Laat dan meteen de onderste ribben verwijderen, kan je jezelf pijpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een uitstekende linker rib, ik ga me hieraan laten opereren denk ik. rechts is gewoon plat, mij v taper i.c.m. met mijn pecs. heb afgelopen dagen te weinig kcal binnen gekregen en ben gelijk droger geworden en ben nog steeds 64 kg ongeveer, dat betekent dat ik wel spiermassa gegained heb toch?
Nu ik zo droog ben valt het helemaal op die uitstekende rib, het is gewoon not aestetitc. ik zal over jaarjte progressiepic plaatsen.
Heb nu ook vesten aan om mn roidpuiste te verbergen weet je mja zweet wel kapot hardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Beach het volgende:
mn trillende handjes verborgen weten te houden voor de sportschooleigenaar die vlakbij me stond want voor je het weet verdenkt die me van roids want hier worden mensen gekickt als ze gebruiken
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Een oud bb'er noemde me ook een beestnot sure if racist
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
Ik vond t wel zo'n type maar nee deze man was blank.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)
Zeg Gwn dat je Massivity volgt. Werkt voor mij!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ook
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te worden
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eet
ja dacht er toevallig gisteren aan om daar na een jaar weer een bestelling te plaatsen mja aminozuren weet geeneens wat het precies inhoudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef 16meter het volgende:
wk 1-12: 500mg test e
wk 1-4: 40mg winstrol
zoiets, geen gekke dingen iig
Zag Arnold er onzeker uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?
blijkbaar wel als ie keer op keer gebruiktequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |