gas open gaat. Dan wordt het een lichtvoetig kreng
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef einschtein het volgende:
Een fucking eend geraakt op de snelweg.Auto voor me week opeens uit, voor mij was het te laat want ik zag die schijt beesten te laat. En toen dacht ik 'no way dat ik dat ga halen', dus ook niet meer gedacht.
Erg spijtig voor het beestje, maar mijn leven gaat voor.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:11 schreef Skv het volgende:
[..]
Yeah. En het scheelt 100 paarden met mijn eigen fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |