Rijdende Rechter is komende drie weken niet te zien op tv .Omdat Avondetappe met Mart Smeets weer drie weken te zien is..quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef MaximusTG het volgende:
Hoop het wel voor de buurvrouw... Is daar geen terugblik-aflevering van?
Anders haal je dingen even uit hun context. Ik zeg toch niet dat die mensen niet hun buren zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou en of Erik Riet zijn buren van Broer en Jacqeline Boerakker. Ik ken ze goed!
Gaat het ooit over iets anders als een paar centimeter grond in dat programma dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
Het leukst aan dit programma zijn de zure bejaarden, vooral als ze zeiken over 30cm grond.
Ja hoor, het ging een keer over een prijsdier. Weet niet meer of dat nou een geit was of een bokje, maar het dier moest teruggegeven wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat het ooit over iets anders als een paar centimeter grond in dat programma dan?
Of over recht van overpad. Mensen die elkaar het overpad niet gunnen en hekjes en lintjes en barrières opwerpen. En daar niet van slapen. Geweldig toch als je daar je dagen mee kunt vullenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat het ooit over iets anders als een paar centimeter grond in dat programma dan?
Ja idd die mensen maken zich druk om de dingen in het leven die er echt toe doen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of over recht van overpad. Mensen die elkaar het overpad niet gunnen en hekjes en lintjes en barrières opwerpen. En daar niet van slapen. Geweldig toch als je daar je dagen mee kunt vullen
Dat is het hele eieren eten, er wordt alleen nog maar gegooid met rotte vis, mensen slaan elkaar nagenoeg de hersens in. Gewoon ff gaan zitten à la de Bonje met de buren-methode en het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:02 schreef MaximusTG het volgende:
Je ziet vaak dat het oorspronkelijk recht van overpad door de gebruikers van dat recht in de loop der jaren een beetje opgerekt wordt. Bijvoorbeeld doordat ze strict gezien alleen zelf ervan gebruik mogen maken, maar ook bezoek en zo dat doet.
Maar ja, dat wordt dan gedoogd door het dienstbare eis.. Totdat er om het een of ander ruzie ontstaat. Dan krijg je de problemen. Als mensen dit soort problemen nou onderling leren oplossen.
Jammer dat het niet om 450euro gaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
Hier is er nog eentje van de man in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef BlueMage het volgende:
Die met die elektrische fiets die z'n eigen incassobureau had opgericht was ook wel een topshow.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jammer dat het niet om 450euro gaat
Ik was ook met zoiets bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef Prowl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wispelturig_ook.html
Ze is helemaal niet zenuwachtig..Jullie weten niet dat Erik hun lastig valt. Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:19 schreef Bakkerd het volgende:
Ik zit het ff terug te kijken, wel sneu hoor dat zenuwachtige vrouwtje van die ouwe mopperkont...
O ik weet die namen niet meer hoor, maar ik bedoel dat oude vrouwtje zeg maar. Die vond ik wel heel zenuwachtig hoor, als ze probeerde haar man in toom te houden ;-)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet zenuwachtig..Jullie weten niet dat Erik hun lastig valt. Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.
Ja, die vond ik ook vrij zenuwachtig overkomen dat vrouwtje van die oude mopperkont. Is Eric die mopperkont of die veerpontchauffeur? Zal wel die mopperkont zijn, verschrikkelijke mensen, die vrouw ook trouwens. Van alles er bij halen op tv wat niks met hun geschil te maken heeft (dat hun buren een keer dronken waren en vielen, boeiend. Bemoei je met je eigen zaken.).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
O ik weet die namen niet meer hoor, maar ik bedoel dat oude vrouwtje zeg maar. Die vond ik wel heel zenuwachtig hoor, als ze probeerde haar man in toom te houden ;-)
Ja ik weet wie jij bedoeld! Die mensen zijn media niet gewend en dat is bij die oude dorpsgenoten van mij erg tegen gevallen. Is Broer en Jacqueline niet in de koude kleren gaan zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Bakkerd het volgende:
O ik weet die namen niet meer hoor, maar ik bedoel dat oude vrouwtje zeg maar. Die vond ik wel heel zenuwachtig hoor, als ze probeerde haar man in toom te houden ;-)
Eric werkt bij de veerpontquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:34 schreef marzman het volgende:
Ja, die vond ik ook vrij zenuwachtig overkomen dat vrouwtje van die oude mopperkont. Is Eric die mopperkont of die veerpontchauffeur? Zal wel die mopperkont zijn, verschrikkelijke mensen, die vrouw ook trouwens. Van alles er bij halen op tv wat niks met hun geschil te maken heeft (dat hun buren een keer dronken waren en vielen, boeiend. Bemoei je met je eigen zaken.).
Zijn dat dan de oudjes?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik weet wie jij bedoeld! Die mensen zijn media niet gewend en dat is bij die oude dorpsgenoten van mij erg tegen gevallen. Is Broer en Jacqueline niet in de koude kleren gaan zitten
Ja!quote:
Oh god is het zo'n "gemeenschap"-sekte? Wat maakt het jou nou uit met wie ze al dan niet contact wil.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.
Graag praten over Ouwe gek met stok en dronken buurman met heg, dan weten wij t ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet zenuwachtig..Jullie weten niet dat Erik hun lastig valt. Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Stefan het volgende:
Maar die ene werkt bij de veerpont en die oude knarren gingen met de pont, ik dacht een confrontatie
Ja idd wat boeit dat nou dat ze geen zin hebben om iedere dag in de supermarkt te gaan staan roddelen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh god is het zo'n "gemeenschap"-sekte? Wat maakt het jou nou uit met wie ze al dan niet contact wil.
Nee jullie in de stad wonen en niemand kennenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef BlueMage het volgende:
Ja idd wat boeit dat nou dat ze geen zin hebben om iedere dag in de supermarkt te gaan staan roddelen?
Nee, daar jat je iemands grond en slaat met stokkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee jullie in de stad wonen en niemand kennenDat is bij ons niet!
ik ken genoeg mensen in mijn straatje in Amsterdam . Als de kapper hier van de hoek omvalt dan is dat het gesprek van de dagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hij daar kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:07 schreef Stefan het volgende:
Nee, daar jat je iemands grond en slaat met stokken
Edit: beter verhaal:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haha iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Graag praten over Ouwe gek met stok en dronken buurman met heg, dan weten wij t ook
Klets niet zo !!! Jij weet niet hoe het zit. En ik heb met beide geen contact ! Geen ruzie hoor want ik praat met beiden als ik ze zie !quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Edit: beter verhaal:
Sommige mensen gaan veel om hun collega's. Andere veel met hun buren. Weer anderen met mensen van de sportclub, of mensen die ze op een internetforum hebben leren kennen. Allemaal prima. Maar ga niet zeuren als er iemand is de mensen waar ze contact mee hebben niet uit dezelfde groep willen halen als jij.
Ow, dat leek me niet zo'n pester in de uitzendingen. Eerder iemand met wat persoonlijke problemen.quote:
Inderdaad. Als je ze Eric en Piet gaat noemen weten we niet meer wie wie isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Graag praten over Ouwe gek met stok en dronken buurman met heg, dan weten wij t ook
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef marzman het volgende:
Ow, dat leek me niet zo'n pester in de uitzendingen. Eerder iemand met wat persoonlijke problemen.
Ah, sterk argument. Ik besef nu dat ik ongelijk heb. Bedankt voor het inzicht!quote:
Hij krijgt helaas voorrang op Jotske...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef marzman het volgende:
Is het al weer gedaan? Al twee weken geen rijdende Jitske.
Hij denkt zeker dat hij meer is als Jutske.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Hij krijgt helaas voorrang op Jotske...
[ afbeelding ]
Iedereen die meedoet aan de Rijdende Rechter heeft persoonlijke problemenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef marzman het volgende:
[..]
Ow, dat leek me niet zo'n pester in de uitzendingen. Eerder iemand met wat persoonlijke problemen.
Dat kan nog weleens leuk worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee 27 aug kun je zelf meedoen met de tweede scherm.
Zou leuk zijn als het 2e scherm de jury wordt en dat je dat in de uitzending te zien krijgt ofzo, alle FOKkers met hun ongezouten mening in beeldquote:
Dat gaat streng gecensureerd worden denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als het 2e scherm de jury wordt en dat je dat in de uitzending te zien krijgt ofzo, alle FOKkers met hun ongezouten mening in beeld
Volgens mij gaan ze 23 juli verder met die reviews en komen er pas weer aan het eind van de zomer nieuwe zaken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef marzman het volgende:
23 juli dus, ik zou eigenlijk nog wel meer van die reviews willen zien. Volgens mij kost dat ook niet zo veel om te maken voor het zomerseizoen
Haha dat wordt weer lachen idd. Mensen krijgen echt om de meest onbenullige zaken ruzie. Lijkt me ook wel een klacht.nl verhaal dit, trouwens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, op 27 augustus, staat mevrouw Veltenaar centraal, die met een kortingsbon van Groupon uit eten ging. Ze vergat dit te vermelden bij de reservering, maar had hem wel meegenomen naar het diner. Dat accepteerde eigenaresse Huang niet, waarna de ruzie hoog opliep en zelfs de politie erbij kwam.
Ruzie en politie erbij, topshow.
Nee groupon krijgen ander of minder eten, dat is de formule, achteraf pas melden dat je met groupon wilt betalen is oplichting.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Haha dat wordt weer lachen idd. Mensen krijgen echt om de meest onbenullige zaken ruzie. Lijkt me ook wel een klacht.nl verhaal dit, trouwens.
Staat in de voorwaarden inderdaad dat je het van te voren moet melden, ik heb er laatst eentje gekocht. maar goed als het niks is was het maar 12,50 pp ofzo dus dat valt wel te overzien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
Groupon zit zo vol met regeltjes dat je er eigenlijk zelf nooit beter van wordt, je wordt dus gewoon belazerd. In de voorwaarden zal ook vast wel staan dat je het vooraf moet melden.
Logisch toch, groupon is geen sociale instelling die jouw eten sponsort, elke cent die als korting word gegeven moet links of rechts om terug verdiend worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
Groupon zit zo vol met regeltjes dat je er eigenlijk zelf nooit beter van wordt, je wordt dus gewoon belazerd. In de voorwaarden zal ook vast wel staan dat je het vooraf moet melden.
Nee ok, maar dat je ander eten krijgt in een restaurant is natuurlijk wel raar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:29 schreef icloud het volgende:
[..]
Logisch toch, groupon is geen sociale instelling die jouw eten sponsort, elke cent die als korting word gegeven moet links of rechts om terug verdiend worden.
Nee dat is een keuze die je maakt, je kunt toch niet verwachten dat je voor 12.50 het menu van 30 euro krijgt? ik vind het logisch dat groupon mensen een groupon menu krijgen, anders hou je geen klant meer over die niet met groupon komt eten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee ok, maar dat je ander eten krijgt in een restaurant is natuurlijk wel raar.
Het is toch tijdelijk, je biedt zoiets 1 week aan en dan verdien je niet veel/niets aan het eten, maar door volume te reageren en drank/toetjes te verkopen verdien je het weer terug + dat mensen bij je terug komen als het lekker was.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee dat is een keuze die je maakt, je kunt toch niet verwachten dat je voor 12.50 het menu van 30 euro krijgt? ik vind het logisch dat groupon mensen een groupon menu krijgen, anders hou je geen klant meer over die niet met groupon komt eten.
Nee de meeste restaurants doen dit maandelijks sommige zelfs wekelijks het is geen eenmalige actie daar is het lidmaatschap te duur voor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is toch tijdelijk, je biedt zoiets 1 week aan en dan verdien je niet veel/niets aan het eten, maar door volume te reageren en drank/toetjes te verkopen verdien je het weer terug + dat mensen bij je terug komen als het lekker was.
Of je doet niet a la carte maar gewoon een vast menu, dat kan wel, maar moet dat ook bij de Groupon bon die je koopt duidelijk zijn natuurlijk.
Voor die ene centimeter moest ze wel haar stoel speciaal voor zetten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:36 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat windscherm waar die ouwe vrouw 1 cm van kon zien
Oh ja, precies bij het raamquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor die ene centimeter moest ze wel haar stoel speciaal voor zetten.
De WBV heeft haar gevraagd schoon te maken, even de oude aflevering opgezocht:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:50 schreef livelink het volgende:
Zou de Rijdende Rechter haar geadviseerd hebben om het maar eens goed schoon te maken?
Ooh ja, dat verhaalquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:57 schreef Karina het volgende:
[..]
De WBV heeft haar gevraagd schoon te maken, even de oude aflevering opgezocht:
Rietje Heeres houdt al twintig jaar varkens in haar flat en heeft nog nooit iemand horen klagen. Nu verzoekt de woningcorporatie haar dringend iets te doen aan de stank. Zo niet, dan moeten de varkens verdwijnen. Voor Rietje is dat ondenkbaar.
Staat nog een filmpje maar ik zit op mijn werk en ik kan het nu niet kijken.
Was (een van) de eerste van het seizoen toen, ik heb hem in ieder geval wel gezien, maar het is al een tijdje geledenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:12 schreef livelink het volgende:
Ik heb het even gekeken. Het is een aflevering die ik in ieder geval niet heb gezien.
Ik ben wel benieuwd naar de terugblikken vanavond.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:37 schreef BlueMage het volgende:
Die ouwe zeurdoos toen met dat windscherm idd.Met die varkens is ook wel zuur: denk je de boel goed schoongemaakt te hebben krijg je een strafblad.
Je ziet het ook bij webshops. Dan mag je tussen periode x en x bestellen, maar dan knallen die prijzen wel ineens omhoog in die periodequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Staat in de voorwaarden inderdaad dat je het van te voren moet melden, ik heb er laatst eentje gekocht. maar goed als het niks is was het maar 12,50 pp ofzo dus dat valt wel te overzien.
Inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je ziet het ook bij webshops. Dan mag je tussen periode x en x bestellen, maar dan knallen die prijzen wel ineens omhoog in die periode
Ligt er aan wat, dat met die tattoo was pas leuk voer voor de rijdende rechter geweest.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:23 schreef gers het volgende:
sowiiso mensen die bij groupon/vakantieveilingen kopen verdienen het om opgelicht te worden
Ja oke maar ik zou er nooit wat kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ligt er aan wat, dat met die tattoo was pas leuk voer voor de rijdende rechter geweest.
Dat kanquote:
Jaquote:tattoo via groupon kopen
mwha vertrouw die aanbiedingen nooit met die zogenaamde kortingenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat kanik heb er eentje gekocht om eens te proberen.
Wel natuurlijk eerst de recensies van het restaurant gecheckt.
[..]
JaDat is echt dom..
NWS / Verminkt door Groupon-tattoo
Ik eerst ook niet, ga het over paar weken ondervindenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
mwha vertrouw die aanbiedingen nooit met die zogenaamde kortingen
Ja echt hoe dom ben je dan?quote:Kelere die tattoo
Zelfs de boeven vinden het dus te warmquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ben jij er ook nog
Nee, die zijn er niet in de zomer
Geen zorgen. Dat gaan ze tig keer herhalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef Cassius het volgende:
De initiële uitzending heb ik gemist geloof ik, waar ging die over?
Ergeren aan zeikende bejaarden...da's TopTVquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt in de stemming voor een zeikwijf en om me eens lekker te ergeren.
Dat is wel een beetje irritant jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen zorgen. Dat gaan ze tig keer herhalen
varkensmensquote:
Of Mr Visser als gastpresentatorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze niet beter Derksen kunnen neerzetten? Wie is deze man, heeft ie ooit op rechts gespeeld?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Maraca het volgende:
Eeeh, heeft Fok! weer lopen kloten in het gastenboek?
Van wie? Ik zie geen paardenlullenonderwerpquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Maraca het volgende:
Eeeh, heeft Fok! weer lopen kloten in het gastenboek?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
2 varkens op een bank zou ik mij toch moeten herinneren...
Die man had het over reacties op de website. Dat is een typische fok! actiequote:
Aaaahquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die man had het over reacties op de website. Dat is een typische fok! actie
Lang geleden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Vogeltje88 het volgende:
Kan me deze aflevering nog wel herinneren. Me altijd afgevraagd waarom je varkens zou houden in een flatje
varkens vreten alles :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Ik wist niet eens dat varkens wortels aten.
Ja, beetje gek. Ik ken m ook niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier geloof ik. Moet vast voetbal ofzo op TV zijn geweest.
Ah, vandaar dat ik hem had gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neuh..dan had ik het nog steeds gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eten alles. Net mensenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Ik wist niet eens dat varkens wortels aten.
Keek net even bij een linkje dat hier gepost werd, ik geloof dat er 2011 bij stond. Da's best al een tijdje geledenquote:
en nog wat kippenquote:
Soort stasi ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
De Milieupolitie, gewoon net zo lang zoeken tot je iets hebt.
Aparte overtreding he :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Voorkomendacht dat Mr Visser het hoogste rechtsorgaan was.
Dat zijn de eckte hardcore ambtenarenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef Specularium het volgende:
De Milieupolitie, gewoon net zo lang zoeken tot je iets hebt.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef trovey het volgende:
Wie heeft de milieupolitie op haar afgestuurd ...de buren die verloren hadden?
Vooral de uitspraak van Mr. Visserquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef Little_Acorn het volgende:
O god ja, dat windscherm. Was vrij erg
Buurt van Alkmaar (kop van NH iig.) Gerechtsgebouw van A'maar was net in beeld ook.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef gers het volgende:
Wieringewaard, waar de fuck ligt dat ? boven schubbekutteveen ?
Of overijverige ambtenaren die ook keken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:37 schreef trovey het volgende:
Wie heeft de milieupolitie op haar afgestuurd ...de buren die verloren hadden?
Beetje treurig wel, niet tegen je verlies kunnen.quote:
Ik verdenk de buren.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Of overijverige ambtenaren die ook keken.
Ja he? Had ik niet verwacht eigenlijk, kolere trol dat mensquote:
Nou inderdaad..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Deze gun je echt ziektes, wat een heks.
Uitspraak was wel terecht maar tis onzinnig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah had vooral te maken met de niet nagekomen afspraak toch?
Jezus zou er aan worden opgehangen.quote:
Het liefst een hoge muurquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef Uccie het volgende:
Scherm weg, schutting ervoor terug...zeikwijf
ja dat is ook zo, het slaat nergens op die klacht. Stom wijf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uitspraak was wel terecht maar tis onzinnig.
Het bewijs dat ik geen rechter zou kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:38 schreef Little_Acorn het volgende:
[..]
Ja he? Had ik niet verwacht eigenlijk, kolere trol dat mens
het is net de rattenvanger van Hamelen hierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, het feest heeft zich hierheen verplaatst, zie ik
En dan van die glasscherven met pur eropquote:
Ook echt die stoel zo plaatsen dat ze er tegen aan kijktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef alors het volgende:
Nou doe het zelf dan, snol, kom die lui stoel eens uit met je dikke reet.
Hoho, eerst je toegangsbandje laten zienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, het feest heeft zich hierheen verplaatst, zie ik
Zoek De Kliekquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
het is net de rattenvanger van Hamelen hier
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan van die glasscherven met pur erop
Echt iemand die vroeger mensen het leven compleet zuur heeft gemaakt door te pestenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef trovey het volgende:
Dat wijf was vroeger een takkekind, toen een takketiener, een takkevolwassene en nu een takke verzuurde bejaarde.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef trovey het volgende:
Dat wijf was vroeger een takkekind, toen een takketiener, een takkevolwassene en nu een takke verzuurde bejaarde.
Die verzuring slaat op je gezicht hèquote:
Vast wel.. maar bejaarden hebben geen recht om buiten te zitten ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:42 schreef Cassius het volgende:
Heeft ze geen logboek aangelegd van wanneer die buren buitenzitten?
Die zijn in de kleuren van de kozijnen..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:43 schreef zoem het volgende:
Plaats dan gewoon een windscherm zonder opvallend knalrood traliewerk
Miss bucketquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |