Oh wacht, ik had even gemist dat je alleen het achterbandje ging doen. Dat is een pure gok. Kan prima werken, kan kut rijden. Ik denk dat er over zo'n combinatie weinig te zeggen is tenzij iemand het al eens heeft geprobeerd op eenzelfde fiets. Bij mij werkt bijvoorbeeld Michelin achter en Pirelli voor werkelijk voor geen meter, Bridgestone voor met dezelfe Michelin achter ging aardig. Maar nog lang niet zo goed als zowel voor als achter de Michelins of Bridgestones.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Hoeveel ik ga rijden weet ik niet, hangt van het weer af![]()
Probeer de snelweg in ieder geval zo veel mogelijk te vermijden. 8.000km vind ik wel redelijk indien er genoeg grip en vertrouwen is.
Grootste probleem is nog dat er door sommige mensen sterk wordt afgeraden om met verschillende merken voor en achter te rijden
Oeh nice, dat ga ik ook even uitvogelen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:35 schreef Maegrim het volgende:
Update voor basecampzit een tripplanner in nu, voor meerdaagse trips
klinkt goed, even mee kloten van het weekend
Ik heb geen vrienden met garage helaasquote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik breng hem naar een garage van een vriend van me, dus ik hoop dat ie me gelijk wat dingetjes laat zien.
Hij zou hem gratis ook even nalopen.
Wil ook nog even kijken naar stalen remleidingen, maar is ook wel weer duur grapje ben ik bang.
Nouja, als ik alle XTZ eigenaars op MF mag geloven is alles zelf doen een eitjequote:Op woensdag 26 juni 2013 20:39 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden met garage helaas
Dat is inderdaad het probleem. Zou het liefst de Continental Road Attack 2 eronder gooien, maar denk toch dat het dan de T30 wordt, hopelijk gaat die wel samen met de S20.quote:Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh wacht, ik had even gemist dat je alleen het achterbandje ging doen. Dat is een pure gok. Kan prima werken, kan kut rijden. Ik denk dat er over zo'n combinatie weinig te zeggen is tenzij iemand het al eens heeft geprobeerd op eenzelfde fiets. Bij mij werkt bijvoorbeeld Michelin achter en Pirelli voor werkelijk voor geen meter, Bridgestone voor met dezelfe Michelin achter ging aardig. Maar nog lang niet zo goed als zowel voor als achter de Michelins of Bridgestones.
zelfs daar heb je ruimte zat om te crossequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Steppen tussen de verkeerslichten, anders word de olie te heet?
Die tweede van rechts, is dat niet een Varadero?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:20 schreef Dekatria het volgende:
Vette foto ja![]()
Nu is natuurlijk wel de vraag, hoe heten de fietsen helemaal links en de tweede van rechts? Links gok ik op een Oer-XL.
Ziet er inderdaad naar uit ja. Maar die linkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die tweede van rechts, is dat niet een Varadero?
SJa middag dienstjes heb je dat hey, vanavond weg met de vriendin zeker?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:57 schreef Salatrel het volgende:
krijg nou de blafhik... denk ga nog even tanken na het werk... begint het opeens te regenen.... dat was niet de afspraakgelijk weer een zooi vuil van de 10 af...... nu lijkt het net alsof ik hem gewassen heb
Waarom ga jij niet eens mee?quote:
Omdat je er dan wel plezier van hebt?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand mij dat Supermotard gebeuren nou eens uitleggen?
Zo'n vet hok helemaal prachtig restaureren... en er dan een SM van maken
Zand allergie?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand mij dat Supermotard gebeuren nou eens uitleggen?
Zo'n vet hok helemaal prachtig restaureren... en er dan een SM van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |