Die herken ik wel, maar dat was deze echt nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Kan natuurlijk ook zo'n motorjeans (met kevlar geloof ik) zijn geweest.
Is dat trouwens iets, qua bescherming, zo'n motorjeans?
Of is een textiele of leren motorbroek beter?
Je hebt ook van die casual achtige motorschoenenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
loop je alleen wel nog steeds op je motorlaarzen
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jij kan hendig, want anders zou je dus zomaar wat gaan rijden.
huur een busa voor een dag. dan kan dat makkelijkquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.
Dus ja ik kan, maar niet in de randstad
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
huur een busa voor een dag. dan kan dat makkelijk
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:48 schreef Salatrel het volgende:
kun je zelfs nog even om via de dolomieten
Smoesjes.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik heb vrijdagavond een feestje in een kleine plaats noord-oost Groningen, zaterdag einde van de middag en avond vieren m'n ouders hun verjaardag. Dus zaterdagochtend lig ik waarschijnlijk bij te komen van het feestje en dan kan ik zaterdag de halve middag even rijden.
Dus ja ik kan, maar niet in de randstad
Ik bedoelde de broek, sorryquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:35 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet jij geen veiligheidsschoenen aan dan hmm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel fatsoenlijke hebben, niet van die simpele dingen die je enkels nauwelijks ondersteunen.quote:
die heb ik. bazen dingenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je hebt ook van die casual achtige motorschoenen
[ afbeelding ]
![]()
Niet van die nepperts natuurlijk. De ekte zijn baas. Na 10 jaar en kilometers marsen nog steeds goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Moet je wel fatsoenlijke hebben, niet van die simpele dingen die je enkels nauwelijks ondersteunen.
Ik heb wel werkschoenen, maar ik heb ze al ruim een jaar niet meer aan gehad. Eerlijk gezegd weet ik niet eens waar ze nu zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Ben ik nou de enige die geen kisten of werkschoenen heeft?
Ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:23 schreef Yreal het volgende:
Whehe slof slof slofquote:Op donderdag 27 juni 2013 14:46 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik heb ook wel motorlaarzen, maar die zijn net een maatje te groot, dat loopt niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |