Ik weeg net 70kg, dus dat rukje aan het stuur kost mij wat meer moeitequote:Op donderdag 27 juni 2013 17:10 schreef KneusTeun het volgende:
ik vind het niet zo lastig, gewoon bok naar beneden trappen en rukje aan het stuur. maar ik ben bijna 1.90 en 100 kilo, dus heb me postuur mee denk ik
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik weeg net 70kg, dus dat rukje aan het stuur kost mij wat meer moeite
http://video.sport1.nl/ma(...)aar-ten-val-in-assenquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef Salatrel het volgende:
Geen lorenzo tijdens de TT gebroken sleutelbeen
Maar je bent ook niet meer de jongstequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:10 schreef Sounddragon het volgende:
De AT ging easydepeasy op de bok; dat is met de Kawazuipie wel anders; dat kost best wel wat moeite, en ik ben geen slapjanusje
Ik raapte hem vanuit stabiele zijligging op alsof het een Puch Maxi was, dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet meer de jongste
ga jij nog naar de rit?????quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
Maar je bent ook niet meer de jongste
Nope, pappa dienst die dag. Ik ga fietsbanden plakkenquote:
die brengen we naar louwrenburg kinderen naar opa en oma vrouw een fake pinpas om te winkelen komt ze toch pas laat in de middag achterquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
Nope, pappa dienst die dag. Ik ga fietsbanden plakken
De sloep al laten donderen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik raapte hem vanuit stabiele zijligging op alsof het een Puch Maxi was, dus dat zal wel meevallen.
Nee, ik zou niet weten waaromquote:
Ja ik deed toen lessen bij Paul Lam, en ben toen wel een paar keer zon figuur met busa en verlengde achterbrug tegengekomen..quote:
volgens die website zit ik in Duitslandquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
http://video.sport1.nl/ma(...)aar-ten-val-in-assen
![]()
Zal wel door de mobiele versie van de site komenquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens die website zit ik in Duitslandvolgens mij ben ik toch echt in de intercity naar Leeuwarden gestapt...
Met de motor?quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens die website zit ik in Duitslandvolgens mij ben ik toch echt in de intercity naar Leeuwarden gestapt...
NS wifi? Dat loopt via een duitse serverquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als Travis pastrana het kan moet het mij ook lukkenquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met de motor?
Kun je dus tóch aquaplanen met een motor![]()
Ga is kaartjes knippen kuco!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als Travis pastrana het kan moet het mij ook lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |