Ik denk dat Ahnold een klein beetje last van narcisme hadquote:
Je bent zo snel gassed met teveel spieren johquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Dimachaerus het volgende:
als ik straks lijk op zyzz (grieks beeldhouwwerk ) dan ga ik beginnen met boksen, wat heb je aan spier idd als je je niet eens kan verdedigen?? meisjes willen een man die ze het gevoel hebben dat je hen kan beschermen,
Dank je voor de link lieve stereo k wis nog niet wat narsisme was maar dankzij jou heb k weer wat geleerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik denk dat Ahnold een klein beetje last van narcisme had
Veel leiders zullen dat wel hebben, maakt ze charismatisch en effectief.
Ja Krav Maga en BJJ = profit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef 16meter het volgende:
ik ga krav maga en grappling
de meeste gevegte eindige op de grond vriend daar moet je effectief zijn
3x20 barbell fleyesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn jullie belangrijkste krachtstats?
Pecdeck 80kg
Bb curl 60kg
Db curl 26kg omg:s
Triceps (met die kabel weet je wel) 50kg
serieus 60kg barbell curl?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Ethanolic het volgende:
Wat zijn jullie belangrijkste krachtstats?
Pecdeck 80kg
Bb curl 60kg
Db curl 26kg omg:s
Triceps (met die kabel weet je wel) 50kg
haha maar je vergeet vrind, met die spieren ben je slow as phuckquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik doe gewoon 1 stoot in de face, vervolgens een goede liver kick en dan kimura lock.
deze man snaptquote:
heb je aan vechtsport gedaan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Maar ik doe gewoon 1 stoot in de face, vervolgens een goede liver kick en dan kimura lock.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef 16meter het volgende:
denk dat vooral jongens die op vechtsport gaan onzeker zijn issues met pesten etc om zich dan te wapenen leren ze zich verdedigen enzo dan kunnen ze altijd terugvallen op hun vechtkunsten/agressie zodat ze geen echt contact met mensen hoeven te maken
als je horot dat zelf iron mike tyson gedurende zn carriere super onzeker was
BB is meer gewoon aan je lichaam bouwen alsof hte een soort grieks beeldhouwwerk is dat je steeds verder perfectioneert
Nee man, kijk naar Brock Lesnar etc.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
haha maar je vergeet vrind, met die spieren ben je slow as phuck
wow bedankt vriend je hebt me ogen geopendquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
je hebt helemaal niks aan kra v maga, dat kan je alleen toepassen in de ideale situatie,
kan beter boksen o.i.d. en de menselijke anatomie bestuderen en wat natuurkunde
moment = kracht x arm
creeer een zo groot mogelijk momentum op zwakste plek van lichaam
dit zijn doorgaans je gewrrichten, elleboog, knie, kan je me nog volgen?
je hoeft helemaal niet sterk te zijn gewoon hefboom effect in praktijk toepassen(!)
Vroeger als kind judo en later ook nog even pencak silat.quote:
Ik heb ook pencak silat gedaan (Srs).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vroeger als kind judo en later ook nog even pencak silat.
Zat te denken aan MMA nu alleen daar ben ik te pussy voor.
gwn eerst kracht daarna trainingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:51 schreef 16meter het volgende:
hoe kun je krachttraining t beste combineren met vechtsport? (2x per week trainen)
2x per week full body denk ik dan?
klinkt nog best wel lijp hoorquote:Sommige manieren van Pencak Silat beoefenen, houden tevens in dat deelname aan sparringen en wedstrijden in de praktijk onmogelijk is, omdat de gebruikte technieken verboden zijn doordat zij een vernietigende uitwerking hebben op de tegenstander.
PERSILAT
irritantquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef 16meter het volgende:
wat heeft hij daar 1 of andere zieke machete?
fit for freequote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wijooow waar kan ik deze spoort uitoefenen ??
Je moet gewoon gevaarlijk overkomen bro, niet als zo'n gespierde beach-/mooiboy, die gekken weten dat die zuinig zijn op hun lichaam en graag tanktops dragen op festivals en dus geen scars willen, totaal niet angstaanjagend zo iemand. Je moet leeg uit je ogen kijken, laten zien dat je niks te verliezen hebt, gewoon sicke scar over je gezicht hebben lopen. Mensen moeten denken dat je tot alles in staat bent.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:16 schreef seto het volgende:
[..]
echt enge gedachte dat hoeveel ik ook lift deze gozer me zou zo kunnen vermoorden als hij wou
Geen idee, hier wonen veel Indonesiërs dus zitten aardig wat scholen in de buurt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wijooow waar kan ik deze spoort uitoefenen ??
Ik las Indosauriërs.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, hier wonen veel Indonesiërs dus zitten aardig wat scholen in de buurt.
Weet je waar pas veel Indonesiërs wonen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee, hier wonen veel Indonesiërs dus zitten aardig wat scholen in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
goede tips vriend ik zal deze lessen voor de rest van mijn leven onthoudenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet gewoon gevaarlijk overkomen bro, niet als zo'n gespierde beach-/mooiboy, die gekken weten dat die zuinig zijn op hun lichaam en graag tanktops dragen op festivals en dus geen scars willen, totaal niet angstaanjagend zo iemand. Je moet leeg uit je ogen kijken, laten zien dat je niks te verliezen hebt, gewoon sicke scar over je gezicht hebben lopen. Mensen moeten denken dat je tot alles in staat bent.
Mijn (ex-)sportschool Harimau geeft ook Pencak Silat lessen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Indonesiers de meeste afwas van alle culturenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
Eergisteren nog bij Indonees gegeten Dewi sri op de Westerkade en lekker man, 20 kleine bakskes op de tafel met allemaal verschillende dingen.
Er zaten ook kippepootjes bij, zelden zo lekkere gebraden kip gegeten; krokant en niet droog.
Ete die dan elke dag zoon rijsttafel? dan ga ik er meteen daar naar toe emigreren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Indonesiers de meeste afwas van alle culturen
je moet als een dragonball z karakter wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet gewoon gevaarlijk overkomen bro, niet als zo'n gespierde beach-/mooiboy, die gekken weten dat die zuinig zijn op hun lichaam en graag tanktops dragen op festivals en dus geen scars willen, totaal niet angstaanjagend zo iemand. Je moet leeg uit je ogen kijken, laten zien dat je niks te verliezen hebt, gewoon sicke scar over je gezicht hebben lopen. Mensen moeten denken dat je tot alles in staat bent.
+ lege blik in ogenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef 16meter het volgende:
scar op ze gezicht
niks te verliezen
tot alles in staat
[ afbeelding ]
Vriend van me is naar zo'n 4 weekse vechtsportbootcamp in Thailand geweest. Was echt focking zwaar en hijbwas totaal kapot, maar hij vond het geweldig. Je conditie gaat met een megasprong vooruit, goed en gezond eten en een topmentaliteit in een topomgeving.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef ChesterPerry het volgende:
thailand is beter daar kan je pas echt trainen
Dit. Daarnaast zijn vechtsporten een kwestie van techniek en metaliteit. De echte vechtsporters die het gaat om de kunst van het uitoefenen zijn erg correct en aardig in de omgang. Het zijn de tokkies die de sport een slechte naam geven (vergelijkbaar met bodybuilding dus).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
je hebt helemaal niks aan kra v maga, dat kan je alleen toepassen in de ideale situatie,
kan beter boksen o.i.d. en de menselijke anatomie bestuderen en wat natuurkunde
moment = kracht x arm
creeer een zo groot mogelijk momentum op zwakste plek van lichaam
dit zijn doorgaans je gewrrichten, elleboog, knie, kan je me nog volgen?
je hoeft helemaal niet sterk te zijn gewoon hefboom effect in praktijk toepassen(!)
2x maar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef FiliusDeorum het volgende:
sinds ik bodybuilder ben moet ik 2x per dag poepen
Who cares? Serena Williams is ook sterker dan de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Een oud bb'er noemde me ook een beestnot sure if racist
Top. Wanneer gaan we hier met z'n allen heen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
Eergisteren nog bij Indonees gegeten Dewi sri op de Westerkade en lekker man, 20 kleine bakskes op de tafel met allemaal verschillende dingen.
Er zaten ook kippepootjes bij, zelden zo lekkere gebraden kip gegeten; krokant en niet droog.
lol serena williams is een fucking trol + die wijven gebruiken AASquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Serena Williams is ook sterker dan de gemiddelde man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |