Nice! Ik boek direct een kamer. Eindelijk een goed zicht op mijn eigen stad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geen idee waar ze zitten:
[ afbeelding ]
Yohoquote:
Nu nog een partner hosselen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nice! Ik boek direct een kamer. Eindelijk een goed zicht op mijn eigen stad.
Was het geen invitatie van jouw kant dan?quote:
1 streep is niet parkeren. 2 strepen is ook niet stilstaan etcquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
Als boerenpummel ben ik even heel dom niet zeker van 1 ding, in een stad mag je overal parkeren in een straat zolang er maar niet dit bord staat toch?
[ afbeelding ]
Of eentje van deze met 2 strepen er door dat je aan beide kanten niet mag parkeren.
Ik kan wel iemand anders voor je regelen, als je wil?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was het geen invitatie van jouw kant dan?
Voel ik mij even opgelaten momenteel
De coach van Miami Heat heet overigens Erik Spoelstra, veel Nederlandser ga je het niet krijgen
Met 2 strepen mag je ook niet stilstaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
Als boerenpummel ben ik even heel dom niet zeker van 1 ding, in een stad mag je overal parkeren in een straat zolang er maar niet dit bord staat toch?
[ afbeelding ]
Of eentje van deze met 2 strepen er door dat je aan beide kanten niet mag parkeren.
Niet parkeren aan de kant waar dat bord staat toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
1 streep is niet parkeren. 2 strepen is ook niet stilstaan etc
Met de trekker mag je overal parkeren hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Als de streep de andere kant op staat, mogen er geen homo's parkeren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Hele straat volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet parkeren aan de kant waar dat bord staat toch?
Goeie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als de streep de andere kant op staat, mogen er geen homo's parkeren.
Ja. Strijkt jouw netwerk zich zelfs tot deze omgeving uit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kan wel iemand anders voor je regelen, als je wil?
jepquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Yep, heb zelfs nog vrijgezelle nichtjes wonen in Delft.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Strijkt jouw netwerk zich zelfs tot deze omgeving uit?
quote:
Wel erg spannend dit hoor. Een blind date welke begint in een hotelkamerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, heb zelfs nog vrijgezelle nichtjes wonen in Delft.
Jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
... je mag de date ook gewoon eerst in een restaurant laten beginnen hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel erg spannend dit hoor. Een blind date welke begint in een hotelkamer
Achja boeren in de stad, mijn vader heeft nog wel sterke verhalen over Amsterdamsche busbanen waar ze met 5 auto's overheen banjerden vroeger.. en dat ze niks doordoorhadden, en het wel heel apart vonden dat de rest allemaal vast stond op de andere banen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Met de trekker mag je overal parkeren hoor.
Hier regent het nu ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
15 graden en wind![]()
![]()
![]()
en vanochtend ook nog regen.
Ah, daar ga ik dus altijd de fout in. Dit advies te harte nemende ga ik weer even verder lezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
... je mag de date ook gewoon eerst in een restaurant laten beginnen hoor.
Ok, als je zover bent stuur ik je de namen + leeftijden wel. Kun je alvast een keuze maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik dus altijd de fout in. Dit advies te harte nemende ga ik weer even verder lezen.
Van wat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffie, en dan ondertussen samenvattingen maken
Is goed ome Ron.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, als je zover bent stuur ik je de namen + leeftijden wel. Kun je alvast een keuze maken.
Patatquote:
Een echte liefhebber als je door blijft gaanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Tering... wat werken er voor een extreme faalhazen bij Standaard Luik?
3x in elkaar zakken door hartproblemen, maar gewoon door blijven gaan waardoor de vierde keer nu fataal blijkt te zijn.
Belgen hč.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
3x in elkaar zakken door hartproblemen, maar gewoon door blijven gaan waardoor de vierde keer nu fataal blijkt te zijn.
Ja al zie ik wel dat ik Standaard Luik ten oprechte beschuldig. Andere bronnen stellen dat zijn contract wel is ontbonden door zijn hartproblemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een echte liefhebber als je door blijft gaan
Had zeker geen pacemaker zoals Ebecilio en Sno hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, anders had hij het wel overleefdquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had zeker geen pacemaker zoals Ebecilio en Sno hebben
Tentamenweek ouwe reus?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Koffie, en dan ondertussen samenvattingen maken
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichtenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, anders had hij het wel overleefd
Het is nooit leuk om achterlijke opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichten
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet leuk om bijdehand te zijn bij dit soort berichten
Misschien had hij wel een pacemaker maar faalde die.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het is nooit leuk om achterlijke opmerkingen te maken.
nee joh, gast had gewoon hooikoortsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien had hij wel een pacemaker maar faalde die.
Dat zou best kunnen jaquote:
Misschien had zijn vader wel een AED bij zich, maar was hij niet op tijd omdat hij net zat te schijten toen het gebeurde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Misschien had zijn vader wel een AED bij zich, maar was hij niet op tijd omdat hij net zat te schijten toen het gebeurde.
Als alles vlekkeloos zou werken op medisch gebied dan zou Pim Fortuyn niet de enige zijn geweest om te stellen dat Nederland te vol was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
quote:
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als alles vlekkeloos zou werken op medisch gebied dan zou Pim Fortuyn niet de enige zijn geweest om te stellen dat Nederland te vol was.
Overigens heb ik jullie eerder wekenlang ingelicht over Justin Bieber zijn aapje in Duitsland. Nu blijkt hij een nieuw aapje te hebben aangeschaft.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe wie het zegt. Met je slecht getekende UI welke nog glittert ook.
Een van m'n Tweets hoort bij de favoriete Tweets van Nicki.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.
Ik weet geeneens wat het is. Overigens vind ook ik Bieber een lulletje rozenwater, maar het is wel belangrijk om mee te krijgen. Je zal maar bij het koffiezetapparaat staan en niet mee kunnen pratenquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een raar jongetje, gelukkig ben ik al fan van Nicki, die is gelukkig normaal gebleven.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens vind ook ik Bieber een lulletje rozenwater, maar het is wel belangrijk om mee te krijgen. Je zal maar bij het koffiezetapparaat staan en niet m
Het enige wat mijn aanspreekt aan Adventure Time van wat ik nu lees is dat de maker ervan als twee druppels op jou lijkt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]ga het downloaden en kijken , het is episch
en bieber
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het enige wat mijn aanspreekt aan Adventure Time van wat ik nu lees is dat de maker ervan als twee druppels op jou lijkt.
[ afbeelding ]
hoi #johannes_vermeerformod en #teaminsomniaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoi #tjackaformod en #teaminsomnia_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |