Mooi ding wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef vannelle het volgende:
Ik heb een motorklomp!
[ afbeelding ]
Motor stond wat te schuin naar mijn smaak en ik had geen plankje, dan maar zo.
Maat van me heeft ook zo eentje, volgens mij. Alleen dan in het zwart met paarse striping.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:57 schreef vannelle het volgende:
Ik heb een motorklomp!
[ afbeelding ]
Motor stond wat te schuin naar mijn smaak en ik had geen plankje, dan maar zo.
begrenzerquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:08 schreef BlackLining het volgende:
Ah, nieuwe begrenzer is binnenToch voor dat laatste beetje nog maar een 35kW kitje erin in plaats van 25kW. Kon het toch niet laten.
Maandje of 9.. Alleen dit seizoen nog. Maar goed, ik kom maar zelden vermogen te kort, en ik hou het liever goed verzekerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:11 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
begrenzerhoelang moet je nog dan?
30eu? Shit, ja, dan is het logisch dat je het doet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maandje of 9.. Alleen dit seizoen nog. Maar goed, ik kom maar zelden vermogen te kort, en ik hou het liever goed verzekerdKon nu voor 30 euro dit kitje achterover drukken, en voor 13 pk meer heb ik dat wel over. Daarbij is deze gunstiger want die zit in het spruitstuk, de andere op de gasschuif. Dat is veel te kut met mengsel afstellen.
Oh dat is niet veel 30 euroquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maandje of 9.. Alleen dit seizoen nog. Maar goed, ik kom maar zelden vermogen te kort, en ik hou het liever goed verzekerdKon nu voor 30 euro dit kitje achterover drukken, en voor 13 pk meer heb ik dat wel over. Daarbij is deze gunstiger want die zit in het spruitstuk, de andere op de gasschuif. Dat is veel te kut met mengsel afstellen.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:20 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
Spam, mede mogelijk gemaakt door yreal.
Mijn oplossing was 2900 euroquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:55 schreef BlackLining het volgende:
Nee precies, normaal zou dat ¤400 ongeveer kosten, dan laat maar
Heeft niet geholpen though, zij zien WOB niet als beroep, meende ik te lezen.quote:
ik krijg ze ook, komt helemaal goed.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heeft niet geholpen though, zij zien WOB niet als beroep, meende ik te lezen.
Moet jij de documenten nog hebben?
Dat kan je gewoon doen hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:05 schreef BlackLining het volgende:
Ik had er nog één van 19 te hard in de automaar destijds was de APK van dat hok verlopen, dus ik heb verder wijselijk mijn bek gehouden over die boete
Tot een paar maanden terug woonde ik in een zogenaamde prachtwijk (het was gewoon een teringbende: multiculti van het slechte soort, criminaliteit enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:51 schreef Tankiej het volgende:
[..]
[..]
Over een busa gesproken trouwens, een collega bevestigde toch eer eens het grote vooroordeel wat betreft busa's. Een antiliaanse collega rijdt nu op een ZZR600, maar hij vertelde dat hij eigenlijk graag een busa wil met verlengde achterbrug.. Het verbaasde me helemaal niks
Rotterdam ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tot een paar maanden terug woonde ik in een zogenaamde prachtwijk (het was gewoon een teringbende: multiculti van het slechte soort, criminaliteit enzo) en het barstte er van de Antilianen op Busa's mét verlengde achterbrug
![]()
De Marokkaanse dealers/straattuig (ook daar barstte het van) reden dan weer massaal op die 180cc scooters![]()
Godzijdank woon ik nu in een piepklein rustig dorpje aan de Maas in het groen
Hoe heb jij je examen dan gehaald?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:46 schreef kepler het volgende:
Misschien een hele stomme vraag (aan mensen met ook een XTZ 750), is er een slimme manier om hem op de middenbok te krijgen??Ik ben zelf niet heel sterk/zwaar en het lukt me niet (en ben bang dat hij omflikkert
). Ketting smeren gaat zo moeilijk anders
(of anders maar zo'n krik-ding kopen om het achterwiel op te tillen)
Die motor woog praktisch de helft van wat deze motor weegtquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Hoe heb jij je examen dan gehaald?Daar moet je de motor ook op de bok zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |