+ lege blik in ogenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef 16meter het volgende:
scar op ze gezicht
niks te verliezen
tot alles in staat
[ afbeelding ]
Vriend van me is naar zo'n 4 weekse vechtsportbootcamp in Thailand geweest. Was echt focking zwaar en hijbwas totaal kapot, maar hij vond het geweldig. Je conditie gaat met een megasprong vooruit, goed en gezond eten en een topmentaliteit in een topomgeving.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef ChesterPerry het volgende:
thailand is beter daar kan je pas echt trainen
Dit. Daarnaast zijn vechtsporten een kwestie van techniek en metaliteit. De echte vechtsporters die het gaat om de kunst van het uitoefenen zijn erg correct en aardig in de omgang. Het zijn de tokkies die de sport een slechte naam geven (vergelijkbaar met bodybuilding dus).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef Dimachaerus het volgende:
je hebt helemaal niks aan kra v maga, dat kan je alleen toepassen in de ideale situatie,
kan beter boksen o.i.d. en de menselijke anatomie bestuderen en wat natuurkunde
moment = kracht x arm
creeer een zo groot mogelijk momentum op zwakste plek van lichaam
dit zijn doorgaans je gewrrichten, elleboog, knie, kan je me nog volgen?
je hoeft helemaal niet sterk te zijn gewoon hefboom effect in praktijk toepassen(!)
2x maar?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef FiliusDeorum het volgende:
sinds ik bodybuilder ben moet ik 2x per dag poepen
Who cares? Serena Williams is ook sterker dan de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
Een oud bb'er noemde me ook een beestnot sure if racist
Top. Wanneer gaan we hier met z'n allen heen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:27 schreef kaasplankje het volgende:
Eergisteren nog bij Indonees gegeten Dewi sri op de Westerkade en lekker man, 20 kleine bakskes op de tafel met allemaal verschillende dingen.
Er zaten ook kippepootjes bij, zelden zo lekkere gebraden kip gegeten; krokant en niet droog.
lol serena williams is een fucking trol + die wijven gebruiken AASquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Who cares? Serena Williams is ook sterker dan de gemiddelde man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |