ja ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:27 schreef indochina het volgende:
doet iemand aan Insanity hier? Zo ja, hoe ziet je voeding en resultaat eruit?
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:58 schreef JackieBrown het volgende:
Beach!! 10 kg in 3.5 maanden u go. Hoop dat he before pics hebt gemaakt
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry ik luister alleen naar de muziek uit World of Warcraft.
wie zijn zyzz en fuark?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hebben jullie het nou nog steeds over Zyzz en fuark ?
Hahaha inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:08 schreef seto het volgende:
[..]
dat feel toen je voor het eerst in een pvp zone kwam en dacht dat overal alliance spelers zouden zitten in bosjes etc
Beste game ost is Banjo-Kazooie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry ik luister alleen naar de muziek uit World of Warcraft.
nee bro, sowieso secret of manaquote:
hoezo kutgym?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Fucking harde workout gehad, dat feeelllll. Hele weightroom was mirin'. Kutgym. #facebooksry
Omdat er maar weinig mensen echt hard en serieus trainen. 9/10 keer is het super druk en zijn alle bankjes en pulleys bezet, maar het squatrek is vrijwel Altijd vrij. En aangekeken worden alsof je het 8e wereldwonder bent omdat je squat gaat op den duur ook vervelen.quote:
je zit zeker nog vast aan een jaarcontract?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omdat er maar weinig mensen echt hard en serieus trainen. 9/10 keer is het super druk en zijn alle bankjes en pulleys bezet, maar het squatrek is vrijwel Altijd vrij. En aangekeken worden alsof je het 8e wereldwonder bent omdat je squat gaat op den duur ook vervelen.
Je hebt hier ook een kleinere, meer hardcore gym zitten. Daar gaat iedereen hard, is serieus met zichzelf bezig ipv je 'tips' geven als dat ik een handdoek in mn nek moet leggen voor de stang (). Het motiveert gewoon om zelf ook nog net iets harder te gaan.
En er staat hier ook nooit ook maar 1 vrouw bij de weightroom enz enz. Kan zo nog wel even doorgaan.
ja precies dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:27 schreef seto het volgende:
[..]
je zit zeker nog vast aan een jaarcontract?
Wees blij, hoef je tenminste niet een half uur te wachten voordat je kunt squattenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omdat er maar weinig mensen echt hard en serieus trainen. 9/10 keer is het super druk en zijn alle bankjes en pulleys bezet, maar het squatrek is vrijwel Altijd vrij. En aangekeken worden alsof je het 8e wereldwonder bent omdat je squat gaat op den duur ook vervelen.
Je hebt hier ook een kleinere, meer hardcore gym zitten. Daar gaat iedereen hard, is serieus met zichzelf bezig ipv je 'tips' geven als dat ik een handdoek in mn nek moet leggen voor de stang (). Het motiveert gewoon om zelf ook nog net iets harder te gaan.
En er staat hier ook nooit ook maar 1 vrouw bij de weightroom enz enz. Kan zo nog wel even doorgaan.
Dat is inderdaad wel een groot voordeelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wees blij, hoef je tenminste niet een half uur te wachten voordat je kunt squatten
Had hier een squatrack staan. Die is echter opgeruimd om ruimte te besparen. 'Want er staat toch een powercage en een smith machine.'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een groot voordeel. Maar goed soms istie alsnog bezet hoor, met mongolen die erin staan te curlen en/of shoulderpressen
![]()
Heb je die koekjes nog gemaakt trouwens?
Volgend jaar pas. Ik heb al een paar keer overwogen om me even heel kort bij iemand anders in te schrijven, dan bewijs op te sturen naar die gym dat ik ver weg verhuisd ben en dan weer op m'n eigen adres in te schrijven om eronder uit te komenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Had hier een squatrack staan. Die is echter opgeruimd om ruimte te besparen. 'Want er staat toch een powercage en een smith machine.'![]()
Ben net terug en IKTF.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Fucking harde workout gehad, dat feeelllll. Hele weightroom was mirin'. Kutgym. #facebooksry
Hordequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad. Oh en Ashenvale
![]()
Speelde toen wel nog horde, pas aan het eind van cataclysm naar alliance gegaan.
is alleen raziestis als je allochtoon bentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Een oud bb'er noemde me ook een beestnot sure if racist
wrm zie ik jou dan altijd bij bicep curl machinequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef 16meter het volgende:
alleen de echte zieke beren komen in de krachthonk zoals als wij snap je
Kapot massief ben jij broer gewoon massiefer dan diamantquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef 16meter het volgende:
ik ga zo broeken kopen maar weet nu al dat t niet gaat lukken
pas niet meer in spijkerbroeken man quads en hams zijn te beestachtig
Laat dan meteen de onderste ribben verwijderen, kan je jezelf pijpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een uitstekende linker rib, ik ga me hieraan laten opereren denk ik. rechts is gewoon plat, mij v taper i.c.m. met mijn pecs. heb afgelopen dagen te weinig kcal binnen gekregen en ben gelijk droger geworden en ben nog steeds 64 kg ongeveer, dat betekent dat ik wel spiermassa gegained heb toch?
Nu ik zo droog ben valt het helemaal op die uitstekende rib, het is gewoon not aestetitc. ik zal over jaarjte progressiepic plaatsen.
Heb nu ook vesten aan om mn roidpuiste te verbergen weet je mja zweet wel kapot hardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Beach het volgende:
mn trillende handjes verborgen weten te houden voor de sportschooleigenaar die vlakbij me stond want voor je het weet verdenkt die me van roids want hier worden mensen gekickt als ze gebruiken
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
Ik vond t wel zo'n type maar nee deze man was blank.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)
Zeg Gwn dat je Massivity volgt. Werkt voor mij!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ook
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te worden
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eet
ja dacht er toevallig gisteren aan om daar na een jaar weer een bestelling te plaatsen mja aminozuren weet geeneens wat het precies inhoudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef 16meter het volgende:
wk 1-12: 500mg test e
wk 1-4: 40mg winstrol
zoiets, geen gekke dingen iig
Zag Arnold er onzeker uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?
blijkbaar wel als ie keer op keer gebruiktequote:
Ik denk dat Ahnold een klein beetje last van narcisme hadquote:
Je bent zo snel gassed met teveel spieren johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik straks lijk op zyzz (grieks beeldhouwwerk ) dan ga ik beginnen met boksen, wat heb je aan spier idd als je je niet eens kan verdedigen?? meisjes willen een man die ze het gevoel hebben dat je hen kan beschermen,
Dank je voor de link lieve stereo k wis nog niet wat narsisme was maar dankzij jou heb k weer wat geleerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ahnold een klein beetje last van narcisme had
Veel leiders zullen dat wel hebben, maakt ze charismatisch en effectief.
Ja Krav Maga en BJJ = profit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef 16meter het volgende:
ik ga krav maga en grappling
de meeste gevegte eindige op de grond vriend daar moet je effectief zijn
3x20 barbell fleyesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn jullie belangrijkste krachtstats?
Pecdeck 80kg
Bb curl 60kg
Db curl 26kg omg:s
Triceps (met die kabel weet je wel) 50kg
serieus 60kg barbell curl?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn jullie belangrijkste krachtstats?
Pecdeck 80kg
Bb curl 60kg
Db curl 26kg omg:s
Triceps (met die kabel weet je wel) 50kg
haha maar je vergeet vrind, met die spieren ben je slow as phuckquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik doe gewoon 1 stoot in de face, vervolgens een goede liver kick en dan kimura lock.
deze man snaptquote:
heb je aan vechtsport gedaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik doe gewoon 1 stoot in de face, vervolgens een goede liver kick en dan kimura lock.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef 16meter het volgende:
denk dat vooral jongens die op vechtsport gaan onzeker zijn issues met pesten etc om zich dan te wapenen leren ze zich verdedigen enzo dan kunnen ze altijd terugvallen op hun vechtkunsten/agressie zodat ze geen echt contact met mensen hoeven te maken
als je horot dat zelf iron mike tyson gedurende zn carriere super onzeker was
BB is meer gewoon aan je lichaam bouwen alsof hte een soort grieks beeldhouwwerk is dat je steeds verder perfectioneert
Nee man, kijk naar Brock Lesnar etc.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha maar je vergeet vrind, met die spieren ben je slow as phuck
wow bedankt vriend je hebt me ogen geopendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
je hebt helemaal niks aan kra v maga, dat kan je alleen toepassen in de ideale situatie,
kan beter boksen o.i.d. en de menselijke anatomie bestuderen en wat natuurkunde
moment = kracht x arm
creeer een zo groot mogelijk momentum op zwakste plek van lichaam
dit zijn doorgaans je gewrrichten, elleboog, knie, kan je me nog volgen?
je hoeft helemaal niet sterk te zijn gewoon hefboom effect in praktijk toepassen(!)
Vroeger als kind judo en later ook nog even pencak silat.quote:
Ik heb ook pencak silat gedaan (Srs).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vroeger als kind judo en later ook nog even pencak silat.
Zat te denken aan MMA nu alleen daar ben ik te pussy voor.
gwn eerst kracht daarna trainingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef 16meter het volgende:
hoe kun je krachttraining t beste combineren met vechtsport? (2x per week trainen)
2x per week full body denk ik dan?
klinkt nog best wel lijp hoorquote:Sommige manieren van Pencak Silat beoefenen, houden tevens in dat deelname aan sparringen en wedstrijden in de praktijk onmogelijk is, omdat de gebruikte technieken verboden zijn doordat zij een vernietigende uitwerking hebben op de tegenstander.
PERSILAT
irritantquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef 16meter het volgende:
wat heeft hij daar 1 of andere zieke machete?
fit for freequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wijooow waar kan ik deze spoort uitoefenen ??
Je moet gewoon gevaarlijk overkomen bro, niet als zo'n gespierde beach-/mooiboy, die gekken weten dat die zuinig zijn op hun lichaam en graag tanktops dragen op festivals en dus geen scars willen, totaal niet angstaanjagend zo iemand. Je moet leeg uit je ogen kijken, laten zien dat je niks te verliezen hebt, gewoon sicke scar over je gezicht hebben lopen. Mensen moeten denken dat je tot alles in staat bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:16 schreef seto het volgende:
[..]
echt enge gedachte dat hoeveel ik ook lift deze gozer me zou zo kunnen vermoorden als hij wou
Geen idee, hier wonen veel Indonesiërs dus zitten aardig wat scholen in de buurt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wijooow waar kan ik deze spoort uitoefenen ??
Ik las Indosauriërs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, hier wonen veel Indonesiërs dus zitten aardig wat scholen in de buurt.
Weet je waar pas veel Indonesiërs wonen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, hier wonen veel Indonesiërs dus zitten aardig wat scholen in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
goede tips vriend ik zal deze lessen voor de rest van mijn leven onthoudenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet gewoon gevaarlijk overkomen bro, niet als zo'n gespierde beach-/mooiboy, die gekken weten dat die zuinig zijn op hun lichaam en graag tanktops dragen op festivals en dus geen scars willen, totaal niet angstaanjagend zo iemand. Je moet leeg uit je ogen kijken, laten zien dat je niks te verliezen hebt, gewoon sicke scar over je gezicht hebben lopen. Mensen moeten denken dat je tot alles in staat bent.
Mijn (ex-)sportschool Harimau geeft ook Pencak Silat lessen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Indonesiers de meeste afwas van alle culturenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
Eergisteren nog bij Indonees gegeten Dewi sri op de Westerkade en lekker man, 20 kleine bakskes op de tafel met allemaal verschillende dingen.
Er zaten ook kippepootjes bij, zelden zo lekkere gebraden kip gegeten; krokant en niet droog.
Ete die dan elke dag zoon rijsttafel? dan ga ik er meteen daar naar toe emigreren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Indonesiers de meeste afwas van alle culturen
je moet als een dragonball z karakter wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet gewoon gevaarlijk overkomen bro, niet als zo'n gespierde beach-/mooiboy, die gekken weten dat die zuinig zijn op hun lichaam en graag tanktops dragen op festivals en dus geen scars willen, totaal niet angstaanjagend zo iemand. Je moet leeg uit je ogen kijken, laten zien dat je niks te verliezen hebt, gewoon sicke scar over je gezicht hebben lopen. Mensen moeten denken dat je tot alles in staat bent.
+ lege blik in ogenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef 16meter het volgende:
scar op ze gezicht
niks te verliezen
tot alles in staat
[ afbeelding ]
Vriend van me is naar zo'n 4 weekse vechtsportbootcamp in Thailand geweest. Was echt focking zwaar en hijbwas totaal kapot, maar hij vond het geweldig. Je conditie gaat met een megasprong vooruit, goed en gezond eten en een topmentaliteit in een topomgeving.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef ChesterPerry het volgende:
thailand is beter daar kan je pas echt trainen
Dit. Daarnaast zijn vechtsporten een kwestie van techniek en metaliteit. De echte vechtsporters die het gaat om de kunst van het uitoefenen zijn erg correct en aardig in de omgang. Het zijn de tokkies die de sport een slechte naam geven (vergelijkbaar met bodybuilding dus).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
je hebt helemaal niks aan kra v maga, dat kan je alleen toepassen in de ideale situatie,
kan beter boksen o.i.d. en de menselijke anatomie bestuderen en wat natuurkunde
moment = kracht x arm
creeer een zo groot mogelijk momentum op zwakste plek van lichaam
dit zijn doorgaans je gewrrichten, elleboog, knie, kan je me nog volgen?
je hoeft helemaal niet sterk te zijn gewoon hefboom effect in praktijk toepassen(!)
2x maar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef FiliusDeorum het volgende:
sinds ik bodybuilder ben moet ik 2x per dag poepen
Who cares? Serena Williams is ook sterker dan de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Top. Wanneer gaan we hier met z'n allen heen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
Eergisteren nog bij Indonees gegeten Dewi sri op de Westerkade en lekker man, 20 kleine bakskes op de tafel met allemaal verschillende dingen.
Er zaten ook kippepootjes bij, zelden zo lekkere gebraden kip gegeten; krokant en niet droog.
lol serena williams is een fucking trol + die wijven gebruiken AASquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Serena Williams is ook sterker dan de gemiddelde man.
Je kan daar wel lekker eten, reken op 40/50 Euro per couvert.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Top. Wanneer gaan we hier met z'n allen heen?
Prima. Voor echt goed eten heb ik dat zeker wel over.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan daar wel lekker eten, reken op 40/50 Euro per couvert.
Mij lijkt het wel een leuk idee, maar als je graag een meet wilt opzetten doe dan eerst ff een datumprikkert en open er een topic voor. Dan kan je polsen of er nog meer animaux voor is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Prima. Voor echt goed eten heb ik dat zeker wel over.
Ah, geweldig filmpje, leuke panzerpics ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
Nieuw filmpje, eerder dan beloofd.
volgende is dan benen en deadlift, maar die duurt nog ff hoor![]()
have fun![]()
Valt mee hoor, 't is kwa capaciteit prima. Alleen die ruimte met het squatrack is wat krap idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, geweldig filmpje, leuke panzerpics ook![]()
Krappe gym heb je though
Was ie alquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
Je bent wel goed buff aan 't worden Raymond.
glenny, yoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef 16meter het volgende:
beetje kut zette mattie
komen die mussels er veel beter uit
sterke schouder duw
Werd tijd. Maar joints, wat slap zeg. Had op z'n minst verwacht dat die lijntjes zou snuiven.quote:
Komt binnekort wel weer idd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:44 schreef 16meter het volgende:
beetje kut zette mattie
komen die mussels er veel beter uit
sterke schouder duw
lol care gwn chubby buitenlandse chicks neuke die houde wel van brede mannequote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef seto het volgende:
[..]
maar de zomer begint bijna gek?
nu kan je niet op het strand lopen zonder shirt
in de regen
Lol.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef seto het volgende:
[..]
in de regen
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
stoerheid!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
Lol. Sicke negatieve gains indeed denk lol.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:41 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
waarom doe je geen insanity? sicke gains binnen 60 dagen
kek filmpje
idd, fukking regen, bro, om te jankenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef seto het volgende:
[..]
in de regen
ja he heb ook nog uitleg gegeven tussen haakjes voor de temperaturen leek me wel handig om dat zo te brengenquote:
Tof filmpje! Heb weer genoten van je work out.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
Nee nog niet. Was te lui om de ingredienten te kopenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een groot voordeel. Maar goed soms istie alsnog bezet hoor, met mongolen die erin staan te curlen en/of shoulderpressen
![]()
Heb je die koekjes nog gemaakt trouwens?
Er zijn ook meisjes die weten dat ze op moment supreme smerige kut hebben en dan alsnog de jongen kut laat likken(!)quote:
je bent gewoon nog onervaren, jonguhquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die weten dat ze op moment supreme smerige kut hebben en dan alsnog de jongen kut laat likken(!)
Bron: 0:35
Walgelijk.
Virgin alert. Gewoon op een festival na 3 dagen niet wassen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die weten dat ze op moment supreme smerige kut hebben en dan alsnog de jongen kut laat likken(!)
Bron: 0:35
Walgelijk.
Hahaha wat ben je ook een baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
Lol.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha wat ben je ook een baas.Nice man, keep it up, volgende filmpjes al in productie begrijp ik.
Goed buff inderdaad, zo solid ben ik zelf niet. Weeg ook 20 kg minder.
![]()
Voor de Panzerpics moet je je telefoon rechtop in je rechterhand houden, dan met je linkerhand eventueel je tank omhoog en je boxer naar beneden trekken. Beetje gedraaid staan zodat je zijkant chest ook ziet. Dan staat er spanning op je arm, kun je je v-lines zien en wordt het een plaatje.
Gelachen ook om die intro (FOK!mutanten weer) en die laatste scene met die kat en de kip.Ga zo door!
Goede spoiler.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb beach op fb gevondeh.
[spoiler]https://www.facebook.com/beach.bennaars/spoiler]
Oh thanks man dat is al eenstuk handiger.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goede spoiler.
Tof filmpje Ray.Je kan trouwens de volumeknopjes ook gebruiken om foto's mee te maken, volgens mij maakt het niet uit welke van de twee.
Broquote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha wat ben je ook een baas.Nice man, keep it up, volgende filmpjes al in productie begrijp ik.
Goed buff inderdaad, zo solid ben ik zelf niet. Weeg ook 20 kg minder.
![]()
Voor de Panzerpics moet je je telefoon rechtop in je rechterhand houden, dan met je linkerhand eventueel je tank omhoog en je boxer naar beneden trekken. Beetje gedraaid staan zodat je zijkant chest ook ziet. Dan staat er spanning op je arm, kun je je v-lines zien en wordt het een plaatje.
Gelachen ook om die intro (FOK!mutanten weer) en die laatste scene met die kat en de kip.Ga zo door!
Fotograaf springt er zelf voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het is ook echt een klootzak http://www.telegraaf.nl/p(...)fotograaf_aan__.html
En dan rij je hard door?quote:
Doet mij denken aan die Britney Spears episode van South Park.quote:
Lijkt wel een duitse voetballer.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef seto het volgende:
die fotograaf die doet alsof hij zwaargewond is
Fucking aansteller. Ik had overigens wel gestopt om te kijken of er geen krasje op mijn auto zou zitten.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef seto het volgende:
die fotograaf die doet alsof hij zwaargewond is
Hahah hij is weer nice! Kijken lekker weg, die filmpjes!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
have fun![]()
mwah die roem stijgt hem na zen harses, in rehab hoort hij van allerlei verhalen voor je weet zit die aan de sniffa met zn matties, young winehousequote:Op zondag 23 juni 2013 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat hij een paar keer heeft geblowd, ja ik denk het ook.
waaromquote:Op zondag 23 juni 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kga me hieraan ook laten opereren denk ik
maak nie uit susteren heeft dat ook en hij post kk veel stoere picca's hierquote:Op zondag 23 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb te dikke tepels zie je altijd door mn shirt heen ( de countouren), ik loop dan ook altijd voorovergebogen zodat ik probeer minder te laat opvallen, als ik rechtop borst vooruit loop zowieso dat ze dan doorschijnen
klinkt geilquote:Op zondag 23 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb te dikke tepels zie je altijd door mn shirt heen ( de countouren), ik loop dan ook altijd voorovergebogen zodat ik probeer minder te laat opvallen, als ik rechtop borst vooruit loop zowieso dat ze dan doorschijnen
Ik weet nog niet of ik je nu moet bedanken of dat ik je ga haten, maar door deze post van jou WIL IK DIT OOK KUNNEN!quote:
:S hoe weet je dat ik daar train, nee na de zomer weer!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
train je eig. al weer bij bully's gym?
ik train in waga. Je bent zeker helemaal dik geworden enzo nu?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
:S hoe weet je dat ik daar train, nee na de zomer weer!
renkum, niet arnhem?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef ChesterPerry het volgende:
nee valt wel mee ik train nog gwn in renkum, maar geen boksen meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ey die mocht je niet openbaar makenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb beach op fb gevondeh.
[spoiler]https://www.facebook.com/beach.bennaars/spoiler]
Hoe de fuk wil jij dan 3 dagen EDC of UMF doen als je na 1 zo'n Mickey Mouse-festival al gebroke bent. ;squote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
wtf, krijg commentaar van een 150 kg wegende dame dat ze de vrouwen in dat filmpje (die nu ook op mijn facebook staat met als comment: nieuw doel!) maar lelijk vindt.
Wat is dat toch met sommige dikke mensen.. als je commentaar hebt op hun postuur dan is de wereld te klein, maar zelf mogen ze wel alles en iedereen lelijk noemen..
post dit als reactiequote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
wtf, krijg commentaar van een 150 kg wegende dame dat ze de vrouwen in dat filmpje (die nu ook op mijn facebook staat met als comment: nieuw doel!) maar lelijk vindt.
Wat is dat toch met sommige dikke mensen.. als je commentaar hebt op hun postuur dan is de wereld te klein, maar zelf mogen ze wel alles en iedereen lelijk noemen..
Rol haar terug de zee in.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
Ik heb die discussies ook zo vaak gehad.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
Hoe fitter ik word hoe hoger de eisen worden ofc.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En paar niet met haar. Ook niet wanneer ze avances maakt, Dima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.WelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In welke magazine kom je?
Mjah, eens kijken hoe ze piept als ik haar over een jaar (of 2 of 3 of 10) zo ff boven mijn hoofd smijtquote:
Jep. Is allemaal heel snel gegaan. Ik wilde er nog niks over zeggen tegen iemand omdat het allemaal nog niet zeker was.quote:
opzouten met die zure zultenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.Nice fanta, ben benieuwd naar het resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ik ookquote:Op zondag 23 juni 2013 17:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nice fanta, ben benieuwd naar het resultaat
Netjesquote:Op zondag 23 juni 2013 16:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep. Is allemaal heel snel gegaan. Ik wilde er nog niks over zeggen tegen iemand omdat het allemaal nog niet zeker was.
In de sportschool.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Netjes. Op straat of in de sportschool?
sportschool standaard..quote:Op zondag 23 juni 2013 17:06 schreef Push. het volgende:
[..]
Netjes. Op straat of in de sportschool?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:56 schreef seto het volgende:
[..]
in de regen
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.Fucking nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed gedaan.
![]()
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.Goed bezig! Wanneer kom je in het blad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed bezig
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.Sick!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 27 september 2013 16:52 schreef Braddie het volgende:
Een overpowered Alpha mannetje, en een Chinees, lezen mij de les.
Nergens voor nodig.
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.Respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
Ik post ook altijd foto's van anderen, doet er niet aan af.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef Fanta-stick het volgende:
HAHAHAHAAA
GELOVEN DAT IK TATJANA SIMIC BEN
HAHAHAHAHAHAHA
hoeveel heb je eraan verdeintquote:Op zondag 23 juni 2013 16:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep. Is allemaal heel snel gegaan. Ik wilde er nog niks over zeggen tegen iemand omdat het allemaal nog niet zeker was.
gedraag je je even na je leeftijd aubquote:
Nee. En die Tatjana heeft een onderkin in RLquote:Op zondag 23 juni 2013 18:15 schreef MarMar het volgende:
Dus Tatjana komt niet naar de meet? Jammer hoor.
jij bent ook niet de slankstequote:Op zondag 23 juni 2013 18:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee. En die Tatjana heeft een onderkin in RL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |