Volgens mij een mix van een Dobermann met een koe ofzo.quote:
Het lijkt eerder op een kruising, Herder - Berner Sennen zou ik gokken.quote:
Okéquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij een mix van een Dobermann met een koe ofzo.
Bah, herders hebben een slecht karakter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Het lijkt eerder op een kruising, Herder - Berner Sennen zou ik gokken.
Nee man, herdersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bah, herders hebben een slecht karakter.
Onze hont is al minimaal 10 keer aangevallen door die zenuwachtige pauperbeesten.quote:
Dat ligt gewoon aan al die tokkies die hun hond niet opvoeden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Onze hont is al minimaal 10 keer aangevallen door die zenuwachtige pauperbeesten.
Nee het is Harm Beertemaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef svann het volgende:
En die hondenman is een nieuw typetje van Kees van Koten?
Klinkt als Maxim Hartmanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef svann het volgende:
En die hondenman is een nieuw typetje van Kees van Koten?
Zou kunnen, ik heb al eens een trap gegeven aan zo'n kut hont.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan al die tokkies die hun hond niet opvoeden.
Wat een kneusjes.quote:
Ze moeten hun zaakjes maar op orde hebbenquote:
Ik gok dat de burgemeester het prima opgelost heeft, we zullen zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten hun zaakjes maar op orde hebben
Alleen in Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Sirolf het volgende:
Tienduizenden euro's en jaaaaren aan procedures voor een stukje braakliggend land op een industrieterrein.
Nee, vanwege de bijzondere bijtjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Sirolf het volgende:
Tienduizenden euro's en jaaaaren aan procedures voor een stukje braakliggend land op een industrieterrein.
Smeetsgodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef tralalala het volgende:
3 weken wintertruien en dan zijn we er weer
Nou en of Erik Riet zijn buren van Broer en Jacqeline Boerakker. Ik ken ze goed!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef alors het volgende:
Dat staat toch in het telefoonboek, wie zegt dat het de buren zijn. Lijkt me typisch iets voor kinderen, ik deed het vroeger zelf ook, wie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |