mwah die roem stijgt hem na zen harses, in rehab hoort hij van allerlei verhalen voor je weet zit die aan de sniffa met zn matties, young winehousequote:Op zondag 23 juni 2013 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat hij een paar keer heeft geblowd, ja ik denk het ook.
waaromquote:Op zondag 23 juni 2013 13:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'kga me hieraan ook laten opereren denk ik
maak nie uit susteren heeft dat ook en hij post kk veel stoere picca's hierquote:Op zondag 23 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb te dikke tepels zie je altijd door mn shirt heen ( de countouren), ik loop dan ook altijd voorovergebogen zodat ik probeer minder te laat opvallen, als ik rechtop borst vooruit loop zowieso dat ze dan doorschijnen
klinkt geilquote:Op zondag 23 juni 2013 13:40 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb te dikke tepels zie je altijd door mn shirt heen ( de countouren), ik loop dan ook altijd voorovergebogen zodat ik probeer minder te laat opvallen, als ik rechtop borst vooruit loop zowieso dat ze dan doorschijnen
Ik weet nog niet of ik je nu moet bedanken of dat ik je ga haten, maar door deze post van jou WIL IK DIT OOK KUNNEN!quote:
:S hoe weet je dat ik daar train, nee na de zomer weer!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
train je eig. al weer bij bully's gym?
ik train in waga. Je bent zeker helemaal dik geworden enzo nu?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
:S hoe weet je dat ik daar train, nee na de zomer weer!
renkum, niet arnhem?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef ChesterPerry het volgende:
nee valt wel mee ik train nog gwn in renkum, maar geen boksen meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ey die mocht je niet openbaar makenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb beach op fb gevondeh.
[spoiler]https://www.facebook.com/beach.bennaars/spoiler]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |