Nice! Ik boek direct een kamer. Eindelijk een goed zicht op mijn eigen stad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee waar ze zitten:
[ afbeelding ]
Yohoquote:
Nu nog een partner hosselen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice! Ik boek direct een kamer. Eindelijk een goed zicht op mijn eigen stad.
Was het geen invitatie van jouw kant dan?quote:
1 streep is niet parkeren. 2 strepen is ook niet stilstaan etcquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
Als boerenpummel ben ik even heel dom niet zeker van 1 ding, in een stad mag je overal parkeren in een straat zolang er maar niet dit bord staat toch?
[ afbeelding ]
Of eentje van deze met 2 strepen er door dat je aan beide kanten niet mag parkeren.
Ik kan wel iemand anders voor je regelen, als je wil?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het geen invitatie van jouw kant dan?
Voel ik mij even opgelaten momenteel
De coach van Miami Heat heet overigens Erik Spoelstra, veel Nederlandser ga je het niet krijgen
Met 2 strepen mag je ook niet stilstaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
Als boerenpummel ben ik even heel dom niet zeker van 1 ding, in een stad mag je overal parkeren in een straat zolang er maar niet dit bord staat toch?
[ afbeelding ]
Of eentje van deze met 2 strepen er door dat je aan beide kanten niet mag parkeren.
Niet parkeren aan de kant waar dat bord staat toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 streep is niet parkeren. 2 strepen is ook niet stilstaan etc
Met de trekker mag je overal parkeren hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Als de streep de andere kant op staat, mogen er geen homo's parkeren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Hele straat volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet parkeren aan de kant waar dat bord staat toch?
Goeie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als de streep de andere kant op staat, mogen er geen homo's parkeren.
Ja. Strijkt jouw netwerk zich zelfs tot deze omgeving uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan wel iemand anders voor je regelen, als je wil?
jepquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Yep, heb zelfs nog vrijgezelle nichtjes wonen in Delft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Strijkt jouw netwerk zich zelfs tot deze omgeving uit?
quote:
Wel erg spannend dit hoor. Een blind date welke begint in een hotelkamerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, heb zelfs nog vrijgezelle nichtjes wonen in Delft.
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
... je mag de date ook gewoon eerst in een restaurant laten beginnen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg spannend dit hoor. Een blind date welke begint in een hotelkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |