Rijdende Rechter is komende drie weken niet te zien op tv .Omdat Avondetappe met Mart Smeets weer drie weken te zien is..quote:Op woensdag 26 juni 2013 13:57 schreef MaximusTG het volgende:
Hoop het wel voor de buurvrouw... Is daar geen terugblik-aflevering van?
Anders haal je dingen even uit hun context. Ik zeg toch niet dat die mensen niet hun buren zijnquote:Op woensdag 26 juni 2013 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou en of Erik Riet zijn buren van Broer en Jacqeline Boerakker. Ik ken ze goed!
Gaat het ooit over iets anders als een paar centimeter grond in dat programma dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:37 schreef SEMTEX het volgende:
Het leukst aan dit programma zijn de zure bejaarden, vooral als ze zeiken over 30cm grond.
Ja hoor, het ging een keer over een prijsdier. Weet niet meer of dat nou een geit was of een bokje, maar het dier moest teruggegeven wordenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat het ooit over iets anders als een paar centimeter grond in dat programma dan?
Of over recht van overpad. Mensen die elkaar het overpad niet gunnen en hekjes en lintjes en barričres opwerpen. En daar niet van slapen. Geweldig toch als je daar je dagen mee kunt vullenquote:Op donderdag 27 juni 2013 15:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat het ooit over iets anders als een paar centimeter grond in dat programma dan?
Ja idd die mensen maken zich druk om de dingen in het leven die er echt toe doen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of over recht van overpad. Mensen die elkaar het overpad niet gunnen en hekjes en lintjes en barričres opwerpen. En daar niet van slapen. Geweldig toch als je daar je dagen mee kunt vullen
Dat is het hele eieren eten, er wordt alleen nog maar gegooid met rotte vis, mensen slaan elkaar nagenoeg de hersens in. Gewoon ff gaan zitten ą la de Bonje met de buren-methode en het probleem is opgelost.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:02 schreef MaximusTG het volgende:
Je ziet vaak dat het oorspronkelijk recht van overpad door de gebruikers van dat recht in de loop der jaren een beetje opgerekt wordt. Bijvoorbeeld doordat ze strict gezien alleen zelf ervan gebruik mogen maken, maar ook bezoek en zo dat doet.
Maar ja, dat wordt dan gedoogd door het dienstbare eis.. Totdat er om het een of ander ruzie ontstaat. Dan krijg je de problemen. Als mensen dit soort problemen nou onderling leren oplossen.
Jammer dat het niet om 450euro gaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:57 schreef SEMTEX het volgende:
Hier is er nog eentje van de man in de OP:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:52 schreef BlueMage het volgende:
Die met die elektrische fiets die z'n eigen incassobureau had opgericht was ook wel een topshow.
Dat zou echt fantastisch zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jammer dat het niet om 450euro gaat
Ik was ook met zoiets bezigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:05 schreef Prowl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)wispelturig_ook.html
Ze is helemaal niet zenuwachtig..Jullie weten niet dat Erik hun lastig valt. Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:19 schreef Bakkerd het volgende:
Ik zit het ff terug te kijken, wel sneu hoor dat zenuwachtige vrouwtje van die ouwe mopperkont...
O ik weet die namen niet meer hoor, maar ik bedoel dat oude vrouwtje zeg maar. Die vond ik wel heel zenuwachtig hoor, als ze probeerde haar man in toom te houden ;-)quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet zenuwachtig..Jullie weten niet dat Erik hun lastig valt. Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.
Ja, die vond ik ook vrij zenuwachtig overkomen dat vrouwtje van die oude mopperkont. Is Eric die mopperkont of die veerpontchauffeur? Zal wel die mopperkont zijn, verschrikkelijke mensen, die vrouw ook trouwens. Van alles er bij halen op tv wat niks met hun geschil te maken heeft (dat hun buren een keer dronken waren en vielen, boeiend. Bemoei je met je eigen zaken.).quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Bakkerd het volgende:
[..]
O ik weet die namen niet meer hoor, maar ik bedoel dat oude vrouwtje zeg maar. Die vond ik wel heel zenuwachtig hoor, als ze probeerde haar man in toom te houden ;-)
Ja ik weet wie jij bedoeld! Die mensen zijn media niet gewend en dat is bij die oude dorpsgenoten van mij erg tegen gevallen. Is Broer en Jacqueline niet in de koude kleren gaan zittenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:00 schreef Bakkerd het volgende:
O ik weet die namen niet meer hoor, maar ik bedoel dat oude vrouwtje zeg maar. Die vond ik wel heel zenuwachtig hoor, als ze probeerde haar man in toom te houden ;-)
Eric werkt bij de veerpontquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:34 schreef marzman het volgende:
Ja, die vond ik ook vrij zenuwachtig overkomen dat vrouwtje van die oude mopperkont. Is Eric die mopperkont of die veerpontchauffeur? Zal wel die mopperkont zijn, verschrikkelijke mensen, die vrouw ook trouwens. Van alles er bij halen op tv wat niks met hun geschil te maken heeft (dat hun buren een keer dronken waren en vielen, boeiend. Bemoei je met je eigen zaken.).
Zijn dat dan de oudjes?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:46 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja ik weet wie jij bedoeld! Die mensen zijn media niet gewend en dat is bij die oude dorpsgenoten van mij erg tegen gevallen. Is Broer en Jacqueline niet in de koude kleren gaan zitten
Ja!quote:
Oh god is het zo'n "gemeenschap"-sekte? Wat maakt het jou nou uit met wie ze al dan niet contact wil.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.
Graag praten over Ouwe gek met stok en dronken buurman met heg, dan weten wij t ookquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet zenuwachtig..Jullie weten niet dat Erik hun lastig valt. Riet de vrouw van Erik wil met niemand contact in onze woonplaats.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef Stefan het volgende:
Maar die ene werkt bij de veerpont en die oude knarren gingen met de pont, ik dacht een confrontatie
Ja idd wat boeit dat nou dat ze geen zin hebben om iedere dag in de supermarkt te gaan staan roddelen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Oh god is het zo'n "gemeenschap"-sekte? Wat maakt het jou nou uit met wie ze al dan niet contact wil.
Nee jullie in de stad wonen en niemand kennenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef BlueMage het volgende:
Ja idd wat boeit dat nou dat ze geen zin hebben om iedere dag in de supermarkt te gaan staan roddelen?
Nee, daar jat je iemands grond en slaat met stokkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee jullie in de stad wonen en niemand kennenDat is bij ons niet!
ik ken genoeg mensen in mijn straatje in Amsterdam . Als de kapper hier van de hoek omvalt dan is dat het gesprek van de dagquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hij daar kan ik niks aan doenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:07 schreef Stefan het volgende:
Nee, daar jat je iemands grond en slaat met stokken
Edit: beter verhaal:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Haha iddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Graag praten over Ouwe gek met stok en dronken buurman met heg, dan weten wij t ook
Klets niet zo !!! Jij weet niet hoe het zit. En ik heb met beide geen contact ! Geen ruzie hoor want ik praat met beiden als ik ze zie !quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Edit: beter verhaal:
Sommige mensen gaan veel om hun collega's. Andere veel met hun buren. Weer anderen met mensen van de sportclub, of mensen die ze op een internetforum hebben leren kennen. Allemaal prima. Maar ga niet zeuren als er iemand is de mensen waar ze contact mee hebben niet uit dezelfde groep willen halen als jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |