schandaligquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:53 schreef KneusTeun het volgende:
Damn, ik wil er misschien toch wel keer licht racertje naast
Net moest ik even snel een dorp verderop iets afleveren, op terug weg binnendoor een stukje parallel gereden aan de snelweg en viel me opeens op dat ik sneller reed dan de auto's op de snelweg![]()
Voordat iedereen MF gevoelens krijgt, het was een rechte weg tussen de weilanden (en snelweg) en zonder zijwegen etc.
quote:
Op naar de volgende rit!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:56 schreef Salatrel het volgende:
stelletje trage slakken de rest die bij de rit waren zegzijn nog niet thuis
heb zelfs nog ff mijn ketting gedaan toen ik thuis kwam
Niet te dichtbij, dan wordt gummie bang met zijn knetterpijp!quote:
nou ik wel eigenlijk wel even een currywurst eten want die werd me bij de limburgrit ook al door de neus geboordquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Niet te dichtbij, dan wordt gummie bang met zijn knetterpijp!
oja jij had een adresje in rotterdam hequote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef einschtein het volgende:
Ook ik ben weer terug, met een omweg want moest nog wat halen.
currywurst?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nou ik wel eigenlijk wel even een currywurst eten want die werd me bij de limburgrit ook al door de neus geboord
Ja, ik moet in Kralingen zijn. Maar zocht een Etos/DA-achtige winkel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oja jij had een adresje in rotterdam heDeka en ik stonden ons al af te vragen waar jij naartoe ging omdat je bij stoplicht rechtdoor stond
Was mooie race, alleen dat van Lorenzo moest ook wel om de 2 minuten gezegd worden. Begrijp me niet verkeerd 1000x respect, maar dat constant melden is beetje overbodig.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef Salatrel het volgende:
[MotoGP] Uitslag Grand Prix van Nederland
respect voor Lorenzo toch nog 5e geworden met zijn gebroken sleutelbeenen eindelijk weer eens een zege voor Rossi
zeiden ze dat op tv zo vaak ja?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Was mooie race, alleen dat van Lorenzo moest ook wel om de 2 minuten gezegd worden. Begrijp me niet verkeerd 1000x respect, maar dat constant melden is beetje overbodig.
Sowieso is dat vaak al lastig voor vrouwenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:03 schreef Bokkepootje het volgende:
Autorijden is best lastig als je de afgelopen 2 maanden alleen maar een motorfiets bestuurd hebt..![]()
Gister met inparkeren dacht ik kleiner te zijn dan ik wasNu een flinke kras op de auto van me pa...
![]()
Gelukkig kon die er wel om lachen
Ik was dezelfde dag tegen me nichtje aan het verkondigen dat ik nog nooit schade had gereden...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso is dat vaak al lastig voor vrouwen
Ik heb wel vaker schade gereden. Maar nog nooit mijn schuld geweestquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik was dezelfde dag tegen me nichtje aan het verkondigen dat ik nog nooit schade had gereden...
karma is een bitchquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:16 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Ik was dezelfde dag tegen me nichtje aan het verkondigen dat ik nog nooit schade had gereden...
remblokken waren nog goed dus die heb ik op nieuw glad geschuurdquote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
Niet meteen remblokken?
Neem een open eind ketting. Dan dan je met een klein half uur klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |