Die conifeer van de buren moest weg ofzo en minimaal zoveel cm van de erfafscheiding staan, maar dat was wel zo, alleen buurman had die grond 25+ jaar geleden al afgepakt, en dus is het nu van hemquote:
Kees is simpel, maar daar zit geen kwaad in. In deze man wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Kees Kachel.
Kees is baas, zijn enige minpunt is dat pauper PSVquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij doet me een beetje denken aan Kees Kachel.
Ik zou ook raar worden van die manquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Die ouwe was raar, maar die buren ook.
iedereen in dit programma is raarquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Die ouwe was raar, maar die buren ook.
Blonde Adonis was erger ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kees is simpel, maar daar zit geen kwaad in. In deze man wel.
Er zijn niet vaak mensen waarvan je denkt dat ze 100% slecht zijn. Dit is een uitzondering.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Kees is simpel, maar daar zit geen kwaad in. In deze man wel.
Beetje jammer dat dat soort seniele figuren voor PSV zijn.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kees is baas, zijn enige minpunt is dat pauper PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |