Zelfs de boeven vinden het dus te warmquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:18 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ben jij er ook nog
Nee, die zijn er niet in de zomer
Geen zorgen. Dat gaan ze tig keer herhalenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef Cassius het volgende:
De initiële uitzending heb ik gemist geloof ik, waar ging die over?
Ergeren aan zeikende bejaarden...da's TopTVquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
Ik ben echt in de stemming voor een zeikwijf en om me eens lekker te ergeren.
Dat is wel een beetje irritant jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen zorgen. Dat gaan ze tig keer herhalen
varkensmensquote:
Of Mr Visser als gastpresentatorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hadden ze niet beter Derksen kunnen neerzetten? Wie is deze man, heeft ie ooit op rechts gespeeld?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Maraca het volgende:
Eeeh, heeft Fok! weer lopen kloten in het gastenboek?
Van wie? Ik zie geen paardenlullenonderwerpquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:30 schreef Maraca het volgende:
Eeeh, heeft Fok! weer lopen kloten in het gastenboek?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef tralalala het volgende:
2 varkens op een bank zou ik mij toch moeten herinneren...
Die man had het over reacties op de website. Dat is een typische fok! actiequote:
Aaaahquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die man had het over reacties op de website. Dat is een typische fok! actie
Lang geleden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef Vogeltje88 het volgende:
Kan me deze aflevering nog wel herinneren. Me altijd afgevraagd waarom je varkens zou houden in een flatje
varkens vreten alles :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Ik wist niet eens dat varkens wortels aten.
Ja, beetje gek. Ik ken m ook niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier geloof ik. Moet vast voetbal ofzo op TV zijn geweest.
Ah, vandaar dat ik hem had gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Neuh..dan had ik het nog steeds gezienquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eten alles. Net mensenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
Ik wist niet eens dat varkens wortels aten.
Keek net even bij een linkje dat hier gepost werd, ik geloof dat er 2011 bij stond. Da's best al een tijdje geledenquote:
en nog wat kippenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |