geacteerde zaak dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:53 schreef marcodej het volgende:
Romke is een acteur:
http://nl.linkedin.com/in/romkevanderwal
Wat doe je hier danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
TT gaat niet over Eindhoven, kuttopic dus.
Er is er meer dan 1quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:53 schreef marcodej het volgende:
Romke is een acteur:
http://nl.linkedin.com/in/romkevanderwal
Denk het niet die is nu vast aan het hengelen met dit mooie weerquote:
Kijken doe je ook niet voor de onderwerpen maar voor de afterparty met Renske.quote:
Pinkpop is een belangrijk festival waar wij van 3voor12 verslag van moeten doen, mijn beste Johannes. Ik zou niet zo denigrerend over dit festival durven doen en heb zondag hele goede dingen gezien. Dat de programmering op vrijdag zo slecht was kunnen wij van 3voor12 niets aan doen.quote:
Is 3voor12 een band?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop is een belangrijk festival waar wij van 3voor12 verslag van moeten doen, mijn beste Johannes. Ik zou niet zo denigrerend over dit festival durven doen en heb zondag hele goede dingen gezien. Dat de programmering op vrijdag zo slecht was kunnen wij van 3voor12 niets aan doen.
En nee, het is geen band.
Ik heb de originele aflevering niet gezien, maar volgens mij ging het helemaal niet om de kliko.quote:En dat met die tuin ging ook nergens over, die man woonde er niet eens.
Dat klinkt logischer inderdaad, die appartemente waren niet goedgekeurd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik heb de originele aflevering niet gezien, maar volgens mij ging het helemaal niet om de kliko.
Die vent wilde appartementen maken in dat huis, en het zal wel zoiets zijn dat hij die achterpoort nodig had van de brandweer als mogelijke nooduitgang, en anders krijgt hij de vergunning niet.
Die vent was het gewoon beu, wilde niet meer praten.quote:Die andere vent zag die bui natuurlijk al hangen. Als je nu ja zegt omdat je medelijden hebt met een vrouwtje dat met haar kliko door het huis moet heb je straks nog meer onbekend volk die achterom langskomen, fietsen dumpen etc etc. En dan kun je niet meer terug.
Dat klopt Erik heeft inmiddels de schutting laten plaatsen ..Maar nu zit Erik Broer Boerakker zoals wij hem in Maasbommel noemen te pesten hoorde wij van mensen uit onze dorp..Zou dadelijk tegen man zeggen dat ze op tv komen vanavond..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef tralalala het volgende:
Wordt Vervolgd: Burenruzie om heikele haag
Nog nooit is iemand zo boos geweest op mr. Visser als meneer Boerakker. Meneer Boerakker en zijn vrouw hadden verschrikkelijke ruzie met hun buren Riet en Eric over de coniferen heg tussen hun huizen. Is de heg inmiddels verwijderd en de ruzie bijgelegd?
Ook gaat Jetske naar de burgemeester van Rhenen om te kijken of de Doggy dance van hondenvereniging Canis Cunerae al op het nieuwe toegewezen veldje kan worden uitgevoerd.
Da's deze of niet:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef tralalala het volgende:
Wordt Vervolgd: Burenruzie om heikele haag
Nog nooit is iemand zo boos geweest op mr. Visser als meneer Boerakker. Meneer Boerakker en zijn vrouw hadden verschrikkelijke ruzie met hun buren Riet en Eric over de coniferen heg tussen hun huizen. Is de heg inmiddels verwijderd en de ruzie bijgelegd?
Rhenen, mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is deze. Dat kan ik me echt niet herinneren.
Puppy gooien!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rhenen, mijn woonplaats.Van het WC-pot gooien met Willie enzo
![]()
Iets met het terrein van de puppycursus,maar ik heb ook geen idee meer van wat er nou precies aan de hand was/is
Wat haten jullie op het prachtige Rhenen, topshow was dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef alors het volgende:
Hondenschool zaak komt me niet bekend voor.
Vast wel, enge alcoholist die man.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Zou hij zijn vrouw ook slaan met die stok?
Ze haten elkaar gewoon daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap het gezeik nog altijd niet.
Dat begreep ik.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze haten elkaar gewoon daar komt het wel op neer.
Idd, van kwaadheid articuleren ze niet meerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef alors het volgende:
Hoe die mensen praten, ze slikken alle woorden in
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Zo'n oude man zouden ze gewoon een spuitje moeten geven.
Die gaat binnenkort wel met dit gedrag, heeft de hele buurt weer rust.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Zo'n oude man zouden ze gewoon een spuitje moeten geven.
Naar inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:31 schreef alors het volgende:
Ohja de moraal van dit verhaal. Laat je perceel nameten als je iets koopt, want als je zo'n buurman hebt dan krijgt ie ook nog je grond
Die conifeer van de buren moest weg ofzo en minimaal zoveel cm van de erfafscheiding staan, maar dat was wel zo, alleen buurman had die grond 25+ jaar geleden al afgepakt, en dus is het nu van hemquote:
Kees is simpel, maar daar zit geen kwaad in. In deze man wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Kees Kachel.
Kees is baas, zijn enige minpunt is dat pauper PSVquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Kees Kachel.
Ik zou ook raar worden van die manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Die ouwe was raar, maar die buren ook.
iedereen in dit programma is raarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Die ouwe was raar, maar die buren ook.
Blonde Adonis was erger ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kees is simpel, maar daar zit geen kwaad in. In deze man wel.
Er zijn niet vaak mensen waarvan je denkt dat ze 100% slecht zijn. Dit is een uitzondering.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kees is simpel, maar daar zit geen kwaad in. In deze man wel.
Beetje jammer dat dat soort seniele figuren voor PSV zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kees is baas, zijn enige minpunt is dat pauper PSV
Ruig wel denk ik ja. Die man is nogal een wilde.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Zouden die bejaarden ruige seks hebben?
Er wordt vast met van alles gesmeten jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Aha duidelijkquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Die conifeer van de buren moest weg ofzo en minimaal zoveel cm van de erfafscheiding staan, maar dat was wel zo, alleen buurman had die grond 25+ jaar geleden al afgepakt, en dus is het nu van hem
Met attributen (o.a. wandelstok).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die hebben zijn nummer?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:37 schreef themole het volgende:
[..]
Het zouden ook kijkers van de Rijdende Rechter kunnen zijn.
Dat staat toch in het telefoonboek, wie zegt dat het de buren zijn. Lijkt me typisch iets voor kinderen, ik deed het vroeger zelf ook, wie niet?quote:
Ik pinda's.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef tralalala het volgende:
Zie hem zitten.Ik zou vuurwerk naar hem gooien
Kinderen wel, maar kijkers weten toch niet alles precies? maar goed.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat staat toch in het telefoonboek, wie zegt dat het de buren zijn. Lijkt me typisch iets voor kinderen, ik deed het vroeger zelf ook, wie niet?
Samen naar de Dordogne.quote:
QFTquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef remcoP het volgende:
Als die oudjes nuchter zijn, zijn het rare mensen.
Ja het is goed dat ze van tevoren zeiden dat het een vrouw is.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Wel een lekker ding die vrouw van die ouwe, eerlijk is eerlijk
Was dat zijn vrouw? dacht dat die zijn vriend wasquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:43 schreef Sirolf het volgende:
Zelfs qua handtekening overschaduwt 'ie z'n vrouw.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:44 schreef BlueMage het volgende:
Man man wat 'n droeftoeter.Maar als het waar is dat die Erik de hele tijd ligt te bellen is dat natuurlijk ook triest en dat gelul over "hogere macht" naja...
Volgens mij een mix van een Dobermann met een koe ofzo.quote:
Het lijkt eerder op een kruising, Herder - Berner Sennen zou ik gokken.quote:
Okéquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgens mij een mix van een Dobermann met een koe ofzo.
Bah, herders hebben een slecht karakter.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef alors het volgende:
[..]
Het lijkt eerder op een kruising, Herder - Berner Sennen zou ik gokken.
Nee man, herdersquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bah, herders hebben een slecht karakter.
Onze hont is al minimaal 10 keer aangevallen door die zenuwachtige pauperbeesten.quote:
Dat ligt gewoon aan al die tokkies die hun hond niet opvoeden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Onze hont is al minimaal 10 keer aangevallen door die zenuwachtige pauperbeesten.
Nee het is Harm Beertemaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef svann het volgende:
En die hondenman is een nieuw typetje van Kees van Koten?
Klinkt als Maxim Hartmanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef svann het volgende:
En die hondenman is een nieuw typetje van Kees van Koten?
Zou kunnen, ik heb al eens een trap gegeven aan zo'n kut hont.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan al die tokkies die hun hond niet opvoeden.
Wat een kneusjes.quote:
Ze moeten hun zaakjes maar op orde hebbenquote:
Ik gok dat de burgemeester het prima opgelost heeft, we zullen zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten hun zaakjes maar op orde hebben
Alleen in Nederlandquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Sirolf het volgende:
Tienduizenden euro's en jaaaaren aan procedures voor een stukje braakliggend land op een industrieterrein.
Nee, vanwege de bijzondere bijtjesquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:51 schreef Sirolf het volgende:
Tienduizenden euro's en jaaaaren aan procedures voor een stukje braakliggend land op een industrieterrein.
Smeetsgodquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:52 schreef tralalala het volgende:
3 weken wintertruien en dan zijn we er weer
Nou en of Erik Riet zijn buren van Broer en Jacqeline Boerakker. Ik ken ze goed!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:39 schreef alors het volgende:
Dat staat toch in het telefoonboek, wie zegt dat het de buren zijn. Lijkt me typisch iets voor kinderen, ik deed het vroeger zelf ook, wie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |