Geen rare en bijzondere bezigheden gedaan deze nacht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk. Niet moe genoeg om te slapen.
Nope.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen rare en bijzondere bezigheden gedaan deze nacht?
Gegamed en bijna de controller door de televisie heen gegooid.quote:
Lekker bezig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gegamed en bijna de controller door de televisie heen gegooid.
Ik speelde carrière manager. Mijn club Man U stond momenteel 1 punt onder Tottenham Hotspur die nummer 1 stond. Ik sta godverdomme met 3-0 voor en in de rust wissel ik 1 speler. Crashed dat spel godverdomme (blijft dan heel gek rond dwalen in het stadion). Dus moeten afsluiten. Heb hem opnieuw gespeeld en toen van 3-0 achterstand (zul je net zien
) nog 3-4 weten te maken maar daar gaat het niet om.
Heb het vanmiddag ook al 1x gehad met een maat. Na verlening 4-4 willen we penalty's doen hadden we dat probleem, toen voor het eerst en net voor de tweede keer.
Neymar bij Man U?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
jep
Neymar 8 weken geblesseerd door het natte veld.
Jep. Ozil, Hummels, Neymar, Danilo, Sergio Ramos en Bale aangekocht.quote:
Onrealistisch kutspelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 04:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jep. Ozil, Hummels, Neymar, Danilo, Sergio Ramos en Bale aangekocht.
Rooney etc. gelijk weggedaan. Van Persie in de spits. (4-2-3-1 systeem).
Is mijn eerste seizoen nog en ben ik november ofzo.
Heb net 4 seizoenen Real Madrid op zitten maar kon niet van clubs wisselen ofzo. Dus maar een nieuwe aangemaakt dus weer helemaal van vooraf aan in 2012.
Waarom doet iedereen zo moeilijk om een PIquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn,
Verander je standaard PI. Dit is niet grappig zo.
Omdat het natuurlijk totaal niet bij je post pastquote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen zo moeilijk om een PI
Autisten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het natuurlijk totaal niet bij je post past
twitter:eelcobvr twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 09:13:47Volgens CBS News gaat het veel slechter met Mandela dan is bekendgemaakt; reageert niet meer; familie in beraad http://t.co/n4QhA06Di1 reageer retweet
Old people die, so what?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:31 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:eelcobvr twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 09:13:47Volgens CBS News gaat het veel slechter met Mandela dan is bekendgemaakt; reageert niet meer; familie in beraad http://t.co/n4QhA06Di1 reageer retweet
Inderdaad, heb het idee dat ze hem gewoon aan een stekker willen houden voor het eeuwige levenquote:
En nu?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/305104
Rickazio heeft zich ook een maand niet laten zien.
Dus je komt ook een maand niet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:14 schreef Muto het volgende:
Hoi. Rickazio
Ik ga mij solidair verklaren.
Meissie tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed dat ik thuis ben. Pakketje kwam 1 uur te vroeg
Ik zit te studeren op m'n werk, beter wordt het nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen. Gelukkig begin ik al enigszins stress te voelen.
Chill. Ik ga toch maar eens kijken wat ik uberhaupt moet leren voor maandag/dinsdagquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit te studeren op m'n werk, beter wordt het niet
Vrijdag een tentamenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chill. Ik ga toch maar eens kijken wat ik uberhaupt moet leren voor maandag/dinsdag
Al klaar met stage. Nu nog een hoop projecten en tentamens. Het is allemaal niet zo moeilijk, al begint het wel weer enigszins kort dag te worden zonder boeken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Vrijdag een tentamen![]()
Doe jij nou nog stage of niet?
Loopt de competitie daar nog? Of een toernooitje? Wel erg laat in het seizoenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag, heerlijk weer voor een potje voetbal vandaag!
Wij spelen onderling, gaat het hele jaar door. Zodra de temperatuur chronisch onder de 15 graden zakt gaan we verder in de zaal.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Loopt de competitie daar nog? Of een toernooitje? Wel erg laat in het seizoen
Het kan nog gaan stortenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Wa? Waar ben jij vandaag dan. Hier is het weer tamelijk rampzalig namelijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Wat je rampzalig noemt. Is toch heerlijk joh. Als je maar niet naar buiten hoeft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wa? Waar ben jij vandaag dan. Hier is het weer tamelijk rampzalig namelijk.
Ben nog thuis in België, ga straks richting Tilburg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het dan ook echt hard regent vind ik het minder erg dan zo'n miezerige regen...quote:
wel grappig hahquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef vandermar het volgende:
Wel grappig dat mijn boek Sparta als privaatrechtelijke organisatie heeft genoemd die subsidie kan krijgen en niet PSV
Geen regen maar wel veel bewolking.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Klaart allemaal weer op.
[ afbeelding ]
Die bewolking kan me aan mijn reet roesten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen regen maar wel veel bewolking.
Jullie zijn trouwens niet erg duur:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes dan maar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben nog thuis in België, ga straks richting Tilburg.
Met alles respect, maar dat vind ik behoorlijk debiel om te stellen eigenlijk, maar dan geheel terzijde, toch? eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat je rampzalig noemt. Is toch heerlijk joh. Als je maar niet naar buiten hoeft.
Je reet moet behoorlijk roestig zijn denk ik.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die bewolking kan me aan mijn reet roesten.
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met alles respect, maar dat vind ik behoorlijk debiel om te stellen eigenlijk, maar dan geheel terzijde, toch? eigenlijk.
"Gegarandeerd uitzicht over Delft" Ehm, okquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jullie zijn trouwens niet erg duur:
[ afbeelding ]
Geen idee waar ze zitten:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
"Gegarandeerd uitzicht over Delft" Ehm, ok
Mag je in één van de hijskranen overnachten uit de bouwput welke Delft is momenteel?
Nice! Ik boek direct een kamer. Eindelijk een goed zicht op mijn eigen stad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee waar ze zitten:
[ afbeelding ]
Yohoquote:
Nu nog een partner hosselen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice! Ik boek direct een kamer. Eindelijk een goed zicht op mijn eigen stad.
Was het geen invitatie van jouw kant dan?quote:
1 streep is niet parkeren. 2 strepen is ook niet stilstaan etcquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
Als boerenpummel ben ik even heel dom niet zeker van 1 ding, in een stad mag je overal parkeren in een straat zolang er maar niet dit bord staat toch?
[ afbeelding ]
Of eentje van deze met 2 strepen er door dat je aan beide kanten niet mag parkeren.
Ik kan wel iemand anders voor je regelen, als je wil?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het geen invitatie van jouw kant dan?
Voel ik mij even opgelaten momenteel
De coach van Miami Heat heet overigens Erik Spoelstra, veel Nederlandser ga je het niet krijgen
Met 2 strepen mag je ook niet stilstaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
Als boerenpummel ben ik even heel dom niet zeker van 1 ding, in een stad mag je overal parkeren in een straat zolang er maar niet dit bord staat toch?
[ afbeelding ]
Of eentje van deze met 2 strepen er door dat je aan beide kanten niet mag parkeren.
Niet parkeren aan de kant waar dat bord staat toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 streep is niet parkeren. 2 strepen is ook niet stilstaan etc
Met de trekker mag je overal parkeren hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Als de streep de andere kant op staat, mogen er geen homo's parkeren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Hele straat volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet parkeren aan de kant waar dat bord staat toch?
Goeie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als de streep de andere kant op staat, mogen er geen homo's parkeren.
Ja. Strijkt jouw netwerk zich zelfs tot deze omgeving uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan wel iemand anders voor je regelen, als je wil?
jepquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Yep, heb zelfs nog vrijgezelle nichtjes wonen in Delft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Strijkt jouw netwerk zich zelfs tot deze omgeving uit?
quote:
Wel erg spannend dit hoor. Een blind date welke begint in een hotelkamerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, heb zelfs nog vrijgezelle nichtjes wonen in Delft.
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
... je mag de date ook gewoon eerst in een restaurant laten beginnen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg spannend dit hoor. Een blind date welke begint in een hotelkamer
Achja boeren in de stad, mijn vader heeft nog wel sterke verhalen over Amsterdamsche busbanen waar ze met 5 auto's overheen banjerden vroeger.. en dat ze niks doordoorhadden, en het wel heel apart vonden dat de rest allemaal vast stond op de andere banen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met de trekker mag je overal parkeren hoor.
Hier regent het nu ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
15 graden en wind![]()
![]()
![]()
en vanochtend ook nog regen.
Ah, daar ga ik dus altijd de fout in. Dit advies te harte nemende ga ik weer even verder lezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... je mag de date ook gewoon eerst in een restaurant laten beginnen hoor.
Ok, als je zover bent stuur ik je de namen + leeftijden wel. Kun je alvast een keuze maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik dus altijd de fout in. Dit advies te harte nemende ga ik weer even verder lezen.
Van wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffie, en dan ondertussen samenvattingen maken
Is goed ome Ron.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, als je zover bent stuur ik je de namen + leeftijden wel. Kun je alvast een keuze maken.
Patatquote:
Een echte liefhebber als je door blijft gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tering... wat werken er voor een extreme faalhazen bij Standaard Luik?
3x in elkaar zakken door hartproblemen, maar gewoon door blijven gaan waardoor de vierde keer nu fataal blijkt te zijn.
Belgen hè.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
3x in elkaar zakken door hartproblemen, maar gewoon door blijven gaan waardoor de vierde keer nu fataal blijkt te zijn.
Ja al zie ik wel dat ik Standaard Luik ten oprechte beschuldig. Andere bronnen stellen dat zijn contract wel is ontbonden door zijn hartproblemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte liefhebber als je door blijft gaan
Had zeker geen pacemaker zoals Ebecilio en Sno hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, anders had hij het wel overleefdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had zeker geen pacemaker zoals Ebecilio en Sno hebben
Tentamenweek ouwe reus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffie, en dan ondertussen samenvattingen maken
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichtenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, anders had hij het wel overleefd
Het is nooit leuk om achterlijke opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichten
Misschien had hij wel een pacemaker maar faalde die.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om achterlijke opmerkingen te maken.
nee joh, gast had gewoon hooikoortsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een pacemaker maar faalde die.
Dat zou best kunnen jaquote:
Misschien had zijn vader wel een AED bij zich, maar was hij niet op tijd omdat hij net zat te schijten toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien had zijn vader wel een AED bij zich, maar was hij niet op tijd omdat hij net zat te schijten toen het gebeurde.
Als alles vlekkeloos zou werken op medisch gebied dan zou Pim Fortuyn niet de enige zijn geweest om te stellen dat Nederland te vol was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als alles vlekkeloos zou werken op medisch gebied dan zou Pim Fortuyn niet de enige zijn geweest om te stellen dat Nederland te vol was.
Overigens heb ik jullie eerder wekenlang ingelicht over Justin Bieber zijn aapje in Duitsland. Nu blijkt hij een nieuw aapje te hebben aangeschaft.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe wie het zegt. Met je slecht getekende UI welke nog glittert ook.
Een van m'n Tweets hoort bij de favoriete Tweets van Nicki.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.
Ik weet geeneens wat het is. Overigens vind ook ik Bieber een lulletje rozenwater, maar het is wel belangrijk om mee te krijgen. Je zal maar bij het koffiezetapparaat staan en niet mee kunnen pratenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens vind ook ik Bieber een lulletje rozenwater, maar het is wel belangrijk om mee te krijgen. Je zal maar bij het koffiezetapparaat staan en niet m
Het enige wat mijn aanspreekt aan Adventure Time van wat ik nu lees is dat de maker ervan als twee druppels op jou lijkt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]ga het downloaden en kijken , het is episch
en bieber
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat mijn aanspreekt aan Adventure Time van wat ik nu lees is dat de maker ervan als twee druppels op jou lijkt.
[ afbeelding ]
hoi #johannes_vermeerformod en #teaminsomniaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoi #tjackaformod en #teaminsomnia_
hoezo?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik denk echt dat ik een voetbalverslaafde aan het worden ben
vertelquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:59 schreef Tjacka het volgende:
jongens ik denk echt dat ik een voetbalverslaafde aan het worden ben
welke duivels wilden nou weer een einde maken aan #teaminsomnia_?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi #johannes_vermeerformod en #teaminsomnia
aan ons team was bijna een einde gekomen gisteren
quote:
ik moest werken, en ik wist niet waar ik over moest gaan praten dus maar over voetbal.quote:
ik had een post van inso gerapporteerdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
welke duivels wilden nou weer een einde maken aan #teaminsomnia_?
Dat is gewoon dat je geen openingszin weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik moest werken, en ik wist niet waar ik over moest gaan praten dus maar over voetbal.
zelfs tegen chicks, hey voetbal je?
vraag of ze ook naar VI kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik moest werken, en ik wist niet waar ik over moest gaan praten dus maar over voetbal.
Wil je neuken is wel een aardige, al vinden sommige mensen die te slijmerig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon dat je geen openingszin weet
Daarom altijd: jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Wel lekker direct. Er zullen best wijven daar van houden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je neuken is wel een aardige, al vinden sommige mensen die te slijmerig.
nee, dat is het niet ik ben over andere onderwerpen gewoon snel uitgepraatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
vraag of ze ook naar VI kijken.
chicks schijnen de lion king ook te diggenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, dat is het niet ik ben over andere onderwerpen gewoon snel uitgepraat
dat je heel hygiënisch bent, want je veegt hem altijd af aan de gordijnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als ze ja zeggen moet je over dolle duikavond beginnen
Dat mag ik hopen ja. Anders zijn ze bij voorbaat niet geschikt voor hun functie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
chicks schijnen de lion king ook te diggen
Bij mij wel jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geef toe: bij jou zou het werken.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
chicks schijnen de lion king ook te diggen
ik ga het doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als ze ja zeggen moet je over dolle duikavond beginnen
Tjacka, ik heb mijn ICT opdrachten voor dit jaar gefaald doordat mijn school 's werelds slechtste sitesyteem ooit gebruiktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ik ga het doen
even dolle duikavond tussen de kaas
welk systeem?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka, ik heb mijn ICT opdrachten voor dit jaar gefaald doordat mijn school 's werelds slechtste sitesyteem ooit gebruikt
N@tschool.quote:
Spam die mailbox volquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
N@tschool.
Mijn portfolio stond niet gelinkt aan het inleverensysteem om welke reden dan ook. Ik snap er werkelijk geen flikker van, dus nu maar boze mailtjes aan het sturen.
ik had mijn portfolio te laat ingeleverdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
N@tschool.
Mijn portfolio stond niet gelinkt aan het inleverensysteem om welke reden dan ook. Ik snap er werkelijk geen flikker van, dus nu maar boze mailtjes aan het sturen.
Het is nog erger. Deze site waar ook je portfolio opstaat werkt enkel op Silverlight 4.0 terwijl versie 5.... als uit is.quote:
Mijn godquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is nog erger. Deze site waar ook je portfolio opstaat werkt enkel op Silverlight 4.0 terwijl versie 5.... als uit is.Dus als je iets wil inleveren, moet je Silverlight eerst verwijderen > een oudere versie downloaden > Uploaden > Weer verwijderen > Updaten
Het is echt rampzalig en nu kost het mij ook nog studiepunten ook. Het is best moeilijk om geen scheldwoorden in mijn ophelderingsmailtje te gebruiken.
Gebruik scheldwoorden en veel hoofdletters en uitroepentekens (af en toe afgewisseld met een 1) dat zet je argumenten kracht bij!!1!1!111!11!!!!!!1!1!!!1!11quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is nog erger. Deze site waar ook je portfolio opstaat werkt enkel op Silverlight 4.0 terwijl versie 5.... als uit is.
Het is echt rampzalig en nu kost het mij ook nog studiepunten ook. Het is best moeilijk om geen scheldwoorden in mijn ophelderingsmailtje te gebruiken.
Oja. En dreigen met tros radar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gebruik scheldwoorden en veel hoofdletters en uitroepentekens (af en toe afgewisseld met een 1) dat zet je argumenten kracht bij!!1!1!111!11!!!!!!1!1!!!1!11
Ach je wordt in elk geval modquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik had mijn portfolio te laat ingeleverd
nu moet ik in augustus voor mijn bekwaamheidsproeve
Ja mooie tijden waren dat op de helpdesk.quote:
Even doorgezet naar de AIVDquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Caland. Ik ga de HRO opblazen, heb je nog een voorkeur voor een locatie?
Toen ik nog bij bol.com werkte, jaren geleden, kreeg ik daar minimaal één keer in het half uur mee te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mooie tijden waren dat op de helpdesk.
'O, u gaat tros radar inschakelen? Dat mag'
Ik kon er altijd wel om lachen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik nog bij bol.com werkte, jaren geleden, kreeg ik daar minimaal één keer in het half uur mee te maken.
Wat een hel was dat.
Dat was bij bol.com ook zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kon er altijd wel om lachen.
Mensen die dan ook echt verwachten dat nadat ze dat hebben uitgesproken er opeens een Morphies kankeralarm op de werkvloer afgaat ofzo. Episch.
Echt?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was bij bol.com ook zoLaffe honden.
Is er nog interactie geweest tussen jou en Nicki?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was bij bol.com ook zoLaffe honden.
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zijn ook nog eens subjectieve kanker programma's. Van die bejaarde welke geen fuck meer in hun leven te doen hebben en daarom maar op alles kankeren wat los en vast zit.
De eerste kanker is incorrect, de tweede correct.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Het zijn ook nog eens subjectieve kanker programma's. Van die bejaarde welke geen fuck meer in hun leven te doen hebben en daarom maar op alles kankeren wat los en vast zit.
Je mag niet eens uitdelenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef Tjacka het volgende:
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
en toch verbaas ik mij dat mikey zo boos werd
Bij wat voor helpdesk werkte jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De eerste kanker is incorrect, de tweede correct.
Gr gr de fok crew
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gr gr de fok crew
* onlogisch geeft Caland een schouderklopje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gr gr de fok crew
UPCquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij wat voor helpdesk werkte jij eigenlijk?
Het meldpunt ik heb een lelijke hoer geneukt, wat nu?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Bij wat voor helpdesk werkte jij eigenlijk?
Ik probeer alleen maar wat interesse te tonen en dan kom jij met zo'n kankeropmerking. Homo.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het meldpunt ik heb een lelijke hoer geneukt, wat nu?
En dan afwimpelen met een 'Uh, oke'?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik nog bij bol.com werkte, jaren geleden, kreeg ik daar minimaal één keer in het half uur mee te maken.
Wat een hel was dat.
met je hoofdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Gr gr de fok crew
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een hel was dat.
Je wil niet weten hoeveel telefonische kosten mensen hebben gemaakt omdat ze vonden dat de verzenkosten van 1 euro 95 onterecht warenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Bij ons op het werk heeft de klantenservice kereltje ook altijd van die leuke verhaaltjes, mensen die gaan dreigen met een advocaat om een hoesje van 7euro dat een dag te laat is geleverd enzo.
Als ze bij mij gewoon de overeenkomst niet nakomen zou ik daar ook mee dreigen. Om die en die redenen, op basis van die en die artikelen. Klaar. Zorg dat je verhaal rond is en dat ze doorhebben dat je weet waar je het over hebt en ineens krijg je dingen wel voor elkaar bij dat soort bedrijven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Bij ons op het werk heeft de klantenservice kereltje ook altijd van die leuke verhaaltjes, mensen die gaan dreigen met een advocaat om een hoesje van 7euro dat een dag te laat is geleverd enzo.
Geef mij het nummer van je verhuurder maar even, dan regel ik het wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, wéér een huurverhoging. Met zo'n mooi uitgewerkt lijstje van kostenstijgingen (schoonmaakkosten, onderhoud van het gebouw etc). Vind ik altijd zo apart, alsof die shit per half jaar duurder wordt tegenwoordig. Zeg gewoon dat je de wettelijke huurverhoging doorvoert zonder die verzonnen cijfertjes erbij.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, wéér een huurverhoging. Met zo'n mooi uitgewerkt lijstje van kostenstijgingen (schoonmaakkosten, onderhoud van het gebouw etc). Vind ik altijd zo apart, alsof die shit per half jaar duurder wordt tegenwoordig. Zeg gewoon dat je de wettelijke huurverhoging doorvoert zonder die verzonnen cijfertjes erbij.
Dat zijn mensen met principes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel telefonische kosten mensen hebben gemaakt omdat ze vonden dat de verzenkosten van 1 euro 95 onterecht waren
Wat een debielen leven er in Nederland.
06-33438920quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geef mij het nummer van je verhuurder maar even, dan regel ik het wel.
Je bent zelf ontiegelijk dom.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze altijd ja
Ik noem het mensen die ontiegelijk dom zijn.
Meteen het adres dan gaat er meer afquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geef mij het nummer van je verhuurder maar even, dan regel ik het wel.
Je maakt wel eens wat leuke dingen mee ja. Bejaarden die bellen als de televisie kapot is, vrouwlief) die niet snapt waarom de rekening zo hoog is (pornooo).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
[..]![]()
Dezelfde soort mensen die 4 liter benzine verrijden omdat de kroppen sla bij de supermarkt in 't andere dorp 10 cent goedkoper zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zeiden ze altijd ja
Ik noem het mensen die ontiegelijk dom zijn.
Dit doet me weer denken aan de tijd dat ik bij de creditcard-klantenservice werkte.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
vrouwlief) die niet snapt waarom de rekening zo hoog is (pornooo).
Gouden regel is bijna altijd je laten doorverbinden met opzeggingen/retentiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ze bij mij gewoon de overeenkomst niet nakomen zou ik daar ook mee dreigen. Om die en die redenen, op basis van die en die artikelen. Klaar. Zorg dat je verhaal rond is en dat ze doorhebben dat je weet waar je het over hebt en ineens krijg je dingen wel voor elkaar bij dat soort bedrijven.
Sjaak komt zijn beloftes en grote praatjes toch nooit na. Ik heb al 4x voor niks bij stations Zwolle gestaan rond middernacht.quote:
VBL SC BBQ bij jou en jij verzorgt alles, kapitaalkrachtige manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:42 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens krijg ik wel 600-800 euro terug deze maand van mijn energie verrekening.
Daarom quote ik hem ook op deze manier, in de hoop dat ik de druk nog enigszins kan verhogenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjaak komt zijn beloftes en grote praatjes toch nooit na. Ik heb al 4x voor niks bij stations Zwolle gestaan rond middernacht.
Alleen de Feyenoorders dan. Joden slachten we dit dat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
VBL SC BBQ bij jou en jij verzorgt alles, kapitaalkrachtige man
Jij bent mij er eentje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom quote ik hem ook op deze manier, in de hoop dat ik de druk nog enigszins kan verhogen
Die mogen alleen kosjer vleesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen de Feyenoorders dan. Joden slachten we dit dat.
Ik lag viezz hart xPquote:
Iemand moet de ban doorbrekenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zelf om je grap lacht xd
De "xd" in je post, verklapt enige emotie in je post. Dat is voor het eerst dat ik dat bij een post van jou waarneem.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zelf om je grap lacht xd
Ik had gehoopt op Aad300.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck moet Heracles met die Jan de Jonge, ze gaan zo voor degradatievoetbal.
Het houdt je wel bezig he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck moet Heracles met die Jan de Jonge, ze gaan zo voor degradatievoetbal.
Dat is voor hun een weetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn excuses. Ik ben nou eenmaal een emotioneel man, spijtig dat dit nu ook op Fok! is doorgedrongen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De "xd" in je post, verklapt enige emotie in je post. Dat is voor het eerst dat ik dat bij een post van jou waarneem.
Einde bericht.
Is al bij HMF.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
VBL SC BBQ bij jou en jij verzorgt alles, kapitaalkrachtige man
lr ik wil je nogmaals bedanken voor je sigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn excuses. Ik ben nou eenmaal een emotioneel man, spijtig dat dit nu ook op Fok! is doorgedrongen.
Gewoon niet. Waarom zou je posten als je niks te melden hebt? Of wil je werkelijk Tong achterna.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar moet ik anders over praten? Over het verhaal Maher valt vrij weinig te melden.
Compensatiedrang heet dat. Rens schijnt ook al uitgenodigd te zijn voor een online matpartij.quote:
Ajetoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben weg koningen. Gradragen jullie je wel tijdens mijn afwezigheid?
Gradragen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef onlogisch het volgende:
Iemand hier toevallig?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:28 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb jullie zeer gewaardeerde hulp nodig. Wat was nou die uitspraak van rene:
"Een ...je maken"?
Op de puntjes stond de naam van een voetballer. Maar wie?!
Ik gradraag me!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:55 schreef onlogisch het volgende:
uhhquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Luuk de Jong/Martins Indi zijn opgenomen in het sterrenteam van onder de 21
Geen dank.
Luuk de Jongquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank.
De UEFA neem ik niet meer serieus.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank.
Eerder die twee dan Maherquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Geen dank.
Zolang je maar onthoud welke kant je op moet biddenquote:
Ok Vandermar, okquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eerder die twee dan MaherDie was zo vreselijk slecht
*onthoudtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar onthoud welke kant je op moet bidden
Ik bid tot Valhallaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je maar onthoud welke kant je op moet bidden
Bij ons spinazie en rundvlees.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Wat staat er op het menu vanavond?
Dat doet Happel altijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens niet, Happel. Dit verziekt de vreedzame sfeer.
Spinazie, pijnboompitten, ui en rozijnen met gegrilde kip.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Maandag neem ik ontslag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doet Happel altijd.
Ik vind hem behoorlijk dwars.
Koreaanse barbecuequote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |