Inderdaad. Als je ze Eric en Piet gaat noemen weten we niet meer wie wie isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:55 schreef Stefan het volgende:
[..]
Graag praten over Ouwe gek met stok en dronken buurman met heg, dan weten wij t ook
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef marzman het volgende:
Ow, dat leek me niet zo'n pester in de uitzendingen. Eerder iemand met wat persoonlijke problemen.
Ah, sterk argument. Ik besef nu dat ik ongelijk heb. Bedankt voor het inzicht!quote:
Hij krijgt helaas voorrang op Jotske...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef marzman het volgende:
Is het al weer gedaan? Al twee weken geen rijdende Jitske.
Hij denkt zeker dat hij meer is als Jutske.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:03 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Hij krijgt helaas voorrang op Jotske...
[ afbeelding ]
Iedereen die meedoet aan de Rijdende Rechter heeft persoonlijke problemenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef marzman het volgende:
[..]
Ow, dat leek me niet zo'n pester in de uitzendingen. Eerder iemand met wat persoonlijke problemen.
Dat kan nog weleens leuk worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee 27 aug kun je zelf meedoen met de tweede scherm.
Zou leuk zijn als het 2e scherm de jury wordt en dat je dat in de uitzending te zien krijgt ofzo, alle FOKkers met hun ongezouten mening in beeldquote:
Dat gaat streng gecensureerd worden denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als het 2e scherm de jury wordt en dat je dat in de uitzending te zien krijgt ofzo, alle FOKkers met hun ongezouten mening in beeld
Volgens mij gaan ze 23 juli verder met die reviews en komen er pas weer aan het eind van de zomer nieuwe zaken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:41 schreef marzman het volgende:
23 juli dus, ik zou eigenlijk nog wel meer van die reviews willen zien. Volgens mij kost dat ook niet zo veel om te maken voor het zomerseizoen
Haha dat wordt weer lachen idd. Mensen krijgen echt om de meest onbenullige zaken ruzie. Lijkt me ook wel een klacht.nl verhaal dit, trouwens.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen, op 27 augustus, staat mevrouw Veltenaar centraal, die met een kortingsbon van Groupon uit eten ging. Ze vergat dit te vermelden bij de reservering, maar had hem wel meegenomen naar het diner. Dat accepteerde eigenaresse Huang niet, waarna de ruzie hoog opliep en zelfs de politie erbij kwam.
Ruzie en politie erbij, topshow.
Nee groupon krijgen ander of minder eten, dat is de formule, achteraf pas melden dat je met groupon wilt betalen is oplichting.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Haha dat wordt weer lachen idd. Mensen krijgen echt om de meest onbenullige zaken ruzie. Lijkt me ook wel een klacht.nl verhaal dit, trouwens.
Staat in de voorwaarden inderdaad dat je het van te voren moet melden, ik heb er laatst eentje gekocht. maar goed als het niks is was het maar 12,50 pp ofzo dus dat valt wel te overzien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:27 schreef djkoelkast het volgende:
Groupon zit zo vol met regeltjes dat je er eigenlijk zelf nooit beter van wordt, je wordt dus gewoon belazerd. In de voorwaarden zal ook vast wel staan dat je het vooraf moet melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |