Virgin alert. Gewoon op een festival na 3 dagen niet wassen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Er zijn ook meisjes die weten dat ze op moment supreme smerige kut hebben en dan alsnog de jongen kut laat likken(!)
Bron: 0:35
Walgelijk.
Hahaha wat ben je ook een baas.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
Nieuw filmpje, eerder dan beloofd.
volgende is dan benen en deadlift, maar die duurt nog ff hoor![]()
have fun![]()
Lol.quote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha wat ben je ook een baas.Nice man, keep it up, volgende filmpjes al in productie begrijp ik.
Goed buff inderdaad, zo solid ben ik zelf niet. Weeg ook 20 kg minder.
![]()
Voor de Panzerpics moet je je telefoon rechtop in je rechterhand houden, dan met je linkerhand eventueel je tank omhoog en je boxer naar beneden trekken. Beetje gedraaid staan zodat je zijkant chest ook ziet. Dan staat er spanning op je arm, kun je je v-lines zien en wordt het een plaatje.
Gelachen ook om die intro (FOK!mutanten weer) en die laatste scene met die kat en de kip.Ga zo door!
Goede spoiler.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb beach op fb gevondeh.
[spoiler]https://www.facebook.com/beach.bennaars/spoiler]
Oh thanks man dat is al eenstuk handiger.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Goede spoiler.
Tof filmpje Ray.Je kan trouwens de volumeknopjes ook gebruiken om foto's mee te maken, volgens mij maakt het niet uit welke van de twee.
Broquote:Op zondag 23 juni 2013 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hahaha wat ben je ook een baas.Nice man, keep it up, volgende filmpjes al in productie begrijp ik.
Goed buff inderdaad, zo solid ben ik zelf niet. Weeg ook 20 kg minder.
![]()
Voor de Panzerpics moet je je telefoon rechtop in je rechterhand houden, dan met je linkerhand eventueel je tank omhoog en je boxer naar beneden trekken. Beetje gedraaid staan zodat je zijkant chest ook ziet. Dan staat er spanning op je arm, kun je je v-lines zien en wordt het een plaatje.
Gelachen ook om die intro (FOK!mutanten weer) en die laatste scene met die kat en de kip.Ga zo door!
Fotograaf springt er zelf voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:47 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Het is ook echt een klootzak http://www.telegraaf.nl/p(...)fotograaf_aan__.html
En dan rij je hard door?quote:
Doet mij denken aan die Britney Spears episode van South Park.quote:
Lijkt wel een duitse voetballer.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef seto het volgende:
die fotograaf die doet alsof hij zwaargewond is
Fucking aansteller. Ik had overigens wel gestopt om te kijken of er geen krasje op mijn auto zou zitten.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:05 schreef seto het volgende:
die fotograaf die doet alsof hij zwaargewond is
Hahah hij is weer nice! Kijken lekker weg, die filmpjes!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:16 schreef RaymondK het volgende:
Hey menschen!
Nieuw filmpje, eerder dan beloofd.
volgende is dan benen en deadlift, maar die duurt nog ff hoor![]()
have fun![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |