Laat dan meteen de onderste ribben verwijderen, kan je jezelf pijpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een uitstekende linker rib, ik ga me hieraan laten opereren denk ik. rechts is gewoon plat, mij v taper i.c.m. met mijn pecs. heb afgelopen dagen te weinig kcal binnen gekregen en ben gelijk droger geworden en ben nog steeds 64 kg ongeveer, dat betekent dat ik wel spiermassa gegained heb toch?
Nu ik zo droog ben valt het helemaal op die uitstekende rib, het is gewoon not aestetitc. ik zal over jaarjte progressiepic plaatsen.
Heb nu ook vesten aan om mn roidpuiste te verbergen weet je mja zweet wel kapot hardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Beach het volgende:
mn trillende handjes verborgen weten te houden voor de sportschooleigenaar die vlakbij me stond want voor je het weet verdenkt die me van roids want hier worden mensen gekickt als ze gebruiken
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Een oud bb'er noemde me ook een beestnot sure if racist
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
Ik vond t wel zo'n type maar nee deze man was blank.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)
Zeg Gwn dat je Massivity volgt. Werkt voor mij!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ook
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te worden
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eet
ja dacht er toevallig gisteren aan om daar na een jaar weer een bestelling te plaatsen mja aminozuren weet geeneens wat het precies inhoudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef 16meter het volgende:
wk 1-12: 500mg test e
wk 1-4: 40mg winstrol
zoiets, geen gekke dingen iig
Zag Arnold er onzeker uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?
blijkbaar wel als ie keer op keer gebruiktequote:
Ik denk dat Ahnold een klein beetje last van narcisme hadquote:
Je bent zo snel gassed met teveel spieren johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik straks lijk op zyzz (grieks beeldhouwwerk ) dan ga ik beginnen met boksen, wat heb je aan spier idd als je je niet eens kan verdedigen?? meisjes willen een man die ze het gevoel hebben dat je hen kan beschermen,
Dank je voor de link lieve stereo k wis nog niet wat narsisme was maar dankzij jou heb k weer wat geleerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ahnold een klein beetje last van narcisme had
Veel leiders zullen dat wel hebben, maakt ze charismatisch en effectief.
Ja Krav Maga en BJJ = profit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef 16meter het volgende:
ik ga krav maga en grappling
de meeste gevegte eindige op de grond vriend daar moet je effectief zijn
3x20 barbell fleyesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn jullie belangrijkste krachtstats?
Pecdeck 80kg
Bb curl 60kg
Db curl 26kg omg:s
Triceps (met die kabel weet je wel) 50kg
serieus 60kg barbell curl?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn jullie belangrijkste krachtstats?
Pecdeck 80kg
Bb curl 60kg
Db curl 26kg omg:s
Triceps (met die kabel weet je wel) 50kg
haha maar je vergeet vrind, met die spieren ben je slow as phuckquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik doe gewoon 1 stoot in de face, vervolgens een goede liver kick en dan kimura lock.
deze man snaptquote:
heb je aan vechtsport gedaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik doe gewoon 1 stoot in de face, vervolgens een goede liver kick en dan kimura lock.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef 16meter het volgende:
denk dat vooral jongens die op vechtsport gaan onzeker zijn issues met pesten etc om zich dan te wapenen leren ze zich verdedigen enzo dan kunnen ze altijd terugvallen op hun vechtkunsten/agressie zodat ze geen echt contact met mensen hoeven te maken
als je horot dat zelf iron mike tyson gedurende zn carriere super onzeker was
BB is meer gewoon aan je lichaam bouwen alsof hte een soort grieks beeldhouwwerk is dat je steeds verder perfectioneert
Nee man, kijk naar Brock Lesnar etc.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha maar je vergeet vrind, met die spieren ben je slow as phuck
wow bedankt vriend je hebt me ogen geopendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
je hebt helemaal niks aan kra v maga, dat kan je alleen toepassen in de ideale situatie,
kan beter boksen o.i.d. en de menselijke anatomie bestuderen en wat natuurkunde
moment = kracht x arm
creeer een zo groot mogelijk momentum op zwakste plek van lichaam
dit zijn doorgaans je gewrrichten, elleboog, knie, kan je me nog volgen?
je hoeft helemaal niet sterk te zijn gewoon hefboom effect in praktijk toepassen(!)
Vroeger als kind judo en later ook nog even pencak silat.quote:
Ik heb ook pencak silat gedaan (Srs).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vroeger als kind judo en later ook nog even pencak silat.
Zat te denken aan MMA nu alleen daar ben ik te pussy voor.
gwn eerst kracht daarna trainingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef 16meter het volgende:
hoe kun je krachttraining t beste combineren met vechtsport? (2x per week trainen)
2x per week full body denk ik dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |