4 bakken icm tussen Leeuwarden en Heerenveen Jonguh! Vandaag trouwens vaste aanstelling toegezegd gekregenquote:
Feliquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4 bakken icm tussen Leeuwarden en Heerenveen Jonguh! Vandaag trouwens vaste aanstelling toegezegd gekregen
Heuj!! Beter feli!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
4 bakken icm tussen Leeuwarden en Heerenveen Jonguh! Vandaag trouwens vaste aanstelling toegezegd gekregen
Ze kwam je achter aanquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:51 schreef Salatrel het volgende:
Kwam op weg naar werk nog een motor agente tegen met een blonde vlecht onder de helm vandaan. Reed op een 800gs...
De joe-turn die ze maakte leek wel een beetje onzeker
ik stond juist schuin achter haar bij het verkeerslicht. Ik kan je verklappen dat de pasvorm van de motor broek beter is dan van het normale uniformquote:
Durfde ik net niet te vragen iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik stond juist schuin achter haar bij het verkeerslicht. Ik kan je verklappen dat de pasvorm van de motor broek beter is dan van het normale uniform
De 3 bleef hangen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Damn zeg. Ze hebben een maat van mij op de motor gelaserd met 180 waar je 70 magNou zal ik niet beweren dat ik nooit te hard rijd, in tegendeel, maar wat de fuck zeg
Ik ben benieuwd naar het boetebedragquote:Op vrijdag 28 juni 2013 02:14 schreef BlackLining het volgende:
Damn zeg. Ze hebben een maat van mij op de motor gelaserd met 180 waar je 70 magNou zal ik niet beweren dat ik nooit te hard rijd, in tegendeel, maar wat de fuck zeg
Net niet. Motor mag ie houden maar wel 4 maanden geen rijbewijs. Boete gaat natuurlijk via officier.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:30 schreef Dekatria het volgende:
110 te hard, is dat niet inbeslagname en zulks?
Is het niet zo dat bij 100% overschrijding der inbeslagname volgt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Net niet. Motor mag ie houden maar wel 4 maanden geen rijbewijs. Boete gaat natuurlijk via officier.
Nee, rijbewijs. Dat is 50 te hard óf 100% overtreding. Bijvoorbeeld 65 rijden in een 30 zone. Dan is het ook dag rijbewijs.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:01 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat bij 100% overschrijding der inbeslagname volgt?
Woonerf is zelfs 15 toch? Stapvoets in ieder geval, een vrij ruim begrip.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:10 schreef DarkNoize het volgende:
Íets te hard op een woonerf, oké. Maar toch geen 65?
Hmja, ik zie het als de jaarlijkse klootzakbelastingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:33 schreef BlackLining het volgende:
Op zo'n 25.000km afgelopen jaar, auto en motor, 4 boetes gehad. Iets van ¤300 bij elkaar. Valt allemaal nog wel mee aangezien ik praktisch altijd minstens 10kmh boven Vmax rij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |