SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorclub topic #1119: 1 Alp is geen Alp, 2 Alp is een projectquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat staat er achter de , dat kan ik niet zien in de mobiele layout
Ik heb de MPR3 er nu 7k km onder zitten, geweldige banden! Lekker veel grip met een droog én nat wegdekquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die iets nuttigs kan zeggen over de volgende achterbanden?
Bridgestone T30
Conti road attack 2
Michelin pilot road 2 of 3
Moet een nieuwe achterband, heb voor nu een Bridgestone S20 die nog wel even meegaat dus voorkeur gaat ook licht naar de T30 omdat dan voor en achter hetzelfde merk blijft.
Of maakt dat geen reet uit?
Ben sowieso van plan om van een 190/50 naar een 190/55 te gaan.
Even op zijn kant houdenquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat staat er achter de , dat kan ik niet zien in de mobiele layout
quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:13 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Dit snap ik dan weer wel.Blijf dat een mooie fiets vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen vraag ik me af of dat zo'n enkele cilinder fijn is op lange rit.
En moet de blauwe kleurstelling hebben
Edit:
En dit lijkt me weer net iets te zwaar voor lol.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Hoeveel ga je rijden? Ik zou zeggen Conti, dat geeft super grip en vertrouwen. Ik heb nog nooit zo lekker door de bocht kunnen komen als op deze banden. Echter verwacht ik dat ze er na 7 á 8.000km al weer klaar mee zijn,althans de achterband. Voor lijkt nauwelijks te slijten, maar da's vrij normaal.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:12 schreef DarkNoize het volgende:
Iemand die iets nuttigs kan zeggen over de volgende achterbanden?
Bridgestone T30
Conti road attack 2
Michelin pilot road 2 of 3
Moet een nieuwe achterband, heb voor nu een Bridgestone S20 die nog wel even meegaat dus voorkeur gaat ook licht naar de T30 omdat dan voor en achter hetzelfde merk blijft.
Of maakt dat geen reet uit?
Ben sowieso van plan om van een 190/50 naar een 190/55 te gaan.
Stiekem is dat toch wel een erg mooie machine jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijf dat een mooie fiets vinden!
Alleen vraag ik me af of dat zo'n enkele cilinder fijn is op lange rit.
En moet de blauwe kleurstelling hebben
Edit: [ afbeelding ]
En dit lijkt me weer net iets te zwaar voor lol.
Tering, 262kgquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Dekatria het volgende:
Die S10 heeft teveel stickers mijns inziens. Rij je mee voor lul door het normale verkeer.
Vind de S10 an sich echter wel een mooie machine ja, zou er wel een keer een proefritje op willen maken, puur om het gevoel van een 1200 eens te hebben. Besef me echter wel dat voor m'n reizen dat ding nooit zou werken, als'ie omflikkert ben ik de lul met dat gewicht.
Ja dus zo'n 660 zou veel "leuker" zijn, kan je nog beetje mee gooien en smijten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:27 schreef Dekatria het volgende:
Die S10 heeft teveel stickers mijns inziens. Rij je mee voor lul door het normale verkeer.
Vind de S10 an sich echter wel een mooie machine ja, zou er wel een keer een proefritje op willen maken, puur om het gevoel van een 1200 eens te hebben. Besef me echter wel dat voor m'n reizen dat ding nooit zou werken, als'ie omflikkert ben ik de lul met dat gewicht.
Ah, Yamaharleyquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
Kon het niet laten en toch snel een rondje gereden. Getik werd wel een stuk minder, maar ik hoor het nog wel. Ik heb trouwens een xtz 750 (en niet voor werk nodig).
Voordat ik er echt aan ga sleutelen wil ik hem eigenlijk laten checken bij een garage. Zodat ik tenminste een goede baseline heb
Goede keuzequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
Kon het niet laten en toch snel een rondje gereden. Getik werd wel een stuk minder, maar ik hoor het nog wel. Ik heb trouwens een xtz 750 (en niet voor werk nodig).
Voordat ik er echt aan ga sleutelen wil ik hem eigenlijk laten checken bij een garage. Zodat ik tenminste een goede baseline heb
kontmassage is goed voor de bloedsomloopquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Blijf dat een mooie fiets vinden!
Alleen vraag ik me af of dat zo'n enkele cilinder fijn is op lange rit.
En dat is nog zonder er iets aan te verspijkeren. Beugeltje hier, topkoffertje daar, dat tikt aardig aan allemaal.quote:
Hoeveel ik ga rijden weet ik niet, hangt van het weer afquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hoeveel ga je rijden? Ik zou zeggen Conti, dat geeft super grip en vertrouwen. Ik heb nog nooit zo lekker door de bocht kunnen komen als op deze banden. Echter verwacht ik dat ze er na 7 á 8.000km al weer klaar mee zijn,althans de achterband. Voor lijkt nauwelijks te slijten, maar da's vrij normaal.
Kom je veel op de snelweg zou ik daar niet aan beginnen.
Hierna gooi ik er nog een keer zo'n Conti RA2 achterband op. Daarna zouden ze allebei wel klaar meten zijn en dan ga ik Dunlop Roadsmart 2 proberen. Voor de Conti's niets dan lof, maar met 20.000km per jaar zou me dat bijna drie sets banden gaan kosten. En da's net wat te gortig, want goedkoop zijn ze niet.
Hiervoor Pirelli Diablo Rosso (lekker bandje maar slijt te hard, en te duur), Bridgetone BT023 (geen grip) en Michelin Pilot Road 2 (last van cupping, maar gingen wel lang mee) gehad.
Wat jij omschrijft kan wel is hetzelfde als bij mij zijn, alleen is het bij mij denk ik wel de nokkenas ketting, in het begin in ze twee en lichte tikerdetik te horen, als ie eenmal warm is is het weg.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:32 schreef kepler het volgende:
Kon het niet laten en toch snel een rondje gereden. Getik werd wel een stuk minder, maar ik hoor het nog wel. Ik heb trouwens een xtz 750 (en niet voor werk nodig).
Voordat ik er echt aan ga sleutelen wil ik hem eigenlijk laten checken bij een garage. Zodat ik tenminste een goede baseline heb
Ik ga alleen nog wel naar Assen dit weekend, dus wel een boel km's erbijquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goede keuzepics?
Mijne gaat ook naar de garage, ff een check op alles en nieuw banden.
Hopelijk deze week nog, anders volgende week.
Maar is het dat, of is het wel iets wat na 300km vervelend wordt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kontmassage is goed voor de bloedsomloop
Ja ik breng hem naar een garage van een vriend van me, dus ik hoop dat ie me gelijk wat dingetjes laat zien.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog wel naar Assen dit weekend, dus wel een boel km's erbij
Daarna maar eens wegbrengen. Liefste ergens waar ik ook mee kan kijken, maar daar heb je er vast weinig van.
Oh wacht, ik had even gemist dat je alleen het achterbandje ging doen. Dat is een pure gok. Kan prima werken, kan kut rijden. Ik denk dat er over zo'n combinatie weinig te zeggen is tenzij iemand het al eens heeft geprobeerd op eenzelfde fiets. Bij mij werkt bijvoorbeeld Michelin achter en Pirelli voor werkelijk voor geen meter, Bridgestone voor met dezelfe Michelin achter ging aardig. Maar nog lang niet zo goed als zowel voor als achter de Michelins of Bridgestones.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Hoeveel ik ga rijden weet ik niet, hangt van het weer af![]()
Probeer de snelweg in ieder geval zo veel mogelijk te vermijden. 8.000km vind ik wel redelijk indien er genoeg grip en vertrouwen is.
Grootste probleem is nog dat er door sommige mensen sterk wordt afgeraden om met verschillende merken voor en achter te rijden
Oeh nice, dat ga ik ook even uitvogelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Maegrim het volgende:
Update voor basecampzit een tripplanner in nu, voor meerdaagse trips
klinkt goed, even mee kloten van het weekend
Ik heb geen vrienden met garage helaasquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik breng hem naar een garage van een vriend van me, dus ik hoop dat ie me gelijk wat dingetjes laat zien.
Hij zou hem gratis ook even nalopen.
Wil ook nog even kijken naar stalen remleidingen, maar is ook wel weer duur grapje ben ik bang.
Nouja, als ik alle XTZ eigenaars op MF mag geloven is alles zelf doen een eitjequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden met garage helaas
Dat is inderdaad het probleem. Zou het liefst de Continental Road Attack 2 eronder gooien, maar denk toch dat het dan de T30 wordt, hopelijk gaat die wel samen met de S20.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh wacht, ik had even gemist dat je alleen het achterbandje ging doen. Dat is een pure gok. Kan prima werken, kan kut rijden. Ik denk dat er over zo'n combinatie weinig te zeggen is tenzij iemand het al eens heeft geprobeerd op eenzelfde fiets. Bij mij werkt bijvoorbeeld Michelin achter en Pirelli voor werkelijk voor geen meter, Bridgestone voor met dezelfe Michelin achter ging aardig. Maar nog lang niet zo goed als zowel voor als achter de Michelins of Bridgestones.
zelfs daar heb je ruimte zat om te crossequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Steppen tussen de verkeerslichten, anders word de olie te heet?
Die tweede van rechts, is dat niet een Varadero?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Dekatria het volgende:
Vette foto ja![]()
Nu is natuurlijk wel de vraag, hoe heten de fietsen helemaal links en de tweede van rechts? Links gok ik op een Oer-XL.
Ziet er inderdaad naar uit ja. Maar die linkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die tweede van rechts, is dat niet een Varadero?
SJa middag dienstjes heb je dat hey, vanavond weg met de vriendin zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Salatrel het volgende:
krijg nou de blafhik... denk ga nog even tanken na het werk... begint het opeens te regenen.... dat was niet de afspraakgelijk weer een zooi vuil van de 10 af...... nu lijkt het net alsof ik hem gewassen heb
Waarom ga jij niet eens mee?quote:
Omdat je er dan wel plezier van hebt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand mij dat Supermotard gebeuren nou eens uitleggen?
Zo'n vet hok helemaal prachtig restaureren... en er dan een SM van maken
Zand allergie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand mij dat Supermotard gebeuren nou eens uitleggen?
Zo'n vet hok helemaal prachtig restaureren... en er dan een SM van maken
Ben niet zo sociaal aangelegd, snap ook niet heur waarom ik door de trein mag lopenquote:
Volgende rit is bijna in je achtertuinquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben niet zo sociaal aangelegd, snap ook niet heur waarom ik door de trein mag lopen
Precies. Ik kan ook geen excuus meer bedenkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Volgende rit is bijna in je achtertuin
Wij welquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel komen er hier uit het oosten dan?!?!
Waarom rijden er niet meer lui dan vaker samen?!?!
Best lachen dat Supermotardquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand mij dat Supermotard gebeuren nou eens uitleggen?
Zo'n vet hok helemaal prachtig restaureren... en er dan een SM van maken
Kan anders ook op een allroad heurquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef BlackLining het volgende:
Best lachen dat SupermotardJe kunt gewoon rechtdoor door de stad, maakt niet uit wat er in de weg ligt
Ja hoor, ik kom uit 's-Hertogenbosch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef DarkNoize het volgende:
Zijn er trouwens mensen uit de omgeving Eindhoven die een keertje op zondag een ritje willen doen?
Lijkt me wel gezellig eigenlijk
ik kom uit het oosten. zo'n 15km zuidelijkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel komen er hier uit het oosten dan?!?!
Waarom rijden er niet meer lui dan vaker samen?!?!
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Den Bosch ook goed?
Ik wil wel, maar tot zo ver het oog rijkt zit werkelijk de hele agenda volIk word er echt simpel van. Dan weer dit, dan weer dat...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:09 schreef Tankiej het volgende:
dan ga ik op de motor naar m'n ouders en kan ik daar even rondrijden zaterdag
Ik heb ook zo'n kevlarjeans. Bescherming is prima, je kunt er ook gewoon protectoren in zetten. Kevlar zelf is prima spul.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Kan natuurlijk ook zo'n motorjeans (met kevlar geloof ik) zijn geweest.
Is dat trouwens iets, qua bescherming, zo'n motorjeans?
Of is een textiele of leren motorbroek beter?
Het is dus een goede vervanging voor een 'echte' motorbroek begrijp ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kevlarjeans. Bescherming is prima, je kunt er ook gewoon protectoren in zetten. Kevlar zelf is prima spul.
loop je alleen wel nog steeds op je motorlaarzenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dus een goede vervanging voor een 'echte' motorbroek begrijp ik?
Als je de motor ook voor woon/werk gebruikt en bijvoorbeeld een dagje naar een dierentuin gaat of zo, dan lijkt me dat een stuk prettiger lopen.
moet jij geen veiligheidsschoenen aan dan hmm?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:34 schreef Maegrim het volgende:
Ik kan er gewoon een hele dag in werken, niks aan de hand
Voordat jullie 29 juni hadden gekozen, had ik al aangegeven dat ik die dag niet kan. Dus je moet boos op jezelf worden, niet op mijquote:
Jij kan hendig, want anders zou je dus zomaar wat gaan rijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Voordat jullie 29 juni hadden gekozen, had ik al aangegeven dat ik die dag niet kan. Dus je moet boos op jezelf worden, niet op mij
Die herken ik wel, maar dat was deze echt nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Kan natuurlijk ook zo'n motorjeans (met kevlar geloof ik) zijn geweest.
Is dat trouwens iets, qua bescherming, zo'n motorjeans?
Of is een textiele of leren motorbroek beter?
Je hebt ook van die casual achtige motorschoenenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
loop je alleen wel nog steeds op je motorlaarzen
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij kan hendig, want anders zou je dus zomaar wat gaan rijden.
huur een busa voor een dag. dan kan dat makkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.
Dus ja ik kan, maar niet in de randstad
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
huur een busa voor een dag. dan kan dat makkelijk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
kun je zelfs nog even om via de dolomieten
Smoesjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.
Dus ja ik kan, maar niet in de randstad
Ik bedoelde de broek, sorryquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet jij geen veiligheidsschoenen aan dan hmm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel fatsoenlijke hebben, niet van die simpele dingen die je enkels nauwelijks ondersteunen.quote:
die heb ik. bazen dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt ook van die casual achtige motorschoenen
[ afbeelding ]
![]()
Niet van die nepperts natuurlijk. De ekte zijn baas. Na 10 jaar en kilometers marsen nog steeds goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet je wel fatsoenlijke hebben, niet van die simpele dingen die je enkels nauwelijks ondersteunen.
Ik heb wel werkschoenen, maar ik heb ze al ruim een jaar niet meer aan gehad. Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze nu zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kisten of werkschoenen heeft?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kisten of werkschoenen heeft?
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kisten of werkschoenen heeft?
Whehe slof slof slofquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb ook wel motorlaarzen, maar die zijn net een maatje te groot, dat loopt niet zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |