:S hoe weet je dat ik daar train, nee na de zomer weer!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
train je eig. al weer bij bully's gym?
ik train in waga. Je bent zeker helemaal dik geworden enzo nu?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
:S hoe weet je dat ik daar train, nee na de zomer weer!
renkum, niet arnhem?quote:Op zondag 23 juni 2013 13:59 schreef ChesterPerry het volgende:
nee valt wel mee ik train nog gwn in renkum, maar geen boksen meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ey die mocht je niet openbaar makenquote:Op zondag 23 juni 2013 00:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik heb beach op fb gevondeh.
[spoiler]https://www.facebook.com/beach.bennaars/spoiler]
Hoe de fuk wil jij dan 3 dagen EDC of UMF doen als je na 1 zo'n Mickey Mouse-festival al gebroke bent. ;squote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
wtf, krijg commentaar van een 150 kg wegende dame dat ze de vrouwen in dat filmpje (die nu ook op mijn facebook staat met als comment: nieuw doel!) maar lelijk vindt.
Wat is dat toch met sommige dikke mensen.. als je commentaar hebt op hun postuur dan is de wereld te klein, maar zelf mogen ze wel alles en iedereen lelijk noemen..
post dit als reactiequote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
wtf, krijg commentaar van een 150 kg wegende dame dat ze de vrouwen in dat filmpje (die nu ook op mijn facebook staat met als comment: nieuw doel!) maar lelijk vindt.
Wat is dat toch met sommige dikke mensen.. als je commentaar hebt op hun postuur dan is de wereld te klein, maar zelf mogen ze wel alles en iedereen lelijk noemen..
Rol haar terug de zee in.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
Ik heb die discussies ook zo vaak gehad.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:00 schreef MarMar het volgende:
Hoe fitter ik word hoe hoger de eisen worden ofc.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En paar niet met haar. Ook niet wanneer ze avances maakt, Dima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:30 schreef Fanta-stick het volgende:
Jongens ik had vandaag mijn eerste fotoshoot. Na 3 maanden cutten was ik weer representatief.. Binnenkort zal ik de resultaten hier posten. Maar een vriend heeft een snapshotje kunnen maken.WelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In welke magazine kom je?
Mjah, eens kijken hoe ze piept als ik haar over een jaar (of 2 of 3 of 10) zo ff boven mijn hoofd smijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |