Volgende rit is bijna in je achtertuinquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben niet zo sociaal aangelegd, snap ook niet heur waarom ik door de trein mag lopen
Precies. Ik kan ook geen excuus meer bedenkenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Volgende rit is bijna in je achtertuin
Wij welquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel komen er hier uit het oosten dan?!?!
Waarom rijden er niet meer lui dan vaker samen?!?!
Best lachen dat Supermotardquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Dekatria het volgende:
Kan iemand mij dat Supermotard gebeuren nou eens uitleggen?
Zo'n vet hok helemaal prachtig restaureren... en er dan een SM van maken
Kan anders ook op een allroad heurquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:19 schreef BlackLining het volgende:
Best lachen dat SupermotardJe kunt gewoon rechtdoor door de stad, maakt niet uit wat er in de weg ligt
Ja hoor, ik kom uit 's-Hertogenbosch.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:20 schreef DarkNoize het volgende:
Zijn er trouwens mensen uit de omgeving Eindhoven die een keertje op zondag een ritje willen doen?
Lijkt me wel gezellig eigenlijk
ik kom uit het oosten. zo'n 15km zuidelijkerquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel komen er hier uit het oosten dan?!?!
Waarom rijden er niet meer lui dan vaker samen?!?!
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:21 schreef BlackLining het volgende:
Den Bosch ook goed?
Ik wil wel, maar tot zo ver het oog rijkt zit werkelijk de hele agenda volIk word er echt simpel van. Dan weer dit, dan weer dat...
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:09 schreef Tankiej het volgende:
dan ga ik op de motor naar m'n ouders en kan ik daar even rondrijden zaterdag
Ik heb ook zo'n kevlarjeans. Bescherming is prima, je kunt er ook gewoon protectoren in zetten. Kevlar zelf is prima spul.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef StateOfMind het volgende:
Kan natuurlijk ook zo'n motorjeans (met kevlar geloof ik) zijn geweest.
Is dat trouwens iets, qua bescherming, zo'n motorjeans?
Of is een textiele of leren motorbroek beter?
Het is dus een goede vervanging voor een 'echte' motorbroek begrijp ik?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n kevlarjeans. Bescherming is prima, je kunt er ook gewoon protectoren in zetten. Kevlar zelf is prima spul.
loop je alleen wel nog steeds op je motorlaarzenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is dus een goede vervanging voor een 'echte' motorbroek begrijp ik?
Als je de motor ook voor woon/werk gebruikt en bijvoorbeeld een dagje naar een dierentuin gaat of zo, dan lijkt me dat een stuk prettiger lopen.
moet jij geen veiligheidsschoenen aan dan hmm?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:34 schreef Maegrim het volgende:
Ik kan er gewoon een hele dag in werken, niks aan de hand
Voordat jullie 29 juni hadden gekozen, had ik al aangegeven dat ik die dag niet kan. Dus je moet boos op jezelf worden, niet op mijquote:
Jij kan hendig, want anders zou je dus zomaar wat gaan rijden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:38 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Voordat jullie 29 juni hadden gekozen, had ik al aangegeven dat ik die dag niet kan. Dus je moet boos op jezelf worden, niet op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |