Ik heb de originele aflevering niet gezien, maar volgens mij ging het helemaal niet om de kliko.quote:En dat met die tuin ging ook nergens over, die man woonde er niet eens.
Dat klinkt logischer inderdaad, die appartemente waren niet goedgekeurd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:55 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik heb de originele aflevering niet gezien, maar volgens mij ging het helemaal niet om de kliko.
Die vent wilde appartementen maken in dat huis, en het zal wel zoiets zijn dat hij die achterpoort nodig had van de brandweer als mogelijke nooduitgang, en anders krijgt hij de vergunning niet.
Die vent was het gewoon beu, wilde niet meer praten.quote:Die andere vent zag die bui natuurlijk al hangen. Als je nu ja zegt omdat je medelijden hebt met een vrouwtje dat met haar kliko door het huis moet heb je straks nog meer onbekend volk die achterom langskomen, fietsen dumpen etc etc. En dan kun je niet meer terug.
Dat klopt Erik heeft inmiddels de schutting laten plaatsen ..Maar nu zit Erik Broer Boerakker zoals wij hem in Maasbommel noemen te pesten hoorde wij van mensen uit onze dorp..Zou dadelijk tegen man zeggen dat ze op tv komen vanavond..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef tralalala het volgende:
Wordt Vervolgd: Burenruzie om heikele haag
Nog nooit is iemand zo boos geweest op mr. Visser als meneer Boerakker. Meneer Boerakker en zijn vrouw hadden verschrikkelijke ruzie met hun buren Riet en Eric over de coniferen heg tussen hun huizen. Is de heg inmiddels verwijderd en de ruzie bijgelegd?
Ook gaat Jetske naar de burgemeester van Rhenen om te kijken of de Doggy dance van hondenvereniging Canis Cunerae al op het nieuwe toegewezen veldje kan worden uitgevoerd.
Da's deze of niet:quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef tralalala het volgende:
Wordt Vervolgd: Burenruzie om heikele haag
Nog nooit is iemand zo boos geweest op mr. Visser als meneer Boerakker. Meneer Boerakker en zijn vrouw hadden verschrikkelijke ruzie met hun buren Riet en Eric over de coniferen heg tussen hun huizen. Is de heg inmiddels verwijderd en de ruzie bijgelegd?
Rhenen, mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]Wat is deze. Dat kan ik me echt niet herinneren.
Puppy gooien!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rhenen, mijn woonplaats.Van het WC-pot gooien met Willie enzo
![]()
Iets met het terrein van de puppycursus,maar ik heb ook geen idee meer van wat er nou precies aan de hand was/is
Wat haten jullie op het prachtige Rhenen, topshow was dat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:24 schreef alors het volgende:
Hondenschool zaak komt me niet bekend voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |