ja ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:27 schreef indochina het volgende:
doet iemand aan Insanity hier? Zo ja, hoe ziet je voeding en resultaat eruit?
Nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:58 schreef JackieBrown het volgende:
Beach!! 10 kg in 3.5 maanden u go. Hoop dat he before pics hebt gemaakt
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry ik luister alleen naar de muziek uit World of Warcraft.
wie zijn zyzz en fuark?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hebben jullie het nou nog steeds over Zyzz en fuark ?
Hahaha inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:08 schreef seto het volgende:
[..]
dat feel toen je voor het eerst in een pvp zone kwam en dacht dat overal alliance spelers zouden zitten in bosjes etc
Beste game ost is Banjo-Kazooie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry ik luister alleen naar de muziek uit World of Warcraft.
nee bro, sowieso secret of manaquote:
hoezo kutgym?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Fucking harde workout gehad, dat feeelllll. Hele weightroom was mirin'. Kutgym. #facebooksry
Omdat er maar weinig mensen echt hard en serieus trainen. 9/10 keer is het super druk en zijn alle bankjes en pulleys bezet, maar het squatrek is vrijwel Altijd vrij. En aangekeken worden alsof je het 8e wereldwonder bent omdat je squat gaat op den duur ook vervelen.quote:
je zit zeker nog vast aan een jaarcontract?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omdat er maar weinig mensen echt hard en serieus trainen. 9/10 keer is het super druk en zijn alle bankjes en pulleys bezet, maar het squatrek is vrijwel Altijd vrij. En aangekeken worden alsof je het 8e wereldwonder bent omdat je squat gaat op den duur ook vervelen.
Je hebt hier ook een kleinere, meer hardcore gym zitten. Daar gaat iedereen hard, is serieus met zichzelf bezig ipv je 'tips' geven als dat ik een handdoek in mn nek moet leggen voor de stang (). Het motiveert gewoon om zelf ook nog net iets harder te gaan.
En er staat hier ook nooit ook maar 1 vrouw bij de weightroom enz enz. Kan zo nog wel even doorgaan.
ja precies dat dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:27 schreef seto het volgende:
[..]
je zit zeker nog vast aan een jaarcontract?
Wees blij, hoef je tenminste niet een half uur te wachten voordat je kunt squattenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Omdat er maar weinig mensen echt hard en serieus trainen. 9/10 keer is het super druk en zijn alle bankjes en pulleys bezet, maar het squatrek is vrijwel Altijd vrij. En aangekeken worden alsof je het 8e wereldwonder bent omdat je squat gaat op den duur ook vervelen.
Je hebt hier ook een kleinere, meer hardcore gym zitten. Daar gaat iedereen hard, is serieus met zichzelf bezig ipv je 'tips' geven als dat ik een handdoek in mn nek moet leggen voor de stang (). Het motiveert gewoon om zelf ook nog net iets harder te gaan.
En er staat hier ook nooit ook maar 1 vrouw bij de weightroom enz enz. Kan zo nog wel even doorgaan.
Dat is inderdaad wel een groot voordeelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:31 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wees blij, hoef je tenminste niet een half uur te wachten voordat je kunt squatten
Had hier een squatrack staan. Die is echter opgeruimd om ruimte te besparen. 'Want er staat toch een powercage en een smith machine.'quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een groot voordeel. Maar goed soms istie alsnog bezet hoor, met mongolen die erin staan te curlen en/of shoulderpressen
![]()
Heb je die koekjes nog gemaakt trouwens?
Volgend jaar pas. Ik heb al een paar keer overwogen om me even heel kort bij iemand anders in te schrijven, dan bewijs op te sturen naar die gym dat ik ver weg verhuisd ben en dan weer op m'n eigen adres in te schrijven om eronder uit te komenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:36 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Had hier een squatrack staan. Die is echter opgeruimd om ruimte te besparen. 'Want er staat toch een powercage en een smith machine.'![]()
Ben net terug en IKTF.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:41 schreef JackieBrown het volgende:
Fucking harde workout gehad, dat feeelllll. Hele weightroom was mirin'. Kutgym. #facebooksry
Hordequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hahaha inderdaad. Oh en Ashenvale
![]()
Speelde toen wel nog horde, pas aan het eind van cataclysm naar alliance gegaan.
is alleen raziestis als je allochtoon bentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Een oud bb'er noemde me ook een beestnot sure if racist
wrm zie ik jou dan altijd bij bicep curl machinequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef 16meter het volgende:
alleen de echte zieke beren komen in de krachthonk zoals als wij snap je
Kapot massief ben jij broer gewoon massiefer dan diamantquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef 16meter het volgende:
ik ga zo broeken kopen maar weet nu al dat t niet gaat lukken
pas niet meer in spijkerbroeken man quads en hams zijn te beestachtig
Laat dan meteen de onderste ribben verwijderen, kan je jezelf pijpen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een uitstekende linker rib, ik ga me hieraan laten opereren denk ik. rechts is gewoon plat, mij v taper i.c.m. met mijn pecs. heb afgelopen dagen te weinig kcal binnen gekregen en ben gelijk droger geworden en ben nog steeds 64 kg ongeveer, dat betekent dat ik wel spiermassa gegained heb toch?
Nu ik zo droog ben valt het helemaal op die uitstekende rib, het is gewoon not aestetitc. ik zal over jaarjte progressiepic plaatsen.
Heb nu ook vesten aan om mn roidpuiste te verbergen weet je mja zweet wel kapot hardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef Beach het volgende:
mn trillende handjes verborgen weten te houden voor de sportschooleigenaar die vlakbij me stond want voor je het weet verdenkt die me van roids want hier worden mensen gekickt als ze gebruiken
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Een oud bb'er noemde me ook een beestnot sure if racist
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
Ik vond t wel zo'n type maar nee deze man was blank.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Was t CarbonC? (Ik verwijs je wederom naar zijn UI.)
Zeg Gwn dat je Massivity volgt. Werkt voor mij!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef 16meter het volgende:
als ik ga kuren volgend jaar moet ik ook andere gym zoeken want ik weet zeker dat deze eigenaar moeilijk gaat doen als ik in 12 weekjes opeens de gains van m'n leven maak
en die instructeurs natuurlijk irritante vragen stellen
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:31 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
en jij trekt je daar iets van aan? heb bij een wellnessclub gefitnesst daar hing een dopingcontract aan de muur en de hele club zat vol met mensen die kuren en niet zon klein beetje ook
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
nee, hun mening boeit me niet, maar geen zin om eruit getrapt te worden
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
daarvoor kunnen ze je er niet uittrappen hoor, mochten ze uberhaupt wat vragen zeg je dat je paardenvlees eet
ja dacht er toevallig gisteren aan om daar na een jaar weer een bestelling te plaatsen mja aminozuren weet geeneens wat het precies inhoudquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Of *insert willekeurig B&F product met 300% groei*
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef 16meter het volgende:
wk 1-12: 500mg test e
wk 1-4: 40mg winstrol
zoiets, geen gekke dingen iig
Zag Arnold er onzeker uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
waarom ga je eigenlijk kuren? onzeker?
blijkbaar wel als ie keer op keer gebruiktequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |